Ik met lekkere sterke koffie. Heb er deze week een beetje veel van op. Slaap wat onrustigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef lkb9000 het volgende:
maar dan met een blikkie energiedrank
Ik wil Ashquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/video/the-most-hawp/60828
Ik wil die trui ook
Vette facepalmquote:
Als er maar geen monsters komenquote:
Komen echt geen monsters hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als er maar geen monsters komen![]()
Ik was dus bezig met een level, ik dacht dat het knifejack heette. En dan moet je onder de grond, dat is vrij in het begin.
Op een gegeven moment kom je dan in een ruimte die best wel donker was. Ik ben toen ook maar even gestopt
Ik snap het. Ik zou dan ook meteen stoppen met gamen als ze me zouden laten schrikkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Komen echt geen monsters hooren dat level heet jackknife
Doen ze niet hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik zou dan ook meteen stoppen met gamen als ze me zouden laten schrikken
Zonder wapens, helemaal de eerste keer, is echt lastig op een gegeven moment ja! Maar wel heel tof als 't luktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Nouja ik ben gestopt op het moment dat er teveel van die enemies achter je aan komen. Twee levels van het einde ofzo, dan werd het wel heel paniekerig. Kreeg er gewoon paranoia van
Vooral omdat ik dus geen wapens wilde gebruiken. Maargoed de game ook dus nog steeds niet uitgespeeld. Ooit nog eens proberen.
Gisteren eindelijk het King of the Hill level gehaald bij Trials HD
Na jaren lidmaatschap mag je eens in de zoveel maanden iets over een game zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
heeeeeeeeeeeej!![]()
Ik mocht hier alleen meepraten als ik het niet over games had!![]()
![]()
Goedemorgen!!!!
jaren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Na jaren lidmaatschap mag je eens in de zoveel maanden iets over een game zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |