abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76782656
Mannen die...

Mooie blonde vrouwen met blauwe kijkers niet mooi vinden ?

Afknappen op vrouwen die er sexy bijlopen ?

Afknappen op nederlandse dames?

Afknappen op vrouwen die een dure auto rijden ?

Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?

Afknappen op vrouwen die voetballen ?

Afknappen op vrouwen in de ICT ?

Ik snap het niet.

[ Bericht 28% gewijzigd door BountyHunter340 op 13-01-2010 22:34:55 ]
pi_76782722
Mooie brunettes met blauwe ogen zijn veel mooier.
Slotje
Noot noot.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:10:04 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76782734
doe eens iets uitgebreider....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_76782804
Blauwe ogen zijn cool
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76782850
Ik heb zelfs een beetje bruin in m'n blauwe kijkers!
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_76782954
Ikke groen :3
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 22:16:06 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76783126
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
Slotje
Niet.

Blondjes
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_76783134
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Rockabella het volgende:
Ik heb zelfs een beetje bruin in m'n blauwe kijkers!
Freak!
Noot noot.
pi_76783178
niks tegen blonddd
pi_76783187
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Freak!
Beetje wel ja.. (Officieel ben ik een mutant )
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:18:05 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_76783243
Niks tegen mooie blonde vrouwen met blauwe ogen, alleen heb ik liever mooi brunette negerinnen met donkere ogen. Mijn smaak.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_76783544
En blonde vrouwen met bruine ogen? Samen met brunettes en lichte ogen is dat één van de zeven schoonheden.
pi_76783717
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Snowcold het volgende:
En blonde vrouwen met bruine ogen? Samen met brunettes en lichte ogen is dat één van de zeven schoonheden.
Kan wel mooi zijn.. Ik heb bruine kleurlenzen, kreeg ik op sterkte. Geprobeerd, maar lijkt toch wel apart .
pi_76783866
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...

Ik snap het niet.
Het moet weer allemaal duur bij jullie zijn.. Die vrouwen denken met een dikke mercedes meteen bij de mannen te kunnen scoren. De mannen willen een "sexy auto met mooi lijnen" gecombineerd met een goede afwerking en een geweldige motor.. De vrouw doet er dan niet meer toe, de man wil in die auto rijden!
pi_76783872
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef Re het volgende:
doe eens iets uitgebreider....
check
pi_76783922
Ik heb zelf bruine ogen en blond haar. Wel donkerblond, lichtblond met bruine ogen komt niet zo heel erg vaak voor. Vaak passen je huid-, haar- en oogtype bij elkaar. Zoals roodharigen vaak lichte ogen en een bleke huid hebben.

Maar goed, ik dwaal af. Ik denk dat iedere man, net als iedere vrouw, zijn eigen smaak heeft! Hoewel ik nog nooit mannen ben tegen gekomen die het niet leuk vinden om een sexy gekleedde vrouw te zien (tenzij ze 100 kilo weegt).
pi_76785200
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
Slotje
pi_76785883
quote:
Mannen die...

Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?

Ik snap het niet.
Ik herken mezelf hier totaal niet in.

Blond + blauwe ogen is gewoon mooi, en zolang sexy niet hoerig wordt, Nederlands niet plat, dure auto's niet pimperig, de hoge managementfunctie haar niet bitchy maakt (beetje mag wel, dat is sexy ), het voetballen zich niet uit in ongeschoren oksels en de ICT niet leidt tot een gigantische bril dragen, zie ik het probleem niet.

Ik knap af op hele andere dingen... bijvoorbeeld arrogantie. Het type vrouw dat "niemand nodig heeft" en dat de hele dag roept, alleen maar eisen stelt aan mannen en zelf niks biedt

Verder zijn vrouwen gewoon
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_76785982
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Domensino het volgende:

[..]

Blond + blauwe ogen is gewoon mooi, en zolang sexy niet hoerig wordt, Nederlands niet plat, dure auto's niet pimperig, de hoge managementfunctie haar niet bitchy maakt (beetje mag wel, dat is sexy ), het voetballen zich niet uit in ongeschoren oksels en de ICT niet leidt tot een gigantische bril dragen, zie ik het probleem niet.

woensdag 13 januari 2010 @ 23:03:57 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_76786117
quote:
Mannen die...

Ik snap het niet.
Waar ontmoet je deze mannen? Want ik heb geen enkele mannen gekend die daarop afknappen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_76786184
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waar ontmoet je deze mannen? Want ik heb geen enkele mannen gekend die daarop afknappen.
Elk van deze stellingen komt rechtstreeks van een Fokker
pi_76787051
Mannen die...

Herken ik mezelf absoluut niet in! Blondines

Arrogante vrouwen, ja

Nope

JA!! 9/10 hebben ze de auto niet zelf gekocht. Dure hoeren

Zie ik niet zitten nee.

Juist niet. Voetbal is mijn grootste hobby. Een voetballende vrouw als vriendin is voor mij een droom

Vrouwen in de ICT kunnen ook leuk zijn

Ik snap het niet. Ik wel
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76787221
Ik heb ook geen problemen met al die punten in de meeste gevallen. Ik heb alleen wel de ervaring dat vrouwen die voetballen op zijn zachtst gezegd dubieuze gevallen zijn, maar ook daar zullen uitzonderingen tussen zitten.
pi_76787422
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef RRGJL het volgende:
Ik heb ook geen problemen met al die punten in de meeste gevallen. Ik heb alleen wel de ervaring dat vrouwen die voetballen op zijn zachtst gezegd dubieuze gevallen zijn, maar ook daar zullen uitzonderingen tussen zitten.

Mama Mia!!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76787757
Ik heb zelf ook heel lang gevoetbald.. Tijd voor het team vind ik heel belangrijk en daarom ben ik ermee gestopt uiteindelijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')