15fuel refills uit je ei, zo hou ik nooit op met farmville natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Misan het volgende:
[..]
jij hebt gereguleerde koffiepauzes ofzo, want het lijkt op 41 uur en drie kwartier wat je werkt per week
quote:
ik loop even al mijn buren langs, heb nu vier of vijf eieren gepost?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
15fuel refills uit je ei, zo hou ik nooit op met farmville natuurlijk
1 witte, 2 zwarte en 1 goudequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:15 schreef Misan het volgende:
[..]
ik loop even al mijn buren langs, heb nu vier of vijf eieren gepost?
is het hier leuk op dit moment?quote:
Dit dus (het is een sekte).quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:20 schreef Tain het volgende:
Niet aan beginnen!
Oh god, is het verslavend?quote:
quote:Een voorbeeld van een leuke game is FarmVille. Het idee van dit spel schijnt gepikt te zijn van het eerder verschenen FarmTown, maar toegegeven: FarmVille ziet er net iets leuker uit en speelt ook iets fijner.
Na aanmelding krijg je een lapje grond toegewezen en een klein bedrag aan startgeld. Daarmee maak je de grond klaar voor het zaaien van groenten en fruit of het planten van bomen. Later kun je ook dieren, decoraties en gebouwen aanschaffen.
Verschillende soorten gewassen hebben verschillende tijden nodig om uit te groeien tot volwassen producten die je kunt oogsten en verkopen. Daarom moet je een beetje plannen en regelmatig terugkeren naar je lap grond. Doe je dat niet, dan gaat de handel rotten.
Het verslavende aan FarmVille? Al doende doe je ervaring op, verdien je meer geld en kom je verder in het spel. Dit betekent dat je steeds nieuwe zaadjes en dieren tot je beschikking krijgt. Heb je vrienden, dan kunnen zij je buren worden waarbij je elkaar kunt helpen en dagelijks cadeautjes kunt sturen in de vorm van zaadjes, bomen of dieren.
Niet zo geschikt voor mensen die vooral van actiegames houden.
quote:
koffie word bij ons de hele tijd gehaald :p!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Misan het volgende:
[..]
jij hebt gereguleerde koffiepauzes ofzo, want het lijkt op 41 uur en drie kwartier wat je werkt per week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |