Ah, dat wordt dan een brusje van de mijne, dus breng maar hier hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel 3 dagen in de week voor het ding zorgen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dat wordt dan een brusje van de mijne, dus breng maar hier hoor!
Nou ja, invasie was het toch ook, met z'n 4en tegelijk?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig!
Gisteren was erg gezellig maar lees net iets over een GAM invasie met knulliebullies
Iedereen moet ergens beginnen en Kitao doet toch zijn best....de laatste tijd rolt hij aardig mee hier in de Sc....of ik moet heel veel hebben gemistquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Poit met hem vergelijken is 100x erger dan appelen met peren vergelijken!!!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
parkietenboom in zijn geheel:
[ afbeelding ]
(hij heeft nog geen voet, dus daarom staat hij zo raar)
het parkietenbakje opgehangen op zijn plek:
[ afbeelding ]
Het schommeltje wat ik schaamteloos heb gerecycled uit zijn oude speeltuintje:
[ afbeelding ]
Je kan ook de Flex zien, zijn een soort van gewrichtjes die je in elkaar klikt, kan je dus een soort van takken mee maken, erg tof spul.
Dit spul dus:Mooi!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een van zijn favorieten, het rammelaartje wat rond kan draaien:
[ afbeelding ]![]()
Ik had vroeger ook van dat Flex-spul!![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dan heb ik dus wel een kind van Loveless he...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je sigquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
Mor, dat 'knullebullies' maakt ie er zelf van volgens mij.
Dat heb je met knullebullies
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
het is nog lang niet af, en het touw zit voorlopig met plakband vast, maar dat is alleen zodat jullie kunnen zien hoe het word, kosten noch moeite worden gespaard![]()
maar hij kot dus nog voller te hangen met spullen, en hij krijgt nog een voet, want ik ga hem niet de hele tijd vasthouden
WAT HEB JE KINDEREN?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:
ga even off, kinders in bad/bed smijten!!! tot later (vast in nieuw topic)
Het was stiekem ook wel een invasie jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou ja, invasie was het toch ook, met z'n 4en tegelijk?![]()
En knulliebullies?
Een van onze vaste baggeraars zocht een nieuw onderkomen wegens een discutabel moderatiebeleid. De rest was gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Iedereen moet ergens beginnen en Kitao doet toch zijn best....de laatste tijd rolt hij aardig mee hier in de Sc....of ik moet heel veel hebben gemistmaar Poit is inderdaad netjes begonnen....ik ben alleen heel erg benieuwd waar dat berichtje vandaan kwam dat deze SC zo prettig was
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Zet die pot houtlijm er ook even op dan heeft Nappie altijd het idee dat zijn minares ook al in de speelboom zit
Hier of zit je ergens anders weer reakties uit te lokkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
OH MIJN GOD WAAR ZIT IK NU WEER IN TE POSTEN
It would be nice if we could all just sit togetherquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zo wel eventjes een foto van napoleon in love, maar ik heb nu even de houtlijm verstopt, want ik gebruik em en hij is dus open, straks zittie vast
Get a room!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef Goodbye het volgende:
Nemen jullie maar lekker een kind met Loveless, ik zie hem wel af en toe in een warme parkeergarage [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |