Je weet toch wel wat het beste middel tegen hoofdpijn isquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja weet nietmisschien heeft ie wel hoofdpijn
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik lees: wie helpt mij en mijndekbed om de koude te verdrijven...
Dus ik denk: trovey gaat helemaal los
Sorry
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef nokwanda het volgende:
Have fun, youngsters. Dit is jullie vrijagetopic![]()
![]()
ik heb dan ook nooit hoofdpijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat het beste middel tegen hoofdpijn is
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb dan ook nooit hoofdpijn
omdat die dus nooit kan onstaaaaanquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat die dus nooit kan onstaaaaan
zoooo
Trovey gaat al een tijdje niet meer los op dat gebiedquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik lees: wie helpt mij en mijndekbed om de koude te verdrijven...
Dus ik denk: trovey gaat helemaal los
Sorry
all night and day long babequote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
all night and day long babe
Ik was al verbaasdquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:44 schreef trovey het volgende:
Trovey gaat al een tijdje niet meer los op dat gebied......maar wel lekker rustig zo
Wat fijn!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 06:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen iedereen
Ik heb denk ik het verhaal van zwabber gemist.
Rossi wilde gisteren niet op bed maar wel bij ons in de slaapkamer op zijn muis slapen. Midden in de nacht werd ik wakker en heb hem toch maar tussen ons in gelegd.
Om 5:50 vond hij het wel goed en ging zelf van bed af om 06:00 ben ik opgestaan en toen wilde hij eten. Hij is net zelf naar zolder gelopen hopelijk blijft het zo gaan en krijgt hij niet ineens een terugval.
Goeiemorgen!!! Was leuk he vannacht?quote:
quote:
Ik vind het serieus wel jammer, ik vond het idd een goede daadkrachtige leuke burgemeester, en ik hoop dat we nu niet een of andere rechtse diknek krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:04 schreef Ynske het volgende:
en hoe voelt dat OhOh?
t was wel een burgervader waar maastricht wat aan gehad heeft, toch
Kwist nie dat jij ook al een heks wasquote:
Ik was ook wel tevreden over 'mquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het serieus wel jammer, ik vond het idd een goede daadkrachtige leuke burgemeester, en ik hoop dat we nu niet een of andere rechtse diknek krijgen
Ik kom m echt wel elke week een keer tegen, supervriendelijke man ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was ook wel tevreden over 'mjammer
Misschien was hij wel hard? (leers)quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af of het nou écht nodig was dat hij moest opstappen, die Leers.
Snap best dat je als burgemeester van onbesproken gedrag dient te zijn, maar d'r zijn inmiddels weinig slakken meer te vinden in Nederland waar nog geen zout op ligt
Ik was niet alleen maar lof, de manier waarop de mensen van de A2-traverse worden behandeld vind ik niet kunnen. Maar los daarvan deed hij goede dingen iddquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kom m echt wel elke week een keer tegen, supervriendelijke man ook.
En alleen al vanwege dat Vinkenslaggedoe kan ie bij mij echt niet meer stuk
Tja, ik vind het zelf ook nogal overdreven hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me ook af of het nou écht nodig was dat hij moest opstappen, die Leers.
Snap best dat je als burgemeester van onbesproken gedrag dient te zijn, maar d'r zijn inmiddels weinig slakken meer te vinden in Nederland waar nog geen zout op ligt
*kleur kleur poets poets*quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, ik vind het zelf ook nogal overdreven hoor.
Iedereen hier zegt ook dat t nergens voor nodig was.
Tis hier mooi weer trouwens vandaag![]()
Stralend zonnetje en zo, heerlijk, en veel sneeuw weg!
Heb ik gisteren nog iets gemist?
Ik was onverwacht bij die vrienden weer, vriendin en ik gingen ff naar de da samen, nagels knippen en hondjes wegen, en zij hadden nog eten en zo dus ach![]()
En toen gingen we scrabbelen en was het ineens alweer 23.30![]()
Ow ja zo mooi, wij hadden samen die Lush besteld die ik eergisteren meegenomen had naar hun.
En gisteren had ik dus een grabbag gehaald.
Het ging echt zo, toen we de honden uit aan het laten.
Zij: uhm ik was nog in de stad vanmorgen!
Ik: oh ja ik ook tussen de middag, ik moest even Lush halen voor een collega....
Zij: oh ja? ik was ook nog maar even langs de Lush gelopen![]()
Ik: jaja, zij wilde american cream en dan voor 30 euro zodat ik een grabbag voor dr mee kon nemen ....
Zij: dr waren dr nog maar een paar hč?
Ik: Hoe laat was jij er?
Zij: uhhh, tussen 12 en 12.30 denk ik..
Ik: aha, en hoeveel zakken waren er toen nog?
Zij: oh 6 of zo...
Ik: JIJ VIEZE VUILE LUSHJUNKIE, DAN HEB JIJ ER DUS TOCH WEER EEN GENOMEN HE???
Zij: ja ik dacht dr staan dr nog maar 6![]()
![]()
Ik: ja ik was dr dan vlak na jou en toen ik weg was waren dr nog maar 3![]()
Zij:![]()
Ik: jaaaaaaaaaaa ik heb dr ook nog maar een genomen![]()
![]()
Echte junks zijn we, serieus.
We hebben plechtig met elkaar afgesproken dat we professionele hulp gaan zoeken als we onze stash voor elkaar gaan verstoppen en de hondjes geen carnivoer meer kunnen kopen omdat we Lush moeten scoren
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kleur kleur poets poets*
stelletje junks![]()
[ afbeelding ]
Zolang ik er nog gewoon openlijk voor uit kom is dr niks aan de hand toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |