zo hoort een zwarte man te denkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Niks tegen mooie blonde vrouwen met blauwe ogen, alleen heb ik liever mooi brunette negerinnen met donkere ogen. Mijn smaak.
vind ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo hoort een zwarte man te denken![]()
Hoe harder je tegen me ingaat hoe meer je me wil... zoiets als meisjes plagen kusjes vragenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:08 schreef griskay het volgende:
[..]
vind ik ook.
Bounty, lafaard laat het echte werk aan vrouwen over
Toch geen moslim hequote:
Griskay check vorige pagina onderaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef griskay het volgende:
[..]
multiculturele samenleving is keihard mislukt en jij bent het bewijs![]()
!
Wat? Je wil dat iemand zich bekeerd om iets te krijgen met jou? Dát is juist het falen der multicultuur!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef griskay het volgende:
[..]
multiculturele samenleving is keihard mislukt en jij bent het bewijs![]()
!
weet ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet je dat de grootste afknapper is voor mannen?
tsja, voor sommige vrouwen moet je meer moeite doen zo blijven we spannendquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat? Je wil dat iemand zich bekeerd om iets te krijgen met jou? Dát is juist het falen der multicultuur!
Ja, maar bekeren vind ik zo stomquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef griskay het volgende:
[..]
tsja, voor sommige vrouwen moet je meer moeite doen zo blijven we spannend
moslima, lieverd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar bekeren vind ik zo stomMaar ben je moslim of ben christen ofzo
Ik zeg altijd moslim. Maar hopelijk voor je bekeert die gast zichquote:
Zolang je geen hoofddoek draagt, wijs ik niemand per definitie af. Zelfs geen moslimaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef griskay het volgende:
[..]
sorr, maar ben niet blondquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je geen hoofddoek draagt, wijs ik niemand per definitie af. Zelfs geen moslima
Ik vind het te ver gaan om je te bekeren voor een meisje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je geen hoofddoek draagt, wijs ik niemand per definitie af. Zelfs geen moslima
Omg, seriously? Mannen moeten zich voor jou bekeren tot dat prut geloof van je? En dat noem je spannend? Krijg nou tieten, Nederland gaat ten onderquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef griskay het volgende:
[..]
Blond bij voorkeurquote:
prut geloof versus tieten, tieten gaat Nederland wel redden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Omg, seriously? Mannen moeten zich voor jou bekeren tot dat prut geloof van je? En dat noem je spannend? Krijg nou tieten, Nederland gaat ten onder.
Omg ik ga van je houden als je zo doorgaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Omg, seriously? Mannen moeten zich voor jou bekeren tot dat prut geloof van je? En dat noem je spannend? Krijg nou tieten, Nederland gaat ten onder.
Tieten kunnen alles reddenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef griskay het volgende:
[..]
prut geloof versus tieten, tieten gaat Nederland wel redden?![]()
Zieligerddd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |