Hij draagt toch echt nagellak!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar toch geloof ik niet dat Fiets een Goth is...zeker omdat hij dat blijkbaar niet weet
Ja hoor maar een beetje te weinig variatie....maar laat dan maar eens zien die nagels als je zover bentquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zwart is toch ook mooi ?
je kent mij gewoon nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar toch geloof ik niet dat Fiets een Goth is...zeker omdat hij dat blijkbaar niet weet
Ervaringen uit het verleden leren dat je populariteit daardoor tot grote hoogtes zal stijgen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
Ik voel me als GAM SCer een beetje gedemoniseerd
hou het topic maar in de gaten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja hoor maar een beetje te weinig variatie....maar laat dan maar eens zien die nagels als je zover bent
Waarom doen alsof?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe maar alsof dat een hartjes-PI is
Loveless
Vergelijk je met met Geert Wilders??quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden leren dat je populariteit daardoor tot grote hoogtes zal stijgen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
Ik voel me als GAM SCer een beetje gedemoniseerd
Nou, dan denk ik 'm er ook maar bij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat silvah geen hartjes-PI heeft
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:43 schreef trovey het volgende:
[..]
is niet zo...gewoon blijven langskomen hier en dan komt alles goed....we hebben ook nog iemand anders hier in de SC die maar zijn best blijft doen nadat hij hier een slechte start maakte
en zo langzamerhand komt hij er wel tussen....niet dat jij een slechte start maakte hoor
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Vergelijk je met met Geert Wilders??
Dat klopt helemaal ja...verder dan FOK ken ik je nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kent mij gewoon niet
Not me, ik heb geen last van rammelende eierstokken. Oefenen verder ist prima!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, dan denk ik 'm er ook maar bij.
Wil jij ook een baby van me? Tombola en Goodbye zijn al om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een van zijn favorieten, het rammelaartje wat rond kan draaien:
🐙
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel 3 dagen in de week voor het ding zorgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Ik kom regelmatig langs...soms wat posten maar meestal lurken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hou het topic maar in de gaten.
Gelukkig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
Gewoon, met 'gedemoniseerden' in het algemeen
En je kunt toch niet zeggen dat je je niet welkom voelde hier gisteravond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |