Word er dan wel naar je geluisterdquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds ik voor FOK! develop
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik gewend vanuit m'n werk: ik maak iets moois, ik geef de designers strakke instructies hoe zij hun crea-bea-ding ermee kunnen doen, het gaat live en binnen 5 minuten hangt er een klant aan de telefoon die heel hard roept "HET IS KUT!" waarop ik 29 uur lang mag gaan uitzoeken wat de designer hebben gesloopt, hoe ze het hebben gesloopt, waarom ze het hebben gesloopt, waarmee ze het hebben gesloopt, in opdracht van wie ze het hebben gesloopt en wanneer ze het hebben gesloopt. Daarna kan ik nog eens lekker stressen "WANT HET STAAT KUT LIVE!" om het helemaal te ontslopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Word er dan wel naar je geluisterd
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen hoofdletters of leestekens gebruiken heeft niks te maken met typo's.
Ik neem mensen niet zo serieus die geen leestekens of Hoofdletters gebruiken.
Leek mij een film in het rijtje Oh Brother Where Are Thou of niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef koei het volgende:
Ik ben net naar The Men who stare at goats geweest. Best een aardige film maar komt bij lange na niet in de buurt van Burn After Reading...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik gewend vanuit m'n werk: ik maak iets moois, ik geef de designers strakke instructies hoe zij hun crea-bea-ding ermee kunnen doen, het gaat live en binnen 5 minuten hangt er een klant aan de telefoon die heel hard roept "HET IS KUT!" waarop ik 29 uur lang mag gaan uitzoeken wat de designer hebben gesloopt, hoe ze het hebben gesloopt, waarom ze het hebben gesloopt, waarmee ze het hebben gesloopt, in opdracht van wie ze het hebben gesloopt en wanneer ze het hebben gesloopt. Daarna kan ik nog eens lekker stressen "WANT HET STAAT KUT LIVE!" om het helemaal te ontslopen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Misan het volgende:
[..]
Leek mij een film in het rijtje Oh Brother Where Are Thou of niet?
De Coen Brothers hebben aardig leuke films gemaakt. Burn After Reading was geen hoogstandje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Misan het volgende:
[..]
Leek mij een film in het rijtje Oh Brother Where Are Thou of niet?
Burn After Reading was een erg toffe film!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De Coen Brothers hebben aardig leuke films gemaakt. Burn After Reading was geen hoogstandje.
Als je komische Coen-films wil kijken, neem dan Big Lebowski, Hudsucker Proxy of Raising Arizona
Smaak is zo stom stomsquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik gewend vanuit m'n werk: ik maak iets moois, ik geef de designers strakke instructies hoe zij hun crea-bea-ding ermee kunnen doen, het gaat live en binnen 5 minuten hangt er een klant aan de telefoon die heel hard roept "HET IS KUT!" waarop ik 29 uur lang mag gaan uitzoeken wat de designer hebben gesloopt, hoe ze het hebben gesloopt, waarom ze het hebben gesloopt, waarmee ze het hebben gesloopt, in opdracht van wie ze het hebben gesloopt en wanneer ze het hebben gesloopt. Daarna kan ik nog eens lekker stressen "WANT HET STAAT KUT LIVE!" om het helemaal te ontslopen.
John Malkovich heeft daar echt een top rol in, hij speelt echt goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef koei het volgende:
[..]
Burn After Reading was een erg toffe film!
Sowieso is John Malkovich tof! Being John Malkovich is ook geweldig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
John Malkovich heeft daar echt een top rol in, hij speelt echt goed.
Heb ik nog niet gezien. Staat wel op mijn lijst.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef koei het volgende:
[..]
Sowieso is John Malkovich tof! Being John Malkovich is ook geweldig!
Vraag je me nou om de rest van mn leven met je door te brengenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien. Staat wel op mijn lijst.
Ik noem het niet meer lijstje, want het zijn meer dan 150 films die er opstaan.
Zullen we al die films samen zien?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef koei het volgende:
[..]
Vraag je me nou om de rest van mn leven met je door te brengen
Als dat geen trouwen wordt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien. Staat wel op mijn lijst.
Ik noem het niet meer lijstje, want het zijn meer dan 150 films die er opstaan.
Zullen we al die films samen zien?
oeps, moet afstand zijn, komt door de t9+onoplettendheidquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Een afstand op slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |