pics / linkquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:10 schreef TeleluvR het volgende:
Stuur je ibanez maar naar genakt...
Mag ik het logo'tje van de jetta als aandenken
Niet...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:16 schreef The_Dean het volgende:
Wat voor de rest maar het makkelijkst en goedkoopst is. Het is niet zo dat ik er nog veel van merk.
quote:
Nou goed, mag jij die.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet...
Dan mis je vast die V ook niet!![]()
specs en hoe duur is hijquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef brother52 het volgende:
Mijn pakketje van Thomann is verstuurd![]()
![]()
Gator GW extreme case
Nu de inhoud nog.
Die van mij is niet echt te koopquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:26 schreef genakt het volgende:
[..]
specs en hoe duur is hij
die zou ik wel graag willen hebben denk ik
was dit een teaser ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij is niet echt te koop
Alleen voor een heul goed bod
Is een Ibanez LP Custom uit 1975.
Yep, dat is mijn Ikea-achtig bouwpakket wat nog geleverd moet worden.quote:
Meer een taser!quote:
Van GFS? Of heb ik dat helemaal gemist?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, dat is mijn Ikea-achtig bouwpakket wat nog geleverd moet worden.
Ook wanneer je een heel goed bod krijgt moet je die LP niet weg doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij is niet echt te koop
Alleen voor een heul goed bod
Is een Ibanez LP Custom uit 1975.
Ok, sorry brotherquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook wanneer je een heel goed bod krijgt moet je die LP niet weg doen.
hij zal altijd waarde blijven houden dat dingquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook wanneer je een heel goed bod krijgt moet je die LP niet weg doen.
Nee, van Warmoth.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Van GFS? Of heb ik dat helemaal gemist?
Dat ding is toch veel te goed om weg te doen manquote:
Nais!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, van Warmoth.
Het word een Explorer met een Korina body, Mahonie nek met pallisander toets.
Tonepros brug en tailpiece, Seymour Duncan SH4 en SH2 pups en zo.
Ik moest meteen aan Opeth denken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Cynic het volgende:
Oeh, ik ben nu bezig een nieuw liedje op te nemen. Wordt vrij melodieus met een hele trippy (en waarschijnlijk tamelijk foute) solo of twee erin.
Alleen kan ik niks bedenken voor tussen het intro en het eerste couplet. En ze kunnen eigenlijk ook niet meteen aan elkaar vast gespeeld worden...
Iemand nog briljante ideeën? Het intro is Em | Em D en het couplet Em | Am | B
En daar moet nog iets tussen eigenlijk. Misschien kan ik later nog een onaffe versie posten. Mag iemand anders het leuk maken
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef Cynic het volgende:
Ohja, als je dood gaat Dean kan je dan even een post-it op mijn plank doen dat ze die niet weggeven
Ja doen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Cynic het volgende:
Oeh, ik ben nu bezig een nieuw liedje op te nemen. Wordt vrij melodieus met een hele trippy (en waarschijnlijk tamelijk foute) solo of twee erin.
Alleen kan ik niks bedenken voor tussen het intro en het eerste couplet. En ze kunnen eigenlijk ook niet meteen aan elkaar vast gespeeld worden...
Iemand nog briljante ideeën? Het intro is Em | Em D en het couplet Em | Am | B
En daar moet nog iets tussen eigenlijk. Misschien kan ik later nog een onaffe versie posten. Mag iemand anders het leuk maken
Op zich wel een idee, wordt sowieso een beetje een work-in-progress dag vandaag denk ik. Geen werk vandaag. Dan plemp ik wat ik heb er zo even opquote:
Ik kan er wel pas vanavond iets mee doen, ik doe alsof ik werk vandaag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Op zich wel een idee, wordt sowieso een beetje een work-in-progress dag vandaag denk ik. Geen werk vandaag. Dan plemp ik wat ik heb er zo even op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |