Eén van mijn beide ouders is meestal wel thuis te vinden (als ze niet met vakantie zijn ten minste) dus is het voor mij het meest handig om het bij hun te laten bezorgen. Zij vinden dat ook wel prima, dan zien ze me ook weer eens als ik de spullen op kom halen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, daarom laten mijn oom en ik alles bij mijn oma bezorgen. Mijn oma vindt het prima zolang ze maar weet wat er komt. Ik moet haar morgenochtend nog wel ff bellen dat ze het in twee pakketten sturen (van 6 en 4 kg, yikes). Als het er morgen al is kan ik het uit mijn werk ff halen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom is een Theremin zo duur?
You do the mathquote:Het lijkt mij zo'n leuke gadget!
Sinds wanneer niet meer? Laatste keer dat ik Paypal gebruikte (net voor kerstmis) ging dat wel nog.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus, dat direct overschrijven doen ze niet meer
Nu even wachten tot er geld op mijn account staat, kijken hoe het dan gaat.
Feest voor Bro!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:03 schreef brother52 het volgende:
Mijn pakketje uit de VS is zelfs al bij de douane in Apeldoorn![]()
![]()
Nu moet ik wel heel erg snel op zoek naar olie.quote:
Ze staan al bijna voor de deur denk ikquote:
Als ze bij de douane een beetje opschieten, kan ik het misschien zondag al ophalen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:24 schreef Witchfynder het volgende:
Vanavond misschien wel ophalen dan.
quote:
Daar ga ik wel van uit.quote:
Ik normaal ook, maar GFS accepteerd die eChecks niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik deed ook zoiets, maar kon betalen met echeck... is als een laagje tussen de betaling, paypal haalt het dan van je rekening af. (geloof ik, want wacht al een weekje op me footswitch)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit.
Ik denk ook dat ik vrolijk met het hout mee ga doen.
Het hout in de olie, dan ik ook in de olie.
Ja, boven verwachting zelfs.quote:
Fries olieworstelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit.
Ik denk ook dat ik vrolijk met het hout mee ga doen.
Het hout in de olie, dan ik ook in de olie.
Zeg, houd eens op met die dingen steeds af te laten gaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef Aresdreams het volgende:
zo, weer een brandalarm overleeft
ik heb ook wel wat beters te doen dan in de kouw buiten te staan...quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, houd eens op met die dingen steeds af te laten gaan.
Volgens mij zit het met die scans anders dan wij denken. Ik zie bij de UPS T&T dat mijn pakket vanochtend een importscan hebben gehad, vervolgens staat hij op 'wordt afgeleverd' en een half uur erna staat hij weer op 'importscan'. Misschien scannen ze hem elke keer als hij van behandelaar wisselt (om er maar een ITIL-gedachte op los te laten). Dus dat de bezorger in de truck een exportscan doet en dat de medewerker van de vlucht weer een importscan moet doen ofzo... Nou ja, zolang het maar heel bezorgd wordtquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik heb verkeerd gelezen, mijn pakketjes staan nog steeds in de VS![]()
Maar ze hebben net wel de exportscan gehad.
Had je bij de brand moeten staan, daar is het warmquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb ook wel wat beters te doen dan in de kouw buiten te staan...
euhm... er was geen brand?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had je bij de brand moeten staan, daar is het warm.
"Give a man a fire and he's warm for the day. But set fire to him and he's warm for the rest of his life."
- Terry Pratchett.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn oma belde net!
"Daniël? Je pakket zijn nét gebracht. Twee heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote pakketten!!!!".
Vanavond halen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Cynic het volgende:
Zo, terug van de kapper.
Kom maar op met je werk nu...
Wifi zou overal gratis moeten zijn....quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Hmmm, wifi is gratis tegenwoordig bij de mac merk ik net
Neeeeeequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Cynic het volgende:
Zo, terug van de kapper.
Kom maar op met je werk nu...
Dat is om mensen die nog wél smaakpapillen hebben er toch toe te bewegen de Mac binnen te lopen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Hmmm, wifi is gratis tegenwoordig bij de mac merk ik net
Ik heb vast nog steeds teveel haar voor werk.quote:
Nah, binnen ben ik niet geweest, sta op de parkeerplaatsquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is om mensen die nog wél smaakpapillen hebben er toch toe te bewegen de Mac binnen te lopen?
Heb je nu een Marty Friedman Post-Deth kapsel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb vast nog steeds teveel haar voor werk.
Niiiiiicequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nah, binnen ben ik niet geweest, sta op de parkeerplaats
Als ik qua spelen niet bij Marty in de buurt kom, dan moet het maar op een andere manier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je nu een Marty Friedman Post-Deth kapsel?.
Kijk, dan heb je nog genoeg haar om rock & roll te zijn, maar niet genoeg om er voor aangezien te worden een levende geit mee naar je werk te nemen en in naam van Satan te slachten voor de lunchquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik qua spelen niet bij Marty in de buurt kom, dan moet het maar op een andere manier.
Nee, meer Eddie Vedder haar nu.
Dat is het idee jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kijk, dan heb je nog genoeg haar om rock & roll te zijn, maar niet genoeg om er voor aangezien te worden een levende geit mee naar je werk te nemen en in naam van Satan te slachten voor de lunch.
Nee, die is er weinig. Ik wordt voorlopig niet eens voor een gesprek uitgenodigd. Gaat lekker dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:07 schreef Witchfynder het volgende:.
Is er werkgelegenheid in jouw buurt of vrees je al voor reizen?
Dat klopt ook wel hoor. En ik heb ook het idee dat ze hier voor de vacatures die er wel zijn daarom ook net wat selectiever zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef Witchfynder het volgende:
Ah, bummer dude. Ik hoop niet dat het teveel een vooroordeel is, maar ik heb het idee ook dat het met het bedrijfsleven niet zo dichtbezaaid is daar als hier.
Nou, ik kan anders wel een paar lesjes gebruiken.quote:
Dat komt mooi uit, rond die tijd hoop ik mijn gitaar ook in elkaar te hebben.quote:Ik kan vanaf februari elke dag van de week wel...
Ik zou dat zeker op gitaarnet enzo zetten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef Cynic het volgende:
Dus... iemand nog gitaarles nodig?
Ik kan vanaf februari elke dag van de week wel...
Of mezelf als sessiegitarist prostitueren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou dat zeker op gitaarnet enzo zetten!.
quote:14.1.2010 13:37 delivered DAMWOUDE
En dat gaat ook al de goede kant opquote:LOUISVILLE, KY, US 14/01/2010 4:57 VERTREKSCAN
Ik ken hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, die is er weinig. Ik wordt voorlopig niet eens voor een gesprek uitgenodigd. Gaat lekker dus.
Ben deze week maar weer met een nieuwe sollicitatieronde begonnen aangezien dit baantje met een maand ook afgelopen is.
Yep.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
Nice!.
KY? Is dat Kentucky? Damn.
Kan een internationale hub zijn, dat ze daar op het vliegtuig gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Witchfynder het volgende:
He? Wat is er dan met Kentucky? Tussenstop ofzo?
Ja, ik denk het. Misschien dat daar de vracht voor schiphol wordt verzameld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Witchfynder het volgende:
He? Wat is er dan met Kentucky? Tussenstop ofzo?
Voor een prikkie wel, voor 125 euro niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:46 schreef guitarist het volgende:
Niemand voor een prikke een Fulltone 70's Fuzz kopen?
http://link.marktplaats.nl/312328993
125,- is een prikkie voor dit pedaal!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor een prikkie wel, voor 125 euro niet!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
125,- is een prikkie voor dit pedaal!
Dat vind jij!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
125,- is een prikkie voor dit pedaal!
Ik kreeg meestal na 2-3 dagen een SMS dat de boel verstuurd was. Maar dan heb ik het uiteraard over wanneer spullen op voorraad zijn!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:10 schreef KaMo het volgende:
Als je vooruit betaald bij thomann, hoe lang duurt het dan totdat ze dat zien,
vindt het nogal schrikbarend dat er al een meer dan 2 dagen geld overgemaakt is en de status nog niet veranderd is. (je zou bijna denken dat je het hebt over gemaakt aan een of andere andere duitser)
Status: Wachten op betalingquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kreeg meestal na 2-3 dagen een SMS dat de boel verstuurd was. Maar dan heb ik het uiteraard over wanneer spullen op voorraad zijn!
quote:23.30 UUR 4e BAND
00.00 PRIJSUITREIKING 1E EN PUBLIEKSPRIJS
00.30 DEUREN SLUITEN
Zoals je ziet heeft elke band dus in totaal 1 uur de tijd.
MEt een beetje pech zitten ze nog opgesloten ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef TeleluvR het volgende:
De laatste band zal in ieder geval dus niet in de prijzen gaan vallen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MEt een beetje pech zitten ze nog opgesloten ook
Ach, wij kregen eens een schema waar wij 45 min later begonnen dan dat wij eindigden. Nou hebben wij best talent, maar de tijdvortex beïnvloeden kunnen we nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Benieuwd welk genie dit schema heeft gemaakt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Amateurs!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, wij kregen eens een schema waar wij 45 min later begonnen dan dat wij eindigden. Nou hebben wij best talent, maar de tijdvortex beïnvloeden kunnen we niet.
Wij moesten eens 45 minuten spelen. Maar ze waren vergeten dat the Levellers (de headliner) ook moesten opbouwen (hadden ze niet genoeg tijd voor vrij gehouden)quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, wij kregen eens een schema waar wij 45 min later begonnen dan dat wij eindigden. Nou hebben wij best talent, maar de tijdvortex beïnvloeden kunnen we niet.
De anderen denken:quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaat nog wat wordne, samenspelen in die finale met een jazzband, en 2 laffe pop bandjes
We spelen punk dan win je sowieso nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
De anderen denken:
OMG NOEZ@!!11 Dribbel_!!!!1 WE GAAN VERLIEZEN AAAARRGHHHHH!1111!EINSEINS!!1
Misschien.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef JAMsper het volgende:
Voor mensen die een gitaar tablatuur willen verhogen van toonhoogte, zonder handmatig B# enzo in te typen heb ik een tool gemaakt. (was eerst voor mijn vader)
Voorbeeld: Intro: F Em F Em F Em Dm G
1 noot omhoog
Resultaat: Intro: F# Fm F# Fm F# Fm D#m G#
Ik kan hem jullie niet onthouden: http://toon.alleskanbeter.com/
Leuk dingetje! Alleen zou ik in plaats van noot 'halve toon' zeggen... Maar dat is misschien mijn persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef JAMsper het volgende:
Voor mensen die een gitaar tablatuur willen verhogen van toonhoogte, zonder handmatig B# enzo in te typen heb ik een tool gemaakt. (was eerst voor mijn vader)
1 noot omhoog
goeie! heb tovallig zoits nodig! speel met een band met wat blazers, en die kunnen blijkbaar alleen een bepaald toonsoort ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef JAMsper het volgende:
1 noot omhoog
Vertelquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgende week zaterdag wordt er een nieuwe muziekwinkel in Groningen geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |