Nee geen zin in eigenlijkkquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Domensino het volgende:
[..]
Nadia moet je hier niet op reageren?![]()
Verder: Rocka, mooie meid.
Dat is iedereen een raadsel..quote:
Zou ze het niet hebben?quote:
Jij hebt alleen een hoofdquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat is iedereen een raadsel..
Nee hoor, zie fobo.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:43 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom ze geen hersens heeft
Ja heb ik gekeken, maar op de meeste heb je geen hoofdquote:
lichaam bedoel jequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja heb ik gekeken, maar op de meeste heb je geen hoofd![]()
En je lichaam heb ik ook wel gezien hoor, benniet blind
Nadia pik je datquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat is iedereen een raadsel..
Ja. Ik ben een beetje verward, sorryquote:
Sowieso hints geven... die snap ik nooitquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het gaat lekker hier hè?
Ontopic: ik denk dat mannen helemaal niet zo mysterieus zijn; ik vind sommige vrouwen mysterieuzer. Dat "vaag doen in de hoop dat hij de hint oppikt" bijvoorbeeld, daar snap ik niks van. Zeg gewoon wat je bedoelt. Wel normaal verwoord graag, niet met de botte bijl, maar draai er niet omheen. Daar heb ik, als vrouw zijnde, een hekel aan
nah, ik denk dat ik meer interesse in jou heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef griskay het volgende:
bounty je geilt op nadia, dus niet niet zo stom reageren.
Je bent te laf om überhaupt een poging te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nah, ik denk dat ik meer interesse in jou heb.
Niemand heeft interesse in Nadiaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nah, ik denk dat ik meer interesse in jou heb.
wist ik veel dat het wederzijds wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef griskay het volgende:
[..]
Je bent te laf om überhaupt een poging te doen
hey, met uitzondering dan van onze gefrustreerde Angel "ik word door nederlandse vrouwen afgewezen" on fire he !quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niemand heeft interesse in Nadia
je mag je eerst bekerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
wist ik veel dat het wederzijds was
Nu sta ik hier in de kouquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
wist ik veel dat het wederzijds was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |