tof gedaan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef SolidasRock het volgende:
Nick-Gizmo, bedankt nogmaals en hier zie je de resultaat!![]()
[ afbeelding ]
Voor het kantelen van jouw cover moest ik photoshop gebruiken en het inkleuren van bepaalde gebieden, maar het selecteren/knippen/plakken/resizen vond ik paint toch simpeler en sneller werken. Daarna wat gekloot met de printer omdat hij onjuiste formaten uitprintte en de oplossing was undercoverxp die de juiste maten automatisch vindt en aanhoudt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tof gedaan!
Post ze ergens op een game forum en de geruchten molen gaat weer draaien'
en ook daardoor ging fok down of wat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:14 schreef SolidasRock het volgende:
Die spoilergrap is flink uit de hand gelopen in een ONZ-topic. Sommigen bleven erop klikken
Nee alleen hun brains gingen downquote:Op donderdag 14 januari 2010 03:16 schreef Misan het volgende:
[..]
en ook daardoor ging fok down of wat?
Ik zag het. Jullie waren rond 1en nog steeds bezig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ed!
Je hebt gister een hoop gemist @ F&F sc!
zo hevig over me gedroomd??quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:55 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!
Zo, één nachtje met GAM-people in de SC en ik word gebroken wakker!
tja ik had er ook veel eerder in moeten liggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 07:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zag het. Jullie waren rond 1en nog steeds bezig!
Als ik er om 6 uur uit moet ga ik liever wat vroeger slapen zodat ik het einde van de dag wat makkelijker haal.
Wel jammer natuurlijk.
en dat is pas 1 nachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 07:55 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!
Zo, één nachtje met GAM-people in de SC en ik word gebroken wakker!
Geniaal hequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:14 schreef SolidasRock het volgende:
Net heroes gekeken, het einde waarin de 3 jongensdoen terwijl Noah zit te zoenen...
SummerBreeze!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Mensen, ik leef weer! mag ik nu uit het In Memoriam-lijstje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
SummerBreeze!!![]()
![]()
![]()
![]()
U werd gemist!Die hunk is een beetje heel erg druk op zijn werk (net als ik trouwens). Onze avonden zien er al ruim 2 maanden als volgt uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Hij haalt me op van het station
* we gaan boodschappen doen
* Ik kook, hij doet de was
* we gaan eten
* hij kijkt nog wat TV en ik stort op de bank in slaap.
Nu lijkt bij mij de rust een beetje terug te keren, maar bij hem op het werk nog niet (helaas).
Och arme.. Moeten we binnenkort maar een rustgevend avondje bier drinken en kut roepen plannenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die hunk is een beetje heel erg druk op zijn werk (net als ik trouwens). Onze avonden zien er al ruim 2 maanden als volgt uit:
* Hij haalt me op van het station
* we gaan boodschappen doen
* Ik kook, hij doet de was
* we gaan eten
* hij kijkt nog wat TV en ik stort op de bank in slaap.
Nu lijkt bij mij de rust een beetje terug te keren, maar bij hem op het werk nog niet (helaas).
Oh, daar ben ik zo vreselijk aan toe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Och arme.. Moeten we binnenkort maar een rustgevend avondje bier drinken en kut roepen plannen
Dat zou erg nice zijn! Krijg je een dikke knuffel van me! En die grote beer van je ook natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik zo vreselijk aan toe.
SD is net jarig geweest en ik ben bijna jarig, dus misschien geven we wel een partijtje
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou erg nice zijn! Krijg je een dikke knuffel van me! En die grote beer van je ook natuurlijk
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik zo vreselijk aan toe.
SD is net jarig geweest en ik ben bijna jarig, dus misschien geven we wel een partijtje
Oeh oeh, ik wil je gang onderkotsen!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor de tweede keer kijken naar een huisje en als het nog net zo goed voelt als vorige week ga ik een bod uitbrengen
Indien ik dus binnenkort een huis heb zal ik ook een knalfuif geven op de nieuwe locatie
Dat is hetzelfde als een fles champagne gooien tegen een oud schipquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een fles champagne gooien tegen een oud schip
Ook nog een feestje in je oude huis dusquote:
SB!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ga zaterdag voor de eerste keer kijken naar een huisquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor de tweede keer kijken naar een huisje en als het nog net zo goed voelt als vorige week ga ik een bod uitbrengen
Indien ik dus binnenkort een huis heb zal ik ook een knalfuif geven op de nieuwe locatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |