maar je werkt dus 8 uur per dag normaal?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
koffie word bij ons de hele tijd gehaald :p!
Maar heb eigenlijk een half uur pauze, en ik rook dus tja
normaal hebben ze 2x een kwartier en 1 half uur, maar als je rookt, mag je niet die 2 kwartiertjes pakken!
Geen hoofdletters of leestekens gebruiken heeft niks te maken met typo's.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef badboynova het volgende:
een typo is gauw gemaakt, zeker als je in een dorp woont waar ze trots zijn om erwtenpellers genoemd te worden.
7.30 en 1x 8 uur, maar goed!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef Misan het volgende:
[..]
maar je werkt dus 8 uur per dag normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Farmville it shall be!
Neeeeeeeeeeeee wat doe je jezelf aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Geen ideequote:
Het was een nieuwsbericht over z'n homovriendje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7.30 en 1x 8 uur, maar goed!
Wil je niet weten hoe vaak ik er langer zit
Wat stond er edje?
Burn After Reading was echt heel tof.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef koei het volgende:
Ik ben net naar The Men who stare at goats geweest. Best een aardige film maar komt bij lange na niet in de buurt van Burn After Reading...
Ik ben er alweer mee gestopt..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik heb hier heel slecht functionerend mobiel internet
En morgen krijg ik vast
Dammit, en ik maar denken dat ik een geweldig sexleven had tussen 1995 en 1997quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat je vandaag gemasturbeerd hebt telt niet als fuckje he
ook kortquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dammit, en ik maar denken dat ik een geweldig sexleven had tussen 1995 en 1997
Ik mag aannemen dat je wel vaker naar huizen hebt gekeken. In verband met hoofd, baksteen, au enzo...quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:15 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ga zaterdag voor de eerste keer kijken naar een huis
Daarna was het wat minder met de handkar en wat meer de horizontale tango (en Baywatch werd niet meer uitgezonden)quote:
Weet ik, daarom ben ik terugquote:En SD
Ook u wordt gemist!!
Sinds ik voor FOK! developquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef koei het volgende:
SD, sinds wanneer heb jij een nieuw tagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |