kan jij ze allemaal ophalen voor onsquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Alleen dat ophalen is een beetje klote..
Voor mij zou dat geen probleem zijn aangezien ik in Deurne woon.
Zitten er aanraders van akoestische gitaartjes bij voor me? Iemand ervaring met één van die gitaartjes bedoel ik? Maar er zijn nog veel meer merken waar ik niet eens van gehoord heb.
Kon ik ze maar proberen...
Ik heb nu een electrische van Richwood en die bevalt wel, maar of die akoestische nu goed zijn?
pebkacquote:Op woensdag 13 januari 2010 07:58 schreef KaMo het volgende:
Laptop van me ma kwam net binnen, en nét nu zijn er problemen met de mailserver.
Alle instellingen kloppen (letterlijk overgenomen van die van mij namelijk)
Kan hij het wachtwoord niet verzenden ofzo, kan hij nu ineens op geen enkele computer
Denkt ze gelijk weer dat het aan mij ligt
Ja tuurlijk, ik be naar xs4all gegaan, en heb die surfer geschopt. Nu accepteert hij het wachtwoord van mijn moeder niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:04 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
pebkac![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)mes_for_a_User_Error
Remind me dat ik nooit bij jou kom etenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt wel gelijk, maar ik houd niet van teveel troep in mijn saus. Ik maak een rode pastasaus alleen met geruld gehakt, knoflook, tomatensaus en veeeel oregano. En dan lekker lang op zacht voor, zodat het lekker intrekt. Pasta al dente erbij. En dan die frisse salade, met eikenbladsla, tomaatjes, feta en olijven.
Hell yeah.
Voor gitaristen is goede voeding ook belangrijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Remind me dat ik nooit bij jou kom etenAlleen al bij de geur van oregano krijg ik al kotsneigingen, als ik het al ruik heb ik meteen geen honger meer...
Maar sowieso: salades
Ow wacht, gitaristentopic
Mooi ding! Ziet er beter uit dan als je omschreef!quote:
Arme Dean, het enige medicijn:quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:37 schreef The_Dean het volgende:
Hou die zieke shit even voor je wil je, ben al ziek
Nu even nietquote:
quote:Een rode pastasaus alleen met geruld gehakt, knoflook, tomatensaus en veeeel oregano. En dan lekker lang op zacht voor, zodat het lekker intrekt. Pasta al dente erbij.
Aan de thee? Dan ben je al zo goed als dood...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu even niet
Dat kwam er net zo hard weer uit...
Zo even bak thee zetten
Dan eens kijken of ik de gloeierij van de diesel kan vervangen.
Ik wil sowieso de pups van mijn tele nog.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog wat gear voordat ik zo het loodje leg?
Behalve de V, die gaat mee de kist in.
Dat wordt wel een coole kist dan!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog wat gear voordat ik zo het loodje leg?
Behalve de V, die gaat mee de kist in.
pics / linkquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:10 schreef TeleluvR het volgende:
Stuur je ibanez maar naar genakt...
Mag ik het logo'tje van de jetta als aandenken
Niet...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:16 schreef The_Dean het volgende:
Wat voor de rest maar het makkelijkst en goedkoopst is. Het is niet zo dat ik er nog veel van merk.
quote:
Nou goed, mag jij die.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet...
Dan mis je vast die V ook niet!![]()
specs en hoe duur is hijquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef brother52 het volgende:
Mijn pakketje van Thomann is verstuurd![]()
![]()
Gator GW extreme case
Nu de inhoud nog.
Die van mij is niet echt te koopquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef genakt het volgende:
[..]
specs en hoe duur is hij
die zou ik wel graag willen hebben denk ik
was dit een teaser ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij is niet echt te koop
Alleen voor een heul goed bod
Is een Ibanez LP Custom uit 1975.
Yep, dat is mijn Ikea-achtig bouwpakket wat nog geleverd moet worden.quote:
Meer een taser!quote:
Van GFS? Of heb ik dat helemaal gemist?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, dat is mijn Ikea-achtig bouwpakket wat nog geleverd moet worden.
Ook wanneer je een heel goed bod krijgt moet je die LP niet weg doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij is niet echt te koop
Alleen voor een heul goed bod
Is een Ibanez LP Custom uit 1975.
Ok, sorry brotherquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook wanneer je een heel goed bod krijgt moet je die LP niet weg doen.
hij zal altijd waarde blijven houden dat dingquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook wanneer je een heel goed bod krijgt moet je die LP niet weg doen.
Nee, van Warmoth.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Van GFS? Of heb ik dat helemaal gemist?
Dat ding is toch veel te goed om weg te doen manquote:
Nais!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, van Warmoth.
Het word een Explorer met een Korina body, Mahonie nek met pallisander toets.
Tonepros brug en tailpiece, Seymour Duncan SH4 en SH2 pups en zo.
Ik moest meteen aan Opeth denken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Cynic het volgende:
Oeh, ik ben nu bezig een nieuw liedje op te nemen. Wordt vrij melodieus met een hele trippy (en waarschijnlijk tamelijk foute) solo of twee erin.
Alleen kan ik niks bedenken voor tussen het intro en het eerste couplet. En ze kunnen eigenlijk ook niet meteen aan elkaar vast gespeeld worden...
Iemand nog briljante ideeën? Het intro is Em | Em D en het couplet Em | Am | B
En daar moet nog iets tussen eigenlijk. Misschien kan ik later nog een onaffe versie posten. Mag iemand anders het leuk maken
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef Cynic het volgende:
Ohja, als je dood gaat Dean kan je dan even een post-it op mijn plank doen dat ze die niet weggeven
Ja doen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Cynic het volgende:
Oeh, ik ben nu bezig een nieuw liedje op te nemen. Wordt vrij melodieus met een hele trippy (en waarschijnlijk tamelijk foute) solo of twee erin.
Alleen kan ik niks bedenken voor tussen het intro en het eerste couplet. En ze kunnen eigenlijk ook niet meteen aan elkaar vast gespeeld worden...
Iemand nog briljante ideeën? Het intro is Em | Em D en het couplet Em | Am | B
En daar moet nog iets tussen eigenlijk. Misschien kan ik later nog een onaffe versie posten. Mag iemand anders het leuk maken
Op zich wel een idee, wordt sowieso een beetje een work-in-progress dag vandaag denk ik. Geen werk vandaag. Dan plemp ik wat ik heb er zo even opquote:
Ik kan er wel pas vanavond iets mee doen, ik doe alsof ik werk vandaag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Op zich wel een idee, wordt sowieso een beetje een work-in-progress dag vandaag denk ik. Geen werk vandaag. Dan plemp ik wat ik heb er zo even op
Nee, dat is zwart.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:09 schreef genakt het volgende:
is dat wit denken jullie ?
ibanez pf300
s no. L776146
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt relax!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef Cynic het volgende:
Dit heb ik tot nu toe:
http://www.esnips.com/doc(...)10c7439d27/Untitled1
Het zijn alleen nog maar 2 gitaren en de drums die in cubase zitten (en die niet mooi klinken, nee)
Er moet nog bas op maar dat doe ik wel als ik het nummer qua gitaren verder af heb. Het voornaamste is dus dat het gat in het begin opgevuld wordt. Ohja,en de solo is ook nog maar half, ik denk dat er nog sweeps op moeten daarna
komt uit japen 1977quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind dat model niet zo mooi. Beetje net niet
Maar lijkt me prima ding verder.
Te duur!quote:
ow hmm ik snap geen hol van die gitaar prijzenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te duur!
Is absoluut geen lawsuitmodel, is niet eens een LP model. Nooit meer dan 300 voor betalen. Kan absoluut een goede gitaar zijn, maar gewoon niet meer waard dan dat. (in mijn optiek, het blijft een mening! Een gitaar is waard wat er voor gegeven wordt!)
Idd. Chroom er op. Ik zou de slagplaat vervangen, maar niet weglaten. Ik vind het wel tof, maar deze slagplaat doet me erg tort aan en ik haaaaaaaaaaaaaaaat tortquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat is zwart.
Ik zou er meteen een andere brug en tailpiece op zetten en de slagplaat er ag halen.
Tsja, gitaristen zijn ook rare mensenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef genakt het volgende:
[..]
ow hmm ik snap geen hol van die gitaar prijzen
jawel hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef TeleluvR het volgende:
genakt: Deze vorm vind jij niet mooi toch?
[ afbeelding ]
Nee, LP DC (doublecut).quote:
Tsja, dat heb je bij sommige vrouwen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef genakt het volgende:
mischien iets te dik kontje
QFT.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, gitaristen zijn ook rare mensen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, LP DC (doublecut).
Ik weet er nog eentje te staan voor, ik meen, 375, nabij spijkenisse (40km)
[..]
Tsja, dat heb je bij sommige vrouwen...
Staat niet actief te koop, maar ik weet dat de gitaar niet gebruikt wordt. Ik heb ook geen (goede) foto's, die zullen op z'n vroegst vanavond zijn!quote:
is goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Staat niet actief te koop, maar ik weet dat de gitaar niet gebruikt wordt. Ik heb ook geen (goede) foto's, die zullen op z'n vroegst vanavond zijn!
Maar ik wel!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef TeleluvR het volgende:
genakt: Deze vorm vind jij niet mooi toch?
[ afbeelding ]
genakt ook, schijnbaar!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef Witchfynder het volgende:
ThomannbestellingisonderwegThomannbestellingisonderwegThomannbestellingisonderwegThomannbestellingisonderweg![]()
.
Zie ook: Tim Knol tekent op Excelsiorquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef guitarist het volgende:
Mede FOK!ker: Prep2Fight / Timknol bij Giel vanmorgen: http://tinyurl.com/yg35e8n
Mooi!!
Dat is heel wat rapper dan de mijne. Ik heb er ruim een maand geleden besteld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef Witchfynder het volgende:
ThomannbestellingisonderwegThomannbestellingisonderwegThomannbestellingisonderwegThomannbestellingisonderweg![]()
.
Vrijdag betaald, gistermiddag door hen ontvangen, vanochtend op de post gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is heel wat rapper dan de mijne. Ik heb er ruim een maand geleden besteld.
Het was inderdaad niet op voorraad. De verwachte leverdatum was iets van 07-01. En de status was de laatste dagen dat ze op onderdelen zaten te wachten (vast nog een schaniertje van de kofferquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vrijdag betaald, gistermiddag door hen ontvangen, vanochtend op de post gedaan.
Is er bij jou iets niet op voorraad ofzo? Als het goed is vragen zij je dan of je alvast de rest op wilt laten sturen. Je kunt de status checken in je klantencentrum en indien wenselijk contact opnemen met jouw behandelaar. Ik heb al een paar keer Kai Dietrich gehad, die is wel ok denk ik.
Heb je alleen een koffer besteld of stiekem ook andere dingen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet op voorraad. De verwachte leverdatum was iets van 07-01. En de status was de laatste dagen dat ze op onderdelen zaten te wachten (vast nog een schaniertje van de koffer)
Ik had nog alle tijd want van Warmoth heb ik nog geen bericht dat het verstuurd is.
Je lijkt wel een vrouw in een schoenenwinkel manquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef genakt het volgende:
weet iemand hier iets over de hs anderson les paul
weet alleen dat ze uit japan komen en dat prince erop speelde :
[ afbeelding ]
gaat om deze gitaar
Zouden zij ook in een schoenenwinkel mensen aanspreken van "wie heeft er ervaring met deze pumps? Ik ben benieuwd naar het loopgemak en wat voor geluid de hakjes maken"?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw in een schoenenwinkel man
En ze zijn gedragen door Jan Peter Balkenende, afgelopen zaterdag!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zouden zij ook in een schoenenwinkel mensen aanspreken van "wie heeft er ervaring met deze pumps? Ik ben benieuwd naar het loopgemak en wat voor geluid de hakjes maken"?.
\\Het zou me niks verbazenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zouden zij ook in een schoenenwinkel mensen aanspreken van "wie heeft er ervaring met deze pumps? Ik ben benieuwd naar het loopgemak en wat voor geluid de hakjes maken"?.
Ik heb gelukkig alleen een koffer besteld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je alleen een koffer besteld of stiekem ook andere dingen?. Hoorde eens van een kerel dat ze bij een enorme bestelling een adapter niet hadden en dat de rest stremde. Toen hebben ze hem toch maar aangeboden de rest eerst op te sturen en de adapter stuurden ze (kosteloos uiteraard) wel na
.
niet echt mijn muziek maar klinkt wel aardigquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef Cynic het volgende:
Poging 2:
http://www.esnips.com/doc(...)da5127a730/Untitled2
Heb wat stukken ertussenuit gehaald, dat kan natuurlijk ook nog. En door de grondtoon in de bas in het intro te veranderen sluit het mooier aan nu.
Nu nog de rest van de solo bedenken...
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw in een schoenenwinkel man
Ja man!quote:
Dat dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad.Ga gewoon naar een gitaarwinkel (laat je portemonnee thuis), pak alle gitaren in je budget en die je ook nog enigszins te pruimen vindt, ga de hele dag spelen en kies. Dan ga je terug met je portemonnee en koop je die gitaar, of je gaat net zo lang online speuren tot je'm vindt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad.Ga gewoon naar een gitaarwinkel (laat je portemonnee thuis), pak alle gitaren in je budget en die je ook nog enigszins te pruimen vindt, ga de hele dag spelen en kies. Dan ga je terug met je portemonnee en koop je die gitaar, of je gaat net zo lang online speuren tot je'm vindt.
Gezien, bedankt manquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Libelah het volgende:
Staat in je PM. Copyrights van Jamie Oliver, vind 'm zelf erg lekker.
En beterschap
Jamie Oliver of het recept?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Libelah het volgende:
Staat in je PM. Copyrights van Jamie Oliver, vind 'm zelf erg lekker.
En beterschap
klinkt wel nice, hoeveel gitaren spelen er tijdens de solo? klinkt als 3, 2 lead en 1 ritme...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef Cynic het volgende:
Poging 2:
http://www.esnips.com/doc(...)da5127a730/Untitled2
Heb wat stukken ertussenuit gehaald, dat kan natuurlijk ook nog. En door de grondtoon in de bas in het intro te veranderen sluit het mooier aan nu.
Nu nog de rest van de solo bedenken...
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb echt geen zin meer en moet nog een half uur... Maar kijken hoe ik dat redelijk actief kan overbruggen.
die van je broer zittenook p90'squote:Op woensdag 13 januari 2010 17:36 schreef TeleluvR het volgende:
Zoek maar eens een tele met p90, zelfs rechtshandig zoek je je krom. Uiteindelijk maar laten bouwen
het zijn er inderdaad 3, 1 lead en 2 slagquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
klinkt wel nice, hoeveel gitaren spelen er tijdens de solo? klinkt als 3, 2 lead en 1 ritme...
Lijkt me niet dat je die sound zoekt. Laten we zo zeggen: Slayer gebruikt geen p90'squote:Op woensdag 13 januari 2010 17:52 schreef genakt het volgende:
[..]
die van je broer zittenook p90's
zijndie zo goed de p90's ?
wat voor sound heeft het
Squier heeft toch een Tele met P90's?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:36 schreef TeleluvR het volgende:
Zoek maar eens een tele met p90, zelfs rechtshandig zoek je je krom. Uiteindelijk maar laten bouwen
Ja, maar dat is een LP.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:52 schreef genakt het volgende:
[..]
wat voor sound heeft het
Ja, maar toen nog nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Squier heeft toch een Tele met P90's?
Op de site van Seymour Duncan staan geloof ik wel voorbeeldjes en anders is er altijd nog youtube.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:52 schreef genakt het volgende:
[..]
wat voor sound heeft het
Misschien is Audacity er ook voor ubuntu.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:50 schreef KaMo het volgende:
* KaMo post nu van z'n ubuntu laptop
Kent iemand een chill muziekbewerkingsprogramma voor ubuntu (opnames/vst)
ah oke, dan zat ik er niet geheel naastquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
het zijn er inderdaad 3, 1 lead en 2 slag
Ach, wat is oud. Dankzij het hexadecimale getallenstelsel ben ik pas 23quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar toen nog niet
Ja, ik voel mij een oude lul!
Audacity. Moet je wel JACK bij hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:50 schreef KaMo het volgende:
* KaMo post nu van z'n ubuntu laptop
Kent iemand een chill muziekbewerkingsprogramma voor ubuntu (opnames/vst)
Gelukkig ben jij nog ouder!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, wat is oud. Dankzij het hexadecimale getallenstelsel ben ik pas 23
Audacity werkt, maar daar zitten geen midi-instrumenten in, toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien is Audacity er ook voor ubuntu.
Tevens TerugVindPiem0l!!11!!!
Nee, een open source freeware progje zou er niet zijn voor de numer 1 open source freeware OSquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien is Audacity er ook voor ubuntu.
Ga eens googlen. Op de Ubuntufora zijn er al tig mensen aan het opnemen hiermee. Op BGF/M&R was er ook een topic over btw.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Audacity werkt, maar daar zitten geen midi-instrumenten in, toch?
Zodat ik met vst ook drums kan maken
Dat zijn humbuckers in p90 formaat. Eigenlijk een beetje zoals een normale humbucker een dubbele singlecoil is...quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:04 schreef Cynic het volgende:
In mijn Yamaha RGX A2 (die ik heb gebruikt voor het liedje van vandaag) zitten deze pickups:
[ afbeelding ]
Zijn dat ook een soort p90's? Maar dan dubbel ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Dean?Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:21 schreef TeleluvR het volgende:
Check! Nu snel gaan sparen!
[ afbeelding ]
www.esnips.comquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar kan ik een geluids opname uploaden?
*Heeft zojuist zijn allereerste opname ooit gemaakt.![]()
Bad Linkquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:50 schreef Gitaarmat het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)8d28e6a0/plinkjeding
Opgenomen met audacity en een microfoon van ¤7,50, dus vergeef me de slechte kwaliteit.![]()
En ik raak ook uit het ritme omdat ik bij het gepingel de andere lijn niet goed hoor.
Pics or...quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef genakt het volgende:
na een hele mooie aanbieding van telever zijn broertoch besloten deze te halen.
al jullie niet meer lastig vallen![]()
hopelijk snel binnne
[ afbeelding ]
Epiphone Les Paul Custom Series Prophecy EX ME -
mahogany body, set mahogany neck, ebony fretboard,
EMG 81/85 active humbucker pickup,
black hardware. Colour: Midnight Ebony
Da's ook wel een ontzettend vette gitaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef genakt het volgende:
hopelijk snel binnne
[ afbeelding ]
Tof, wel al geprobeerd ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef genakt het volgende:
hopelijk snel binnne
[ afbeelding ]
Vette shit!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef genakt het volgende:
hopelijk snel binnne
[ afbeelding ]
hehe, riepen een aantal van de mensen niet al vanaf het begin deze gitaar??quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef genakt het volgende:
hopelijk snel binnne
[ afbeelding ]
Nope. Ik heb nog een mooie SG, that;'s it!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vette shit!!!
Goede aankoop!
Hey Tele, heeft je broer niet nog een Flying V of Explorer liggen![]()
soort gelijk wel jahquote:
nee niet gezien iedegevalquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
hehe, riepen een aantal van de mensen niet al vanaf het begin deze gitaar??
Gaaf ding, hoor er goede dingen overquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef genakt het volgende:
hopelijk snel binnne
[ afbeelding ]
zoals ik al tegen dribbel zij wel beetje soortgelijk een standaard epiphone met emg's erin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaaf ding, hoor er goede dingen over
Al op gespeeld?
Nouja hals is vooral belangrijk weet niet of daar veel verschil tussen zit qua dikte ? Dat is wel heel persoonlijk wat je fijn vind.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef genakt het volgende:
[..]
zoals ik al tegen dribbel zij wel beetje soortgelijk een standaard epiphone met emg's erin.
Dus zal wel goed zijn. ALs het nou echt kut is ofzo kan ik het altijd nog terugsturen
ga ik niet vanuit natuurlijk
ja had hem gezien alleen was buiten me budgetquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij lijkt een beetje op de EC die onze znager ook heeft
[ afbeelding ]
Dat is echt een heel vet ding in ieder geval
Daarom, zal wel goedkomenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef genakt het volgende:
[..]
zoals ik al tegen dribbel zij wel beetje soortgelijk een standaard epiphone met emg's erin.
Dus zal wel goed zijn. ALs het nou echt kut is ofzo kan ik het altijd nog terugsturen
ga ik niet vanuit natuurlijk
Ja ze zijn niet goedkoop iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef genakt het volgende:
[..]
ja had hem gezien alleen was buiten me budget
de epiphone ook wel maar paar tientjes dat kan nog net
Dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar stel em wel goed af, of laat iemand het doen, ze sturen em toch rechtstreeks uit de doos op, en dan staan ze meestal behoorlijk kut
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik nu een grotere e-penis?
ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet goedkoop idd
Maar stel em wel goed af, of laat iemand het doen, ze sturen em toch rechtstreeks uit de doos op, en dan staan ze meestal behoorlijk kut
Ik vind die top niet echt geweldig maar voor de rest is er niets mis mee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef genakt het volgende:
hopelijk snel binnne
[ afbeelding ]
Hals en brug afstellen dan ben je er welquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef genakt het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet
nog nooit nieuwe gitaar gekocht
alleen 2e hands
wat moet ik me erbij voorstellen ?
zeker niet alleen stemmen
Hals goeie buiging geven (met halspen), actie scherpstellen (brugzadels) en intoneren (brug)quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef genakt het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet
nog nooit nieuwe gitaar gekocht
alleen 2e hands
wat moet ik me erbij voorstellen ?
zeker niet alleen stemmen
pardon ?!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hals goeie buiging geven (met halspen), actie scherpstellen (brugzadels) en intoneren (brug)
Nee, daar zijn je cabs te klein voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
groepsfoto! na half jaar eindelijk weer eens alles bij elkaar enzo
heb ik nu een grotere e-penis?
OMG...Dribbel die je helpt...dat ga je de rest van je leven blijven horenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je niemand kent en je ooit eens in Delft bent kan ik em wel goed voor je zetten
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
OMG...Dribbel die je helpt...dat ga je de rest van je leven blijven horen.
Bijna. Paypalquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is die GFS bestelling nog gelukt eigenlijk ?
Ik doe vrolijk mee, heb je eindelijk je bankrekening gekoppeld aan je paypal, moet je alsnog geld erop stortenquote:
Dat dus, dat direct overschrijven doen ze niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik doe vrolijk mee, heb je eindelijk je bankrekening gekoppeld aan je paypal, moet je alsnog geld erop storten
Ik kan niet wachten tot de CC er is!
Kan hem er nog wel even bij zettenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Lol vrijdag krijg ik mijn loon als het goed is ben ik ook maar net te laat voor die Tuner.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan hem er nog wel even bij zetten
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Cynic het volgende:
Nu met solo die af is:
http://www.esnips.com/doc(...)e11b96ba9d/Untitled3
Eigenlijk mogen er nog wel wat andere dingetjes in het liedje overnieuw die niet helemaal goed zijn, maar ik laat hem eerst zo staan, is goed genoeg om ervoor te zorgen dat ik hem niet vergeet.
ik deed ook zoiets, maar kon betalen met echeck... is als een laagje tussen de betaling, paypal haalt het dan van je rekening af. (geloof ik, want wacht al een weekje op me footswitch)quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik doe vrolijk mee, heb je eindelijk je bankrekening gekoppeld aan je paypal, moet je alsnog geld erop storten
Ik kan niet wachten tot de CC er is!
Eerst even kijken of er bijzit wat ik zoek, wil em eigenlijk op mijn tele52, dus moet wel een beetje passen bij de kleur. Als jij em zou kunnen verzenden, dan zou dat wel fijn zijn (uiteraard tegen vergoeding)quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef guitarist het volgende:
Bij de Guitarbox zelf? Of moet ik er even voor je langs?
Ik zou ff de rest van deze pagina lezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef KaMo het volgende:
Mijn betaling nog niet binnen
@ Dean: Hoe zit het met je GFS bestelling,is er al iets onderweg?
Die van mij ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Witchfynder het volgende:
Whoei, mijn bestelling is al bijna bij de Nederlandse grens.
quote:13.1.2010 20:51 goods are on their way HERNE-BOERNIG
Ik zag het net toen ik gepost hadquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou ff de rest van deze pagina lezen.
Erg veel overeenstemmingen heb ik de laatste uren niet gehoordquote:
Je zit een vrachtwagen voor mij, zo te zienquote:
Ik heb mijn ouders al gebeld en gezegd dat ze morgen thuis moeten blijvenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je zit een vrachtwagen voor mij, zo te zien.
.
Zouden we het morgen hebben, denk je?. Wordt mijn oma verrast met twee grote dozen
.
LOLZquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders al gebeld en gezegd dat ze morgen thuis moeten blijven
Nou ja, daarom laten mijn oom en ik alles bij mijn oma bezorgen. Mijn oma vindt het prima zolang ze maar weet wat er komt. Ik moet haar morgenochtend nog wel ff bellen dat ze het in twee pakketten sturen (van 6 en 4 kg, yikes). Als het er morgen al is kan ik het uit mijn werk ff halenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders al gebeld en gezegd dat ze morgen thuis moeten blijven
Eén van mijn beide ouders is meestal wel thuis te vinden (als ze niet met vakantie zijn ten minste) dus is het voor mij het meest handig om het bij hun te laten bezorgen. Zij vinden dat ook wel prima, dan zien ze me ook weer eens als ik de spullen op kom halen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, daarom laten mijn oom en ik alles bij mijn oma bezorgen. Mijn oma vindt het prima zolang ze maar weet wat er komt. Ik moet haar morgenochtend nog wel ff bellen dat ze het in twee pakketten sturen (van 6 en 4 kg, yikes). Als het er morgen al is kan ik het uit mijn werk ff halen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom is een Theremin zo duur?
You do the mathquote:Het lijkt mij zo'n leuke gadget!
Sinds wanneer niet meer? Laatste keer dat ik Paypal gebruikte (net voor kerstmis) ging dat wel nog.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus, dat direct overschrijven doen ze niet meer
Nu even wachten tot er geld op mijn account staat, kijken hoe het dan gaat.
Feest voor Bro!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:03 schreef brother52 het volgende:
Mijn pakketje uit de VS is zelfs al bij de douane in Apeldoorn![]()
![]()
Nu moet ik wel heel erg snel op zoek naar olie.quote:
Ze staan al bijna voor de deur denk ikquote:
Als ze bij de douane een beetje opschieten, kan ik het misschien zondag al ophalen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:24 schreef Witchfynder het volgende:
Vanavond misschien wel ophalen dan.
quote:
Daar ga ik wel van uit.quote:
Ik normaal ook, maar GFS accepteerd die eChecks niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik deed ook zoiets, maar kon betalen met echeck... is als een laagje tussen de betaling, paypal haalt het dan van je rekening af. (geloof ik, want wacht al een weekje op me footswitch)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit.
Ik denk ook dat ik vrolijk met het hout mee ga doen.
Het hout in de olie, dan ik ook in de olie.
Ja, boven verwachting zelfs.quote:
Fries olieworstelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit.
Ik denk ook dat ik vrolijk met het hout mee ga doen.
Het hout in de olie, dan ik ook in de olie.
Zeg, houd eens op met die dingen steeds af te laten gaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef Aresdreams het volgende:
zo, weer een brandalarm overleeft
ik heb ook wel wat beters te doen dan in de kouw buiten te staan...quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, houd eens op met die dingen steeds af te laten gaan.
Volgens mij zit het met die scans anders dan wij denken. Ik zie bij de UPS T&T dat mijn pakket vanochtend een importscan hebben gehad, vervolgens staat hij op 'wordt afgeleverd' en een half uur erna staat hij weer op 'importscan'. Misschien scannen ze hem elke keer als hij van behandelaar wisselt (om er maar een ITIL-gedachte op los te laten). Dus dat de bezorger in de truck een exportscan doet en dat de medewerker van de vlucht weer een importscan moet doen ofzo... Nou ja, zolang het maar heel bezorgd wordtquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik heb verkeerd gelezen, mijn pakketjes staan nog steeds in de VS![]()
Maar ze hebben net wel de exportscan gehad.
Had je bij de brand moeten staan, daar is het warmquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb ook wel wat beters te doen dan in de kouw buiten te staan...
euhm... er was geen brand?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had je bij de brand moeten staan, daar is het warm.
"Give a man a fire and he's warm for the day. But set fire to him and he's warm for the rest of his life."
- Terry Pratchett.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn oma belde net!
"Daniël? Je pakket zijn nét gebracht. Twee heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote pakketten!!!!".
Vanavond halen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Cynic het volgende:
Zo, terug van de kapper.
Kom maar op met je werk nu...
Wifi zou overal gratis moeten zijn....quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Hmmm, wifi is gratis tegenwoordig bij de mac merk ik net
Neeeeeequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Cynic het volgende:
Zo, terug van de kapper.
Kom maar op met je werk nu...
Dat is om mensen die nog wél smaakpapillen hebben er toch toe te bewegen de Mac binnen te lopen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Hmmm, wifi is gratis tegenwoordig bij de mac merk ik net
Ik heb vast nog steeds teveel haar voor werk.quote:
Nah, binnen ben ik niet geweest, sta op de parkeerplaatsquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is om mensen die nog wél smaakpapillen hebben er toch toe te bewegen de Mac binnen te lopen?
Heb je nu een Marty Friedman Post-Deth kapsel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb vast nog steeds teveel haar voor werk.
Niiiiiicequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nah, binnen ben ik niet geweest, sta op de parkeerplaats
Als ik qua spelen niet bij Marty in de buurt kom, dan moet het maar op een andere manier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je nu een Marty Friedman Post-Deth kapsel?.
Kijk, dan heb je nog genoeg haar om rock & roll te zijn, maar niet genoeg om er voor aangezien te worden een levende geit mee naar je werk te nemen en in naam van Satan te slachten voor de lunchquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik qua spelen niet bij Marty in de buurt kom, dan moet het maar op een andere manier.
Nee, meer Eddie Vedder haar nu.
Dat is het idee jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kijk, dan heb je nog genoeg haar om rock & roll te zijn, maar niet genoeg om er voor aangezien te worden een levende geit mee naar je werk te nemen en in naam van Satan te slachten voor de lunch.
Nee, die is er weinig. Ik wordt voorlopig niet eens voor een gesprek uitgenodigd. Gaat lekker dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:07 schreef Witchfynder het volgende:.
Is er werkgelegenheid in jouw buurt of vrees je al voor reizen?
Dat klopt ook wel hoor. En ik heb ook het idee dat ze hier voor de vacatures die er wel zijn daarom ook net wat selectiever zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef Witchfynder het volgende:
Ah, bummer dude. Ik hoop niet dat het teveel een vooroordeel is, maar ik heb het idee ook dat het met het bedrijfsleven niet zo dichtbezaaid is daar als hier.
Nou, ik kan anders wel een paar lesjes gebruiken.quote:
Dat komt mooi uit, rond die tijd hoop ik mijn gitaar ook in elkaar te hebben.quote:Ik kan vanaf februari elke dag van de week wel...
Ik zou dat zeker op gitaarnet enzo zetten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef Cynic het volgende:
Dus... iemand nog gitaarles nodig?
Ik kan vanaf februari elke dag van de week wel...
Of mezelf als sessiegitarist prostitueren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou dat zeker op gitaarnet enzo zetten!.
quote:14.1.2010 13:37 delivered DAMWOUDE
En dat gaat ook al de goede kant opquote:LOUISVILLE, KY, US 14/01/2010 4:57 VERTREKSCAN
Ik ken hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, die is er weinig. Ik wordt voorlopig niet eens voor een gesprek uitgenodigd. Gaat lekker dus.
Ben deze week maar weer met een nieuwe sollicitatieronde begonnen aangezien dit baantje met een maand ook afgelopen is.
Yep.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
Nice!.
KY? Is dat Kentucky? Damn.
Kan een internationale hub zijn, dat ze daar op het vliegtuig gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Witchfynder het volgende:
He? Wat is er dan met Kentucky? Tussenstop ofzo?
Ja, ik denk het. Misschien dat daar de vracht voor schiphol wordt verzameld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Witchfynder het volgende:
He? Wat is er dan met Kentucky? Tussenstop ofzo?
Voor een prikkie wel, voor 125 euro niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:46 schreef guitarist het volgende:
Niemand voor een prikke een Fulltone 70's Fuzz kopen?
http://link.marktplaats.nl/312328993
125,- is een prikkie voor dit pedaal!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor een prikkie wel, voor 125 euro niet!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
125,- is een prikkie voor dit pedaal!
Dat vind jij!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
125,- is een prikkie voor dit pedaal!
Ik kreeg meestal na 2-3 dagen een SMS dat de boel verstuurd was. Maar dan heb ik het uiteraard over wanneer spullen op voorraad zijn!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:10 schreef KaMo het volgende:
Als je vooruit betaald bij thomann, hoe lang duurt het dan totdat ze dat zien,
vindt het nogal schrikbarend dat er al een meer dan 2 dagen geld overgemaakt is en de status nog niet veranderd is. (je zou bijna denken dat je het hebt over gemaakt aan een of andere andere duitser)
Status: Wachten op betalingquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kreeg meestal na 2-3 dagen een SMS dat de boel verstuurd was. Maar dan heb ik het uiteraard over wanneer spullen op voorraad zijn!
quote:23.30 UUR 4e BAND
00.00 PRIJSUITREIKING 1E EN PUBLIEKSPRIJS
00.30 DEUREN SLUITEN
Zoals je ziet heeft elke band dus in totaal 1 uur de tijd.
MEt een beetje pech zitten ze nog opgesloten ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef TeleluvR het volgende:
De laatste band zal in ieder geval dus niet in de prijzen gaan vallen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MEt een beetje pech zitten ze nog opgesloten ook
Ach, wij kregen eens een schema waar wij 45 min later begonnen dan dat wij eindigden. Nou hebben wij best talent, maar de tijdvortex beïnvloeden kunnen we nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Benieuwd welk genie dit schema heeft gemaakt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Amateurs!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, wij kregen eens een schema waar wij 45 min later begonnen dan dat wij eindigden. Nou hebben wij best talent, maar de tijdvortex beïnvloeden kunnen we niet.
Wij moesten eens 45 minuten spelen. Maar ze waren vergeten dat the Levellers (de headliner) ook moesten opbouwen (hadden ze niet genoeg tijd voor vrij gehouden)quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, wij kregen eens een schema waar wij 45 min later begonnen dan dat wij eindigden. Nou hebben wij best talent, maar de tijdvortex beïnvloeden kunnen we niet.
De anderen denken:quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaat nog wat wordne, samenspelen in die finale met een jazzband, en 2 laffe pop bandjes
We spelen punk dan win je sowieso nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
De anderen denken:
OMG NOEZ@!!11 Dribbel_!!!!1 WE GAAN VERLIEZEN AAAARRGHHHHH!1111!EINSEINS!!1
Misschien.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef JAMsper het volgende:
Voor mensen die een gitaar tablatuur willen verhogen van toonhoogte, zonder handmatig B# enzo in te typen heb ik een tool gemaakt. (was eerst voor mijn vader)
Voorbeeld: Intro: F Em F Em F Em Dm G
1 noot omhoog
Resultaat: Intro: F# Fm F# Fm F# Fm D#m G#
Ik kan hem jullie niet onthouden: http://toon.alleskanbeter.com/
Leuk dingetje! Alleen zou ik in plaats van noot 'halve toon' zeggen... Maar dat is misschien mijn persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef JAMsper het volgende:
Voor mensen die een gitaar tablatuur willen verhogen van toonhoogte, zonder handmatig B# enzo in te typen heb ik een tool gemaakt. (was eerst voor mijn vader)
1 noot omhoog
goeie! heb tovallig zoits nodig! speel met een band met wat blazers, en die kunnen blijkbaar alleen een bepaald toonsoort ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef JAMsper het volgende:
1 noot omhoog
Vertelquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgende week zaterdag wordt er een nieuwe muziekwinkel in Groningen geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |