*proest* Kannie zo onder de kraan.. Slimme vogelquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zo wel eventjes een foto van napoleon in love, maar ik heb nu even de houtlijm verstopt, want ik gebruik em en hij is dus open, straks zittie vast
quote:
quote:
Op die manierquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef Poit het volgende:
Een van onze vaste baggeraars zocht een nieuw onderkomen wegens een discutabel moderatiebeleid. De rest was gewoon nieuwsgierig
Moet Zwabje Nappie maar naar z'n eten en drinken vervoeren, want zo'n klein parkietje met een tube houtlijm aan z'n pootjes vliegt niet (ver) denk ik..quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Is hij voor altijd samen met zijn lover...alleen een beetje moeilijk eten en drinken zo
Pluizig en blauwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lala la pluizig en blauw. La la la lala jou.
La pluizig en blauw.
Onze SC is vaak nog tot laat actief he, dat gaat vanzelf dan denk ik??quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Op die manieren toen dachten jullie we gaan eens naar een subforum toe waar we nooit komen
...nou jullie zijn welkom hoor als het aan mij ligt...hoe meer zielen hoe meer vreugd
hahahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Pluizig en blauwwwwwwwwww
Kijk ik ben pluizig en blauwwwwwwwww
*inhaken*
Niet inhaken, dat is stomquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Pluizig en blauwwwwwwwwww
Kijk ik ben pluizig en blauwwwwwwwww
*inhaken*
Het gaat hier sowieso wel behoorlijk snelquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Onze SC is vaak nog tot laat actief he, dat gaat vanzelf dan denk ik??
Het is een geweldig lied!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een geweldig lied!![]()
Vooral die 'auwwwwwwwwwwwwww' de hele tijd
En oranje!
Oefening baart kunst, dus stel maar even een trainingsschema'tje opquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Not me, ik heb geen last van rammelende eierstokken. Oefenen verder ist prima!
Ah, een tegenstribbelaar!quote:
Das niet altijd...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso wel behoorlijk snel
Nee, die leeftijd ben ik voorbij, ik ben bang dat het stomvinden van inhaken een blijvertje isquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, een tegenstribbelaar!![]()
't Is de leeftijd he, alles 'stom' noemen
(Grapje)
Ja gaan jullie lekker oefenen, dan hoor ik wel wanneer je het kunt en dan maken we die foto even!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, dus stel maar even een trainingsschema'tje op
Het zijn ook heel veel draadjes tegelijk op het moment..quote:
Inhaken is eigenlijk ook wel stomquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, die leeftijd ben ik voorbij, ik ben bang dat het stomvinden van inhaken een blijvertje is![]()
Verder vind ik veel leuk
Weet ik niet....wij zijn een open SC maar of dat bij iedereen zo isquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Onze SC is vaak nog tot laat actief he, dat gaat vanzelf dan denk ik??
En You Never Walk Alonequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
inhaken is voor bejaarden en frans bauer fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |