Waar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:15 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ga zaterdag voor de eerste keer kijken naar een huis
Het is vast en zeker al vaker gevraagd maar waarom gaan ze maar tot 300? Elk SC topic duurt gemiddeld 2 dagen of als je pech hebt 1 dag. 500 misschien beter?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat gaan die topics snel zeg.
Zometeen weer fijn tot 22:00 uur naar school
Nee, Woerdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar?Toch niet weer in Almere he?
Ik wil nu ook een huis voor de komende tien jaar, moet groot genoeg zijn om eventueel kinderen groot te kunnen brengen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Iedereen gaat maar verhuizen. Maar het ging toch zo slecht met de economie? Ik merk er niets van.
Ben trouwens wel heel blij dat ik mijn verhuizing al weer bijna een jaar achter de rug heb. echt niet dat ik de komende 10 jaar vrijwillig nog een keer ga verhuizen.
Ik had geen idee waar het lag maar mooie locatie, iig overal dichtbijquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, Woerden
Is voor mijn werk ideaal en mijn vriendin werkt nu ook in Woerden
Nee 300 en gaat ook niet veranderd worden. Is immers overal op FOK! het geval en meer info hierover in de tientallen topics die hierover geopend zijn in de afgelopen jarenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is vast en zeker al vaker gevraagd maar waarom gaan ze maar tot 300? Elk SC topic duurt gemiddeld 2 dagen of als je pech hebt 1 dag. 500 misschien beter?
Je kan er ook games van kopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:01 schreef Sigmund666 het volgende:
![]()
Ik heb net van iemand een paarse pluim mogen ontvangen. Zeer leuk, alleen staan er niet echt belevenissen op hun site waarvan ik zeg: ZO MAN! DAT MOET IK BELEVEN JONGEN!
Da's bijna Gouda!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, Woerden
Is voor mijn werk ideaal en mijn vriendin werkt nu ook in Woerden
Niet dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan er ook games van kopen
[..]
Da's bijna Gouda!!
Heb je wel goed gezocht? Games staan ergens onder activiteiten...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niet dus.
Het gaat van een cursus schilderen voor 2 man, tot een middag voor 8 kinderen op het strand om een feestje te geven ter waarde van 100 euro. Ik zie GVD liever harde duiten
Het mogen alleen dingen met een waarde van 100 euro zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je wel goed gezocht? Games staan ergens onder activiteiten...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan er ook games van kopen
[..]
Da's bijna Gouda!!
quote:
Ik wil naar huisquote:
Ik ben thuisquote:
Ik moet zo werken.quote:
Sterktequote:
Dank je.quote:
Mazzelaarquote: