nee niet gezien iedegevalquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
hehe, riepen een aantal van de mensen niet al vanaf het begin deze gitaar??
Gaaf ding, hoor er goede dingen overquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef genakt het volgende:
na een hele mooie aanbieding van telever zijn broertoch besloten deze te halen.
al jullie niet meer lastig vallen![]()
hopelijk snel binnne
[ afbeelding ]
Epiphone Les Paul Custom Series Prophecy EX ME -
mahogany body, set mahogany neck, ebony fretboard,
EMG 81/85 active humbucker pickup,
black hardware. Colour: Midnight Ebony
zoals ik al tegen dribbel zij wel beetje soortgelijk een standaard epiphone met emg's erin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaaf ding, hoor er goede dingen over
Al op gespeeld?
Nouja hals is vooral belangrijk weet niet of daar veel verschil tussen zit qua dikte ? Dat is wel heel persoonlijk wat je fijn vind.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef genakt het volgende:
[..]
zoals ik al tegen dribbel zij wel beetje soortgelijk een standaard epiphone met emg's erin.
Dus zal wel goed zijn. ALs het nou echt kut is ofzo kan ik het altijd nog terugsturen
ga ik niet vanuit natuurlijk
ja had hem gezien alleen was buiten me budgetquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij lijkt een beetje op de EC die onze znager ook heeft
[ afbeelding ]
Dat is echt een heel vet ding in ieder geval
Daarom, zal wel goedkomenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef genakt het volgende:
[..]
zoals ik al tegen dribbel zij wel beetje soortgelijk een standaard epiphone met emg's erin.
Dus zal wel goed zijn. ALs het nou echt kut is ofzo kan ik het altijd nog terugsturen
ga ik niet vanuit natuurlijk
Ja ze zijn niet goedkoop iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef genakt het volgende:
[..]
ja had hem gezien alleen was buiten me budget
de epiphone ook wel maar paar tientjes dat kan nog net
Dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar stel em wel goed af, of laat iemand het doen, ze sturen em toch rechtstreeks uit de doos op, en dan staan ze meestal behoorlijk kut
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik nu een grotere e-penis?
ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet goedkoop idd
Maar stel em wel goed af, of laat iemand het doen, ze sturen em toch rechtstreeks uit de doos op, en dan staan ze meestal behoorlijk kut
Ik vind die top niet echt geweldig maar voor de rest is er niets mis mee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef genakt het volgende:
na een hele mooie aanbieding van telever zijn broertoch besloten deze te halen.
al jullie niet meer lastig vallen![]()
hopelijk snel binnne
[ afbeelding ]
Epiphone Les Paul Custom Series Prophecy EX ME -
mahogany body, set mahogany neck, ebony fretboard,
EMG 81/85 active humbucker pickup,
black hardware. Colour: Midnight Ebony
Hals en brug afstellen dan ben je er welquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef genakt het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet
nog nooit nieuwe gitaar gekocht
alleen 2e hands
wat moet ik me erbij voorstellen ?
zeker niet alleen stemmen
Hals goeie buiging geven (met halspen), actie scherpstellen (brugzadels) en intoneren (brug)quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef genakt het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet
nog nooit nieuwe gitaar gekocht
alleen 2e hands
wat moet ik me erbij voorstellen ?
zeker niet alleen stemmen
pardon ?!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hals goeie buiging geven (met halspen), actie scherpstellen (brugzadels) en intoneren (brug)
Nee, daar zijn je cabs te klein voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
groepsfoto! na half jaar eindelijk weer eens alles bij elkaar enzo
heb ik nu een grotere e-penis?
OMG...Dribbel die je helpt...dat ga je de rest van je leven blijven horenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je niemand kent en je ooit eens in Delft bent kan ik em wel goed voor je zetten
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
OMG...Dribbel die je helpt...dat ga je de rest van je leven blijven horen.
Bijna. Paypalquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is die GFS bestelling nog gelukt eigenlijk ?
Ik doe vrolijk mee, heb je eindelijk je bankrekening gekoppeld aan je paypal, moet je alsnog geld erop stortenquote:
Dat dus, dat direct overschrijven doen ze niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik doe vrolijk mee, heb je eindelijk je bankrekening gekoppeld aan je paypal, moet je alsnog geld erop storten
Ik kan niet wachten tot de CC er is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |