Nais!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, van Warmoth.
Het word een Explorer met een Korina body, Mahonie nek met pallisander toets.
Tonepros brug en tailpiece, Seymour Duncan SH4 en SH2 pups en zo.
Ik moest meteen aan Opeth denken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Cynic het volgende:
Oeh, ik ben nu bezig een nieuw liedje op te nemen. Wordt vrij melodieus met een hele trippy (en waarschijnlijk tamelijk foute) solo of twee erin.
Alleen kan ik niks bedenken voor tussen het intro en het eerste couplet. En ze kunnen eigenlijk ook niet meteen aan elkaar vast gespeeld worden...
Iemand nog briljante ideeën? Het intro is Em | Em D en het couplet Em | Am | B
En daar moet nog iets tussen eigenlijk. Misschien kan ik later nog een onaffe versie posten. Mag iemand anders het leuk maken
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef Cynic het volgende:
Ohja, als je dood gaat Dean kan je dan even een post-it op mijn plank doen dat ze die niet weggeven
Ja doen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef Cynic het volgende:
Oeh, ik ben nu bezig een nieuw liedje op te nemen. Wordt vrij melodieus met een hele trippy (en waarschijnlijk tamelijk foute) solo of twee erin.
Alleen kan ik niks bedenken voor tussen het intro en het eerste couplet. En ze kunnen eigenlijk ook niet meteen aan elkaar vast gespeeld worden...
Iemand nog briljante ideeën? Het intro is Em | Em D en het couplet Em | Am | B
En daar moet nog iets tussen eigenlijk. Misschien kan ik later nog een onaffe versie posten. Mag iemand anders het leuk maken
Op zich wel een idee, wordt sowieso een beetje een work-in-progress dag vandaag denk ik. Geen werk vandaag. Dan plemp ik wat ik heb er zo even opquote:
Ik kan er wel pas vanavond iets mee doen, ik doe alsof ik werk vandaag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Op zich wel een idee, wordt sowieso een beetje een work-in-progress dag vandaag denk ik. Geen werk vandaag. Dan plemp ik wat ik heb er zo even op
Nee, dat is zwart.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:09 schreef genakt het volgende:
is dat wit denken jullie ?
ibanez pf300
s no. L776146
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt relax!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef Cynic het volgende:
Dit heb ik tot nu toe:
http://www.esnips.com/doc(...)10c7439d27/Untitled1
Het zijn alleen nog maar 2 gitaren en de drums die in cubase zitten (en die niet mooi klinken, nee)
Er moet nog bas op maar dat doe ik wel als ik het nummer qua gitaren verder af heb. Het voornaamste is dus dat het gat in het begin opgevuld wordt. Ohja,en de solo is ook nog maar half, ik denk dat er nog sweeps op moeten daarna
komt uit japen 1977quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind dat model niet zo mooi. Beetje net niet
Maar lijkt me prima ding verder.
Te duur!quote:
ow hmm ik snap geen hol van die gitaar prijzenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te duur!
Is absoluut geen lawsuitmodel, is niet eens een LP model. Nooit meer dan 300 voor betalen. Kan absoluut een goede gitaar zijn, maar gewoon niet meer waard dan dat. (in mijn optiek, het blijft een mening! Een gitaar is waard wat er voor gegeven wordt!)
Idd. Chroom er op. Ik zou de slagplaat vervangen, maar niet weglaten. Ik vind het wel tof, maar deze slagplaat doet me erg tort aan en ik haaaaaaaaaaaaaaaat tortquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat is zwart.
Ik zou er meteen een andere brug en tailpiece op zetten en de slagplaat er ag halen.
Tsja, gitaristen zijn ook rare mensenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef genakt het volgende:
[..]
ow hmm ik snap geen hol van die gitaar prijzen
jawel hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef TeleluvR het volgende:
genakt: Deze vorm vind jij niet mooi toch?
[ afbeelding ]
Nee, LP DC (doublecut).quote:
Tsja, dat heb je bij sommige vrouwen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef genakt het volgende:
mischien iets te dik kontje
QFT.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, gitaristen zijn ook rare mensen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, LP DC (doublecut).
Ik weet er nog eentje te staan voor, ik meen, 375, nabij spijkenisse (40km)
[..]
Tsja, dat heb je bij sommige vrouwen...
Staat niet actief te koop, maar ik weet dat de gitaar niet gebruikt wordt. Ik heb ook geen (goede) foto's, die zullen op z'n vroegst vanavond zijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |