Je weet toch wel wat het beste middel tegen hoofdpijn isquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja weet nietmisschien heeft ie wel hoofdpijn
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik lees: wie helpt mij en mijndekbed om de koude te verdrijven...
Dus ik denk: trovey gaat helemaal los
Sorry
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef nokwanda het volgende:
Have fun, youngsters. Dit is jullie vrijagetopic![]()
![]()
ik heb dan ook nooit hoofdpijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat het beste middel tegen hoofdpijn is
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb dan ook nooit hoofdpijn
omdat die dus nooit kan onstaaaaanquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat die dus nooit kan onstaaaaan
zoooo
Trovey gaat al een tijdje niet meer los op dat gebiedquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik lees: wie helpt mij en mijndekbed om de koude te verdrijven...
Dus ik denk: trovey gaat helemaal los
Sorry
all night and day long babequote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
all night and day long babe
Ik was al verbaasdquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:44 schreef trovey het volgende:
Trovey gaat al een tijdje niet meer los op dat gebied......maar wel lekker rustig zo
Wat fijn!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 06:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen iedereen
Ik heb denk ik het verhaal van zwabber gemist.
Rossi wilde gisteren niet op bed maar wel bij ons in de slaapkamer op zijn muis slapen. Midden in de nacht werd ik wakker en heb hem toch maar tussen ons in gelegd.
Om 5:50 vond hij het wel goed en ging zelf van bed af om 06:00 ben ik opgestaan en toen wilde hij eten. Hij is net zelf naar zolder gelopen hopelijk blijft het zo gaan en krijgt hij niet ineens een terugval.
Goeiemorgen!!! Was leuk he vannacht?quote:
quote:
Ik vind het serieus wel jammer, ik vond het idd een goede daadkrachtige leuke burgemeester, en ik hoop dat we nu niet een of andere rechtse diknek krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:04 schreef Ynske het volgende:
en hoe voelt dat OhOh?
t was wel een burgervader waar maastricht wat aan gehad heeft, toch
Kwist nie dat jij ook al een heks wasquote:
Ik was ook wel tevreden over 'mquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het serieus wel jammer, ik vond het idd een goede daadkrachtige leuke burgemeester, en ik hoop dat we nu niet een of andere rechtse diknek krijgen
Ik kom m echt wel elke week een keer tegen, supervriendelijke man ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was ook wel tevreden over 'mjammer
Misschien was hij wel hard? (leers)quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af of het nou écht nodig was dat hij moest opstappen, die Leers.
Snap best dat je als burgemeester van onbesproken gedrag dient te zijn, maar d'r zijn inmiddels weinig slakken meer te vinden in Nederland waar nog geen zout op ligt
Ik was niet alleen maar lof, de manier waarop de mensen van de A2-traverse worden behandeld vind ik niet kunnen. Maar los daarvan deed hij goede dingen iddquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kom m echt wel elke week een keer tegen, supervriendelijke man ook.
En alleen al vanwege dat Vinkenslaggedoe kan ie bij mij echt niet meer stuk
Tja, ik vind het zelf ook nogal overdreven hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af of het nou écht nodig was dat hij moest opstappen, die Leers.
Snap best dat je als burgemeester van onbesproken gedrag dient te zijn, maar d'r zijn inmiddels weinig slakken meer te vinden in Nederland waar nog geen zout op ligt
*kleur kleur poets poets*quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, ik vind het zelf ook nogal overdreven hoor.
Iedereen hier zegt ook dat t nergens voor nodig was.
Tis hier mooi weer trouwens vandaag![]()
Stralend zonnetje en zo, heerlijk, en veel sneeuw weg!
Heb ik gisteren nog iets gemist?
Ik was onverwacht bij die vrienden weer, vriendin en ik gingen ff naar de da samen, nagels knippen en hondjes wegen, en zij hadden nog eten en zo dus ach![]()
En toen gingen we scrabbelen en was het ineens alweer 23.30![]()
Ow ja zo mooi, wij hadden samen die Lush besteld die ik eergisteren meegenomen had naar hun.
En gisteren had ik dus een grabbag gehaald.
Het ging echt zo, toen we de honden uit aan het laten.
Zij: uhm ik was nog in de stad vanmorgen!
Ik: oh ja ik ook tussen de middag, ik moest even Lush halen voor een collega....
Zij: oh ja? ik was ook nog maar even langs de Lush gelopen![]()
Ik: jaja, zij wilde american cream en dan voor 30 euro zodat ik een grabbag voor dr mee kon nemen ....
Zij: dr waren dr nog maar een paar hč?
Ik: Hoe laat was jij er?
Zij: uhhh, tussen 12 en 12.30 denk ik..
Ik: aha, en hoeveel zakken waren er toen nog?
Zij: oh 6 of zo...
Ik: JIJ VIEZE VUILE LUSHJUNKIE, DAN HEB JIJ ER DUS TOCH WEER EEN GENOMEN HE???
Zij: ja ik dacht dr staan dr nog maar 6![]()
![]()
Ik: ja ik was dr dan vlak na jou en toen ik weg was waren dr nog maar 3![]()
Zij:![]()
Ik: jaaaaaaaaaaa ik heb dr ook nog maar een genomen![]()
![]()
Echte junks zijn we, serieus.
We hebben plechtig met elkaar afgesproken dat we professionele hulp gaan zoeken als we onze stash voor elkaar gaan verstoppen en de hondjes geen carnivoer meer kunnen kopen omdat we Lush moeten scoren
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kleur kleur poets poets*
stelletje junks![]()
[ afbeelding ]
Zolang ik er nog gewoon openlijk voor uit kom is dr niks aan de hand toch?quote:
Ik wilde al met termen als bukkake gaan strooienquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:38 schreef DeZwabber het volgende:
voor jullie vieze dingen gaan denken, dat was net op de radio
Och joh ik kan me ook lens shoppen en als het kan, why not?!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang ik er nog gewoon openlijk voor uit kom is dr niks aan de hand toch?
![]()
En hey, ik rook niet he![]()
Baaaaaaaaaaabe, ik mis jequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef Qwea het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo
Aaaaaahw poepje! Ik jou ooooohooook!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaaahw poepje! Ik jou ooooohooook!![]()
![]()
Maar ik ben er nu!
Ben je thuis???????quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaaahw poepje! Ik jou ooooohooook!![]()
![]()
Maar ik ben er nu!
Nope. Er is geen ruk te doen momenteel. Dus ik zit ff lekker te fokken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Hi di Ho
![]()
Ben je vrij vandaag Quutje?
Ben jij ook zo trots op ons Qutje?quote:
Chilllllllquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Er is geen ruk te doen momenteel. Dus ik zit ff lekker te fokken.
Ik wacht op een belletje van een klant.
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Er is geen ruk te doen momenteel. Dus ik zit ff lekker te fokken.
Ik wacht op een belletje van een klant.
Gisteren was er ook niks te doenquote:
KWUEAquote:
Vind je t nog een beetje wat???quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gisteren was er ook niks te doen
Heb de ramen maar ff gelapt en de winkel gezogen. Die was goooooor
En ik heb een HD camera besteld
Hier zit iedereen te surfenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het werktechnisch ook redelijk chill vandaag.
Maar het personeel is weer es aan het rellen
Gingen ze maar weer gewoon allemaal surfen hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier zit iedereen te surfenbehalve de andere stage loper. Die zit op zn foon te msn'en
Ja! ik vind het hier leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vind je t nog een beetje wat???
Kom je al een beetje in een lekker ritme?
Ja, twee (of vier, geen idee meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij ook zo trots op ons Qutje?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gingen ze maar weer gewoon allemaal surfen hier![]()
Nee ik geloof dat de rust weer een beetje wedergekeerd is, wat een malloten hier zeg
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, twee (of vier, geen idee meer) topics geleden riep ik dat ook al naar d'r.
Heul trots, seriously!
Vleugel, het was een vleugel, geen idee wat ie nu met dat ding gedaan heeftquote:
Ben je nou de 20e jarig?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Godver, ik baal wel. Nog 6 dagen en dan ben ik officieel oud
19dequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je nou de 20e jarig?
1 dag voor mn mama en mn nichtje
Ik heb ook honger! Ik wilde mn sinaasappel eten, maar we hebben geen aardappelschil mesjequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb honger![]()
Zal ik alvast een frieseroggebroodboterhammetomelet uit mn bento pakken?
oh.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vleugel, het was een vleugel, geen idee wat ie nu met dat ding gedaan heeft
Noted!quote:
Ah niet man, je bent zo'n beetje de jongste hier!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Godver, ik baal wel. Nog 6 dagen en dan ben ik officieel oud
ik voel me oudquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ah niet man, je bent zo'n beetje de jongste hier!
neequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg schatjes, hebben jullie verstand van nagellak?
DELEN!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:Kheb toch maar vast een bammetje genomen
nee, op m'n nagels....quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
neehoezo, wil je het op je eikel smeren?
saai hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, op m'n nagels....
dat doe je meestal met nagellak?
jaquote:
Waarom denk je dat mijn clit altijd zo vurig rood isquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
misschien dat jij het op je clit smeert
Dat kietelt vastquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mijn clit altijd zo vurig rood is
ik kom dan ook altijd keihard klaarquote:
'Verstand van', nou ja, dat weet ik niet, maar ik ben wel een fervente nagellakgebruikster ja.. Op m'n nagels!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg schatjes, hebben jullie verstand van nagellak?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier zit iedereen te surfenbehalve de andere stage loper. Die zit op zn foon te msn'en
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! ik vind het hier leukHet is ook best gezellig hierzo! Lekker op tijd naar huis ook. Meestal rond 17:30.
Alleen ik ben wel elke x als ik thuis ben bekafen int weekend ook. Maar goed, dat moeten we dr maar voor over hebben. Als ik 20u per week doe, dan moet ik 6 maanden
Nu 3
Oh oeps ik lees het nu pas.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
Natuurmonumenten gaat een hoop abonnees kwijtraken vandaag!
http://www.telegraaf.nl/b(...)_duinen__.html?p=6,1
Zie die reacties er onder ook.
Egoist!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh oeps ik lees het nu pas.
Was wel fucking lkker![]()
![]()
Collega komt net binnenlopen, letterlijk met haar hoofd in haar handen.
"wat een verschrikkelijke dag is dit"
Ik dacht al dat ik t alleen maar dacht
Maar ik hou toch wel van jequote:
Psies dat, echt erg, hoe kun je nou zeggen dat die beestjes in de vrije natuur leven als er hekken omheen gezet worden door mensen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje maar niet gekeken, maar wat is dit van de zotte zeg! Dat ze zich kunnen redden in de natuur is mooi, maar Nederland heeft geen natuur, hooguit cultuur, aangelegd bos. Ik kom hier de reeen ook zo'n beetje in de achtertuin tegen nu, omdat ze op zoek zijn naar eten. Die kunnen tenminste het bos nog uit als dat nodig is. Triest..
Je mag mn andere twee bammetjes zo komen halenquote:
Nederland heeft wel natuur,quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje maar niet gekeken, maar wat is dit van de zotte zeg! Dat ze zich kunnen redden in de natuur is mooi, maar Nederland heeft geen natuur, hooguit cultuur, aangelegd bos. Ik kom hier de reeen ook zo'n beetje in de achtertuin tegen nu, omdat ze op zoek zijn naar eten. Die kunnen tenminste het bos nog uit als dat nodig is. Triest..
ja, die argumentatie klopt ook voor geen kant, "in de natuur worden ze ook niet bijgevoerd" nee, en in de natuur zijn ze ook niet opgesloten achter hekken, dus kunnen ze weg als het voedsel op isquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
Natuurmonumenten gaat een hoop abonnees kwijtraken vandaag!
http://www.telegraaf.nl/b(...)_duinen__.html?p=6,1
Zie die reacties er onder ook.
En de vogeltjes die overal heen kunnen vliegen mogen we wél bijvoeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, die argumentatie klopt ook voor geen kant, "in de natuur worden ze ook niet bijgevoerd" nee, en in de natuur zijn ze ook niet opgesloten achter hekken, dus kunnen ze weg als het voedsel op is![]()
bureaucratie
Stuur maar opquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag mn andere twee bammetjes zo komen halen
Ik woon ook in het noorden, maar al het bos wat ik ken is toch grotendeels aangelegd bos. Er is maar weinig bos wat nog echt natuur is: geen wandelpaden, boswachter, groenbeheer ed. Dat is geen natuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nederland heeft wel natuur,
hier in het noorden wel in ieder geval![]()
achterhoek ook wel
Hmm, of je dr dan nog zo blij mee bent?quote:
Mensen behandelen dieren net zo erg als hun medemensen (reservaten opzetten en zeggen dat "ze" het daar zo goed hebben en zo). Ik heb dat filmpje ook maar niet gekeken. Alleen het verhaal gelezen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies dat, echt erg, hoe kun je nou zeggen dat die beestjes in de vrije natuur leven als er hekken omheen gezet worden door mensen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, of je dr dan nog zo blij mee bent?
Je weet hoe lang die post er naar jou over doet, en dr zit omelet van gisteravond op
Neukwanda!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mensen behandelen dieren net zo erg als hun medemensen (reservaten opzetten en zeggen dat "ze" het daar zo goed hebben en zo). Ik heb dat filmpje ook maar niet gekeken. Alleen het verhaal gelezen.
Spring maar niet in een hek zou ik zeggenquote:
voor een auto mag wel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spring maar niet in een hek zou ik zeggen
Van de honger?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neukwanda!
Ik heb hier ook nog een douchedinggeval dat naar karma ruikt voor je liggen uit een van mn zakken![]()
Ik hoop alleen dat ik vandaag tussen de middag tijd heb om naar t postkantoor te gaan , maar het komt je kant op
Nee joh, ze gaat maar hij die herten langs, die hebben toch genoeg te etenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spring maar niet in een hek zou ik zeggen
Ooh ja dat is zo!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:00 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op donderdag 14 januari 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van de honger?
Ach Qutje toch![]()
Nee, denk aan Baloe, dan krijgt die ook honger want dan voert niemand m meer tussen de middag
Hertenbiefstukquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee joh, ze gaat maar hij die herten langs, die hebben toch genoeg te eten
Ijsberenwebcamfraudequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Die ijsbeerwebcam van Blijdorp klopt niet helemaal, geloof ik. Op cam 1 is Tanja nu niet te zien. Straks was ze druk in de weer met het wassen van haar poten en lag ze half in het gat naar de andere ruimte. Toen zag ik al dat dat op cam 2 niet te zien was. Maar ook nu is het beeld van cam 2 hetzelfde als straks... je ziet een stukje ijsbeerrug of zo in het andere hol, maar verder niets. En dat terwijl ze eigenlijk nu op die cam te zien zou moeten zijn.
Ik heb het koud. Kom, gaan we neukenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooh ja dat is zo!
Nou dan wacht ik nog maar ff 30 min
Je kan het wel voor Baloetje en voor mij natuurlijk
Yeah, nueken!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het koud. Kom, gaan we neuken
Oooooh hertenbapao's, dat is vast wel lkkr jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met een beetje kurkuma en kokos in de bapao, gestoomd hert
Lekker weer voor een kapotte kachelquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:17 schreef Qwea het volgende:
we zirtten met onze jas aande kachel isch niet helemaal oke
Kom maar hier zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:17 schreef Qwea het volgende:
we zirtten met onze jas aande kachel isch niet helemaal oke
Wat ga je daar doen???quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:13 schreef Bamba het volgende:Ben er maar heel even, zo weer doorrijden naar Breda
Nagelspullen bij de groothandel halen voor m'n opleidingquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen???
En hoi en doei!
Oke! Kan ik gelijk in je bento snuffelenquote:
Oh ik moet een harsnagelvijl hebben, schijnt heel goed te zijn voor de hondennagelsquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nagelspullen bij de groothandel halen voor m'n opleiding. En op visite en handdoeken ophalen en foto's maken voor de website van kennissen die ik maak...Heb het nog druk dus
mag jij!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke! Kan ik gelijk in je bento snuffelen
Ik zal wel voor je kijken!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik moet een harsnagelvijl hebben, schijnt heel goed te zijn voor de hondennagels
Nou, ik vond die verwachte batspartij toch behoorlijk tegenvallenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust vergeleken met vannacht
Ik ben er doorheen geslapenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, ik vond die verwachte batspartij toch behoorlijk tegenvallen
I looooove Napoleon, vergeet je de foto's niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
precies nu wordt napoleon verliefd op de pot houtlijm hoor![]()
natuurlijk, tis geel
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust vergeleken met vannacht
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
precies nu wordt napoleon verliefd op de pot houtlijm hoor![]()
natuurlijk, tis geel
Ja dat zit ik me nu ook af te vragen, maar het zal wel tegenvallen toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wat was er vannacht? Moe tik teruglezen?
[..]
_
Weer wat eten binnenkrijgen kan wonderen doen bij een kat, ik heb dat zelf ook wel vaker meegemaakt...OK dwangvoeding maar als ze dat toestaan kunnen ze ineens helemaal opleven....hopelijk mag het zo doorgaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 06:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen iedereen
Ik heb denk ik het verhaal van zwabber gemist.
Rossi wilde gisteren niet op bed maar wel bij ons in de slaapkamer op zijn muis slapen. Midden in de nacht werd ik wakker en heb hem toch maar tussen ons in gelegd.
Om 5:50 vond hij het wel goed en ging zelf van bed af om 06:00 ben ik opgestaan en toen wilde hij eten. Hij is net zelf naar zolder gelopen hopelijk blijft het zo gaan en krijgt hij niet ineens een terugval.
Wel een succes dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
ben ik bezig met die parkietenboom, is napoleon al bezig in dat ding
erg leuk, maar de boor in zijn buurt is een beetje gevaarlijk
Zit nu in het voorlaatste topic, wat ik er van begrijp is dat een invasie van mannen uit de GAM SC binnen kwam vallen. Toen ging het ineens hard met het topic, vandaar dat we nu ook al 3 nummers verder zijn dan gister..quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat zit ik me nu ook af te vragen, maar het zal wel tegenvallen toch?
Doe jij t ff?
Dat is precies de omschrijving!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zit nu in het voorlaatste topic, wat ik er van begrijp is dat een invasie van mannen uit de GAM SC binnen kwam vallen. Toen ging het ineens hard met het topic, vandaar dat we nu ook al 3 nummers verder zijn dan gister..![]()
Maar veel serieus' komt er niet uit.
En toen ging jij heeeeeeeeel toevallig naar bed en toen waren alle GAM-jongens ook off...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
Vannacht was er een uitwisselingsprogramma
Een aantal heren uit de GAM SC kwamen hier kwekken en wij daar. Chaos!
Goodbye, wat fijn dat je al thuis bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ja, als we moeten wachten tot de 23e (op jou dus)...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Hebben de dames vannacht wisselende contacten gehad zie ik?
Nou ja, mijn 'vannacht' was gewoon voor twaalven hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En toen ging jij heeeeeeeeel toevallig naar bed en toen waren alle GAM-jongens ook off...
Ja ik heb ze aaaaaaallemaal meegenomen in bed. Heer G vond het al wat drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Heel veilig hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:![]()
echt? ik had echt het idee dat jij er tot enen was ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, mijn 'vannacht' was gewoon voor twaalven hoor
Jij ook al klaar met werken?![]()
[..]
t is je gegund hoor!!!quote:Ja ik heb ze aaaaaaallemaal meegenomen in bed. Heer G vond het al wat druk
nou ja, ze zeiden dat je welkom was als je het maar niet over games had...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
In GAM nog wel, echt the place to be voor jullie he
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt? ik had echt het idee dat jij er tot enen was ofzo
[..]
t is je gegund hoor!!!
ze waren mij zelfs te jong eigenlijk... dus ik denk dat Greys er ook niet veel aan vondquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze waren mij iets te jong dus Greys had de tijd van haar leven....Meneer G. vond het wat minder![]()
Nee ik ben nog bezigquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, mijn 'vannacht' was gewoon voor twaalven hoor
Jij ook al klaar met werken?![]()
sterktequote:
Jij deed dan ook niets anders dan met Fiets aan de haal gaan..quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze waren mij zelfs te jong eigenlijk... dus ik denk dat Greys er ook niet veel aan vond
ja, die was tenminste nog een beetje bekend (hoewel ook ernstig jongquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jij deed dan ook niets anders dan met Fiets aan de haal gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die was tenminste nog een beetje bekend (hoewel ook ernstig jong)
Ja, dat zag ik nog.. Hoe jong is fiets dan? Jij bent 1 jonger dan ik, zag ik in het topic..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Ik vond ze ook leuk!!! Maar Trovey had het over anders leuk hequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Ik vond ze wel gezellig hoor, jong of niet
Het was nou niet zo dat ze hier kwamen rellen ofzo. Misschien was dat in eerste instantie wel de bedoeling, maar toen bleek het eigenlijk best leuk![]()
We hebben in elk geval meer dan ooit aangetoond geen kliekje te zijn waar niemand bij mag
hij is 21quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik nog.. Hoe jong is fiets dan? Jij bent 1 jonger dan ik, zag ik in het topic..
quote:
Oh echt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond ze ook leuk!!! Maar Trovey had het over anders leuk he
[..]
hij is 21
[..]
alles goed?
Is er soms iets mis met 21, hmm?quote:
je geloof mij niet hequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef trovey het volgende:
Fiets zit te trollen in het nagellaktopic.....heb gezegd dat hij hier naartoe moest komen...eens zien of hij naar "mamma" luistert
Niksquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is er soms iets mis met 21, hmm?
Ik denk dat we de heren wel vaker zullen zien....bij GAMES zal het bijna alleen het mannelijk geslacht zijn dus ze zullen wellicht wel eens een ander onderwerp willen aansnijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Ik vond ze wel gezellig hoor, jong of niet
Het was nou niet zo dat ze hier kwamen rellen ofzo. Misschien was dat in eerste instantie wel de bedoeling, maar toen bleek het eigenlijk best leuk![]()
We hebben in elk geval meer dan ooit aangetoond geen kliekje te zijn waar niemand bij mag
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je geloof mij niet he
Hoezo....kom ik zo truttig overquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh echt?Dat had ik niet verwacht..
![]()
Nou ja 6 jaar.. Kan wel, toch?
welke vraagquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb nog geen antwoord op mijn vraag
Nope.quote:
Jup alles keejquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond ze ook leuk!!! Maar Trovey had het over anders leuk he
[..]
hij is 21
[..]
alles goed?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Greys ik moest gisteren zo aan je denken trouwens!
Dat dochtertje van mn vrienden gilde de hele avond CHIHUAHUAAAAAAAAAAAAA !!!
Geen idee waar dat ineens vandaan kwam , denk omdat ze zo dol is op Kees of zo
hoe oud schatten jullie mij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze bedoelt dat ze niet had verwacht dat fiets 21 was
ouderquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe oud schatten jullie mij?
Eerst resultaten van zijn gelakte nagels zien voor we het geloven he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef trovey het volgende:
Fiets zit te trollen in het nagellaktopic.....heb gezegd dat hij hier naartoe moest komen...eens zien of hij naar "mamma" luistert
12quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe oud schatten jullie mij?
quote:
Ja maar jij weet wie ik echt benquote:
Brave jongenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je geloof mij niet he
zwart is toch ook mooi ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Brave jongen[ afbeelding ] en nee ik geloof je niet....of je moet een Goth zijn wat ik heb gemist en dan heb je er trouwens nog niet veel te zoeken want die dragen alleen zwarte nagellak
Daar heb je ook variatie inquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Brave jongen[ afbeelding ] en nee ik geloof je niet....of je moet een Goth zijn wat ik heb gemist en dan heb je er trouwens nog niet veel te zoeken want die dragen alleen zwarte nagellak
Aha, valt alweer mee....quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze bedoelt dat ze niet had verwacht dat fiets 21 was
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]Zie, mijn invloed reikt tot ver in het land
Snap ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
Ik voel me als GAM SCer een beetje gedemoniseerd
Renquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar heb je ook variatie inMet rode, blauwe, groene en paarse glittertjes, met een beetje glim, doffe lak, allemaal variatie!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar heb je ook variatie inMet rode, blauwe, groene en paarse glittertjes, met een beetje glim, doffe lak, allemaal variatie!
inderdaad...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat maakt al een hoop goed!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar ik vind je lief!
niet zo generaliseren he!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij draagt toch echt nagellak!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar toch geloof ik niet dat Fiets een Goth is...zeker omdat hij dat blijkbaar niet weet
Ja hoor maar een beetje te weinig variatie....maar laat dan maar eens zien die nagels als je zover bentquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zwart is toch ook mooi ?
je kent mij gewoon nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar toch geloof ik niet dat Fiets een Goth is...zeker omdat hij dat blijkbaar niet weet
Ervaringen uit het verleden leren dat je populariteit daardoor tot grote hoogtes zal stijgen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
hou het topic maar in de gaten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja hoor maar een beetje te weinig variatie....maar laat dan maar eens zien die nagels als je zover bent
Waarom doen alsof?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe maar alsof dat een hartjes-PI is
Loveless
Vergelijk je met met Geert Wilders??quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden leren dat je populariteit daardoor tot grote hoogtes zal stijgen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
Nou, dan denk ik 'm er ook maar bij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat silvah geen hartjes-PI heeft
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:43 schreef trovey het volgende:
[..]
is niet zo...gewoon blijven langskomen hier en dan komt alles goed....we hebben ook nog iemand anders hier in de SC die maar zijn best blijft doen nadat hij hier een slechte start maakte
en zo langzamerhand komt hij er wel tussen....niet dat jij een slechte start maakte hoor
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Vergelijk je met met Geert Wilders??
Dat klopt helemaal ja...verder dan FOK ken ik je nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kent mij gewoon niet
Not me, ik heb geen last van rammelende eierstokken. Oefenen verder ist prima!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, dan denk ik 'm er ook maar bij.
Wil jij ook een baby van me? Tombola en Goodbye zijn al om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een van zijn favorieten, het rammelaartje wat rond kan draaien:
🐙
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel 3 dagen in de week voor het ding zorgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Ik kom regelmatig langs...soms wat posten maar meestal lurken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hou het topic maar in de gaten.
Gelukkig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
Gewoon, met 'gedemoniseerden' in het algemeen
En je kunt toch niet zeggen dat je je niet welkom voelde hier gisteravond!
Ah, dat wordt dan een brusje van de mijne, dus breng maar hier hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel 3 dagen in de week voor het ding zorgen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dat wordt dan een brusje van de mijne, dus breng maar hier hoor!
Nou ja, invasie was het toch ook, met z'n 4en tegelijk?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig!
Gisteren was erg gezellig maar lees net iets over een GAM invasie met knulliebullies
Iedereen moet ergens beginnen en Kitao doet toch zijn best....de laatste tijd rolt hij aardig mee hier in de Sc....of ik moet heel veel hebben gemistquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Poit met hem vergelijken is 100x erger dan appelen met peren vergelijken!!!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
parkietenboom in zijn geheel:
[ afbeelding ]
(hij heeft nog geen voet, dus daarom staat hij zo raar)
het parkietenbakje opgehangen op zijn plek:
[ afbeelding ]
Het schommeltje wat ik schaamteloos heb gerecycled uit zijn oude speeltuintje:
[ afbeelding ]
Je kan ook de Flex zien, zijn een soort van gewrichtjes die je in elkaar klikt, kan je dus een soort van takken mee maken, erg tof spul.
Dit spul dus:Mooi!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een van zijn favorieten, het rammelaartje wat rond kan draaien:
[ afbeelding ]![]()
Ik had vroeger ook van dat Flex-spul!![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dan heb ik dus wel een kind van Loveless he...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Je sigquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
Mor, dat 'knullebullies' maakt ie er zelf van volgens mij.
Dat heb je met knullebullies
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
het is nog lang niet af, en het touw zit voorlopig met plakband vast, maar dat is alleen zodat jullie kunnen zien hoe het word, kosten noch moeite worden gespaard![]()
maar hij kot dus nog voller te hangen met spullen, en hij krijgt nog een voet, want ik ga hem niet de hele tijd vasthouden
WAT HEB JE KINDEREN?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:
ga even off, kinders in bad/bed smijten!!! tot later (vast in nieuw topic)
Het was stiekem ook wel een invasie jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou ja, invasie was het toch ook, met z'n 4en tegelijk?![]()
En knulliebullies?
Een van onze vaste baggeraars zocht een nieuw onderkomen wegens een discutabel moderatiebeleid. De rest was gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Iedereen moet ergens beginnen en Kitao doet toch zijn best....de laatste tijd rolt hij aardig mee hier in de Sc....of ik moet heel veel hebben gemistmaar Poit is inderdaad netjes begonnen....ik ben alleen heel erg benieuwd waar dat berichtje vandaan kwam dat deze SC zo prettig was
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Zet die pot houtlijm er ook even op dan heeft Nappie altijd het idee dat zijn minares ook al in de speelboom zit
Hier of zit je ergens anders weer reakties uit te lokkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
OH MIJN GOD WAAR ZIT IK NU WEER IN TE POSTEN
It would be nice if we could all just sit togetherquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zo wel eventjes een foto van napoleon in love, maar ik heb nu even de houtlijm verstopt, want ik gebruik em en hij is dus open, straks zittie vast
Get a room!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef Goodbye het volgende:
Nemen jullie maar lekker een kind met Loveless, ik zie hem wel af en toe in een warme parkeergarage [ afbeelding ]
Goed plan!quote:
*proest* Kannie zo onder de kraan.. Slimme vogelquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zo wel eventjes een foto van napoleon in love, maar ik heb nu even de houtlijm verstopt, want ik gebruik em en hij is dus open, straks zittie vast
quote:
quote:
Op die manierquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef Poit het volgende:
Een van onze vaste baggeraars zocht een nieuw onderkomen wegens een discutabel moderatiebeleid. De rest was gewoon nieuwsgierig
Moet Zwabje Nappie maar naar z'n eten en drinken vervoeren, want zo'n klein parkietje met een tube houtlijm aan z'n pootjes vliegt niet (ver) denk ik..quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Is hij voor altijd samen met zijn lover...alleen een beetje moeilijk eten en drinken zo
Pluizig en blauwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lala la pluizig en blauw. La la la lala jou.
La pluizig en blauw.
Onze SC is vaak nog tot laat actief he, dat gaat vanzelf dan denk ik??quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Op die manieren toen dachten jullie we gaan eens naar een subforum toe waar we nooit komen
...nou jullie zijn welkom hoor als het aan mij ligt...hoe meer zielen hoe meer vreugd
hahahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Pluizig en blauwwwwwwwwww
Kijk ik ben pluizig en blauwwwwwwwww
*inhaken*
Niet inhaken, dat is stomquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Pluizig en blauwwwwwwwwww
Kijk ik ben pluizig en blauwwwwwwwww
*inhaken*
Het gaat hier sowieso wel behoorlijk snelquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Onze SC is vaak nog tot laat actief he, dat gaat vanzelf dan denk ik??
Het is een geweldig lied!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een geweldig lied!![]()
Vooral die 'auwwwwwwwwwwwwww' de hele tijd
En oranje!
Oefening baart kunst, dus stel maar even een trainingsschema'tje opquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Not me, ik heb geen last van rammelende eierstokken. Oefenen verder ist prima!
Ah, een tegenstribbelaar!quote:
Das niet altijd...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso wel behoorlijk snel
Nee, die leeftijd ben ik voorbij, ik ben bang dat het stomvinden van inhaken een blijvertje isquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, een tegenstribbelaar!![]()
't Is de leeftijd he, alles 'stom' noemen
(Grapje)
Ja gaan jullie lekker oefenen, dan hoor ik wel wanneer je het kunt en dan maken we die foto even!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, dus stel maar even een trainingsschema'tje op
Het zijn ook heel veel draadjes tegelijk op het moment..quote:
Inhaken is eigenlijk ook wel stomquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, die leeftijd ben ik voorbij, ik ben bang dat het stomvinden van inhaken een blijvertje is![]()
Verder vind ik veel leuk
Weet ik niet....wij zijn een open SC maar of dat bij iedereen zo isquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Onze SC is vaak nog tot laat actief he, dat gaat vanzelf dan denk ik??
En You Never Walk Alonequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
inhaken is voor bejaarden en frans bauer fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |