Niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie brunettes met blauwe ogen zijn veel mooier.
Slotje
Freak!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Rockabella het volgende:
Ik heb zelfs een beetje bruin in m'n blauwe kijkers!
Beetje wel ja..quote:
Kan wel mooi zijn.. Ik heb bruine kleurlenzen, kreeg ik op sterkte. Geprobeerd, maar lijkt toch wel apartquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Snowcold het volgende:
En blonde vrouwen met bruine ogen? Samen met brunettes en lichte ogen is dat één van de zeven schoonheden.
Het moet weer allemaal duur bij jullie zijn.. Die vrouwen denken met een dikke mercedes meteen bij de mannen te kunnen scoren. De mannen willen een "sexy auto met mooi lijnen" gecombineerd met een goede afwerking en een geweldige motor.. De vrouw doet er dan niet meer toe, de man wil in die auto rijden!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Afknappen op vrouwen die een dure auto rijden ?
Ik snap het niet.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie brunettes met blauwe ogen zijn veel mooier.
Slotje
Ik herken mezelf hier totaal niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Mooie blonde vrouwen met blauwe kijkers niet mooi vinden ?
Afknappen op vrouwen die er sexy bijlopen ?
Afknappen op nederlandse dames?
Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?
Afknappen op vrouwen die voetballen ?
Afknappen op vrouwen in de ICT ?
Ik snap het niet.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Domensino het volgende:
[..]
Blond + blauwe ogen is gewoon mooi, en zolang sexy niet hoerig wordt, Nederlands niet plat, dure auto's niet pimperig, de hoge managementfunctie haar niet bitchy maakt (beetje mag wel, dat is sexy), het voetballen zich niet uit in ongeschoren oksels en de ICT niet leidt tot een gigantische bril dragen, zie ik het probleem niet.
![]()
Waar ontmoet je deze mannen? Want ik heb geen enkele mannen gekend die daarop afknappen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?
Ik snap het niet.
Elk van deze stellingen komt rechtstreeks van een Fokkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waar ontmoet je deze mannen? Want ik heb geen enkele mannen gekend die daarop afknappen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef RRGJL het volgende:
Ik heb ook geen problemen met al die punten in de meeste gevallen. Ik heb alleen wel de ervaring dat vrouwen die voetballen op zijn zachtst gezegd dubieuze gevallen zijn, maar ook daar zullen uitzonderingen tussen zitten.
Ok, ik ben verliefdquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef Rockabella het volgende:
Ik heb zelf ook heel lang gevoetbald.. Tijd voor het team vind ik heel belangrijk en daarom ben ik ermee gestopt uiteindelijk..
Hee, een uitzondering.quote:
Wat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Ik snap het niet.
Ok ik weet niet hoe ik moet Qouten uit een gesloten topic,dus ik heb maar wat gedaan..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
BountyHunter340
For Hire [] woensdag 13 januari 2010 @ 22:02 (#296)
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
jij bent echt een nerd gast, zij is moooi
Jij moest eens weten wat ik wist... haha !
De TS is een Nederlandse blonde vrouw met blauwe ogen. TS voetbalt, loopt er sexy bij, werkt in de ICT (hoge managementfunctie) en rijdt in een dure auto.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Ik snap het niet.
ik hou niet van bier..en ik vind een vrouw met pit wel leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:32 schreef La_Vita het volgende:
Mannen zijn geen mysterie.
Ze willen allemaal gewoon bier, seks en een onderdanige vrouw.
Not true. Mannen willen dat vrouwen niet zo moeilijk doen. Vrouwen willen wel lekker moeilijk doen. Vandaar dat er topics als 'het mysterie der mannen' en 'het mysterie der vrouwen' verschijnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:32 schreef La_Vita het volgende:
Mannen zijn geen mysterie.
Ze willen allemaal gewoon bier, seks en een onderdanige vrouw.
Met je tuinbroekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik hou niet van bier..en ik vind een vrouw met pit wel leuk
Van wie zijn die uitspraken in de TP dan?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Precies zo zijn mannen dus maakt ze niks uit als ze maar een kut heeft..
Ik schat dat meer dan 99% aan bovenstaande omschrijving voldoet, ik kan mij helaas voor jou niet vinden in die uitspraak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nee hoor, want een lelijke vrouw heeft ook een kut... Een fleshlight heeft er ook een...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja dus,alsof mannen geen lelijke wijven pakken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:05 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee hoor, want een lelijke vrouw heeft ook een kut... Een fleshlight heeft er ook een...
Helaas, theorie verworpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |