Haha, niet helemaal waar ik op doelde, laat maar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn die sneller dan 2 uur per topic?
Ikke! maar ik zeg niet waar ik hem gelaten hebquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
Wie hier heeft de naam van mijn kat gejat.
Hoe moet ik hem nu dan roepen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ikke! maar ik zeg niet waar ik hem gelaten heb
Ik gok op het eerstequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven OOIT, speel ik met engelengeduld COD4 op Veteran
Ben ik nou een noob, of is het spel echt veel moeilijker?
lieffie, die kat is inmiddels niet meer volgens mij... dus ik vrees dat jij de dief bent...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, die van mij eet voer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn katten reageren het beste op voer....
die van mij eten mekaar bijna opquote:
Mijn kat loopt toch de hele dag achter me aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn katten reageren het beste op voer....
Koeien.quote:
Katten zijn chill!quote:
En dan ultimate frisbee gaan spelen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef Fallen het volgende:
Als ik ooit nog een kat heb, dan noem ik 'm Frisbee.
Ik heb een hond en een kat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Katten zijn chill!
Hoef je niet mee te wandelen
Ik heb 5 kippen.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef koei het volgende:
[..]
En dan ultimate frisbee gaan spelen!
Ik wist helemaal niet dat jij ook Farmville speelde!quote:
Ik heb geen virtuele kippen, maar van die dingen van vlees en bloed, waarvoor je naar buiten moet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij ook Farmville speelde!
Trusten broeder!quote:
Same here, trusten.quote:
jaa...dooeeei!quote:
edquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
quote:
tof gedaan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef SolidasRock het volgende:
Nick-Gizmo, bedankt nogmaals en hier zie je de resultaat!![]()
[ afbeelding ]
Voor het kantelen van jouw cover moest ik photoshop gebruiken en het inkleuren van bepaalde gebieden, maar het selecteren/knippen/plakken/resizen vond ik paint toch simpeler en sneller werken. Daarna wat gekloot met de printer omdat hij onjuiste formaten uitprintte en de oplossing was undercoverxp die de juiste maten automatisch vindt en aanhoudt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tof gedaan!
Post ze ergens op een game forum en de geruchten molen gaat weer draaien'
en ook daardoor ging fok down of wat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:14 schreef SolidasRock het volgende:
Die spoilergrap is flink uit de hand gelopen in een ONZ-topic. Sommigen bleven erop klikken
Nee alleen hun brains gingen downquote:Op donderdag 14 januari 2010 03:16 schreef Misan het volgende:
[..]
en ook daardoor ging fok down of wat?
Ik zag het. Jullie waren rond 1en nog steeds bezig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ed!
Je hebt gister een hoop gemist @ F&F sc!
zo hevig over me gedroomd??quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:55 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!
Zo, één nachtje met GAM-people in de SC en ik word gebroken wakker!
tja ik had er ook veel eerder in moeten liggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 07:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zag het. Jullie waren rond 1en nog steeds bezig!
Als ik er om 6 uur uit moet ga ik liever wat vroeger slapen zodat ik het einde van de dag wat makkelijker haal.
Wel jammer natuurlijk.
en dat is pas 1 nachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 07:55 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!
Zo, één nachtje met GAM-people in de SC en ik word gebroken wakker!
Geniaal hequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:14 schreef SolidasRock het volgende:
Net heroes gekeken, het einde waarin de 3 jongensdoen terwijl Noah zit te zoenen...
SummerBreeze!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Mensen, ik leef weer! mag ik nu uit het In Memoriam-lijstje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
SummerBreeze!!![]()
![]()
![]()
![]()
U werd gemist!Die hunk is een beetje heel erg druk op zijn werk (net als ik trouwens). Onze avonden zien er al ruim 2 maanden als volgt uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Hij haalt me op van het station
* we gaan boodschappen doen
* Ik kook, hij doet de was
* we gaan eten
* hij kijkt nog wat TV en ik stort op de bank in slaap.
Nu lijkt bij mij de rust een beetje terug te keren, maar bij hem op het werk nog niet (helaas).
Och arme.. Moeten we binnenkort maar een rustgevend avondje bier drinken en kut roepen plannenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die hunk is een beetje heel erg druk op zijn werk (net als ik trouwens). Onze avonden zien er al ruim 2 maanden als volgt uit:
* Hij haalt me op van het station
* we gaan boodschappen doen
* Ik kook, hij doet de was
* we gaan eten
* hij kijkt nog wat TV en ik stort op de bank in slaap.
Nu lijkt bij mij de rust een beetje terug te keren, maar bij hem op het werk nog niet (helaas).
Oh, daar ben ik zo vreselijk aan toe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Och arme.. Moeten we binnenkort maar een rustgevend avondje bier drinken en kut roepen plannen
Dat zou erg nice zijn! Krijg je een dikke knuffel van me! En die grote beer van je ook natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik zo vreselijk aan toe.
SD is net jarig geweest en ik ben bijna jarig, dus misschien geven we wel een partijtje
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou erg nice zijn! Krijg je een dikke knuffel van me! En die grote beer van je ook natuurlijk
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik zo vreselijk aan toe.
SD is net jarig geweest en ik ben bijna jarig, dus misschien geven we wel een partijtje
Oeh oeh, ik wil je gang onderkotsen!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor de tweede keer kijken naar een huisje en als het nog net zo goed voelt als vorige week ga ik een bod uitbrengen
Indien ik dus binnenkort een huis heb zal ik ook een knalfuif geven op de nieuwe locatie
Dat is hetzelfde als een fles champagne gooien tegen een oud schipquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een fles champagne gooien tegen een oud schip
Ook nog een feestje in je oude huis dusquote:
SB!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ga zaterdag voor de eerste keer kijken naar een huisquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor de tweede keer kijken naar een huisje en als het nog net zo goed voelt als vorige week ga ik een bod uitbrengen
Indien ik dus binnenkort een huis heb zal ik ook een knalfuif geven op de nieuwe locatie
Waar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:15 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ga zaterdag voor de eerste keer kijken naar een huis
Het is vast en zeker al vaker gevraagd maar waarom gaan ze maar tot 300? Elk SC topic duurt gemiddeld 2 dagen of als je pech hebt 1 dag. 500 misschien beter?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat gaan die topics snel zeg.
Zometeen weer fijn tot 22:00 uur naar school
Nee, Woerdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar?Toch niet weer in Almere he?
Ik wil nu ook een huis voor de komende tien jaar, moet groot genoeg zijn om eventueel kinderen groot te kunnen brengen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Iedereen gaat maar verhuizen. Maar het ging toch zo slecht met de economie? Ik merk er niets van.
Ben trouwens wel heel blij dat ik mijn verhuizing al weer bijna een jaar achter de rug heb. echt niet dat ik de komende 10 jaar vrijwillig nog een keer ga verhuizen.
Ik had geen idee waar het lag maar mooie locatie, iig overal dichtbijquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, Woerden
Is voor mijn werk ideaal en mijn vriendin werkt nu ook in Woerden
Nee 300 en gaat ook niet veranderd worden. Is immers overal op FOK! het geval en meer info hierover in de tientallen topics die hierover geopend zijn in de afgelopen jarenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is vast en zeker al vaker gevraagd maar waarom gaan ze maar tot 300? Elk SC topic duurt gemiddeld 2 dagen of als je pech hebt 1 dag. 500 misschien beter?
Je kan er ook games van kopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:01 schreef Sigmund666 het volgende:
![]()
Ik heb net van iemand een paarse pluim mogen ontvangen. Zeer leuk, alleen staan er niet echt belevenissen op hun site waarvan ik zeg: ZO MAN! DAT MOET IK BELEVEN JONGEN!
Da's bijna Gouda!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, Woerden
Is voor mijn werk ideaal en mijn vriendin werkt nu ook in Woerden
Niet dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan er ook games van kopen
[..]
Da's bijna Gouda!!
Heb je wel goed gezocht? Games staan ergens onder activiteiten...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niet dus.
Het gaat van een cursus schilderen voor 2 man, tot een middag voor 8 kinderen op het strand om een feestje te geven ter waarde van 100 euro. Ik zie GVD liever harde duiten
Het mogen alleen dingen met een waarde van 100 euro zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je wel goed gezocht? Games staan ergens onder activiteiten...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan er ook games van kopen
[..]
Da's bijna Gouda!!
quote:
Ik wil naar huisquote:
Ik ben thuisquote:
Ik moet zo werken.quote:
Sterktequote:
Dank je.quote:
Mazzelaarquote:
Da's een mooius!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Mijn nieuwe fonna is binnen
Sony Ericsson W995
Idd.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:56 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik wil helemaal niets meer. Ik ben het zo vreselijk zat op mijn werk voor vandaag.
juist dat! Gelukkig ben ik nu al weg!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:56 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik wil helemaal niets meer. Ik ben het zo vreselijk zat op mijn werk voor vandaag.
Peertjes in de aanbieding?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef SummerBreeze het volgende:
maandag-donderdag van 9 tot half 6 en vrijdag van 7.30 tot 4.
Bij jullie zeer strikte werktijden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef SummerBreeze het volgende:
maandag-donderdag van 9 tot half 6 en vrijdag van 7.30 tot 4.
Ik al een heel klein fuckje, maar snel gaat 't nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:54 schreef Misan het volgende:
Tering, het is al vijf uur en ik heb nog geen fuck uitgevoerd vandaag
Dat je vandaag gemasturbeerd hebt telt niet als fuckje hequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik al een heel klein fuckje, maar snel gaat 't niet
WELLES!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat je vandaag gemasturbeerd hebt telt niet als fuckje he
dat is wel relaxed!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:25 schreef Rossdale het volgende:
Mijn bloktijden zijn tussen 9:00 en 15:00, dan moet ik aanwezig zijn, voor de rest mag ik het zelf uitmaken, zolang ik aan het eind van de maand maar tussen de 24 plus of minuren sta.
Flexibele werktijden dus
jij hebt gereguleerde koffiepauzes ofzo, want het lijkt op 41 uur en drie kwartier wat je werkt per weekquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat is wel relaxed!
Hier is ma,wo,do,vrij 8 tot kwart voor 5
en dinsdag van 8 tot kwart over 5
Dat dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee 300 en gaat ook niet veranderd worden. Is immers overal op FOK! het geval en meer info hierover in de tientallen topics die hierover geopend zijn in de afgelopen jaren
Jij zit toch al langer op FOK!?
15fuel refills uit je ei, zo hou ik nooit op met farmville natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Misan het volgende:
[..]
jij hebt gereguleerde koffiepauzes ofzo, want het lijkt op 41 uur en drie kwartier wat je werkt per week
quote:
ik loop even al mijn buren langs, heb nu vier of vijf eieren gepost?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
15fuel refills uit je ei, zo hou ik nooit op met farmville natuurlijk
1 witte, 2 zwarte en 1 goudequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:15 schreef Misan het volgende:
[..]
ik loop even al mijn buren langs, heb nu vier of vijf eieren gepost?
is het hier leuk op dit moment?quote:
Dit dus (het is een sekte).quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:20 schreef Tain het volgende:
Niet aan beginnen!
Oh god, is het verslavend?quote:
quote:Een voorbeeld van een leuke game is FarmVille. Het idee van dit spel schijnt gepikt te zijn van het eerder verschenen FarmTown, maar toegegeven: FarmVille ziet er net iets leuker uit en speelt ook iets fijner.
Na aanmelding krijg je een lapje grond toegewezen en een klein bedrag aan startgeld. Daarmee maak je de grond klaar voor het zaaien van groenten en fruit of het planten van bomen. Later kun je ook dieren, decoraties en gebouwen aanschaffen.
Verschillende soorten gewassen hebben verschillende tijden nodig om uit te groeien tot volwassen producten die je kunt oogsten en verkopen. Daarom moet je een beetje plannen en regelmatig terugkeren naar je lap grond. Doe je dat niet, dan gaat de handel rotten.
Het verslavende aan FarmVille? Al doende doe je ervaring op, verdien je meer geld en kom je verder in het spel. Dit betekent dat je steeds nieuwe zaadjes en dieren tot je beschikking krijgt. Heb je vrienden, dan kunnen zij je buren worden waarbij je elkaar kunt helpen en dagelijks cadeautjes kunt sturen in de vorm van zaadjes, bomen of dieren.
Niet zo geschikt voor mensen die vooral van actiegames houden.
quote:
koffie word bij ons de hele tijd gehaald :p!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Misan het volgende:
[..]
jij hebt gereguleerde koffiepauzes ofzo, want het lijkt op 41 uur en drie kwartier wat je werkt per week
maar je werkt dus 8 uur per dag normaal?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
koffie word bij ons de hele tijd gehaald :p!
Maar heb eigenlijk een half uur pauze, en ik rook dus tja
normaal hebben ze 2x een kwartier en 1 half uur, maar als je rookt, mag je niet die 2 kwartiertjes pakken!
Geen hoofdletters of leestekens gebruiken heeft niks te maken met typo's.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef badboynova het volgende:
een typo is gauw gemaakt, zeker als je in een dorp woont waar ze trots zijn om erwtenpellers genoemd te worden.
7.30 en 1x 8 uur, maar goed!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef Misan het volgende:
[..]
maar je werkt dus 8 uur per dag normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Farmville it shall be!
Neeeeeeeeeeeee wat doe je jezelf aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Geen ideequote:
Het was een nieuwsbericht over z'n homovriendje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7.30 en 1x 8 uur, maar goed!
Wil je niet weten hoe vaak ik er langer zit
Wat stond er edje?
Burn After Reading was echt heel tof.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef koei het volgende:
Ik ben net naar The Men who stare at goats geweest. Best een aardige film maar komt bij lange na niet in de buurt van Burn After Reading...
Ik ben er alweer mee gestopt..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik heb hier heel slecht functionerend mobiel internet
En morgen krijg ik vast
Dammit, en ik maar denken dat ik een geweldig sexleven had tussen 1995 en 1997quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat je vandaag gemasturbeerd hebt telt niet als fuckje he
ook kortquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dammit, en ik maar denken dat ik een geweldig sexleven had tussen 1995 en 1997
Ik mag aannemen dat je wel vaker naar huizen hebt gekeken. In verband met hoofd, baksteen, au enzo...quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:15 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ga zaterdag voor de eerste keer kijken naar een huis
Daarna was het wat minder met de handkar en wat meer de horizontale tango (en Baywatch werd niet meer uitgezonden)quote:
Weet ik, daarom ben ik terugquote:En SD
Ook u wordt gemist!!
Sinds ik voor FOK! developquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef koei het volgende:
SD, sinds wanneer heb jij een nieuw tagje
Word er dan wel naar je geluisterdquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds ik voor FOK! develop
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik gewend vanuit m'n werk: ik maak iets moois, ik geef de designers strakke instructies hoe zij hun crea-bea-ding ermee kunnen doen, het gaat live en binnen 5 minuten hangt er een klant aan de telefoon die heel hard roept "HET IS KUT!" waarop ik 29 uur lang mag gaan uitzoeken wat de designer hebben gesloopt, hoe ze het hebben gesloopt, waarom ze het hebben gesloopt, waarmee ze het hebben gesloopt, in opdracht van wie ze het hebben gesloopt en wanneer ze het hebben gesloopt. Daarna kan ik nog eens lekker stressen "WANT HET STAAT KUT LIVE!" om het helemaal te ontslopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Word er dan wel naar je geluisterd
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen hoofdletters of leestekens gebruiken heeft niks te maken met typo's.
Ik neem mensen niet zo serieus die geen leestekens of Hoofdletters gebruiken.
Leek mij een film in het rijtje Oh Brother Where Are Thou of niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef koei het volgende:
Ik ben net naar The Men who stare at goats geweest. Best een aardige film maar komt bij lange na niet in de buurt van Burn After Reading...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik gewend vanuit m'n werk: ik maak iets moois, ik geef de designers strakke instructies hoe zij hun crea-bea-ding ermee kunnen doen, het gaat live en binnen 5 minuten hangt er een klant aan de telefoon die heel hard roept "HET IS KUT!" waarop ik 29 uur lang mag gaan uitzoeken wat de designer hebben gesloopt, hoe ze het hebben gesloopt, waarom ze het hebben gesloopt, waarmee ze het hebben gesloopt, in opdracht van wie ze het hebben gesloopt en wanneer ze het hebben gesloopt. Daarna kan ik nog eens lekker stressen "WANT HET STAAT KUT LIVE!" om het helemaal te ontslopen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Misan het volgende:
[..]
Leek mij een film in het rijtje Oh Brother Where Are Thou of niet?
De Coen Brothers hebben aardig leuke films gemaakt. Burn After Reading was geen hoogstandje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Misan het volgende:
[..]
Leek mij een film in het rijtje Oh Brother Where Are Thou of niet?
Burn After Reading was een erg toffe film!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De Coen Brothers hebben aardig leuke films gemaakt. Burn After Reading was geen hoogstandje.
Als je komische Coen-films wil kijken, neem dan Big Lebowski, Hudsucker Proxy of Raising Arizona
Smaak is zo stom stomsquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik gewend vanuit m'n werk: ik maak iets moois, ik geef de designers strakke instructies hoe zij hun crea-bea-ding ermee kunnen doen, het gaat live en binnen 5 minuten hangt er een klant aan de telefoon die heel hard roept "HET IS KUT!" waarop ik 29 uur lang mag gaan uitzoeken wat de designer hebben gesloopt, hoe ze het hebben gesloopt, waarom ze het hebben gesloopt, waarmee ze het hebben gesloopt, in opdracht van wie ze het hebben gesloopt en wanneer ze het hebben gesloopt. Daarna kan ik nog eens lekker stressen "WANT HET STAAT KUT LIVE!" om het helemaal te ontslopen.
John Malkovich heeft daar echt een top rol in, hij speelt echt goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef koei het volgende:
[..]
Burn After Reading was een erg toffe film!
Sowieso is John Malkovich tof! Being John Malkovich is ook geweldig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
John Malkovich heeft daar echt een top rol in, hij speelt echt goed.
Heb ik nog niet gezien. Staat wel op mijn lijst.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef koei het volgende:
[..]
Sowieso is John Malkovich tof! Being John Malkovich is ook geweldig!
Vraag je me nou om de rest van mn leven met je door te brengenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien. Staat wel op mijn lijst.
Ik noem het niet meer lijstje, want het zijn meer dan 150 films die er opstaan.
Zullen we al die films samen zien?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef koei het volgende:
[..]
Vraag je me nou om de rest van mn leven met je door te brengen
Als dat geen trouwen wordt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien. Staat wel op mijn lijst.
Ik noem het niet meer lijstje, want het zijn meer dan 150 films die er opstaan.
Zullen we al die films samen zien?
oeps, moet afstand zijn, komt door de t9+onoplettendheidquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Een afstand op slaan?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
oeps, moet afstand zijn, komt door de t9+onoplettendheid
Gelukkig heb ik dit nummer opstaan en valt het allemaal wel meequote:
Haha nee gelukkig nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:56 schreef Edwinuss het volgende:
Mirrors Edge is vet. Er komen toch geen monsters in of wel?
ga dan eens naar bed!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
No!
Zaterdag t/m Dinsdag
Ik begin morgen wat later
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:12 schreef Misan het volgende:
Mirror's Edge vond ik echt een eersteklas kutgame. Binnen een week weer verkocht
Nu 1 pc en een laptop, volgende week krijg ik de oude laptop van mn pa.quote:
Grafische shizzle kost me 1,3 scherm, en 0,7 keiharde porno vind ik te weinig! Dat wordt dus 1,7 keiharde porno! Maar niet van je zusjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:28 schreef De_Kok het volgende:
Ik had 2 beeldschermen maar die 2de stond eigenlijk bijna altijd uit dus ik heb em aan me zusje gegeven maar jij zal het wel goed kunnen gebruiken voor die grafische shizzle.
Weet ik niet, duurt inderdaad veeeeeeeels te lang, maar het zal dan ook wel fenomenaal worden weerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:30 schreef SolidasRock het volgende:
Wanneer komt HalfLife 2: chapter 3 uit ??? Is al zo ontzettend lang geleden dat chapter 2 is uitgekomen.
Niet eens? Vind ik wel een beetje tegenvallen van jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Grafische shizzle kost me 1,3 scherm, en 0,7 keiharde porno vind ik te weinig! Dat wordt dus 1,7 keiharde porno! Maar niet van je zusje
7 uur is het tuuuuuuut tuuuuuuuuuuutquote:
Uit respect voor jou google ik niet "de_kok's zusjes porno"!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:34 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Niet eens? Vind ik wel een beetje tegenvallen van je
Bij mij 8uur, maar ik denk dat ik me maar ga 'verslapen'. Genoeg met school bezig geweest op mn vrije dag vind ik!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7 uur is het tuuuuuuut tuuuuuuuuuuut
dus wiedersehen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:53 schreef De_Kok het volgende:
Ik moet gaan ik heb nog geen trophies gehaald vandaag!
Gudmoaning. I am an officeur of the loo. There is a tink porked ootside your café and I will have to fume it unliss it is muved.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Goodmoaning!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gudmoaning. I am an officeur of the loo. There is a tink porked ootside your café and I will have to fume it unliss it is muved.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Ik met lekkere sterke koffie. Heb er deze week een beetje veel van op. Slaap wat onrustigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef lkb9000 het volgende:
maar dan met een blikkie energiedrank
Ik wil Ashquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/video/the-most-hawp/60828
Ik wil die trui ook
Vette facepalmquote:
Als er maar geen monsters komenquote:
Komen echt geen monsters hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als er maar geen monsters komen![]()
Ik was dus bezig met een level, ik dacht dat het knifejack heette. En dan moet je onder de grond, dat is vrij in het begin.
Op een gegeven moment kom je dan in een ruimte die best wel donker was. Ik ben toen ook maar even gestopt
Ik snap het. Ik zou dan ook meteen stoppen met gamen als ze me zouden laten schrikkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Komen echt geen monsters hooren dat level heet jackknife
Doen ze niet hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik zou dan ook meteen stoppen met gamen als ze me zouden laten schrikken
Zonder wapens, helemaal de eerste keer, is echt lastig op een gegeven moment ja! Maar wel heel tof als 't luktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Nouja ik ben gestopt op het moment dat er teveel van die enemies achter je aan komen. Twee levels van het einde ofzo, dan werd het wel heel paniekerig. Kreeg er gewoon paranoia van
Vooral omdat ik dus geen wapens wilde gebruiken. Maargoed de game ook dus nog steeds niet uitgespeeld. Ooit nog eens proberen.
Gisteren eindelijk het King of the Hill level gehaald bij Trials HD
Na jaren lidmaatschap mag je eens in de zoveel maanden iets over een game zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
heeeeeeeeeeeej!![]()
Ik mocht hier alleen meepraten als ik het niet over games had!![]()
![]()
Goedemorgen!!!!
jaren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Na jaren lidmaatschap mag je eens in de zoveel maanden iets over een game zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |