'Dude', ik weet nu wel dat je op vrouwen valt die net zo behaard zijn als jijzelf.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
je lijkt best op een dude als ik je fotos check
ik wil hier antw. op geven maar dan ga je huilen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:17 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat heb ik juist helemaal niet. Ik ben echt een heel energiek vrolijk type, en ik trek toch altijd wel wat rustigere mannen aan.
Ik ga niet huilen hoor, die reacties van jou zijn niet serieus te nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:23 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik wil hier antw. op geven maar dan ga je huilen..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:23 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik wil hier antw. op geven maar dan ga je huilen..
Ish goed vrouw met schnor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee goh daar ben je ook te mannelijk voor...
Ja, ik kan het niet latenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we hier door, waar we gisteren mee begonnen zijn
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we hier door, waar we gisteren mee begonnen zijn
He, het staat me. Moslima's kunnen dat niet, die moeten hun snor en baardgroei recht trekken dmv. lang haar zodat ze toch nog enigzins vrouwelijk zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef griskay het volgende:
[..]
![]()
![]()
rockabella je'kort, pittige kapsel' verklaart alles, helaas.
Ik snap echt niet waarom jullie rockabella niet knap vinden, echt gewoon niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef griskay het volgende:
[..]
![]()
![]()
rockabella je ''kort pittige kapsel' verklaart alles, helaas.
Juist jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom jullie rockabella niet knap vinden, echt gewoon niet.
Jaloezie?
Dit vraagt eigenlijk om een poll
Doe maar geen poll. Het is hun mening en die mogen ze hebben. Plus het is al lang bekend dat moslima's jaloers zijn op Nederlandse vrouwen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaloezie?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Doe maar geen poll. Het is hun mening en die mogen ze hebben. Plus het is al lang bekend dat moslima's jaloers zijn op Nederlandse vrouwen..
Schnor!quote:
Ik snap niet dat er uberhaupt mannen zijn die haar leuk vinden!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaloezie?
Ik vind het een mooie meid hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er uberhaupt mannen zijn die haar leuk vinden!!!
Mijn grote god zijn jullie blind ofzo...ze is niet oerlelijk ofzo maar leuk is echt anders...
Nee hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef stbabylon het volgende:
Zijn we hier getuige van een echte online bitch-fight?
Thanksquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie meid hoor.
Poep in je ogen ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
je lijkt best op een dude als ik je fotos check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |