Dat klopt ook wel hoor. En ik heb ook het idee dat ze hier voor de vacatures die er wel zijn daarom ook net wat selectiever zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef Witchfynder het volgende:
Ah, bummer dude. Ik hoop niet dat het teveel een vooroordeel is, maar ik heb het idee ook dat het met het bedrijfsleven niet zo dichtbezaaid is daar als hier.
Nou, ik kan anders wel een paar lesjes gebruiken.quote:
Dat komt mooi uit, rond die tijd hoop ik mijn gitaar ook in elkaar te hebben.quote:Ik kan vanaf februari elke dag van de week wel...
Ik zou dat zeker op gitaarnet enzo zetten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef Cynic het volgende:
Dus... iemand nog gitaarles nodig?
Ik kan vanaf februari elke dag van de week wel...
Of mezelf als sessiegitarist prostitueren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou dat zeker op gitaarnet enzo zetten!.
quote:14.1.2010 13:37 delivered DAMWOUDE
En dat gaat ook al de goede kant opquote:LOUISVILLE, KY, US 14/01/2010 4:57 VERTREKSCAN
Ik ken hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, die is er weinig. Ik wordt voorlopig niet eens voor een gesprek uitgenodigd. Gaat lekker dus.
Ben deze week maar weer met een nieuwe sollicitatieronde begonnen aangezien dit baantje met een maand ook afgelopen is.
Yep.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
Nice!.
KY? Is dat Kentucky? Damn.
Kan een internationale hub zijn, dat ze daar op het vliegtuig gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Witchfynder het volgende:
He? Wat is er dan met Kentucky? Tussenstop ofzo?
Ja, ik denk het. Misschien dat daar de vracht voor schiphol wordt verzameld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Witchfynder het volgende:
He? Wat is er dan met Kentucky? Tussenstop ofzo?
Voor een prikkie wel, voor 125 euro niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:46 schreef guitarist het volgende:
Niemand voor een prikke een Fulltone 70's Fuzz kopen?
http://link.marktplaats.nl/312328993
125,- is een prikkie voor dit pedaal!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor een prikkie wel, voor 125 euro niet!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
125,- is een prikkie voor dit pedaal!
Dat vind jij!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
125,- is een prikkie voor dit pedaal!
Ik kreeg meestal na 2-3 dagen een SMS dat de boel verstuurd was. Maar dan heb ik het uiteraard over wanneer spullen op voorraad zijn!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:10 schreef KaMo het volgende:
Als je vooruit betaald bij thomann, hoe lang duurt het dan totdat ze dat zien,
vindt het nogal schrikbarend dat er al een meer dan 2 dagen geld overgemaakt is en de status nog niet veranderd is. (je zou bijna denken dat je het hebt over gemaakt aan een of andere andere duitser)
Status: Wachten op betalingquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kreeg meestal na 2-3 dagen een SMS dat de boel verstuurd was. Maar dan heb ik het uiteraard over wanneer spullen op voorraad zijn!
quote:23.30 UUR 4e BAND
00.00 PRIJSUITREIKING 1E EN PUBLIEKSPRIJS
00.30 DEUREN SLUITEN
Zoals je ziet heeft elke band dus in totaal 1 uur de tijd.
MEt een beetje pech zitten ze nog opgesloten ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef TeleluvR het volgende:
De laatste band zal in ieder geval dus niet in de prijzen gaan vallen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MEt een beetje pech zitten ze nog opgesloten ook
Ach, wij kregen eens een schema waar wij 45 min later begonnen dan dat wij eindigden. Nou hebben wij best talent, maar de tijdvortex beïnvloeden kunnen we nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Benieuwd welk genie dit schema heeft gemaakt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Amateurs!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, wij kregen eens een schema waar wij 45 min later begonnen dan dat wij eindigden. Nou hebben wij best talent, maar de tijdvortex beïnvloeden kunnen we niet.
Wij moesten eens 45 minuten spelen. Maar ze waren vergeten dat the Levellers (de headliner) ook moesten opbouwen (hadden ze niet genoeg tijd voor vrij gehouden)quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, wij kregen eens een schema waar wij 45 min later begonnen dan dat wij eindigden. Nou hebben wij best talent, maar de tijdvortex beïnvloeden kunnen we niet.
De anderen denken:quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaat nog wat wordne, samenspelen in die finale met een jazzband, en 2 laffe pop bandjes
We spelen punk dan win je sowieso nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
De anderen denken:
OMG NOEZ@!!11 Dribbel_!!!!1 WE GAAN VERLIEZEN AAAARRGHHHHH!1111!EINSEINS!!1
Misschien.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef JAMsper het volgende:
Voor mensen die een gitaar tablatuur willen verhogen van toonhoogte, zonder handmatig B# enzo in te typen heb ik een tool gemaakt. (was eerst voor mijn vader)
Voorbeeld: Intro: F Em F Em F Em Dm G
1 noot omhoog
Resultaat: Intro: F# Fm F# Fm F# Fm D#m G#
Ik kan hem jullie niet onthouden: http://toon.alleskanbeter.com/
Leuk dingetje! Alleen zou ik in plaats van noot 'halve toon' zeggen... Maar dat is misschien mijn persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef JAMsper het volgende:
Voor mensen die een gitaar tablatuur willen verhogen van toonhoogte, zonder handmatig B# enzo in te typen heb ik een tool gemaakt. (was eerst voor mijn vader)
1 noot omhoog
goeie! heb tovallig zoits nodig! speel met een band met wat blazers, en die kunnen blijkbaar alleen een bepaald toonsoort ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef JAMsper het volgende:
1 noot omhoog
Vertelquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgende week zaterdag wordt er een nieuwe muziekwinkel in Groningen geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |