Dat dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad.Ga gewoon naar een gitaarwinkel (laat je portemonnee thuis), pak alle gitaren in je budget en die je ook nog enigszins te pruimen vindt, ga de hele dag spelen en kies. Dan ga je terug met je portemonnee en koop je die gitaar, of je gaat net zo lang online speuren tot je'm vindt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad.Ga gewoon naar een gitaarwinkel (laat je portemonnee thuis), pak alle gitaren in je budget en die je ook nog enigszins te pruimen vindt, ga de hele dag spelen en kies. Dan ga je terug met je portemonnee en koop je die gitaar, of je gaat net zo lang online speuren tot je'm vindt.
Gezien, bedankt manquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Libelah het volgende:
Staat in je PM. Copyrights van Jamie Oliver, vind 'm zelf erg lekker.
En beterschap
Jamie Oliver of het recept?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Libelah het volgende:
Staat in je PM. Copyrights van Jamie Oliver, vind 'm zelf erg lekker.
En beterschap
klinkt wel nice, hoeveel gitaren spelen er tijdens de solo? klinkt als 3, 2 lead en 1 ritme...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef Cynic het volgende:
Poging 2:
http://www.esnips.com/doc(...)da5127a730/Untitled2
Heb wat stukken ertussenuit gehaald, dat kan natuurlijk ook nog. En door de grondtoon in de bas in het intro te veranderen sluit het mooier aan nu.
Nu nog de rest van de solo bedenken...
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb echt geen zin meer en moet nog een half uur... Maar kijken hoe ik dat redelijk actief kan overbruggen.
die van je broer zittenook p90'squote:Op woensdag 13 januari 2010 17:36 schreef TeleluvR het volgende:
Zoek maar eens een tele met p90, zelfs rechtshandig zoek je je krom. Uiteindelijk maar laten bouwen
het zijn er inderdaad 3, 1 lead en 2 slagquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
klinkt wel nice, hoeveel gitaren spelen er tijdens de solo? klinkt als 3, 2 lead en 1 ritme...
Lijkt me niet dat je die sound zoekt. Laten we zo zeggen: Slayer gebruikt geen p90'squote:Op woensdag 13 januari 2010 17:52 schreef genakt het volgende:
[..]
die van je broer zittenook p90's
zijndie zo goed de p90's ?
wat voor sound heeft het
Squier heeft toch een Tele met P90's?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:36 schreef TeleluvR het volgende:
Zoek maar eens een tele met p90, zelfs rechtshandig zoek je je krom. Uiteindelijk maar laten bouwen
Ja, maar dat is een LP.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:52 schreef genakt het volgende:
[..]
wat voor sound heeft het
Ja, maar toen nog nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Squier heeft toch een Tele met P90's?
Op de site van Seymour Duncan staan geloof ik wel voorbeeldjes en anders is er altijd nog youtube.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:52 schreef genakt het volgende:
[..]
wat voor sound heeft het
Misschien is Audacity er ook voor ubuntu.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:50 schreef KaMo het volgende:
* KaMo post nu van z'n ubuntu laptop
Kent iemand een chill muziekbewerkingsprogramma voor ubuntu (opnames/vst)
ah oke, dan zat ik er niet geheel naastquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
het zijn er inderdaad 3, 1 lead en 2 slag
Ach, wat is oud. Dankzij het hexadecimale getallenstelsel ben ik pas 23quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar toen nog niet
Ja, ik voel mij een oude lul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |