Met geen een. Daarom is 'ie juist zo goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef ScarFace- het volgende:
Is dexter nou een goede serie of niet?
Jullie kunnen het weten.
Zoja, met welke andere serie kan ik het vergelijken?
http://news.yahoo.com/s/a(...)bGsDbWljaGFlbGNoYWxsquote:LOS ANGELES – "Dexter" star Michael C. Hall is undergoing treatment for cancer and the disease is in remission, a spokesman said.
"I feel fortunate to have been diagnosed with an imminently treatable and curable condition, and I thank my doctors and nurses for their expertise and care," Hall, 38, said Wednesday in a statement.
The actor was diagnosed with Hodgkin's lymphoma, a cancer of the lymphatic system, which is part of the body's immune system. The disease is considered highly treatable with the potential for full recovery.
Craig Bankey, a spokesman for the actor, said the cancer is in complete remission and Hall's treatment will continue as planned.
When Hall was diagnosed and the name of the Los Angeles-area health facility where he's undergone treatment were not released.
Hall plans to attend Sunday's Golden Globe awards and the upcoming Screen Actors Guild ceremony with his wife, actress Jennifer Carpenter, who plays his sister on Showtime's "Dexter." Hall is a nominee at both awards shows for his role as Dexter Morgan, a serial killer working as a blood-spatter expert.
Bankey said Hall will return to production on the drama's fifth season later this year.
Sterkte met verwerken man, het kostte mij ook een tijdje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:02 schreef brtausi het volgende:
(net klaar met seizoen 4)
De opbouw was meesterlijk maar de finale was de slechtste ooit.
En dat Rita dood is......... ik hoop zo dat die wakker word in s05e01
haar dood verkl**t het hele seizoen, volgens mij moesten ze gewoon van haar af
Oke het past wel in de hele "cirkeltje rond" theorie maar dit is echt zo plotseling
als ik 1 van de characters zag verdwijnen was dat wel Batista of Maria, met dat trouwen etc.
zo'n finale laat je wel achter met een k*t gevoel
Ja, dank je voor de spoiler...quote:Op maandag 18 januari 2010 07:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben trouwens bij S02E07...
Dexter en Rita uit elkaar
En ik ga niet meer in dit topic komen want mensen gaan nu zeker spoileren
(zoals het plaatje in de OP)
Ja dan moet je in het USA topic komen waar iedereen S4 al uit heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:10 schreef Ataraxy het volgende:
Ben nu bij S02E02
[..]
Ja, dank je voor de spoiler...
Dat hoop ik zo erg!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik had S04E12 echt niet verwacht! Ik dacht dat hij weer verzonken was in zijn gedachten...
Mmm ja inderdaad. Hij moet toch zijn eigen arse coveren, maar ik denk niet dat ie dat kan omdat ie toch "gevoelens" heeft voor Rita.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:41 schreef tralalala het volgende:
Misschien dumpt Dexter haar lichaam wel en wordt ze als vermist opgegeven.![]()
Maakt het plaatje toch minder verdacht...
De 26e, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:25 schreef Adelante het volgende:
Season 5 begint september ofzo?
In interviews is toch wel redelijk duidelijk gemaakt dat Rita dood is. Hoewel ik normaal gesproken niet houdt van die feel good endings heb ik nu wel te doen met Dexter. En zoals velen hier, had ik juist GEEN hekel aan Rita. Ik vindt dat ze de rol wel goed neerzette.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:24 schreef DUK het volgende:
Het zal me weinig verbazen als het een hallucinatie-iets is waar Dexter in zit aangaande de dood van Rita.
We zullen moeten wachten..een echte cliffhanger zeg maar. Kijk erg uit naar het nieuwe seizoen van Dexter en Entourage...
Had ik dus ook. Ik hoop trouwens wel dat ze 'echt' dood is en niet dat er een of andere rare droom/ hallucinatie van wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:54 schreef TNA het volgende:
Ik vond Rita gedurende de seizoenen steeds irritanter worden. Interessant of leuk heb ik haar nooit gevonden.
Best wel, ik ben nu in het tweede boek bezig, en het eerste boek is in de grote lijnen wel hetzelfde als seizoen 1, maar ook wel heel veel andere dingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:10 schreef TommyCarcetti het volgende:
[..]
Had ik dus ook. Ik hoop trouwens wel dat ze 'echt' dood is en niet dat er een of andere rare droom/ hallucinatie van wordt gemaakt.
Ik heb de boeken besteld en ga ze binnenkort lezen... ben benieuwd of ze erg afwijken van de serie. Of eigenlijk omgekeerd: of de serie erg afwijkt van de boeken.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:25 schreef nietzman het volgende:
Hallo.
Mooi, dat Rita niet als geest terugkomt waarschijnlijk.quote:Dexter Star Julie Benz talks about the Death of Rita
In one of the most shocking TV moments in recent years 'Dexter' writers decided to kill off one of the main characters, Dexter's wife, Rita. Julie Benz who played Rita Morgan on the popular Showtime series has broken her silence about the characters exit from the show.
Fans of the show were shocked after watching the season 4 finale where Dexter found Rita dead in the bathtub seemingly killed by the Trinity killer. "they wanted to do a shocking ending and they really felt that it was the most shocking ending they could have," Benz told Radaronline.
"There are rumors going around, people would like to have me back as a ghost or that it was just a dream. Let me set the record straight, it was not a dream. Trinity killed Rita. No one else did. Dexter didn't kill her. She didn't commit suicide Deb didn't sneak in and do it. The Trinity Killer killed her. And, it's not a dream and as of right now there are no plans of me returning as a ghost."
Benz says that Rita's death came as a shock to her but that she doesn't believe she'll be back for season 5."I don't think it would really work for Rita to return as a ghost at this point I don't want to cheapen the impact of her death."
Fans have concocted many possible ways the story line could go in season 5. Dexter could be a major suspect in the murder of his wife. He'll have to deal with raising 3 children on his own, and how will he deal with his "dark passenger" once Rita is gone? Cleveland fans will have to wait for the answers to all their question when Dexter returns for season 5 this Fall.
Source: Radar
dat dus, wilde t net plaatsenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mooi, dat Rita niet als geest terugkomt waarschijnlijk.
Dat had ik veel minder sterk gevonden. De kracht van de suggestie wint het altijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:51 schreef planethugo het volgende:
toch hadden ze het nog een stukje schokkender kunnen doen, ipv de verrassing dat ze dood was het laten zien hoe ze dood ging bijv. Maarja das natuurlijk een keuze van de makers
Dit was juist briljant. De dood van de Trinity Killer sloot een hoop af,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:51 schreef planethugo het volgende:
toch hadden ze het nog een stukje schokkender kunnen doen, ipv de verrassing dat ze dood was het laten zien hoe ze dood ging bijv. Maarja das natuurlijk een keuze van de makers
Het eerste boek komt inderdaad overeen met het eerste seizoen, maar daana gaat de serie een andere weg in. Alhoewel ik meestal boeken beter vind dan series/films vind ik bij Dexter het verschil vrij klein, vooral omdat ik het derde boek eigenlijk niets vind. Het vierde boek heb ik nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Best wel, ik ben nu in het tweede boek bezig, en het eerste boek is in de grote lijnen wel hetzelfde als seizoen 1, maar ook wel heel veel andere dingen.
Ze lezen wel lekker makkelijk weg, ik vind ze erg vermakelijk.
http://en.wikipedia.org/w(...)D.2FBlu-ray_releasesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:38 schreef Desmondo het volgende:
Is er toevallig iemand die weet hoe het zit met de release van de DVD boxen 3 en 4 in NL?
In de VS zijn ze al tijden uit. Is de uitgever misschien aan het wachten tot de VPRO seizoen 3 heeft uitgezonden??
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:04 schreef TNA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)D.2FBlu-ray_releases
nee ze had nog beide oudersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:
Het ligt veel te veel voor de hand dat Rita's dood een droom was, dus ik was er allang vanuit gegaan dat het géén droom was. Ik ben ook wel benieuwd idd hoe het nu verder gaat. Wordt Dexter nu een single dad of gaan de kinderen naar Rita's ouders ofzo? (ze heeft toch alleen een moeder?).
Meest logische lijkt me dat Cody & Astor naar de ouders gaan, Harrison naar Dexter.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:
Het ligt veel te veel voor de hand dat Rita's dood een droom was, dus ik was er allang vanuit gegaan dat het géén droom was. Ik ben ook wel benieuwd idd hoe het nu verder gaat. Wordt Dexter nu een single dad of gaan de kinderen naar Rita's ouders ofzo? (ze heeft toch alleen een moeder?).
Weet ik niet, ze zijn getrouwd geweest, maakt dat Dexter niet medeverantwoordelijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Meest logische lijkt me dat Cody & Astor naar de ouders gaan, Harrison naar Dexter.
Dat denk ik ook al de hele tijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Meest logische lijkt me dat Cody & Astor naar de ouders gaan, Harrison naar Dexter.
Ben ook bezig met een rewatch! Blijft echt geniaal!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:50 schreef rabouter het volgende:
Afgelopen week de DVD's van seizoen 1 en 2 binnen gekregen. Binnenkort maar even aan een rewatch beginnen. Dexter
omdat Freebo geld van 'm had, dat was de 'officiele' lezing maar eigenlijk omdat ie hetzelfde was als dexter, zo raadde onze held toen hij bij de skinner op tafel lag. Dezelfde soort darkness die dexter bij zoveel van zijn slachtoffers herkentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Rahl het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is waarom die skinner in S03 nou achter die dode drugsdealer aanzat? En waarom ie uberhaupt mensen vilde?
In de serie: Dexter's vader was Joe Driscoll, die hem ooit bloed heeft gegeven en vermoord is door (waarschijnlijk) Brian. Brian, zijn broer, was de Ice Truck Killer. Dexter vermoordt Brian uiteindelijk omdat hij bang is dat Brian anders achter Debra aan zal blijven gaan en hij toch een soort van gevoel heeft voor zijn aangenomen familie. Debra weet nog niets van deze band en Dexter is bang voor wat er gaat gebeuren als ze meer uitvindt over Laura Moser, zijn moeder en een van Harry's 'informanten'.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:33 schreef TNA het volgende:
Kan iemand me hier trouwens nog even uitleggen hoe het nou precies zit met Dexters vader, moeder, de Ice Truck Killer en Debra's kennis hiervan? Het duizelt me een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Hertog op 03-03-2010 15:18:25 ]Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Jaaa, da's best een goede ja. Hij kan moeilijk EN al eerder dan het team aanwezig zijn geweest EN ook nog slachtoffer van John Lithgow zijn geweest. Teveel toevalligheden. Zeker nu Deb's al weet dat ie het broertje van the icetruckkiller is. oppassen geblazen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:41 schreef tralalala het volgende:
Misschien dumpt Dexter haar lichaam wel en wordt ze als vermist opgegeven.![]()
Maakt het plaatje toch minder verdacht...
Heb jij nog een zwart/wit televisie? Want wat is dat toch met die fantasielozen en zwartwit-kijkers zeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:32 schreef nietzman het volgende:
Wat is dat toch met die heldere lichten en die nadruppelende theorieën zeg.
Mosterd na de maaltijd? Seizoen 5 is toch geen mosterd na de maaltijd? Meer de kers op de taart mag ik hopen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef nietzman het volgende:
Wat is dat met die mosterd na de maaltijd en die ongedempte putten.
Allen jammer van die neptieten ineens...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Toch een van de beste milfs van teevee. (Samen met Claire uit Modern Family.)
RIP
zijn daar nog twijfels over dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten! En ben benieuwd of Rita echt harstikke knetter mors dood is.
'rita' heeft binnenkort een gastrol in desperate housewivesquote:
Geen twijfels, noem het eerder 'hoop'.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
zijn daar nog twijfels over dan?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In de serie: Dexter's vader was Joe Driscoll, die hem ooit bloed heeft gegeven en vermoord is door (waarschijnlijk) Brian. Brian, zijn broer, was de Ice Truck Killer. Dexter vermoordt Brian uiteindelijk omdat hij bang is dat Brian anders achter Debra aan zal blijven gaan en hij toch een soort van gevoel heeft voor zijn aangenomen familie. Debra weet nog niets van deze band en Dexter is bang voor wat er gaat gebeuren als ze meer uitvindt over Laura Moser, zijn moeder en een van Harry's 'informanten'.
In de boeken (ik zet het maar even een spoiler):Ah ja, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik juist zoooo vet!! Dat wil zeggen dat ze SUPER GOED spelen, want er is on screen echt geen sexuele chemie te zien. Nu wisten we allemaal al dat ze SUPER GOED spelen, maar ik lag echt helemaal in een deuk toen ik daaracher kwam. Dex en Deb, hahaha. Moet wel zeggen dat ik hem lekkerder vind dat haar, maar ik heb zojuist bedacht dat Deb wel eens een invloed kon hebben gehad op de verhaallijn om Rita om te laten leggen...hmmm, slim bedacht Deb.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:36 schreef Shephard het volgende:
Dat z'n zus z'n vrouw is in het echt.. eng!
quote:Dexter executive Sara Colleton has shared some secrets about the show's fifth season.Mooi, dat ze niet starten een maand of jaar na Rita's doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Purky het volgende:
Ik vind 't maar een kuteind.
Het geeft wel een shock effect, dat zeker.
En ook veel ruimte om te beginnen in 't nieuwe seizoen.
Maar ik vind 't een kuteind
Nogal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind je reactie eigenlijk ook een beetje een spoiler
Dan vooral nu vast het USA topic gaan lezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:36 schreef NeoDweezil het volgende:
ik moet nog steeds seizoen 4 zien kan hem nergens vinden in HD met ingebrande subs, zit nu in seizoen 3 maar wat vet
Ook wat buiten de spoilers staat kan flink wat verpesten anders. Ik raad je aan hier niet meer te komenquote:
Ja man, anders lees je dadelijk dat Rita omgelegd wordt!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef NeoDweezil het volgende:
hahah ja ik zag deze in de actieve topics staan dus ik keek ff maar ok ik ga wel weg
Leer een taal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:36 schreef NeoDweezil het volgende:
ik moet nog steeds seizoen 4 zien kan hem nergens vinden in HD met ingebrande subs, zit nu in seizoen 3 maar wat vet
Hm, jij levert echt alleen kritiek op mensen hier. Niet echt inhoudelijk...Je hebt nog helemaal niets over Dexter geschreven, ben je soms een beetje depressief? Zal het weer wel zijn. Maar daar is vast ook een topic voor...quote:
Mensen zijn er voor minder afgetrapt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:02 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja man, anders lees je dadelijk dat Rita omgelegd wordt!!
Hehehe, nee hoor, da's een grapje!
Pardon? Dat staat al tig keer beschreven hier. Dit is Dexter 5. Geloof dat je al je hersenspinsels over 4 dus gewoon mag schrijven, nietwaar?quote:
Het is en blijft het USA topic, waar je gewoon over dingen mag schrijven die in S4 zijn geweest toch? We hebben hem er vriendelijk op gewezen en als hij geluk heeft is de pret nog niet bedorven, maar de post die je quote zegt niks dat meer spoilt dan de rest van het topic.quote:
Vind ik ook. En hij zegt ook dat hij hier niet meer zal komen. Tja, ieder zijn keus toch. Om nou in topic 3 te gaan zeggen hoe 4 eindigt, ja, da's een kutstreek. Maar iedereen hier zegt dat ze het een kuteinde of schokkend einde vonden dat *piep* dood gaat. Nou moe. Het boekverloop staat netjes tussen de spoilers.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:34 schreef picodealion het volgende:
Het is en blijft het USA topic, waar je gewoon over dingen mag schrijven die in S4 zijn geweest toch? We hebben hem er vriendelijk op gewezen en als hij geluk heeft is de pret nog niet bedorven, maar de post die je quote zegt niks dat meer spoilt dan de rest van het topic.
Cool hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:41 schreef Juweel het volgende:
Mag ik ein-de-lijk hier lezen van mezelf...gisteren samen met vriendje de laatste twee gekeken. We waren er even stil van. Dat het maar snel september mag worden!
Duurt echt te lang!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:11 schreef xxiessiexx het volgende:
Ah topic is weer omhoog gekomen! Nog een paar maanden wachten
In combinatie met je icon.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef Dandilion het volgende:
tering zeg! wat een einde!!!!.. einde van Rita!!!!!
OMG!!!!!!
Je zegt het verkeerd! Jack Bass zit in Dexter..quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef frame-saw het volgende:
![]()
Quinn zit trouwens in Gossip Girl, als gemene oom van een van de hoofdpersonages. Wtffff.
Vind ik niet!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Allen jammer van die neptieten ineens...
Season 2 blijft toch het mooist.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef MASD het volgende:
Zo, alle 4 seizoenen in minder dan een twee weken bekeken. Stomme cliffhangereindes bij elke aflevering. Toffe serie.
Echt buiten proportie.quote:
Waarom ze dit doen? Omdat mannen als ik het mooi vinden en ze daardoor denken meer opdrachten te krijgen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:20 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Echt buiten proportie.
Voorheen was het wel mooi, ik snap niet waarom vrouwen dat doen.
Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
S3 komt 9 augustus uit, S4 zal dus nog wel veel langer duren.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:18 schreef thettes het volgende:
Nep of niet, ik had hier nog geen tvp en dat is onaanvaardbaar.
Iemand enig idee wanneer S3 en S4 op dvd in NL uitkomen? Mijn ouders volgen het ook met plezier, alleen die zijn nu dus "klaar", bij gebrek aan een dvd van S3.
Ja hoor, ik ook:quote:Op woensdag 7 april 2010 17:55 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind 1 en 4 beter.
Drie was vrij matig.
Arthur.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ook:
1 en 4 waren le-gen-da-risch
2 was gewoon goed en 3 vond ik wel aardig, maar niet meer dan dat.
Hoeveel nachtjes slapen is het september?
Yep, hij is die ene van 3rd Rock from the Sun.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef Dandilion het volgende:
ja echt super he?
waar speelde hij nou in? 3rd roch from the sun of wat dat een andere acteur?
En hij zingt ook. Te grappig. Vooral singing in the bathtub, in combi met zijn rol in Dexter:quote:Op woensdag 7 april 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, hij is die ene van 3rd Rock from the Sun.
En Lord Farquaad, natuurlijk.
Nee, want:quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd! Jack Bass zit in Dexter... Gossip Girl loopt al iets langer
.
Wat goed dit; Dat kan alleen een doorgewinterde tv-junk op deze manier verdedigen!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee, want:
1. Dexter begon 1 oktober 2006, en Gossip Girl 19 september 2007.
2. Jack Bass verscheen voor het eerst op 5 januari 2009 in Gossip Girl, Quinn verscheen in het derde seizoen en die begon op 28 september 2008.
![]()
Hilarisch dit ja!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:27 schreef egeltje1985 het volgende:
En hij zingt ook. Te grappig. Vooral singing in the bathtub, in combi met zijn rol in Dexter:
Oepsie! Nou, dan moet ik het aanpassen naar: voor mij verscheen ie eerder in Gossip Girl, want dat keek ik eerderquote:Op woensdag 7 april 2010 23:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee, want:
1. Dexter begon 1 oktober 2006, en Gossip Girl 19 september 2007.
2. Jack Bass verscheen voor het eerst op 5 januari 2009 in Gossip Girl, Quinn verscheen in het derde seizoen en die begon op 28 september 2008.
![]()
Ik ben Dexter pas in januari dit jaar begonnen te kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oepsie! Nou, dan moet ik het aanpassen naar: voor mij verscheen ie eerder in Gossip Girl, want dat keek ik eerderhihi.
Ergens wel dom dat ik zo'n uitspraak doe want idd, ik ben Dexter pas laat gaan kijken (lees: toen ik het in 1x door kon kijken, zo spannend vond ik het altijd). *schaam*.
Haha oké! Vind Jack Bass ook niet zo leuk.. heb dan liever Quinnquote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben Dexter pas in januari dit jaar begonnen te kijkenMaar ik kende Jack Bass helemaal niet meer, heb een paar afleveringen van GG gemist en wss zat ie precies in die aflevering(en).
Ik pakte wiki er alleen even bij om te kijken wie gelijk had
Eindelijk verlost van babe Rita! Of emotioneert het jou nog?quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:49 schreef Fascination het volgende:
Zo, net klaar met alle seizoenen Dexter. Gvd, wat een naar einde.! Wel heel erg benieuwd wat seizoen 5 in petto heeft.
Ik moet het nog even laten bezinken, ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:57 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Eindelijk verlost van babe Rita! Of emotioneert het jou nog?
Mijn reactie op de laatste seconden, in smileys uitgebeeld:quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:49 schreef Fascination het volgende:
Zo, net klaar met alle seizoenen Dexter. Gvd, wat een naar einde.! Wel heel erg benieuwd wat seizoen 5 in petto heeft.
Ja. Dat kan ik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef Dandilion het volgende:
zou Dexter voor de 2 andere kids van Rita blijven zorgen? of gaan ze naar haar moeder of d'r schoonouders?? we gaan het allemaal zien in seizoen 5!!
ik kan niet wachten!!! jullie wel???
Toch eindelijk eens Rita in a bathtub.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet het nog even laten bezinken, ja.
Och, prison break was ook best leuk toch?quote:Op maandag 19 april 2010 02:55 schreef Catwoman1986 het volgende:
...En een serie over Dexter is natuurlijk knap saai als Dexter in de bak zit.
Das waar, maar 1 keer was genoegquote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Och, prison break was ook best leuk toch?
Inderdaad, ze kon wel echt over alles zeuren, en dan met haar therapie enzo.quote:Op maandag 19 april 2010 08:11 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik vind het ook niet echt erg dat Rita eruit is. Vond haar echt onredelijk.
Ja, maar Dexter zou zijn moorddrang natuurlijk ook in de gevangenis niet kunnen onderdrukken, en er zitten nogal wat moordenaars in de gevangenis...dus misschien zou het wel een stuk spannender zijn dan de originele prison break!!! Haha, met Dexter in de bak zijn binnen de korste keer alle celblokken leeg!quote:Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Das waar, maar 1 keer was genoeg
Misschien even op de Wiki plaatsen?quote:Op maandag 19 april 2010 15:08 schreef pberends het volgende:
Zo'n serie als Dexter verdient natuurlijk een goede OP.
Keurig! Gooi je 'm nog even in de wiki?quote:Op maandag 19 april 2010 15:08 schreef pberends het volgende:
Zo'n serie als Dexter verdient natuurlijk een goede OP.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 | [b]Introductie[/b] De drama-thrillerserie Dexter wordt vanaf 2006 in de VS uitgezonden door Showtime in HD1080i. De serie is zeer succesvol en won verschillende Emmy en Golden Globe-awards. In Nederland wordt Dexter door de VPRO (Nederland 3) uitgezonden. [b]Dexter[/b] Dexter volgt het dagelijks leven van een forensisch bloedonderzoeker die werknaam is bij de Miami Metro Police Department, genaamd Dexter Morgan. In zijn vrije tijd is Dexter vooral bezig met het vermoorden van mensen, ingegeven door een psychische dwang die hij niet zelf kan beheersen. Dexter moord echter niet zomaar, maar mensen die het naar zijn mening 'verdienen' om omgelegd te worden, bijvoorbeeld als zij hun straf in het Amerikaanse justitieel systeem ontlopen. In de serie is Dexter voortdurend op zoek naar de balans tussen het moorden en het leiden van een zo normaal mogelijk leven. http://www.youtube.com/watch?v=ej8-Rqo-VT4 [b]Dexter-hoofdpersonen[/b] [b]Dexter Morgan[/b] (vroeger Dexter Moser) [IMG]http://i41.tinypic.com/35kk6lh.png[/IMG] Seriemoordenaar en forensisch bloedonderzoeker bij de Miami Metro Police Department. [b]Debra 'Deb' Morgan[/b] [IMG]http://i39.tinypic.com/2hmpp9e.png[/IMG] Stiefzus van Dexter en ook werkzaam bij de Miami Metro Police Department. [b]Rita Morgan[/b] (vroeger Rita Bennett) [IMG]http://i44.tinypic.com/1zmp840.png[/IMG] Dexters partner. Harry Morgan [IMG]http://i41.tinypic.com/14n0obd.png[/IMG] Dexters overleden adoptievader en voormalig politieagent. [b]Topics[/b] http://forum.fok.nl/topic/922065 http://forum.fok.nl/topic/1053416 http://forum.fok.nl/topic/1107305 http://forum.fok.nl/topic/1209184 http://forum.fok.nl/topic/1228157 http://forum.fok.nl/topic/1273887 http://forum.fok.nl/topic/1352013 http://forum.fok.nl/topic/1363488 http://forum.fok.nl/topic/1370936 http://forum.fok.nl/topic/1375083 http://forum.fok.nl/topic/1380333 http://forum.fok.nl/topic/1394813 [b]Links[/b] Officiële site: http://www.sho.com/site/dexter/ IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0773262/ TV.com: http://www.tv.com/dexter/show/62683/summary.html List of Dexter episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Dexter_episodes Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28televisieserie%29 Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28TV_series%29 |
Nee, dan zien de illuminati mijn IP-adres.quote:Op maandag 19 april 2010 15:12 schreef pberends het volgende:
Gooien jullie 'm in Wiki, ik ben geen lid
[ code verwijderd ]
Juist.quote:Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee, dan zien de illuminati mijn IP-adres.
Isch zonde van de plaatjes.quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist.
Maar wiki is ook niet nodig, iedereen kan de OP gewoon quoten, ook al is het topic dicht.
Niet dus met plaatjes en gedoe.quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist.
Maar wiki is ook niet nodig, iedereen kan de OP gewoon quoten, ook al is het topic dicht.
Tja, die paar plaatjes moet men maar even handmatig aanpassenquote:
Hmm das waar. Alhoewel hij het voorzien heeft op moordenaars die hun straf ontkomen, lijken die code toch steeds wat minder streng te worden. Mensen met een te korte straf etc. kunnen ook prima slachtoffer wordenquote:Op maandag 19 april 2010 15:07 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, maar Dexter zou zijn moorddrang natuurlijk ook in de gevangenis niet kunnen onderdrukken, en er zitten nogal wat moordenaars in de gevangenis...dus misschien zou het wel een stuk spannender zijn dan de originele prison break!!! Haha, met Dexter in de bak zijn binnen de korste keer alle celblokken leeg!
Dexter verlaagd zijn standaarden maar al te graag als ze te dicht bij Dexter zelf in de buurt komen.quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hmm das waar. Alhoewel hij het voorzien heeft op moordenaars die hun straf ontkomen, lijken die code toch steeds wat minder streng te worden. Mensen met een te korte straf etc. kunnen ook prima slachtoffer worden
Zucht, was het maar vast september!
quote:Op maandag 19 april 2010 15:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Dexter verlaagd zijn standaarden maar al te graag als ze te dicht bij Dexter zelf in de buurt komen.
Zeker...quote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef Luna3 het volgende:
Ja, september ja....we zullen het gaan zien...
Wie zegt dat Rita Harry niet joined in Dexters waanbeelden?quote:
Dat hebben de makers van Dexter in een interview al vrijgegeven; dat gebeurt niet.quote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rita Harry niet joined in Dexters waanbeelden?
OP is ook meer algemeen geschreven, dus ook voor mensen die nog moeten beginnen met de serie.quote:Op maandag 19 april 2010 19:05 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Dat hebben de makers van Dexter in een interview al vrijgegeven; dat gebeurt niet.
Maar van mij mag ze in de OP blijven staan hoor.
De dood van Rita staat symbool voor een ouderwetse, grootse opleving van Dexter. Alleen daarom al moet ze iig voorlopig in de OP staan.quote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rita Harry niet joined in Dexters waanbeelden?
Rita die altijd 'toevallig' belde als Dexter ergens mee bezig wasquote:Op donderdag 22 april 2010 13:26 schreef Apoc2003 het volgende:
Trinity-killer... wat doe je?!
Jammer, vond het aspect van z'n gezinsleven toch wel leuk. Maakt de serie best origineel natuurlijk, hoewel rita wel een zeurwijf was had ze ook wel haar goede momenten.
En 'toevallig' nooit oog had op een woensdagmiddag wanneer haar kinderen - die afhankelijk van haar waren - iets nodig hadden, maar 's nachts toevallig de tuin in slenterde wanneer Dex. een lampje kapot tikte.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Rita die altijd 'toevallig' belde als Dexter ergens mee bezig was.
Er was weinig toevalligs aan haar dood.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
Hoe gaan ze nu spanning in de serie aanbrengen met toevallige Rita dood?
Ik ben erg benieuwd wat voor een type Dexter's nieuwe playmate wordt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
Mén, hoe vaker dit topic gekicked wordt, hoe meer zin ik in het nieuwe seizoen Dexter krijg
Dexter kan wel wat mooie vrouwen gebruikenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:56 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat voor een type Dexter's nieuwe playmate wordt.
Misschien duikt de eveneens psychisch gestoorde zus van Laila wel op next season.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dexter kan wel wat mooie vrouwen gebruiken
Dex begint gewoon een relatie met Deb.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:56 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat voor een type Dexter's nieuwe playmate wordt.
Debra is onvoldoende psychisch beschadigd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Dex begint gewoon een relatie met Deb.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:34 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Debra is onvoldoende psychisch beschadigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ze zijn 'familie' in de serie, dus waar hebben we het over.The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:57 schreef DrDurden het volgende:
[..]Dat zijn vervelende gebeurtenissen of wellicht traumas, maar het is noodzakelijk dat de toekomstige vrouw van Dex. persoonlijk en direct zwaar fysiek leed is aangedaan. Anders is het een kansloze missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ze zijn 'familie' in de serie, dus waar hebben we het over.
A perfect mimic of a normally functioning person.
Nah.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:34 schreef MaskOfSanity het volgende:
Debra is onvoldoende psychisch beschadigd.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:57 schreef DrDurden het volgende:
[..]Haha, zoiets typ ik net ook!!! Bizar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ze zijn 'familie' in de serie, dus waar hebben we het over.
Jawel jawel, maar dat zijn geen zaken die iemand een 'impersonal feeling' geven. En dat is per definitie noodzakelijk wanneer een relatie kans van slag wil hebben icm Dex.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:14 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nah.
Ze is toch behoorlijk beschadigd door de weinige aandacht van haar vader en het overlijden van haar moeder. Gooi daar de relatie met the ice truck killer bovenop en je hebt een "Debpressief" vrouwke hoor..
En ze houdt nog steeds van seks, dat was Dexters aantrekking in Rita toch? dat ie geen seks hoefde te hebben?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:20 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jawel jawel, maar dat zijn geen zaken die iemand een 'impersonal feeling' geven. En dat is per definitie noodzakelijk wanneer een relatie kans van slag wil hebben icm Dex.
Haha, je doet maatschappelijk werk wellicht? Ik denk sowieso niet dat Dex en Deb intiemer dan dit gaan worden hoor! Ze zijn in het dagelijks leven al getrouwd, en ik denk dat dat voldoende is!!! (dat was een nog grotere schock voor mij dan het badmoment van Rita!!)quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:20 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jawel jawel, maar dat zijn geen zaken die iemand een 'impersonal feeling' geven. En dat is per definitie noodzakelijk wanneer een relatie kans van slag wil hebben icm Dex.
Ja, klopt, maar ik geloof dat Lila hem daar toch een beetje overheen (haha, letterlijk) heeft geholpen. En met Rita kwam er wel een kind, dus sex hebben ze zeker nog (een keer) gehad!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ze houdt nog steeds van seks, dat was Dexters aantrekking in Rita toch? dat ie geen seks hoefde te hebben?
Of is ie daar inmiddels van genezen?
Nee, ik moet niets hebben van maatschappelijk werk oid. En natuurlijk zal er niets gebeuren tussen die twee. Debra is überhaupt veels te hysterisch en bombastisch..quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:22 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, je doet maatschappelijk werk wellicht? Ik denk sowieso niet dat Dex en Deb intiemer dan dit gaan worden hoor! Ze zijn in het dagelijks leven al getrouwd, en ik denk dat dat voldoende is!!! (dat was een nog grotere schock voor mij dan het badmoment van Rita!!)
Prachtig was ooit die scene dat hij onder haar rokje begon te prutsen, terwijl zij hevig geemotioneerd naar een b-film aan het kijken was. Held.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik geloof dat Lila hem daar toch een beetje overheen (haha, letterlijk) heeft geholpen. En met Rita kwam er wel een kind, dus sex hebben ze zeker nog (een keer) gehad!
quote:NEW YORK — The wife of Michael C. Hall says the "Dexter" star is "fully recovered" from cancer and has returned to work.
Jennifer Carpenter said Friday that Hall was "incredibly brave" when he announced in January that he was undergoing treatment for Hodgkin's lymphoma, a cancer that attacks the lymph nodes.
The 38-year-old Hall went into remission and continued treatment at a health facility near Los Angeles.
Hall won a Screen Actors Guild Award and a Golden Globe Award earlier this year for his portrayal of Dexter, a serial killer who targets other murderers. Carpenter stars on the bloody Showtime hit series as Dexter's seemingly unknowing sister.
ow ja, was het inmiddels alweer vergeten! Blij te horen dat het goed met m gaat!quote:
ff serieus, da's echt wel bizar, want er zijn maar heul weinig mensen die hetzelfde denken als ik.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 02:46 schreef Luna3 het volgende:
[..]
ff serieus, da's echt wel bizar, want er zijn maar heel weinig mensen die hetzelfde denken als ik.
Ach, great minds think alike, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 25 april 2010 02:50 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...of DrDurden daar blij mee moet zijn is de vraag natuurlijk...
Hele goeie!quote:Op zondag 25 april 2010 17:19 schreef DrDurden het volgende:
Ach, great minds think alike, zullen we maar zeggen.
Haha, vet! Ben benieuwd. Eens kijken of ik 'm kan you tuben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:54 schreef wonderer het volgende:
Dexter doet Dodge commercials hierOok met die intonatie, alsof ie zin heeft om de bestuurder te vermoorden
Humor (alleen niet zo bedoeld).
Duhquote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef Godtje het volgende:
Mensen die nog bezig zijn en hier gaan lezen.Ik zou niet terug gaan lezen.
Dank je PVC!quote:
Jawel, da's toch wel met een knipoog bedoeld?! Ik vind het grappig!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:54 schreef wonderer het volgende:
Dexter doet Dodge commercials hierOok met die intonatie, alsof ie zin heeft om de bestuurder te vermoorden
Humor (alleen niet zo bedoeld).
dit is het USA topicquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:38 schreef Lunaflame het volgende:
Ik zag dat het gisteren weer was begonnen op Ned.3.
Ik heb de aflevering maar even teruggekeken op Uitzending gemist.
Vanavond, woensdag, donderdag en vrijdag ook een aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:11 schreef .aeon het volgende:Hangt al langer een spanning tussen die twee... ik zeg natuurlijk niet zonder spoiler over wie of wat het hier gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:28 schreef egeltje1985 het volgende:
hihi, zo grappig eigenlijk om hier telkens weer reacties te lezen van mensen die net de laatste ep van seizoen 4 hebben gezien. Iedereen heeft telkens zijn eigen shockmoment.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:11 schreef .aeon het volgende:alweer een nieuwe liefde voor deb, wat een slet is het toch. Een irritante slet met dat zeurderige toontje alsof ze constant gepest wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Michael C. Hall en John Lithgow hebben dit jaar beiden de Golden Globe gewonnen - en terecht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht nog: "Wel een beetje zoetsappig, happily ever after" en toen begon Harrison te krijsen ...
Maar holy fuckeronie, wat een wereldrol van John Lithgow!!!
Ik vind dat een beetje vies.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Deb is geweldig! Vind ik dan. En wat grappig dat ze in het echt met d'n Dex is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. will join the cast of Dexter next season
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Report:hmm. ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. will join the cast of Dexter next season
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
JA!..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
Dus seizoen 4 is helemaal online te vinden?![]()
Ik heb de eerste 3 seizoenen echt in een week gezien ofzo.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Report:Not bad, not bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. will join the cast of Dexter next season
Ben wel toe aan een nieuwe serie.
bedankt voor het verneuken van de eerdere spoiler tags.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou wel tof zijn op zich om een vrouwelijke seriemoordenaar in de serie te hebben.
Erm, er stond alleen een naam in van de actrice die dus misschien komend seizoen aan de cast wordt toegevoegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
bedankt voor het verneuken van de eerdere spoiler tags.
Ik was bang dat ik hem totaal niet serieus kon nemen. Vond het ook best jammer dat ze hem voor die rol hadden gekozen, achteraf denk ik daar heel anders overquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:45 schreef BrandX het volgende:
Lithgow was briljant, zoals hij in wel meer rollen briljant is
Veelzijdig en fantastisch acteur, zijn er niet veel die zo verschillende rollen kunnen neerzetten, en jou kunnen doen laten vergeten dat hij bijv 'die buitenaards-persoon spelende komiek' is in die andere serie. En idd, die Golden Globe is absoluut terecht!
Mag niet op FOK!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef pinquit het volgende:
wie-o-wie helpt mij bij het downloaden van dex se4?![]()
Ik ben al een jaar of 6 uit het download gebeurendus wat is een goed programma en wat is een goede plek om t vandaan te halen?
#durftevragen
Mensen die Dex 4 hebben zouden je het per msn bijvoorbeeld door kunnen sturen. Ikzelf heb alleen geen MSN...quote:
Nieuwe vriendin van Dex?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is ook nog niet eens zeker OF ze wel gaat meespelen ; ze is in onderhandeling maar meer niet
Het beste is nog steeds KAZAA.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef pinquit het volgende:
wie-o-wie helpt mij bij het downloaden van dex se4?![]()
Ik ben al een jaar of 6 uit het download gebeurendus wat is een goed programma en wat is een goede plek om t vandaan te halen?
#durftevragen
Het kan natuurlijk ook een nieuwe collega zijn of vriendin van Masuka, of seriemoordenares of nieuwe buurvrouw, lerares van Cody. We'll see.quote:
heb al een andere oplossingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mensen die Dex 4 hebben zouden je het per msn bijvoorbeeld door kunnen sturen. Ikzelf heb alleen geen MSN...
(of met yousendit ofzo)
Nice!! Maar niet teveel lezen op dit forum hier, want er staan behoorlijke spoilers over 4 in!! (t'is maar een tip)quote:
Masuka een vriendin? Zou het?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef Morendo het volgende:
Het kan natuurlijk ook een nieuwe collega zijn of vriendin van Masuka, of seriemoordenares of nieuwe buurvrouw, lerares van Cody. We'll see.
Maar je kunt je toch niet voorstellen dat zo'n labiel en emotioneel mokkel werkelijk bij moordzaken werkt? Vooral in de eerste twee seizoenen had ze bij het minste of geringste tranen in d'r ogen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Deb is geweldig! Vind ik dan.
Menselijk, heet dat!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar je kunt je toch niet voorstellen dat zo'n labiel en emotioneel mokkel werkelijk bij moordzaken werkt? Vooral in de eerste twee seizoenen had ze bij het minste of geringste tranen in d'r ogen.
Leuk voor als je in een kinderdagverblijft werkt, maar als je werk vereist dat je de meest gevaarlijke seriemoordenaars en drugsdealers moet inrekenen dan is een iets cynischere blik wellicht wat meer gepast.quote:
Haha, ja, misschien, maar Debra met kinderen laten werken? Mwah!! Dan leren ze wel heel jong "fuck, no shit, fuckin', no fuck, imbecil, en andere "leuke woordjes". Vind Deb altijd JUIST lekker cynisch!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leuk voor als je in een kinderdagverblijft werkt, maar als je werk vereist dat je de meest gevaarlijke seriemoordenaars en drugsdealers moet inrekenen dan is een iets cynischere blik wellicht wat meer gepast.
Haar privé leven is een beetje fucked up, ze treft het niet echt met de mannen, maar verder vind ik haar wel geschikt, ze is niet op haar mondje gevallen en heeft hard moeten werken om te bewijzen wat ze waard is.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leuk voor als je in een kinderdagverblijft werkt, maar als je werk vereist dat je de meest gevaarlijke seriemoordenaars en drugsdealers moet inrekenen dan is een iets cynischere blik wellicht wat meer gepast.
Alsof jij privé en bizniz uit elkaar kunt blijven houden als je geliefde de Ice Truck Killer blijkt te zijn! Ik vind haar cool en haar betrokkenheid maakt haar imo juist een betere, scherpere homicide detective.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:25 schreef Morendo het volgende:
Maar je kunt je toch niet voorstellen dat zo'n labiel en emotioneel mokkel werkelijk bij moordzaken werkt? Vooral in de eerste twee seizoenen had ze bij het minste of geringste tranen in d'r ogen.
Bizar. Ik vind echt iedereen ontzettend goed acteren in de serie!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef MB23 het volgende:
Haar grote bek is totaal niet overtuigend. Ook als ze huilt ga ik kapot van het lachenIn seizoen 2, toen ze tegen die Britse vrouw tekeer ging in dat huis van d'r, plaatsvervangende schaamte gewoon.
Amen. Ik vind Debra bovendien een goed te volgen karakter hebben (grote bek, klein hartje).quote:Op maandag 31 mei 2010 14:46 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Bizar. Ik vind echt iedereen ontzettend goed acteren in de serie!!!
Echt heh.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef TNA het volgende:
Amen. Ik vind Debra bovendien een goed te volgen karakter hebben (grote bek, klein hartje).
Dexter is goed maar bij lange na niet de beste daarin, ik noem een Soprano's, The Wire, Treme, Deadwood (misschien nog andere maar die heb ik niet gezienquote:Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Echt heh.
Ik heb echt nog nooit een langdurende serie gezien met zo'n hoge kwaliteit aan acteurs, settings, setdressings, buiten lokatie's, enz, waarbij het nooit en nergens z'n geloofwaardigheid verliest!
De overtuiging spat er aan alle kanten vanaf!!
...nog maar te zwijgen van de fantastische verhaallijn!!
Zou kunnen, want alle series die je hier noemt heb ik niet gevolgd. Ik ben niet dol op het mafia genre en niet dol op westerns of drama. Ik houd nu eenmaal heel erg van het Dexter-genre, maar laten we het er op houden dat over het algemeen series van HBO goed in elkaar zitten!!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef brtausi het volgende:
Dexter is goed maar bij lange na niet de beste daarin, ik noem een Soprano's, The Wire, Treme, Deadwood (misschien nog andere maar die heb ik niet gezien).
Dexter is goed omdat het wat meer spanning en humor aan de verhaallijn toevoegd, terwijl de bovengenoemde betere dialogen hebben.
Dexter is van Showtimequote:Op maandag 31 mei 2010 16:26 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Zou kunnen, want alle series die je hier noemt heb ik niet gevolgd. Ik ben niet dol op het mafia genre en niet dol op westerns of drama. Ik houd nu eenmaal heel erg van het Dexter-genre, maar laten we het er op houden dat over het algemeen series van HBO goed in elkaar zitten!!CSI zit een beetje in hetzelfde genre als Dexter (crimelab) maar dat is lang zo goed niet neergezet als Dexter!!!
Ja, je hebt gelijk, was in de war met six feet under van HBO waar 'ons Dexter' ook in speelde.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:44 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dexter is van Showtime. En wat moet ik me voorstellen bij het 'Dextergenre' ?
Ik vond seizoen 4 ook geweldig qua verhaal en spanning, maar er zaten toch wel degelijk enkele minder geloofwaardige scenes in.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Echt heh.
Ik heb echt nog nooit een langdurende serie gezien met zo'n hoge kwaliteit aan acteurs, settings, setdressings, buiten lokatie's, enz, waarbij het nooit en nergens z'n geloofwaardigheid verliest!
De overtuiging spat er aan alle kanten vanaf!!
...nog maar te zwijgen van de fantastische verhaallijn!!
Oh ja, toen hij zich in die doodskist had verstopt. Hij was al ter plekke zonder een kogelvrij vest aan te hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 4 ook geweldig qua verhaal en spanning, maar er zaten toch wel degelijk enkele minder geloofwaardige scenes in.
Voorbeeld:
Dexter komt opeens out of nowhere uit een garage gelopen, op een plaats waar hij eigenlijk helemaal niet had kunnen zijn op dat moment. En niemand stelt ook maar een kritische vraag. Maar goed, misschien komt dat volgend seizoen nog...
Er zijn absoluut wel meer dingen minder geloofwaardig. Dat maakt de serie opzich ook niet echt minder. Maar hier stoorde ik mij toch wel een beetje aan...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, toen hij zich in die doodskist had verstopt. Hij was al ter plekke zondere een kogelvrij vest aan te hebben.![]()
Maar ja, als het ze het te realistisch brengen dan wordt het ongelovelijk saai, want politieonderzoeken bestaan voornamelijk uit veel papierwerk en het verhoren van onbelangrijke getuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |