abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:19:37 #276
56471 pinquit
oh my lama!
pi_82028998
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Mensen die Dex 4 hebben zouden je het per msn bijvoorbeeld door kunnen sturen. Ikzelf heb alleen geen MSN...

(of met yousendit ofzo)
heb al een andere oplossing
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_82029152
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:19 schreef pinquit het volgende:
heb al een andere oplossing
Nice!! Maar niet teveel lezen op dit forum hier, want er staan behoorlijke spoilers over 4 in!! (t'is maar een tip)
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef Morendo het volgende:
Het kan natuurlijk ook een nieuwe collega zijn of vriendin van Masuka, of seriemoordenares of nieuwe buurvrouw, lerares van Cody. We'll see.
Masuka een vriendin? Zou het?

Neeeeeh.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:25:47 #278
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82029248
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Deb is geweldig! Vind ik dan.
Maar je kunt je toch niet voorstellen dat zo'n labiel en emotioneel mokkel werkelijk bij moordzaken werkt? Vooral in de eerste twee seizoenen had ze bij het minste of geringste tranen in d'r ogen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_82029469
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:25 schreef Morendo het volgende:

[..]

Maar je kunt je toch niet voorstellen dat zo'n labiel en emotioneel mokkel werkelijk bij moordzaken werkt? Vooral in de eerste twee seizoenen had ze bij het minste of geringste tranen in d'r ogen.
Menselijk, heet dat!

Ik vind Deb's karakter wel een stoer wijf!!!
(en als ik zo'n lekkere stiefbroer had zou ik er ook op vallen, haha)
  zondag 30 mei 2010 @ 23:43:56 #280
56471 pinquit
oh my lama!
pi_82126706
jesusfuck.. i cried heftig eind.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 30 mei 2010 @ 23:50:34 #281
56471 pinquit
oh my lama!
pi_82126928
En what's with all the 'yay Rita eruit whoohoo' okay, ze was echt irritant op een gegeven moment, maar Dex had nét besloten dat ie alles zou doen om zn familie veilig te houden en blabla dikke liefde en yay florida keys. Zo lief in hoeverre dat kan
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 31 mei 2010 @ 00:12:36 #282
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82127778
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Menselijk, heet dat!
Leuk voor als je in een kinderdagverblijft werkt, maar als je werk vereist dat je de meest gevaarlijke seriemoordenaars en drugsdealers moet inrekenen dan is een iets cynischere blik wellicht wat meer gepast.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_82130135
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Leuk voor als je in een kinderdagverblijft werkt, maar als je werk vereist dat je de meest gevaarlijke seriemoordenaars en drugsdealers moet inrekenen dan is een iets cynischere blik wellicht wat meer gepast.
Haha, ja, misschien, maar Debra met kinderen laten werken? Mwah!! Dan leren ze wel heel jong "fuck, no shit, fuckin', no fuck, imbecil, en andere "leuke woordjes". Vind Deb altijd JUIST lekker cynisch!

Ze duikt alleen altijd met de verkeerde kerels in bed. Seriemoordenaar, vaderfiguur. I rest my case. En heeft ze een trouwe vent gevonden, duikt ze met een opa de kuip in. Tsss, ik vond Anton geweldig. Met name zijn lied wat hij aan haar opdroeg over the skinny bitch!!
pi_82134429
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Leuk voor als je in een kinderdagverblijft werkt, maar als je werk vereist dat je de meest gevaarlijke seriemoordenaars en drugsdealers moet inrekenen dan is een iets cynischere blik wellicht wat meer gepast.
Haar privé leven is een beetje fucked up, ze treft het niet echt met de mannen, maar verder vind ik haar wel geschikt, ze is niet op haar mondje gevallen en heeft hard moeten werken om te bewijzen wat ze waard is.
Emotioneel en gevoelig hoeft in zo'n beroep trouwens lang niet altijd verkeerd te zijn, het maakt juist dat je dingen wel eens op een andere manier kunt bekijken waar collega's niet aan gedacht hebben.
En haar grote bek is gewoon wel tof
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 31 mei 2010 @ 10:48:55 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82134532
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:25 schreef Morendo het volgende:

Maar je kunt je toch niet voorstellen dat zo'n labiel en emotioneel mokkel werkelijk bij moordzaken werkt? Vooral in de eerste twee seizoenen had ze bij het minste of geringste tranen in d'r ogen.
Alsof jij privé en bizniz uit elkaar kunt blijven houden als je geliefde de Ice Truck Killer blijkt te zijn! Ik vind haar cool en haar betrokkenheid maakt haar imo juist een betere, scherpere homicide detective.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_82142733
Haar grote bek is totaal niet overtuigend. Ook als ze huilt ga ik kapot van het lachen In seizoen 2, toen ze tegen die Britse vrouw tekeer ging in dat huis van d'r, plaatsvervangende schaamte gewoon.
Feyenoord Rotterdam
pi_82143557
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef MB23 het volgende:
Haar grote bek is totaal niet overtuigend. Ook als ze huilt ga ik kapot van het lachen In seizoen 2, toen ze tegen die Britse vrouw tekeer ging in dat huis van d'r, plaatsvervangende schaamte gewoon.
Bizar. Ik vind echt iedereen ontzettend goed acteren in de serie!!!
  maandag 31 mei 2010 @ 15:29:03 #288
139330 TNA
For the stars that shine
pi_82145507
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:46 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Bizar. Ik vind echt iedereen ontzettend goed acteren in de serie!!!
Amen. Ik vind Debra bovendien een goed te volgen karakter hebben (grote bek, klein hartje).
pi_82145873
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef TNA het volgende:
Amen. Ik vind Debra bovendien een goed te volgen karakter hebben (grote bek, klein hartje).
Echt heh.

Ik heb echt nog nooit een langdurende serie gezien met zo'n hoge kwaliteit aan acteurs, settings, setdressings, buiten lokatie's, enz, waarbij het nooit en nergens z'n geloofwaardigheid verliest!
De overtuiging spat er aan alle kanten vanaf!!

...nog maar te zwijgen van de fantastische verhaallijn!!
pi_82147389
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Echt heh.

Ik heb echt nog nooit een langdurende serie gezien met zo'n hoge kwaliteit aan acteurs, settings, setdressings, buiten lokatie's, enz, waarbij het nooit en nergens z'n geloofwaardigheid verliest!
De overtuiging spat er aan alle kanten vanaf!!

...nog maar te zwijgen van de fantastische verhaallijn!!
Dexter is goed maar bij lange na niet de beste daarin, ik noem een Soprano's, The Wire, Treme, Deadwood (misschien nog andere maar die heb ik niet gezien ).
Dexter is goed omdat het wat meer spanning en humor aan de verhaallijn toevoegd, terwijl de bovengenoemde betere dialogen hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 16:09:11 ]
pi_82148383
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef brtausi het volgende:
Dexter is goed maar bij lange na niet de beste daarin, ik noem een Soprano's, The Wire, Treme, Deadwood (misschien nog andere maar die heb ik niet gezien ).
Dexter is goed omdat het wat meer spanning en humor aan de verhaallijn toevoegd, terwijl de bovengenoemde betere dialogen hebben.
Zou kunnen, want alle series die je hier noemt heb ik niet gevolgd. Ik ben niet dol op het mafia genre en niet dol op westerns of drama. Ik houd nu eenmaal heel erg van het Dexter-genre, maar laten we het er op houden dat over het algemeen series van HBO goed in elkaar zitten!! CSI zit een beetje in hetzelfde genre als Dexter (crimelab) maar dat is lang zo goed niet neergezet als Dexter!!!
  maandag 31 mei 2010 @ 17:44:48 #292
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_82152627
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:26 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Zou kunnen, want alle series die je hier noemt heb ik niet gevolgd. Ik ben niet dol op het mafia genre en niet dol op westerns of drama. Ik houd nu eenmaal heel erg van het Dexter-genre, maar laten we het er op houden dat over het algemeen series van HBO goed in elkaar zitten!! CSI zit een beetje in hetzelfde genre als Dexter (crimelab) maar dat is lang zo goed niet neergezet als Dexter!!!
Dexter is van Showtime . En wat moet ik me voorstellen bij het 'Dextergenre' ?
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_82153696
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:44 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Dexter is van Showtime . En wat moet ik me voorstellen bij het 'Dextergenre' ?
Ja, je hebt gelijk, was in de war met six feet under van HBO waar 'ons Dexter' ook in speelde.
En inderdaad, het Dexter-genre is nauurlijk one of a kind, maar ik bedoelde dat ik meer van thrillers en horror houd dan van die andere door mij genoemde genres hierboven. Dexter is toch een beetje een who dun it (betreft de andere killers in de serie) en een spannende politie-serie. In de trant van CSI, alleen veel beter en hierin volg je de hoofdrolspeler op de voet. Leuke bijkomstigheid vind ik dat ie zelf ook moordenaar is, haha.
  maandag 31 mei 2010 @ 18:10:02 #294
139330 TNA
For the stars that shine
pi_82153747
Ik heb toch de nodige series gezien, maar ik vind Dexter dankzij de verhaallijnen, de spanning, het acteerwerk en de niet typisch Hollywood-achtige acteurs (zoals Batista) zeer zeker de beste serie. Op seizoen 4 had ik werkelijk niets aan te merken omdat het gewoonweg geweldig in elkaar zat. Terechte Golden Globes gewonnen, ik hoop dat Michael C. Hall en John Lithgow beiden ook een Emmy mee naar huis nemen.
  maandag 31 mei 2010 @ 21:36:06 #295
56471 pinquit
oh my lama!
pi_82165103
bij mij is het simpel; ik vind het goed als het me blijft boeien, als het me blijft verrassen en het spannend is of humor heeft. of beide.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_82165742
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Echt heh.

Ik heb echt nog nooit een langdurende serie gezien met zo'n hoge kwaliteit aan acteurs, settings, setdressings, buiten lokatie's, enz, waarbij het nooit en nergens z'n geloofwaardigheid verliest!
De overtuiging spat er aan alle kanten vanaf!!

...nog maar te zwijgen van de fantastische verhaallijn!!
Ik vond seizoen 4 ook geweldig qua verhaal en spanning, maar er zaten toch wel degelijk enkele minder geloofwaardige scenes in.

Voorbeeld:
Dexter komt opeens out of nowhere uit een garage gelopen, op een plaats waar hij eigenlijk helemaal niet had kunnen zijn op dat moment. En niemand stelt ook maar een kritische vraag. Maar goed, misschien komt dat volgend seizoen nog...
  maandag 31 mei 2010 @ 21:50:56 #297
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82165992
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik vond seizoen 4 ook geweldig qua verhaal en spanning, maar er zaten toch wel degelijk enkele minder geloofwaardige scenes in.

Voorbeeld:
Dexter komt opeens out of nowhere uit een garage gelopen, op een plaats waar hij eigenlijk helemaal niet had kunnen zijn op dat moment. En niemand stelt ook maar een kritische vraag. Maar goed, misschien komt dat volgend seizoen nog...
Oh ja, toen hij zich in die doodskist had verstopt. Hij was al ter plekke zonder een kogelvrij vest aan te hebben.

Maar ja, als het ze het te realistisch brengen dan wordt het ongelovelijk saai, want politieonderzoeken bestaan voornamelijk uit veel papierwerk en het verhoren van onbelangrijke getuigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morendo op 31-05-2010 22:00:39 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_82166454
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Morendo het volgende:

[..]

Oh ja, toen hij zich in die doodskist had verstopt. Hij was al ter plekke zondere een kogelvrij vest aan te hebben.

Maar ja, als het ze het te realistisch brengen dan wordt het ongelovelijk saai, want politieonderzoeken bestaan voornamelijk uit veel papierwerk en het verhoren van onbelangrijke getuigen.
Er zijn absoluut wel meer dingen minder geloofwaardig. Dat maakt de serie opzich ook niet echt minder. Maar hier stoorde ik mij toch wel een beetje aan...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:44:33 #299
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_82178841
soms worden bepaalde dingen idd te makkelijk afgedaan maar Dexter is niet van HBO, maar zou het zo maar wel kunnen zijn. Al hebben die series zoals brtausi zegt die scherpte nét wel bij bepaalde details en plots.

Maar hoe dan ook: Dexter is voor mij de beste lopende serie van het moment waar ik altijd weer met veel plezier naar (uit)kijk.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:52:15 #300
56471 pinquit
oh my lama!
pi_82179043
dat in dat huis is idd raar.. maar ik denk dat ie daar ook nog wel problemen mee gaat krijgen, of niet? iedereen keek m ook echt zo wantrouwend aan meteen.

zeg, weet iemand hoe rita weet dat dexters moeder in front of him vermoord is? want deb weet het niet eens. heeft ie dat verteld ofzo? (opzich wel logisch, maar kan t me niet herinneren)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')