zo hoort een zwarte man te denkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Niks tegen mooie blonde vrouwen met blauwe ogen, alleen heb ik liever mooi brunette negerinnen met donkere ogen. Mijn smaak.
vind ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo hoort een zwarte man te denken![]()
Hoe harder je tegen me ingaat hoe meer je me wil... zoiets als meisjes plagen kusjes vragenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:08 schreef griskay het volgende:
[..]
vind ik ook.
Bounty, lafaard laat het echte werk aan vrouwen over
Toch geen moslim hequote:
Griskay check vorige pagina onderaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef griskay het volgende:
[..]
multiculturele samenleving is keihard mislukt en jij bent het bewijs![]()
!
Wat? Je wil dat iemand zich bekeerd om iets te krijgen met jou? Dát is juist het falen der multicultuur!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:11 schreef griskay het volgende:
[..]
multiculturele samenleving is keihard mislukt en jij bent het bewijs![]()
!
weet ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet je dat de grootste afknapper is voor mannen?
tsja, voor sommige vrouwen moet je meer moeite doen zo blijven we spannendquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat? Je wil dat iemand zich bekeerd om iets te krijgen met jou? Dát is juist het falen der multicultuur!
Ja, maar bekeren vind ik zo stomquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef griskay het volgende:
[..]
tsja, voor sommige vrouwen moet je meer moeite doen zo blijven we spannend
moslima, lieverd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar bekeren vind ik zo stomMaar ben je moslim of ben christen ofzo
Ik zeg altijd moslim. Maar hopelijk voor je bekeert die gast zichquote:
Zolang je geen hoofddoek draagt, wijs ik niemand per definitie af. Zelfs geen moslimaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef griskay het volgende:
[..]
sorr, maar ben niet blondquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je geen hoofddoek draagt, wijs ik niemand per definitie af. Zelfs geen moslima
Ik vind het te ver gaan om je te bekeren voor een meisje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je geen hoofddoek draagt, wijs ik niemand per definitie af. Zelfs geen moslima
Omg, seriously? Mannen moeten zich voor jou bekeren tot dat prut geloof van je? En dat noem je spannend? Krijg nou tieten, Nederland gaat ten onderquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef griskay het volgende:
[..]
Blond bij voorkeurquote:
prut geloof versus tieten, tieten gaat Nederland wel redden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Omg, seriously? Mannen moeten zich voor jou bekeren tot dat prut geloof van je? En dat noem je spannend? Krijg nou tieten, Nederland gaat ten onder.
Omg ik ga van je houden als je zo doorgaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Omg, seriously? Mannen moeten zich voor jou bekeren tot dat prut geloof van je? En dat noem je spannend? Krijg nou tieten, Nederland gaat ten onder.
Tieten kunnen alles reddenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef griskay het volgende:
[..]
prut geloof versus tieten, tieten gaat Nederland wel redden?![]()
Zieligerddd
Het feit dat je dat 'spreekwoord' niet kent zegt al genoegquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef griskay het volgende:
[..]
prut geloof versus tieten, tieten gaat Nederland wel redden?![]()
Zieligerddd
Als heel de wereld ruzie heeft dan maken een stel lekkere jetsers het weer goedquote:
Ja het spijt me zeer, maar dit is toch wel het domste wat ik in tijden gehoord heb. En zeker van een moslima.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg ik ga van je houden als je zo doorgaat
manwijfquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Het feit dat je dat 'spreekwoord' niet kent zegt al genoeg.
Ik kan er niks aan doen, staat in het boek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja het spijt me zeer, maar dit is toch wel het domste wat ik in tijden gehoord heb. En zeker van een moslima.
Haal dat lange vieze zwarte haar eens voor je gezicht weg moppie, dan kun je beter kijkenquote:
Of nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
Rockabella, je trekt ze wel aan vandaag
Eens. Het is heel egoïstisch. Net als jehova-getuigenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja het spijt me zeer, maar dit is toch wel het domste wat ik in tijden gehoord heb. En zeker van een moslima.
Ga dat schurftige boek lezen in je 'eigen' land en val ons er niet mee lastig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef griskay het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, staat in het boek.
Helemaal mee eens. Als 2 mannen staan te vechten, moet een vrouw gewoon haar tieten laten zien. Stoppen ze direct!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als heel de wereld ruzie heeft dan maken een stel lekkere jetsers het weer goed
Je bedoelt mijn dik, glanzend zwart haar, dat dag en nacht goed in model blijft zonder al dat gespuit en gewax?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Haal dat lange vieze zwarte haar eens voor je gezicht weg moppie, dan kun je beter kijken.
Ja komt door die gare opmerkingen van haar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
Rockabella, je trekt ze wel aan vandaag
Komt door dat doekske zeker?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef griskay het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn dik, glanzend zwart haar, dat dag en nacht goed in model blijft zonder al dat gespuit en gewax?
oké
Daar ben ik te blank voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Of wel![]()
Ga eens kumbaya zingen bij een kampvuur ofzo
Maar ik vind het leuk om jullie te irriterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ga dat schurftige boek lezen in je 'eigen' land en val ons er niet mee lastig.
Jammer dat het zwart is, anders had je er nog wat aan ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef griskay het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn dik, glanzend zwart haar, dat dag en nacht goed in model blijft zonder al dat gespuit en gewax?
oké
Of in geval van lelijk; wie eroverheen móetquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als 2 mannen staan te vechten, moet een vrouw gewoon haar tieten laten zien. Stoppen ze direct!
en dan vervolgens weer te beginnen met vechten wie er overheen mag gaan
Je irriteert ons er niet mee hoor. Het laat gewoon keer op keer weer zien hoe kansloos het is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef griskay het volgende:
[..]
Maar ik vind het leuk om jullie te irriteren
Kaal is beter hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Jammer dat het zwart is, anders had je er nog wat aan ook.
Da's dan een voordeel. Maar toch... verplicht bekeren.. da's wel heel erg.quote:
Als alle korte pittige kapsels verdwijnen, zal Islam zijn hoogtepunt bereiken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je irriteert ons er niet mee hoor. Het laat gewoon keer op keer weer zien hoe kansloos het is.
Foei!quote:
verplicht? Hahahaha, ik verplicht hem niet om met mij te trouwen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's dan een voordeel. Maar toch... verplicht bekeren.. da's wel heel erg.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef griskay het volgende:
[..]
Als alle korte pittige kapsels verdwijnen, zal Islam zijn hoogtepunt bereiken.
Chanteren dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef griskay het volgende:
[..]
verplicht? Hahahaha, ik verplicht hem niet om met mij te trouwen.
Mooie, blonde, snorloze vrouwen zullen nooit verdwijnen moppie! Wen er maar aan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef griskay het volgende:
[..]
Als alle korte pittige kapsels verdwijnen, zal Islam zijn hoogtepunt bereiken.
Dat is een retourtje hel!quote:
laatste nieuws: ik ga trouwen met Griskay.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef griskay het volgende:
[..]
verplicht? Hahahaha, ik verplicht hem niet om met mij te trouwen.
feitelijk gezien wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mooie, blonde, snorloze vrouwen zullen nooit verdwijnen moppie!
Anders is de wereld sowieso verkankerd en mogen ze de wereldh ebben van mequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mooie, blonde, snorloze vrouwen zullen nooit verdwijnen moppie!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
laatste nieuws: ik ga trouwen met Griskay.
Staat dat in je boek? Dream on..quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders is de wereld sowieso verkankerd en mogen ze de wereldh ebben van me
Ga jij maar naar je rockabelle toe, dan ga ik bounty mooi verwennen met mijn Afghaanse kookkunsten.quote:
Ik wil geen zoon die in zo'n wereld opgroeitquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef griskay het volgende:
[..]
Ga jij maar naar je rockabelle toe, dan ga ik bounty mooi verwennen met mijn Afghaanse kookkunsten.
Ik word liever verwend door een Chinese schone met geweldige kookkunstenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef griskay het volgende:
[..]
Ga jij maar naar je rockabelle toe, dan ga ik bounty mooi verwennen met mijn Afghaanse kookkunsten.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ga dat schurftige boek lezen in je 'eigen' land en val ons er niet mee lastig.
Oh ja, spleetogen doen het ook goed bij julliequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik word liever verwend door een Chinese schone met geweldige kookkunsten
Sorry, ze heeft het verknalt met d'r bekeren.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Mooie blonde vrouwen met blauwe kijkers niet mooi vinden ?
* Als het "chloor gebleekt blond" is, dus wit en over de top? Laat dan maar.
En persoonlijk ben ik verliefd geweest op dames met alle mogelijke haarkleur/oogkleur combinaties.
Afknappen op vrouwen die er sexy bijlopen ?
* Zelfde verhaal, iets uitdagends mag best, maar houd de eer aan jezelf wees vooral niet "hoerig".
Afknappen op nederlandse dames?
* Er zijn inmiddels toch ook zat zwarte/bruine/gele Nederlandse dames?
Afknappen op vrouwen die een dure auto rijden ?
* Alstie uit schoonpa z'n zak komt?= dikke erfenis...
Wat nou werken tot 67? (Geintje
)
* Nee hoor, ligt eraan of ze er eerlijk aan gekomen is.
Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?
* Mwa, zolang ze geen Rita Verdonk of Neelie Kroes heet...
Afknappen op vrouwen die voetballen ?
* Ligt eraan tegen welk soort ballen die voet aanschopt![]()
Afknappen op vrouwen in de ICT ?
* Handig! : "Schat? Ik kom fok! niet meer op... Kun je even naar die PC kijken?"
Ik snap het niet.
* Ik wel... Je voelt je aangetrokken tot, of wordt zelfs verliefd op "jouw type".
Dat is gelukkig voor iedereen anders!
Sinds wanneer? Die staan ongeveer gelijk met jullie, ergens onderaan het lijstje..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef griskay het volgende:
[..]
Oh ja, spleetogen doen het ook goed bij jullie
gefrustreerd manwijf, wat is jouw probleem. Als ik een moslimmane wil dan hebben ik daar alle recht op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sorry, ze heeft het verknalt met d'r bekeren.
Blond,kort pittige kapsels staan dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Die staan ongeveer gelijk met jullie, ergens onderaan het lijstje..
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef griskay het volgende:
[..]
gefrustreerd manwijf, wat is jouw probleem. Als ik een moslimmane wil dan hebben ik daar alle recht op.
Chinese vrouwen kunnen érg mooi zijn!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Die staan ongeveer gelijk met jullie, ergens onderaan het lijstje..
Inderdaad, ze doen alsof het wereldnieuws is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom zijn jullie vebaasd dat een Moslim alleen met een Moslim mag trouwen? Zo zijn de regels, ik dacht dat iedereen dat wist?
Christenen mogen ook niet met niet christenen trouwen hoor, het staat in de bijbel.
Vind je dat raar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef griskay het volgende:
[..]
Oh ja, spleetogen doen het ook goed bij jullie
Ik trouw met wie ik wilquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom zijn jullie vebaasd dat een Moslim alleen met een Moslim mag trouwen? Zo zijn de regels, ik dacht dat iedereen dat wist?
Christenen mogen ook niet met niet christenen trouwen hoor, het staat in de bijbel.
Heb je, je cursus Nederlands wel voldoende afgesloten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef griskay het volgende:
[..]
Blond,kort pittige kapsels staan dan?
Over het algemeen vind ik van niet.. Halfbloed chineesjes daarentegen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Chinese vrouwen kunnen érg mooi zijn!
Nou, de geleerden zijn het er nog niet over eens begreep ik... dus het is niet verboden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zitten.
Weet je hoeveel Hollandse dames zich bekeren voor moslimman, ze zijn zelf in staat om een burka aan te doen en nemen de Turkse taal over. Na paar jaartjes merk je niks van die oer hollandse dames, jullie zijn makkelijk en dat maakt jullie karakterloos.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zitten. (Wat me dan ook direct weer geen manwijf maakt..) En echte Nederlandse mannen bekeren zich niet tot de islam, kun je vergeefs naar blijven zoeken..
Ten eerste:quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik mag namelijk wel aan mijn poesje zitten. (Wat me dan ook direct weer geen manwijf maakt..) En echte Nederlandse mannen bekeren zich niet tot de islam, kun je vergeefs naar blijven zoeken..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik van niet.. Halfbloed chineesjes daarentegen..
Post Nadia nu onder 2 accounts?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef griskay het volgende:
[..]
Weet je hoeveel Hollandse dames zich bekeren voor moslimman, ze zijn zelf in staat om een burka aan te doen en nemen de Turkse taal over. Na paar jaartjes merk je niks van die oer hollandse dames, jullie zijn makkelijk en dat maakt jullie karakterloos.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rocka ik vind dat je met hollands next top model mee moet doen. Jij hebt daar echt een koppie voor
Ik welquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ten eerste:![]()
Ten tweede: ik zal me nooit bekeren naar de islam. Echt nooit
Het jammere van Chinese meisjes is dat ze bijna geen tieten hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik van niet.. Halfbloed chineesjes daarentegen..
weer gefrustreerd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mannen zijn klootzakken!!!!!!!!!!!!!!
Ja, maar dan ga je tegen de christelijke geloof, he? Bijbel zegt dat het niet mag.quote:
De rotte appels zijn voor julliequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef griskay het volgende:
En je hebt gelijk, echte hollandse mannen/vrouwen bekeren zich niet, houden zich vast aan hun identiteit.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel
Lekker ongestraft je vrouw afrossen
Eens.quote:
wie zegt dat we ze willen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De rotte appels zijn voor jullie
je snapt dat dit een geintje is hequote:
Als de bijbel zegt dat ik in de put moet springen, dan blijf ik ook staan hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je tegen de christelijke geloof, he? Bijbel zegt dat het niet mag.
Als Griskay met een Moslim wil trouwen is haar keuze. Is trouwens ook slimmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |