Niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie brunettes met blauwe ogen zijn veel mooier.
Slotje
Freak!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Rockabella het volgende:
Ik heb zelfs een beetje bruin in m'n blauwe kijkers!
Beetje wel ja..quote:
Kan wel mooi zijn.. Ik heb bruine kleurlenzen, kreeg ik op sterkte. Geprobeerd, maar lijkt toch wel apartquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Snowcold het volgende:
En blonde vrouwen met bruine ogen? Samen met brunettes en lichte ogen is dat één van de zeven schoonheden.
Het moet weer allemaal duur bij jullie zijn.. Die vrouwen denken met een dikke mercedes meteen bij de mannen te kunnen scoren. De mannen willen een "sexy auto met mooi lijnen" gecombineerd met een goede afwerking en een geweldige motor.. De vrouw doet er dan niet meer toe, de man wil in die auto rijden!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Afknappen op vrouwen die een dure auto rijden ?
Ik snap het niet.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie brunettes met blauwe ogen zijn veel mooier.
Slotje
Ik herken mezelf hier totaal niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Mooie blonde vrouwen met blauwe kijkers niet mooi vinden ?
Afknappen op vrouwen die er sexy bijlopen ?
Afknappen op nederlandse dames?
Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?
Afknappen op vrouwen die voetballen ?
Afknappen op vrouwen in de ICT ?
Ik snap het niet.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Domensino het volgende:
[..]
Blond + blauwe ogen is gewoon mooi, en zolang sexy niet hoerig wordt, Nederlands niet plat, dure auto's niet pimperig, de hoge managementfunctie haar niet bitchy maakt (beetje mag wel, dat is sexy), het voetballen zich niet uit in ongeschoren oksels en de ICT niet leidt tot een gigantische bril dragen, zie ik het probleem niet.
![]()
Waar ontmoet je deze mannen? Want ik heb geen enkele mannen gekend die daarop afknappen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?
Ik snap het niet.
Elk van deze stellingen komt rechtstreeks van een Fokkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waar ontmoet je deze mannen? Want ik heb geen enkele mannen gekend die daarop afknappen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef RRGJL het volgende:
Ik heb ook geen problemen met al die punten in de meeste gevallen. Ik heb alleen wel de ervaring dat vrouwen die voetballen op zijn zachtst gezegd dubieuze gevallen zijn, maar ook daar zullen uitzonderingen tussen zitten.
Ok, ik ben verliefdquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef Rockabella het volgende:
Ik heb zelf ook heel lang gevoetbald.. Tijd voor het team vind ik heel belangrijk en daarom ben ik ermee gestopt uiteindelijk..
Hee, een uitzondering.quote:
Wat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Ik snap het niet.
Ok ik weet niet hoe ik moet Qouten uit een gesloten topic,dus ik heb maar wat gedaan..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
BountyHunter340
For Hire [] woensdag 13 januari 2010 @ 22:02 (#296)
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
jij bent echt een nerd gast, zij is moooi
Jij moest eens weten wat ik wist... haha !
De TS is een Nederlandse blonde vrouw met blauwe ogen. TS voetbalt, loopt er sexy bij, werkt in de ICT (hoge managementfunctie) en rijdt in een dure auto.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Ik snap het niet.
ik hou niet van bier..en ik vind een vrouw met pit wel leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:32 schreef La_Vita het volgende:
Mannen zijn geen mysterie.
Ze willen allemaal gewoon bier, seks en een onderdanige vrouw.
Not true. Mannen willen dat vrouwen niet zo moeilijk doen. Vrouwen willen wel lekker moeilijk doen. Vandaar dat er topics als 'het mysterie der mannen' en 'het mysterie der vrouwen' verschijnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:32 schreef La_Vita het volgende:
Mannen zijn geen mysterie.
Ze willen allemaal gewoon bier, seks en een onderdanige vrouw.
Met je tuinbroekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik hou niet van bier..en ik vind een vrouw met pit wel leuk
Van wie zijn die uitspraken in de TP dan?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Precies zo zijn mannen dus maakt ze niks uit als ze maar een kut heeft..
Ik schat dat meer dan 99% aan bovenstaande omschrijving voldoet, ik kan mij helaas voor jou niet vinden in die uitspraak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nee hoor, want een lelijke vrouw heeft ook een kut... Een fleshlight heeft er ook een...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja dus,alsof mannen geen lelijke wijven pakken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:05 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee hoor, want een lelijke vrouw heeft ook een kut... Een fleshlight heeft er ook een...
Helaas, theorie verworpen
Even aangepastquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja dus,alsof "een minderheid van de" mannen geen lelijke wijven pakken..
Alleen als ze een lelijk innerlijk of gestoord is sluit ik het bij voorbaat uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja dus,alsof mannen geen lelijke wijven pakken..
Beetje vergezocht hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nadiaschoonheid heeft wel een beetje gelijk, mannen denken vaak: 'als het maar een gat heeft'.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Brunette en bruine ogen vind ik mooier, maar er zijn ook genoeg mooie blonde meiden. Smaken verschillen nou eenmaal.
Niks mis met een sexy vrouw, mits niet super sletterig. Een man die niet van een sexy vrouw houdt is homo of een overdreven jaloerse vriend/echtgenoot.
Ik knap er niet per sé op af, maar ik merk dat meiden uit het buitenland minder arrogant en opener zijn. Verder zijn ze in veel landen mooier dan in Nederland.
Hoeveel geld een vrouw verdient boeit me zo goed als niets, maar als ze dat soort dure spullen van allerlei mannen heeft gekregen dan begin je te denken dat ze een golddigger is.
Dat kan juist heel sexy zijn. Als ze maar geen mannelijk typ is.
Ik ben zelf geen voetbalfan en een vrouw die erg met voetbal bezig is, dat vind ik niet erg vrouwelijk.
Kan wel leuk zijn, als ze maar niet erg lelijk/nerd/mannelijk is.
Ik snap het niet.
Ik wel, een vrouw moet vrouwelijk zijn.
Op zulke momenten is denken al een gepasseerd station en gaat het alleen nog maar om het dekken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nadiaschoonheid heeft wel een beetje gelijk, mannen denken vaak: 'als het maar een gat heeft'.
Verschil tussen mensen en beesten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Op zulke momenten is denken al een gepasseerd station en gaat het alleen nog maar om het dekken.
Bestaat er een man die niet gek is van autos dan??volgens mij niet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Beetje vergezocht hoorEen uitlaat heeft ook een gat, en niet alle mannen zijn toch gek van auto's?
toch?..![]()
Is jouw haarkleur toevallig blond?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Bestaat er een man die niet gek is van autos dan??volgens mij niet...
Neeee zwarttquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Is jouw haarkleur toevallig blond?
Tuurlijk zijn die er. Wat een gelul altijd over auto's. Ik woon zelf in Assen (daar hebben we de TT) en ik zie altijd net zoveel motorvrouwen als mannen, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Bestaat er een man die niet gek is van autos dan??volgens mij niet...
OKquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou pas hem nog maar een keer aan..en zet dit keer de MEERDERHEID....
We houden gewoon van jullie allemaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat heb ik juist helemaal niet. Ik ben echt een heel energiek vrolijk type, en ik trek toch altijd wel wat rustigere mannen aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:15 schreef Seven. het volgende:
Mannen zijn OK maar ik vraag me wel af waarom ze altijd een rustiger type lijken te zoeken dan zichzelf.
Niet echt hoor. Ik ken genoeg mannen die juist een meisje willen dat meer extravert is dan zichzelf. Dat zijn vaak dan de rustige mannen die wat meer avontuur in hun leven willen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:15 schreef Seven. het volgende:
Mannen zijn OK maar ik vraag me wel af waarom ze altijd een rustiger type lijken te zoeken dan zichzelf.
Als in: meisje moet van een feestje houden (en niet klagen dat ze naar huis wil) maar niet té.
Meisje moet kunnen lachen om zijn grapjes maar er zelf vooral niet teveel en te groffe maken.
Meisje moet zelfstandig zijn maar niet té.
Meisje moet intelligent zijn maar niet té.
Meisje moet lief zijn maar niet té.
Alles wat 'uitgesproken' is lijkt wel uit den boze te zijn.
Waarom? Ik heb het zelf ook heel lang gedaan. Zolang vrouwen die voetballen geen mannelijk lichaam kweken vind ik het primaquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Vrouwen die voetballen vind ik ook wel een afknapper
Ik ken er twee, maar dat waren ook echt wel van die jongensachtige meiden. Dus vergeef mijn vooroordeelquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb het zelf ook heel lang gedaan. Zolang vrouwen die voetballen geen mannelijk lichaam kweken vind ik het prima.
Ik wil eigenlijk precies wat jij zegt, maar dan zonder de maarsquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:15 schreef Seven. het volgende:
Als in: meisje moet van een feestje houden (en niet klagen dat ze naar huis wil) maar niet té.
Meisje moet kunnen lachen om zijn grapjes maar er zelf vooral niet teveel en te groffe maken.
Meisje moet zelfstandig zijn maar niet té.
Meisje moet intelligent zijn maar niet té.
Meisje moet lief zijn maar niet té.
Alles wat 'uitgesproken' is lijkt wel uit den boze te zijn.
Ik ben qua gedrag ook niet echt een 'meisje, meisje' hoor, maar los van dat ben ik best vrouwelijk. Ik heb altijd tussen de kerels gevoetbalt, en een keer per week bij de dames. In de damesteams is het vaak wel 50/50 hoor, dus je hoeft je vooroordeel niet helemaal te laten vallen.. Maar lang niet alle dames die voetballen lijken direct op een kerelquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ken er twee, maar dat waren ook echt wel van die jongensachtige meiden. Dus vergeef mijn vooroordeel![]()
Nee zeker niet, dat bewijst die foto op pagina 1 welquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:50 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben qua gedrag ook niet echt een 'meisje, meisje' hoor, maar los van dat ben ik best vrouwelijk. Ik heb altijd tussen de kerels gevoetbalt, en een keer per week bij de dames. In de damesteams is het vaak wel 50/50 hoor, dus je hoeft je vooroordeel niet helemaal te laten vallen.. Maar lang niet alle dames die voetballen lijken direct op een kerel.
Hierin geef ik ik je volledig gelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik ken genoeg mannen die juist een meisje willen dat meer extravert is dan zichzelf. Dat zijn vaak dan de rustige mannen die wat meer avontuur in hun leven willen.
Het is wel zo dat de man vaak de leider wil zijn, dus hij wil het relatie een beetje leiden. Maar volgens mij willen vrouwen ook dat mannen de leiding neemt (maar dan niet te veel).
je lijkt best op een dude als ik je fotos checkquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:50 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben qua gedrag ook niet echt een 'meisje, meisje' hoor, maar los van dat ben ik best vrouwelijk. Ik heb altijd tussen de kerels gevoetbalt, en een keer per week bij de dames. In de damesteams is het vaak wel 50/50 hoor, dus je hoeft je vooroordeel niet helemaal te laten vallen.. Maar lang niet alle dames die voetballen lijken direct op een kerel.
'Dude', ik weet nu wel dat je op vrouwen valt die net zo behaard zijn als jijzelf.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
je lijkt best op een dude als ik je fotos check
ik wil hier antw. op geven maar dan ga je huilen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:17 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat heb ik juist helemaal niet. Ik ben echt een heel energiek vrolijk type, en ik trek toch altijd wel wat rustigere mannen aan.
Ik ga niet huilen hoor, die reacties van jou zijn niet serieus te nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:23 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik wil hier antw. op geven maar dan ga je huilen..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:23 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik wil hier antw. op geven maar dan ga je huilen..
Ish goed vrouw met schnor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee goh daar ben je ook te mannelijk voor...
Ja, ik kan het niet latenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we hier door, waar we gisteren mee begonnen zijn
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we hier door, waar we gisteren mee begonnen zijn
He, het staat me. Moslima's kunnen dat niet, die moeten hun snor en baardgroei recht trekken dmv. lang haar zodat ze toch nog enigzins vrouwelijk zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef griskay het volgende:
[..]
![]()
![]()
rockabella je'kort, pittige kapsel' verklaart alles, helaas.
Ik snap echt niet waarom jullie rockabella niet knap vinden, echt gewoon niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef griskay het volgende:
[..]
![]()
![]()
rockabella je ''kort pittige kapsel' verklaart alles, helaas.
Juist jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom jullie rockabella niet knap vinden, echt gewoon niet.
Jaloezie?
Dit vraagt eigenlijk om een poll
Doe maar geen poll. Het is hun mening en die mogen ze hebben. Plus het is al lang bekend dat moslima's jaloers zijn op Nederlandse vrouwen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaloezie?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Doe maar geen poll. Het is hun mening en die mogen ze hebben. Plus het is al lang bekend dat moslima's jaloers zijn op Nederlandse vrouwen..
Schnor!quote:
Ik snap niet dat er uberhaupt mannen zijn die haar leuk vinden!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaloezie?
Ik vind het een mooie meid hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er uberhaupt mannen zijn die haar leuk vinden!!!
Mijn grote god zijn jullie blind ofzo...ze is niet oerlelijk ofzo maar leuk is echt anders...
Nee hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef stbabylon het volgende:
Zijn we hier getuige van een echte online bitch-fight?
Thanksquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie meid hoor.
Poep in je ogen ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
je lijkt best op een dude als ik je fotos check
Awhquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben heel lief
.
Ik ben begonnen? Jij kraakt overal op 't forum Nederlandse vrouwen af, lieve meid. Als je jezelf zo mooi vind, plaatst eens een foto, dan kan ik oordelen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja Rockabella je bent zelf begonnen...dus zo lief ben je niett.
nee hoor, die zijn heel knap. heeft niets met lichaamsbeharing te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Dude', ik weet nu wel dat je op vrouwen valt die net zo behaard zijn als jijzelf.
Wie heb ik afgekraakt???quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben begonnen? Jij kraakt overal op 't forum Nederlandse vrouwen af, lieve meid. Als je jezelf zo mooi vind, plaatst eens een foto, dan kan ik oordelen..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Misschien moet je nog zo'n bagger post neerzetten. We snappen het nog niet.
Ik heb hier op het forum nog nooit een zinvolle doch positieve reactie van je gezien. Het lijkt wel alsof je leeft voor frustraties.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wie heb ik afgekraakt???
Jij zegt dat moslim meiden hun snor moeten scheren en lelijk zijn dus wie kraakt hier wie af...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben begonnen? Jij kraakt overal op 't forum Nederlandse vrouwen af, lieve meid. Als je jezelf zo mooi vind, plaatst eens een foto, dan kan ik oordelen..
Dat plaatje komt niet overeen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor jou dan ...omdat je het nog niet snapt
[ afbeelding ]
Hap.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb hier op het forum nog nooit een zinvolle doch positieve reactie van je gezien. Het lijkt wel alsof je leeft voor frustraties.
Ik zeg niet dat ze hun snor moeten scheren hoor, ik zeg ook niet dat moslima's per definitie lelijk zijn..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij zegt dat moslim meiden hun snor moeten scheren en lelijk zijn dus wie kraakt hier wie af...
Is niet happen, is een feit!quote:
dan moet je maar voortaan mijn post niet meer lezen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb hier op het forum nog nooit een zinvolle doch positieve reactie van je gezien. Het lijkt wel alsof je leeft voor frustraties.
Ik welquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Ik snap het niet.
elke vrouw is anders.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Doe maar geen poll. Het is hun mening en die mogen ze hebben. Plus het is al lang bekend dat moslima's jaloers zijn op Nederlandse vrouwen..
Meh, ik heb zo'n hekel aan het accent van die allochtone meiden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Montelly het volgende:
Rockabella VS Nadia met vriendin EPIC!!!!!!
Ouch...wat een K.O.!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Maar ik ga lekkere Marokkaanse thee zetten..ff lekker thee drinken met lekkere marokkaanse koekjes...
Rockabella sorry maar ik vind je echt lelijkkCiao Bella
Arme jongenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
elke vrouw is anders.
jij bent meer rep. voor de nederlandse mannen.serieus ik ken een jongen die lijkt sprekend op je..
Enorm. En toch afsluiten met 'dag schoonheid'quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
elke vrouw is anders.
jij bent meer rep. voor de nederlandse mannen.serieus ik ken een jongen die lijkt sprekend op je..
Ja ik vind het ook wel gemeen..MAAR ZIJ IS BEGONNENN!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:54 schreef griskay het volgende:
Ik vind dit echt gemeen allemaal, laten we ermee ophalen.
Goed ideequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:54 schreef griskay het volgende:
Ik vind dit echt gemeen allemaal, laten we ermee ophalen.
Ik vind het best leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel gemeen..MAAR ZIJ IS BEGONNENN!!
En ze krabbelt weer overeind...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Enorm. En toch afsluiten met 'dag schoonheid'.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ontopic dan maar weer?
Jij bent begonnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Eerder Jerry Springerquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef Rookert het volgende:
Damn vrouwen![]()
Ik stel een talkshow met jullie 2 voor, primetime, na Ik Hou Van Holland, groter kan het contrast niet zijn
dit is net adriana lima vs viola holt joh..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee ff serieus zij begon over dat moslimas behaard zijn enz en dat wij het liefst op haar willen lijken..wtf..
Nu vind ik het niet leuk meer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nee is niet leuk meer
Rockabella mijn oprechte excuses...meen ik serieus sorry was gewoon een lompe reacties op jou domme reacties...je bent een leuke meid...
nu ga ik echt ciaooo allemaal..
HANDDOEK IN DE RING!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nee is niet leuk meer
Rockabella mijn oprechte excuses...meen ik serieus sorry was gewoon een lompe reacties op jou domme reacties...je bent een leuke meid...
nu ga ik echt ciaooo allemaal..
En wie is Lima danquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
dit is net adriana lima vs viola holt joh..
Dan val je toch op vrouwen en ben je een man, dus ben je hetero en dus geen pot en dus is het geen belediging?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef Montelly het volgende:
Nadia heeft wel gelijk hoor...Met zon kort kapsel lijk je op een mannelijke pot!
Gosh, snugger!quote:
Me neither, hij lult zich klem.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan val je toch op vrouwen en ben je een man, dus ben je hetero en dus geen pot en dus is het geen belediging?
Ik snap het niet meer
Het is eigenlijk heel simpelquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan val je toch op vrouwen en ben je een man, dus ben je hetero en dus geen pot en dus is het geen belediging?
Ik snap het niet meer
Oh gewoon 2x de helft?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel
[ afbeelding ]
quote:
Wat dacht je van "mannelijke pot".quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer
1) Mooi zijn is een kwestie van smaak. Als een man een vrouw niet mooi vind, is ze niet mooi ook al heeft ze blonde haren en blauwe ogen. Ze kan bijvoorbeeld ook dik zijn (ik noem maar wat)quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Ik snap het niet.
* mahlah herkent dit welquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik ken genoeg mannen die juist een meisje willen dat meer extravert is dan zichzelf. Dat zijn vaak dan de rustige mannen die wat meer avontuur in hun leven willen.
Jouw eisen voor een vrouwquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij Rockabella maar hoor, veel beter dan die eeuwig negatieve zandkut van een nadia"schoonheid" zonder duidelijk fobo
Rocka
Ik snap niet waar je op doelt? Waarom mag ik niet zeggen dat ik iets over jou weet wat anderen hier niet weten? Ik ben integer wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mysterie der mannen:Doen alsof ze je kennen!!
Bountyhunter het is maar dat het internet is..maar ik zal je toch een goed advies geven noooit maar dan ook nooit zulke uitspraken maken over een marokkaanse meisje in een groep..
Je wil toch niet jou leven en die van haar op het spel zetten om een leugentje of wel soms..
Hoe erg kan je jezelf tegensprekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je op doelt? Waarom mag ik niet zeggen dat ik iets over jou weet wat anderen hier niet weten? Ik ben integer wat dat betreft.
Maak ik iets openbaar dan? Pfff on topic.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe erg kan je jezelf tegenspreken
Je vraagt waarom je dat niet mag doen, dus de toon is 'ik doe dat zo hoor, ik mag dat best'. En daarna zeg je dat je integer bent. Als je integer was op dat gebied zei je gewoon nietsquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Maak ik iets openbaar dan? Pfff on topic.
Als jij je school had afgemaakt zei je gewoon niets.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je integer was op dat gebied zei je gewoon niets
Als we elkaar op willekeurige dingen pakken faal dan nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:55 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Als jij je school had afgemaakt zei je gewoon niets.
It's a small world babequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Je moet niet doen alsof je mij kent punt.
quote:
Nadia moet je hier niet op reageren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij Rockabella maar hoor, veel beter dan die eeuwig negatieve zandkut van een nadia"schoonheid" zonder duidelijk fobo
Rocka
Dat was vast nog lelijker.quote:
Nee geen zin in eigenlijkkquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Domensino het volgende:
[..]
Nadia moet je hier niet op reageren?![]()
Verder: Rocka, mooie meid.
Dat is iedereen een raadsel..quote:
Zou ze het niet hebben?quote:
Jij hebt alleen een hoofdquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat is iedereen een raadsel..
Nee hoor, zie fobo.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:43 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom ze geen hersens heeft
Ja heb ik gekeken, maar op de meeste heb je geen hoofdquote:
lichaam bedoel jequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja heb ik gekeken, maar op de meeste heb je geen hoofd![]()
En je lichaam heb ik ook wel gezien hoor, benniet blind
Nadia pik je datquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat is iedereen een raadsel..
Ja. Ik ben een beetje verward, sorryquote:
Sowieso hints geven... die snap ik nooitquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het gaat lekker hier hè?
Ontopic: ik denk dat mannen helemaal niet zo mysterieus zijn; ik vind sommige vrouwen mysterieuzer. Dat "vaag doen in de hoop dat hij de hint oppikt" bijvoorbeeld, daar snap ik niks van. Zeg gewoon wat je bedoelt. Wel normaal verwoord graag, niet met de botte bijl, maar draai er niet omheen. Daar heb ik, als vrouw zijnde, een hekel aan
nah, ik denk dat ik meer interesse in jou heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef griskay het volgende:
bounty je geilt op nadia, dus niet niet zo stom reageren.
Je bent te laf om überhaupt een poging te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nah, ik denk dat ik meer interesse in jou heb.
Niemand heeft interesse in Nadiaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nah, ik denk dat ik meer interesse in jou heb.
wist ik veel dat het wederzijds wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef griskay het volgende:
[..]
Je bent te laf om überhaupt een poging te doen
hey, met uitzondering dan van onze gefrustreerde Angel "ik word door nederlandse vrouwen afgewezen" on fire he !quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niemand heeft interesse in Nadia
je mag je eerst bekerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
wist ik veel dat het wederzijds was
Nu sta ik hier in de kouquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
wist ik veel dat het wederzijds was
zo hoort een zwarte man te denkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Niks tegen mooie blonde vrouwen met blauwe ogen, alleen heb ik liever mooi brunette negerinnen met donkere ogen. Mijn smaak.
vind ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo hoort een zwarte man te denken![]()
Hoe harder je tegen me ingaat hoe meer je me wil... zoiets als meisjes plagen kusjes vragenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:08 schreef griskay het volgende:
[..]
vind ik ook.
Bounty, lafaard laat het echte werk aan vrouwen over
Toch geen moslim hequote:
Griskay check vorige pagina onderaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef griskay het volgende:
[..]
multiculturele samenleving is keihard mislukt en jij bent het bewijs![]()
!
Wat? Je wil dat iemand zich bekeerd om iets te krijgen met jou? Dát is juist het falen der multicultuur!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef griskay het volgende:
[..]
multiculturele samenleving is keihard mislukt en jij bent het bewijs![]()
!
weet ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet je dat de grootste afknapper is voor mannen?
tsja, voor sommige vrouwen moet je meer moeite doen zo blijven we spannendquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat? Je wil dat iemand zich bekeerd om iets te krijgen met jou? Dát is juist het falen der multicultuur!
Ja, maar bekeren vind ik zo stomquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef griskay het volgende:
[..]
tsja, voor sommige vrouwen moet je meer moeite doen zo blijven we spannend
moslima, lieverd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar bekeren vind ik zo stomMaar ben je moslim of ben christen ofzo
Ik zeg altijd moslim. Maar hopelijk voor je bekeert die gast zichquote:
Zolang je geen hoofddoek draagt, wijs ik niemand per definitie af. Zelfs geen moslimaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef griskay het volgende:
[..]
sorr, maar ben niet blondquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je geen hoofddoek draagt, wijs ik niemand per definitie af. Zelfs geen moslima
Ik vind het te ver gaan om je te bekeren voor een meisje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je geen hoofddoek draagt, wijs ik niemand per definitie af. Zelfs geen moslima
Omg, seriously? Mannen moeten zich voor jou bekeren tot dat prut geloof van je? En dat noem je spannend? Krijg nou tieten, Nederland gaat ten onderquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef griskay het volgende:
[..]
Blond bij voorkeurquote:
prut geloof versus tieten, tieten gaat Nederland wel redden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Omg, seriously? Mannen moeten zich voor jou bekeren tot dat prut geloof van je? En dat noem je spannend? Krijg nou tieten, Nederland gaat ten onder.
Omg ik ga van je houden als je zo doorgaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Omg, seriously? Mannen moeten zich voor jou bekeren tot dat prut geloof van je? En dat noem je spannend? Krijg nou tieten, Nederland gaat ten onder.
Tieten kunnen alles reddenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef griskay het volgende:
[..]
prut geloof versus tieten, tieten gaat Nederland wel redden?![]()
Zieligerddd
Het feit dat je dat 'spreekwoord' niet kent zegt al genoegquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef griskay het volgende:
[..]
prut geloof versus tieten, tieten gaat Nederland wel redden?![]()
Zieligerddd
Als heel de wereld ruzie heeft dan maken een stel lekkere jetsers het weer goedquote:
Ja het spijt me zeer, maar dit is toch wel het domste wat ik in tijden gehoord heb. En zeker van een moslima.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg ik ga van je houden als je zo doorgaat
manwijfquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Het feit dat je dat 'spreekwoord' niet kent zegt al genoeg.
Ik kan er niks aan doen, staat in het boek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja het spijt me zeer, maar dit is toch wel het domste wat ik in tijden gehoord heb. En zeker van een moslima.
Haal dat lange vieze zwarte haar eens voor je gezicht weg moppie, dan kun je beter kijkenquote:
Of nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
Rockabella, je trekt ze wel aan vandaag
Eens. Het is heel egoïstisch. Net als jehova-getuigenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja het spijt me zeer, maar dit is toch wel het domste wat ik in tijden gehoord heb. En zeker van een moslima.
Ga dat schurftige boek lezen in je 'eigen' land en val ons er niet mee lastig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef griskay het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, staat in het boek.
Helemaal mee eens. Als 2 mannen staan te vechten, moet een vrouw gewoon haar tieten laten zien. Stoppen ze direct!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als heel de wereld ruzie heeft dan maken een stel lekkere jetsers het weer goed
Je bedoelt mijn dik, glanzend zwart haar, dat dag en nacht goed in model blijft zonder al dat gespuit en gewax?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Haal dat lange vieze zwarte haar eens voor je gezicht weg moppie, dan kun je beter kijken.
Ja komt door die gare opmerkingen van haar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
Rockabella, je trekt ze wel aan vandaag
Komt door dat doekske zeker?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef griskay het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn dik, glanzend zwart haar, dat dag en nacht goed in model blijft zonder al dat gespuit en gewax?
oké
Daar ben ik te blank voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Of wel![]()
Ga eens kumbaya zingen bij een kampvuur ofzo
Maar ik vind het leuk om jullie te irriterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ga dat schurftige boek lezen in je 'eigen' land en val ons er niet mee lastig.
Jammer dat het zwart is, anders had je er nog wat aan ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef griskay het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn dik, glanzend zwart haar, dat dag en nacht goed in model blijft zonder al dat gespuit en gewax?
oké
Of in geval van lelijk; wie eroverheen móetquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als 2 mannen staan te vechten, moet een vrouw gewoon haar tieten laten zien. Stoppen ze direct!
en dan vervolgens weer te beginnen met vechten wie er overheen mag gaan
Je irriteert ons er niet mee hoor. Het laat gewoon keer op keer weer zien hoe kansloos het is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef griskay het volgende:
[..]
Maar ik vind het leuk om jullie te irriteren
Kaal is beter hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Jammer dat het zwart is, anders had je er nog wat aan ook.
Da's dan een voordeel. Maar toch... verplicht bekeren.. da's wel heel erg.quote:
Als alle korte pittige kapsels verdwijnen, zal Islam zijn hoogtepunt bereiken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je irriteert ons er niet mee hoor. Het laat gewoon keer op keer weer zien hoe kansloos het is.
Foei!quote:
verplicht? Hahahaha, ik verplicht hem niet om met mij te trouwen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's dan een voordeel. Maar toch... verplicht bekeren.. da's wel heel erg.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef griskay het volgende:
[..]
Als alle korte pittige kapsels verdwijnen, zal Islam zijn hoogtepunt bereiken.
Chanteren dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef griskay het volgende:
[..]
verplicht? Hahahaha, ik verplicht hem niet om met mij te trouwen.
Mooie, blonde, snorloze vrouwen zullen nooit verdwijnen moppie! Wen er maar aan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef griskay het volgende:
[..]
Als alle korte pittige kapsels verdwijnen, zal Islam zijn hoogtepunt bereiken.
Dat is een retourtje hel!quote:
laatste nieuws: ik ga trouwen met Griskay.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef griskay het volgende:
[..]
verplicht? Hahahaha, ik verplicht hem niet om met mij te trouwen.
feitelijk gezien wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mooie, blonde, snorloze vrouwen zullen nooit verdwijnen moppie!
Anders is de wereld sowieso verkankerd en mogen ze de wereldh ebben van mequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mooie, blonde, snorloze vrouwen zullen nooit verdwijnen moppie!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
laatste nieuws: ik ga trouwen met Griskay.
Staat dat in je boek? Dream on..quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders is de wereld sowieso verkankerd en mogen ze de wereldh ebben van me
Ga jij maar naar je rockabelle toe, dan ga ik bounty mooi verwennen met mijn Afghaanse kookkunsten.quote:
Ik wil geen zoon die in zo'n wereld opgroeitquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef griskay het volgende:
[..]
Ga jij maar naar je rockabelle toe, dan ga ik bounty mooi verwennen met mijn Afghaanse kookkunsten.
Ik word liever verwend door een Chinese schone met geweldige kookkunstenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef griskay het volgende:
[..]
Ga jij maar naar je rockabelle toe, dan ga ik bounty mooi verwennen met mijn Afghaanse kookkunsten.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ga dat schurftige boek lezen in je 'eigen' land en val ons er niet mee lastig.
Oh ja, spleetogen doen het ook goed bij julliequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik word liever verwend door een Chinese schone met geweldige kookkunsten
Sorry, ze heeft het verknalt met d'r bekeren.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
* Als het "chloor gebleekt blond" is, dus wit en over de top? Laat dan maar.
En persoonlijk ben ik verliefd geweest op dames met alle mogelijke haarkleur/oogkleur combinaties.
* Zelfde verhaal, iets uitdagends mag best, maar houd de eer aan jezelf wees vooral niet "hoerig".
* Er zijn inmiddels toch ook zat zwarte/bruine/gele Nederlandse dames?
* Alstie uit schoonpa z'n zak komt?= dikke erfenis...
Wat nou werken tot 67? (Geintje
)
* Nee hoor, ligt eraan of ze er eerlijk aan gekomen is.
* Mwa, zolang ze geen Rita Verdonk of Neelie Kroes heet...
* Ligt eraan tegen welk soort ballen die voet aanschopt![]()
* Handig! : "Schat? Ik kom fok! niet meer op... Kun je even naar die PC kijken?"
Ik snap het niet.
* Ik wel... Je voelt je aangetrokken tot, of wordt zelfs verliefd op "jouw type".
Dat is gelukkig voor iedereen anders!
Sinds wanneer? Die staan ongeveer gelijk met jullie, ergens onderaan het lijstje..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef griskay het volgende:
[..]
Oh ja, spleetogen doen het ook goed bij jullie
gefrustreerd manwijf, wat is jouw probleem. Als ik een moslimmane wil dan hebben ik daar alle recht op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sorry, ze heeft het verknalt met d'r bekeren.
Blond,kort pittige kapsels staan dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Die staan ongeveer gelijk met jullie, ergens onderaan het lijstje..
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef griskay het volgende:
[..]
gefrustreerd manwijf, wat is jouw probleem. Als ik een moslimmane wil dan hebben ik daar alle recht op.
Chinese vrouwen kunnen érg mooi zijn!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Die staan ongeveer gelijk met jullie, ergens onderaan het lijstje..
Inderdaad, ze doen alsof het wereldnieuws is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom zijn jullie vebaasd dat een Moslim alleen met een Moslim mag trouwen? Zo zijn de regels, ik dacht dat iedereen dat wist?
Christenen mogen ook niet met niet christenen trouwen hoor, het staat in de bijbel.
Vind je dat raar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef griskay het volgende:
[..]
Oh ja, spleetogen doen het ook goed bij jullie
Ik trouw met wie ik wilquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom zijn jullie vebaasd dat een Moslim alleen met een Moslim mag trouwen? Zo zijn de regels, ik dacht dat iedereen dat wist?
Christenen mogen ook niet met niet christenen trouwen hoor, het staat in de bijbel.
Heb je, je cursus Nederlands wel voldoende afgesloten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef griskay het volgende:
[..]
Blond,kort pittige kapsels staan dan?
Over het algemeen vind ik van niet.. Halfbloed chineesjes daarentegen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Chinese vrouwen kunnen érg mooi zijn!
Nou, de geleerden zijn het er nog niet over eens begreep ik... dus het is niet verboden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zitten.
Weet je hoeveel Hollandse dames zich bekeren voor moslimman, ze zijn zelf in staat om een burka aan te doen en nemen de Turkse taal over. Na paar jaartjes merk je niks van die oer hollandse dames, jullie zijn makkelijk en dat maakt jullie karakterloos.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zitten. (Wat me dan ook direct weer geen manwijf maakt..) En echte Nederlandse mannen bekeren zich niet tot de islam, kun je vergeefs naar blijven zoeken..
Ten eerste:quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zitten. (Wat me dan ook direct weer geen manwijf maakt..) En echte Nederlandse mannen bekeren zich niet tot de islam, kun je vergeefs naar blijven zoeken..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik van niet.. Halfbloed chineesjes daarentegen..
Post Nadia nu onder 2 accounts?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef griskay het volgende:
[..]
Weet je hoeveel Hollandse dames zich bekeren voor moslimman, ze zijn zelf in staat om een burka aan te doen en nemen de Turkse taal over. Na paar jaartjes merk je niks van die oer hollandse dames, jullie zijn makkelijk en dat maakt jullie karakterloos.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rocka ik vind dat je met hollands next top model mee moet doen. Jij hebt daar echt een koppie voor
Ik welquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ten eerste:![]()
Ten tweede: ik zal me nooit bekeren naar de islam. Echt nooit
Het jammere van Chinese meisjes is dat ze bijna geen tieten hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik van niet.. Halfbloed chineesjes daarentegen..
weer gefrustreerd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mannen zijn klootzakken!!!!!!!!!!!!!!
Ja, maar dan ga je tegen de christelijke geloof, he? Bijbel zegt dat het niet mag.quote:
De rotte appels zijn voor julliequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef griskay het volgende:
En je hebt gelijk, echte hollandse mannen/vrouwen bekeren zich niet, houden zich vast aan hun identiteit.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel
Lekker ongestraft je vrouw afrossen
Eens.quote:
wie zegt dat we ze willen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De rotte appels zijn voor jullie
je snapt dat dit een geintje is hequote:
Als de bijbel zegt dat ik in de put moet springen, dan blijf ik ook staan hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je tegen de christelijke geloof, he? Bijbel zegt dat het niet mag.
Als Griskay met een Moslim wil trouwen is haar keuze. Is trouwens ook slimmer.
Echt het...Hallo mijn naam is/was Wendy maar tegenwoordig ga ik door het leven als Nabila. Ik heb mijn man Rachid twee jaar leren kennen. Ik was vroeger heel zelfstandig, ging vaak uit en deed waar ik zin in had. Tegenwoordig is dat heel anders....quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef griskay het volgende:
[..]
Weet je hoeveel Hollandse dames zich bekeren voor moslimman, ze zijn zelf in staat om een burka aan te doen en nemen de Turkse taal over. Na paar jaartjes merk je niks van die oer hollandse dames, jullie zijn makkelijk en dat maakt jullie karakterloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |