Ik heb enkele miljoenen op mijn rekening staan, maar ik verveel me niet omdat ik zoveel geld heb, want die Rupiah is ook niet meer wat hij geweest is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah, ligt er maar aan hoe veel op je bankrekening staat. Wedden dat ik me met enkele miljoenen niet verveel?
kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik slik er al weken 8 tot 10 per dag
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah, ligt er maar aan hoe veel op je bankrekening staat. Wedden dat ik me met enkele miljoenen niet verveel?
dus ik zou het niet erg vinden om iedere dag vrij te hebben, mits hoog banksaldoquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt.Dan mooie reizen maken.
Ik zou daar geen last van hebben, eigenlijk. Ik snap de mensen ook niet die zeggen dat als ze de staatsloterij zouden winnen alsnog zouden blijven werken. Ik ben me een beetje gekquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat anders aardig vervelen.
Vrouwen en geldquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk dat iedereen dat wel zou willenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus ik zou het niet erg vinden om iedere dag vrij te hebben, mits hoog banksaldo
Zo echt niet idd, dan kapte ik er acuut meequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou daar geen last van hebben, eigenlijk. Ik snap de mensen ook niet die zeggen dat als ze de staatsloterij zouden winnen alsnog zouden blijven werken. Ik ben me een beetje gek
Ik zou wel met iets bezig willen zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou daar geen last van hebben, eigenlijk. Ik snap de mensen ook niet die zeggen dat als ze de staatsloterij zouden winnen alsnog zouden blijven werken. Ik ben me een beetje gek
Dat is heel wat anders dan werkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou wel met iets bezig willen zijn.Al is het reizen.
en wat ga je dan doen? Voor de 6e keer die week een nieuwe auto uitzoeken? Vierde huis inrichten? Nah, geld is leuk, maar ik wil graag gewoon wat te doen hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat iedereen dat wel zou willen
ik zou ook stoppen met werkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog dat euroteken er voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
er staat 17,6 miljoen op mijn rekening nu...
ik weet nog genoeg andere dingen te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en wat ga je dan doen? Voor de 6e keer die week een nieuwe auto uitzoeken? Vierde huis inrichten? Nah, geld is leuk, maar ik wil graag gewoon wat te doen hebben.
Ik zeg ook niet dat ik thuis zou zitten, maar dat ik me niet zou vervelen. Genoeg te doen, reizen, duiken, hell, ik zou het wel wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker, maar ik bedoelde dat elke dag thuiszitten erg gaat vervelen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
er staat 17,6 miljoen op mijn rekening nu...
quote:
ooh, ik ook wel hoor, maar dan moet mijn bankrekening wel steeds aangevuld worden, anders is het zo ineens op jeweets.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog genoeg andere dingen te doen![]()
Ik ook, maar voor iets anders. En studeren.quote:
je gaat dadelijk al naar huisquote:
gefixedquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor iets anders. En studeren.
Het solliciteren gaat wat minder (uh, niet eigenlijk). De lul die die crisis uitgeproken heeftveroorzaakt hebben mogen ze ook afmaken.
Heb hier geen enkele last van de crisis. Iedereen betaalt netjes, ook niet later, en verder zie ik ook dit jaar weer groei-potentieel. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor iets anders. En studeren.
Het solliciteren gaat wat minder (uh, niet eigenlijk). De lul die die crisis uitgeproken heeft mogen ze ook afmaken.
dat heb ik dus hier ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb hier geen enkele last van de crisis. Iedereen betaalt netjes, ook niet later, en verder zie ik ook dit jaar weer groei-potentieel. Gelukkig maar.
Die gleuven blijven open?quote:
Ik vroeg je wat? Of de vakantiebeurs wat was.quote:
En wanneer vroeg je datquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat? Of de vakantiebeurs wat was.
Ja, de sukkels.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:24 schreef Pheno het volgende:
Er was geen crisis. Ja, die is er gekomen na dat het uitgesproken was. Iedereen de hand op de knip, budgetten omlaag en dan "zie je wel" gaan roepen.
altijdquote:
dat jij geen tijd hebt om hier te posten kunnen wij niks aan doenquote:
Bij je eerste morguh post.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer vroeg je dat
Uh, er stonden veel stands met nog meer folders. Was leuk om een keer te zien, maar heb niet het idee dat er iets bij stond wat online niet te vinden is.
mooi scrabblewoord, 3x woordwaardequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
geen lekkere dikke 300kiloplus Antilliaanse promo-negerinnen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat komt mooi uit... nu de twee groeimarkten nog combineren.
Je kunt de mensen achter de websites ontmoeten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer vroeg je dat
Uh, er stonden veel stands met nog meer folders. Was leuk om een keer te zien, maar heb niet het idee dat er iets bij stond wat online niet te vinden is.
Hier maar 23.. dan heb ik bijna een verwarming nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier buiten in het zonnetje 15 graden
de verwarming staat hier binnen ook aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier maar 23.. dan heb ik bijna een verwarming nodig.
Een soort van meet bedoel je?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je kunt de mensen achter de websites ontmoeten.
Vanavond je vriendin maar bij haar kont pakken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Er komt echt geen reet uit mijn handen vandaag...
Pfff ik voel me echt een soepkip.
ze komt morgen pas weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond je vriendin maar bij haar kont pakken.
Hahahaha en ik ga ook niet meer zeggen dat ik slaap ga inhalenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef Pheno het volgende:
Dan wordt het vanavond je eigen kont beetpakken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hahahaha en ik ga ook niet meer zeggen dat ik slaap ga inhalen
dat is wel verstandigquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je gaat weer achter MSN ja?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er wel inquote:
En vervolgens je oor gekooktquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er wel in
Gisteren heb ik de batterij van een volle telefoon leeggebeld.
en je telefoon rekening laten oplopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er wel in
Gisteren heb ik de batterij van een volle telefoon leeggebeld.
eerder tijdensquote:
Gisteren nog een interessant stukje op TV gezien over soepkippenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Er komt echt geen reet uit mijn handen vandaag...
Pfff ik voel me echt een soepkip.
Ik heb ook al zitten verzinnen hoe we dat hier kunnen implementeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-via-sms-bazin.html
ik bel ziggo - ziggo. netaal ik een vast bedrag per maand voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je telefoon rekening laten oplopen![]()
marcquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-via-sms-bazin.html
MPGquote:
tot vanavond Symquote:
dat scheeltquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik bel ziggo - ziggo. netaal ik een vast bedrag per maand voor
En de telefoon op de speaker spaart oren
met melk en suikerquote:
dan eet ik de vlaai wel zelf opquote:
te laatquote:
Dudequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan eet ik de vlaai wel zelf op
en jij krijgt ook niksquote:
hoeft niet meer want de vlaai is nou opquote:
We gaan dit onthouden jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeft niet meer want de vlaai is nou op![]()
nomnom
quote:
veel plezier Symquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Het eten zit erin,op naar de paarden
Lijkt wel zoeen inteeltprodukt uit die bastaardenfabriek van GFquote:
Volgens mij is de productie daar bij GF vrij laag en de verspilling vrij hoogquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt wel zoeen inteeltprodukt uit die bastaardenfabriek van GF
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt wel zoeen inteeltprodukt uit die bastaardenfabriek van GF
als ik de verhalen mag geloven komen daar meer onwettige kloons vandaan dan Danny z'n scanner ooit aan kanquote:
Zo goed lijkt mij Danny zijn kloonscanner niet, dus dat zegt niet zoveel nogquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik de verhalen mag geloven komen daar meer onwettige kloons vandaan dan Danny z'n scanner ooit aan kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |