Awhquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben heel lief
.
Ik ben begonnen? Jij kraakt overal op 't forum Nederlandse vrouwen af, lieve meid. Als je jezelf zo mooi vind, plaatst eens een foto, dan kan ik oordelen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja Rockabella je bent zelf begonnen...dus zo lief ben je niett.
nee hoor, die zijn heel knap. heeft niets met lichaamsbeharing te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Dude', ik weet nu wel dat je op vrouwen valt die net zo behaard zijn als jijzelf.
Wie heb ik afgekraakt???quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben begonnen? Jij kraakt overal op 't forum Nederlandse vrouwen af, lieve meid. Als je jezelf zo mooi vind, plaatst eens een foto, dan kan ik oordelen..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Misschien moet je nog zo'n bagger post neerzetten. We snappen het nog niet.
Ik heb hier op het forum nog nooit een zinvolle doch positieve reactie van je gezien. Het lijkt wel alsof je leeft voor frustraties.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wie heb ik afgekraakt???
Jij zegt dat moslim meiden hun snor moeten scheren en lelijk zijn dus wie kraakt hier wie af...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben begonnen? Jij kraakt overal op 't forum Nederlandse vrouwen af, lieve meid. Als je jezelf zo mooi vind, plaatst eens een foto, dan kan ik oordelen..
Dat plaatje komt niet overeen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor jou dan ...omdat je het nog niet snapt
[ afbeelding ]
Hap.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb hier op het forum nog nooit een zinvolle doch positieve reactie van je gezien. Het lijkt wel alsof je leeft voor frustraties.
Ik zeg niet dat ze hun snor moeten scheren hoor, ik zeg ook niet dat moslima's per definitie lelijk zijn..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij zegt dat moslim meiden hun snor moeten scheren en lelijk zijn dus wie kraakt hier wie af...
Is niet happen, is een feit!quote:
dan moet je maar voortaan mijn post niet meer lezen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb hier op het forum nog nooit een zinvolle doch positieve reactie van je gezien. Het lijkt wel alsof je leeft voor frustraties.
Ik welquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Mooie blonde vrouwen met blauwe kijkers niet mooi vinden ?
Afknappen op vrouwen die er sexy bijlopen ?
Afknappen op nederlandse dames?
Afknappen op vrouwen die een dure auto rijden ?
Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?
Afknappen op vrouwen die voetballen ?
Afknappen op vrouwen in de ICT ?
Ik snap het niet.
elke vrouw is anders.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Doe maar geen poll. Het is hun mening en die mogen ze hebben. Plus het is al lang bekend dat moslima's jaloers zijn op Nederlandse vrouwen..
Meh, ik heb zo'n hekel aan het accent van die allochtone meiden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Montelly het volgende:
Rockabella VS Nadia met vriendin EPIC!!!!!!
Ouch...wat een K.O.!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Maar ik ga lekkere Marokkaanse thee zetten..ff lekker thee drinken met lekkere marokkaanse koekjes...
Rockabella sorry maar ik vind je echt lelijkkCiao Bella
Arme jongenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
elke vrouw is anders.
jij bent meer rep. voor de nederlandse mannen.serieus ik ken een jongen die lijkt sprekend op je..
Enorm. En toch afsluiten met 'dag schoonheid'quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
elke vrouw is anders.
jij bent meer rep. voor de nederlandse mannen.serieus ik ken een jongen die lijkt sprekend op je..
Ja ik vind het ook wel gemeen..MAAR ZIJ IS BEGONNENN!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:54 schreef griskay het volgende:
Ik vind dit echt gemeen allemaal, laten we ermee ophalen.
Goed ideequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:54 schreef griskay het volgende:
Ik vind dit echt gemeen allemaal, laten we ermee ophalen.
Ik vind het best leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel gemeen..MAAR ZIJ IS BEGONNENN!!
En ze krabbelt weer overeind...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Enorm. En toch afsluiten met 'dag schoonheid'.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ontopic dan maar weer?
Jij bent begonnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Eerder Jerry Springerquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef Rookert het volgende:
Damn vrouwen![]()
Ik stel een talkshow met jullie 2 voor, primetime, na Ik Hou Van Holland, groter kan het contrast niet zijn
dit is net adriana lima vs viola holt joh..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee ff serieus zij begon over dat moslimas behaard zijn enz en dat wij het liefst op haar willen lijken..wtf..
Nu vind ik het niet leuk meer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nee is niet leuk meer
Rockabella mijn oprechte excuses...meen ik serieus sorry was gewoon een lompe reacties op jou domme reacties...je bent een leuke meid...
nu ga ik echt ciaooo allemaal..
HANDDOEK IN DE RING!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nee is niet leuk meer
Rockabella mijn oprechte excuses...meen ik serieus sorry was gewoon een lompe reacties op jou domme reacties...je bent een leuke meid...
nu ga ik echt ciaooo allemaal..
En wie is Lima danquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
dit is net adriana lima vs viola holt joh..
Dan val je toch op vrouwen en ben je een man, dus ben je hetero en dus geen pot en dus is het geen belediging?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef Montelly het volgende:
Nadia heeft wel gelijk hoor...Met zon kort kapsel lijk je op een mannelijke pot!
Gosh, snugger!quote:
Me neither, hij lult zich klem.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan val je toch op vrouwen en ben je een man, dus ben je hetero en dus geen pot en dus is het geen belediging?
Ik snap het niet meer
Het is eigenlijk heel simpelquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan val je toch op vrouwen en ben je een man, dus ben je hetero en dus geen pot en dus is het geen belediging?
Ik snap het niet meer
Oh gewoon 2x de helft?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel
[ afbeelding ]
quote:
Wat dacht je van "mannelijke pot".quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer
1) Mooi zijn is een kwestie van smaak. Als een man een vrouw niet mooi vind, is ze niet mooi ook al heeft ze blonde haren en blauwe ogen. Ze kan bijvoorbeeld ook dik zijn (ik noem maar wat)quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mannen die...
Mooie blonde vrouwen met blauwe kijkers niet mooi vinden ?
Afknappen op vrouwen die er sexy bijlopen ?
Afknappen op nederlandse dames?
Afknappen op vrouwen die een dure auto rijden ?
Niet tegen vrouwen kunnen die een hoge management functie hebben en alleen maar kerels onder zich hebben?
Afknappen op vrouwen die voetballen ?
Afknappen op vrouwen in de ICT ?
Ik snap het niet.
* mahlah herkent dit welquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik ken genoeg mannen die juist een meisje willen dat meer extravert is dan zichzelf. Dat zijn vaak dan de rustige mannen die wat meer avontuur in hun leven willen.
Jouw eisen voor een vrouwquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij Rockabella maar hoor, veel beter dan die eeuwig negatieve zandkut van een nadia"schoonheid" zonder duidelijk fobo
Rocka
Ik snap niet waar je op doelt? Waarom mag ik niet zeggen dat ik iets over jou weet wat anderen hier niet weten? Ik ben integer wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mysterie der mannen:Doen alsof ze je kennen!!
Bountyhunter het is maar dat het internet is..maar ik zal je toch een goed advies geven noooit maar dan ook nooit zulke uitspraken maken over een marokkaanse meisje in een groep..
Je wil toch niet jou leven en die van haar op het spel zetten om een leugentje of wel soms..
Hoe erg kan je jezelf tegensprekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je op doelt? Waarom mag ik niet zeggen dat ik iets over jou weet wat anderen hier niet weten? Ik ben integer wat dat betreft.
Maak ik iets openbaar dan? Pfff on topic.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe erg kan je jezelf tegenspreken
Je vraagt waarom je dat niet mag doen, dus de toon is 'ik doe dat zo hoor, ik mag dat best'. En daarna zeg je dat je integer bent. Als je integer was op dat gebied zei je gewoon nietsquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Maak ik iets openbaar dan? Pfff on topic.
Als jij je school had afgemaakt zei je gewoon niets.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je integer was op dat gebied zei je gewoon niets
Als we elkaar op willekeurige dingen pakken faal dan nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:55 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Als jij je school had afgemaakt zei je gewoon niets.
It's a small world babequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Je moet niet doen alsof je mij kent punt.
quote:
Nadia moet je hier niet op reageren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij Rockabella maar hoor, veel beter dan die eeuwig negatieve zandkut van een nadia"schoonheid" zonder duidelijk fobo
Rocka
Dat was vast nog lelijker.quote:
Nee geen zin in eigenlijkkquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Domensino het volgende:
[..]
Nadia moet je hier niet op reageren?![]()
Verder: Rocka, mooie meid.
Dat is iedereen een raadsel..quote:
Zou ze het niet hebben?quote:
Jij hebt alleen een hoofdquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat is iedereen een raadsel..
Nee hoor, zie fobo.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:43 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom ze geen hersens heeft
Ja heb ik gekeken, maar op de meeste heb je geen hoofdquote:
lichaam bedoel jequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja heb ik gekeken, maar op de meeste heb je geen hoofd![]()
En je lichaam heb ik ook wel gezien hoor, benniet blind
Nadia pik je datquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat is iedereen een raadsel..
Ja. Ik ben een beetje verward, sorryquote:
Sowieso hints geven... die snap ik nooitquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het gaat lekker hier hè?
Ontopic: ik denk dat mannen helemaal niet zo mysterieus zijn; ik vind sommige vrouwen mysterieuzer. Dat "vaag doen in de hoop dat hij de hint oppikt" bijvoorbeeld, daar snap ik niks van. Zeg gewoon wat je bedoelt. Wel normaal verwoord graag, niet met de botte bijl, maar draai er niet omheen. Daar heb ik, als vrouw zijnde, een hekel aan
nah, ik denk dat ik meer interesse in jou heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef griskay het volgende:
bounty je geilt op nadia, dus niet niet zo stom reageren.
Je bent te laf om überhaupt een poging te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nah, ik denk dat ik meer interesse in jou heb.
Niemand heeft interesse in Nadiaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nah, ik denk dat ik meer interesse in jou heb.
wist ik veel dat het wederzijds wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef griskay het volgende:
[..]
Je bent te laf om überhaupt een poging te doen
hey, met uitzondering dan van onze gefrustreerde Angel "ik word door nederlandse vrouwen afgewezen" on fire he !quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niemand heeft interesse in Nadia
je mag je eerst bekerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
wist ik veel dat het wederzijds was
Nu sta ik hier in de kouquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
wist ik veel dat het wederzijds was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |