Hoi Nijnsquote:
MPGquote:
als ik in Venlo ben moet ik altijd een beetje lachen om een grafitti pschrift op de maasbrugquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
MPGals ik in Venlo ben kijk ik altijd of ik jou zie
dat slaat nergens op want ik weet niet eens hoe jij er uit ziet
(ja, 1 vage foto een keertje..)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik in Venlo ben moet ik altijd een beetje lachen om een grafitti pschrift op de maasbrug![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
MPGals ik in Venlo ben kijk ik altijd of ik jou zie
dat slaat nergens op want ik weet niet eens hoe jij er uit ziet
(ja, 1 vage foto een keertje..)
Hoi Fhaquote:
Flessiepesquote:
Ja, in januari is er natuurlijk geen klap meer te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
MPG![]()
Het is saaaai in de winkelStomme januari.
Nopequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, in januari is er natuurlijk geen klap meer te doen.
Je hebt http://frontpage.fok.nl kunnen lezen? Of alle krantenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
NopeWat betekend dat ik op donderdag dus erg goed op de hoogte ben van het nieuws
Allebei?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt http://frontpage.fok.nl kunnen lezen? Of alle kranten?
Mwoa, nog onverminderd veel pijn. Het traplopen gaat wel vooruit.quote:
Ik zag vandaag twee mensen lopen met vesten aan waar op stond "BIDDEN WERKT, mogen wij voor u bidden?" als ik ze morgen weer zie dan geef ik je naam wel doorquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, nog onverminderd veel pijn. Het traplopen gaat wel vooruit.
Weet ik niet maar ik stik nu wel bijna in mijn cake van het lachenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
waarom duw ik net een houten lamp bijna mijn oog in?
Bid maar een eind raakquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zag vandaag twee mensen lopen met vesten aan waar op stond "BIDDEN WERKT, mogen wij voor u bidden?" als ik ze morgen weer zie dan geef ik je naam wel door
Ik heb de hele tijd gebeden dat ze me niet aan zouden spreken. Werkte welquote:
Ah dan is het goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef Fha het volgende:
Ik heb de hele tijd gebeden dat ze me niet aan zouden spreken. Werkte wel
quote:
zeg dat welquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt wel zoeen inteeltprodukt uit die bastaardenfabriek van GF
echt welquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij is de productie daar bij GF vrij laag en de verspilling vrij hoog.
kloonsquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik de verhalen mag geloven komen daar meer onwettige kloons vandaan dan Danny z'n scanner ooit aan kan
nijnsquote:
Fhaquote:
zou het niet wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
waarom duw ik net een houten lamp bijna mijn oog in?
Symquote:
dat mag nietquote:
flesquote:
dat moet ookquote:
Utrecht heeft er wel éénquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:41 schreef Fha het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Deventer geen KFC heeft? Ik heb er behoefte aan
Hengelo en Groningen ookquote:
Oh, maar ik wel.quote:
Jag känner en bott! Hon heter Anna, Anna heter hon!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Jag känner en bott! Hon heter Anna, Anna heter hon!
Och han kan banna, banna dig så hårt.
Hon röjer up i våran kanal,
Jag vill berätta för dig, att jag känner en bott
♫♪♫♫♫♪♪♫♪♪
Ik meld me ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij kan hem ook woord voor woord meezingen?
?
Ja. NEXT2006, studiereis door Finland, Zweden en Denemarken, he-le-maal grijsgedraaid die plaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij kan hem ook woord voor woord meezingen?
?
quote:
Gezelligquote:
Dat heb ik gewoon hier gedaan hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. NEXT2006, studiereis door Finland, Zweden en Denemarken, he-le-maal grijsgedraaid die plaat.
![]()
[..]
Herman van Veen is niet foutquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
Dat heb ik gewoon hier gedaan hoor
Ik ben in een foute-muziek-mood...
zeg... gaan die wittebroodsweken tegenwoordig zo snel voorbij?quote:
Wel als blijkt dat een van de partners geen smaak heeftquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zeg... gaan die wittebroodsweken tegenwoordig zo snel voorbij?
geeft niks, die leer ik je welquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel als blijkt dat een van de partners geen smaak heeft![]()
Was je al begonnen dan of nog niet?quote:
Ik heb besloten voor de aanpak zoals je baby's vast voedsel leert eten. Eerst licht verteerbaar en kleine beetjes... dan langzaam opbouwen naar wat zwaarder op de maag liggend voedsel en grotere portiesquote:
Roep maar als je klaar bent voor het echte werk danquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb besloten voor de aanpak zoals je baby's vast voedsel leert eten. Eerst licht verteerbaar en kleine beetjes... dan langzaam opbouwen naar wat zwaarder op de maag liggend voedsel en grotere porties
Ik al lang... maar dat kan jij nog niet aan. Maar dat geeft niet hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Roep maar als je klaar bent voor het echte werk dan
geen last vanquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Dat heb ik gewoon hier gedaan hoor
Ik ben in een foute-muziek-mood...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |