Hardbass wordt ook voor hier de volgendequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:48 schreef mstx het volgende:
TVP
Geen Euphoria voor mij
Laatste feestje is alweer Qlimax![]()
Hard Bass wordt de eerstvolgende![]()
Brain Ovulation - Kick & Bassquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef Grrommit het volgende:
Hey,
Ben nieuw in dit topic. Heb net mijn kaartje voor In Qontrol binnengehengeld
. Heb ook weer eens de trailer bekeken. Op het eind van al die trailers zit het Q-dance logo met het ge-Wehh Wehh erbij. Ik had een jaartje terug ongeveer het nummer gevonden waar dat sample in zat maar deze kan ik nu nergens meer vinden omdat ik de naam niet meer weet. Weet iemand van jullie misschien welk nummer dit is?
Niet Euphoriagangers: het word uitgezonden.quote:Just got back from the Beholder's studio. Hardbass anthem is as good as finished! I will test it at Euphoria this saturday! :-)
Bedankt! ik zocht hier al een tijdje naarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Brain Ovulation - Kick & Bass
En welkom overigens!
Headhunterz heeft dat ook gedaan....quote:A-lusion
I just uploaded over 30 YouTube movies of most of my releases since 2003. check them out here: http://bit.ly/7f6ng3 or http://bit.ly/11su4C
quote:1 Chicken Sensation, 1 Big Mac and 1 hamburger and a big coke in less than 4 mins! Only one who manages to do that! http://twitpic.com/xtpt9
Het Internets gaat het helemaal worden in 2010! Dov heeft een cursus internetmarketing gevolgd met als belangrijkste keywords "social networking", "user participation", "web 2.0" en "dynamic content".quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Headhunterz heeft dat ook gedaan....
http://www.youtube.com/user/HeadhunterzMedia
Nieuwe Scantraxx promotie?
Welkomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef Grrommit het volgende:
Hey,
Ben nieuw in dit topic. Heb net mijn kaartje voor In Qontrol binnengehengeld
. Heb ook weer eens de trailer bekeken. Op het eind van al die trailers zit het Q-dance logo met het ge-Wehh Wehh erbij. Ik had een jaartje terug ongeveer het nummer gevonden waar dat sample in zat maar deze kan ik nu nergens meer vinden omdat ik de naam niet meer weet. Weet iemand van jullie misschien welk nummer dit is?
Q-dance hoeft niet eens echt promotie te maken meeste feesten raken toch wel uitverkocht, op Q-base en IQ na dan. Maar inderdaad wel vaag dat ze reclame maken op lange vloeiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:24 schreef NLS04 het volgende:
Moest 3x knipperen toen ik dit zag bij een vriend van me maar kan niet anders concluderen dat Q-dance een beetje vreemde marketing/promotie-middelen gebruikt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat elke man dat wel op kan eten in 4 minuten, dacht trouwens dat ie eerst met coke, cocaïne bedoelde maar dat was dat dus niet zoquote:
Ja die herinner ik me nog wel qua naam.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Bedankt! ik zocht hier al een tijdje naarIk zie dat je Khadber bent, dus heel misschien heb je wel eens een setje van me gezien op hardtraxx daar heb ik wel eens sporadisch wat neer gezet. Ik mix onder de naam RAG
Volgens mij is het heel simpel: Zet al releases online, dan hoeven andere mensen het niet meer te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Headhunterz heeft dat ook gedaan....
http://www.youtube.com/user/HeadhunterzMedia
Nieuwe Scantraxx promotie?
Moest gewoon lachen omdat je weer die kop van B-Front krijgt te zienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik denk dat elke man dat wel op kan eten in 4 minuten, dacht trouwens dat ie eerst met coke, cocaïne bedoelde maar dat was dat dus niet zo..
Oook naar XQ Rip? Ik ben alleen maar aanwezig op HB, hoewel ik daar ook nog kaartjes voor moet kopenquote:
inQontrol erbij en je hebt vrouw heeft een kwartet!quote:
Op alle3 niet aanwezigquote:
Je moet het zelf weten natuurlijk maar als je maar een half uurtje mag zou ik wat meer tracks doen met zo min mogelijk breaks zodat het tempo erin blijft en je setje blijft 'beklijven'. Te denken valt aan tracks als Unknown Anoloq - Blackout (Brennan Heart Rem!x), Double dutch darkies, Recession, Reloaded Part II. Zeer verstandig trouwens dat je niet kiest voor veel recente tracksquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef T-Force het volgende:
Voor de DJ contest waar ik volgende week vrijdag moet draaien heb ik m'n setje samengesteld. Nog even wat oefenen, maar dit gaat m worden:
01. Alpha Twins - The Darkside
02. Zany - Volt
03. Brennan Heart - Audiometric (2009 Album Mix)
04. Tatanka & Zatox - Hardstyle family
05. Zatox - I hate u
06. Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Remix)
07. DJ Thera - The test 2.0 (Crpysis Remix)
08. Philippe Rochard - Mash up
Op- of aanmerkingen, kom maarrrrrr![]()
Het is een setje van een half uur trouwens
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef CrustyClown het volgende:
Oook naar XQ Rip? Ik ben alleen maar aanwezig op HB, hoewel ik daar ook nog kaartjes voor moet kopen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef RoodWitBlauw het volgende:
tvp.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef Grrommit het volgende:
Hey,
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef de_huig het volgende:
inQontrol erbij en je hebt een kwartet!
quote:
zoals alleen Bob dat kanquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Moest gewoon lachen omdat je weer die kop van B-Front krijgt te zien
Scope's Mash Up Vol.1??quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:
via die A-Lusion Twitter-link wilde ik ff naar die releases kijken, kwam ik eerst op zijn YT-kanaal met de Qlimax-registratie van Scope's Mash Up Vol.1 en moest 'm ff afkijken - kippenvelletjes - ...... hoewel ik de Lockdown toch nèt ff wat lekkerder vind, dat publiek @ 1:05![]()
En dan iets zeggen over dj's die gewoon lekker live kijken welke track ze draaien en zich zonodig aanpassen aan het publiekquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef T-Force het volgende:
Voor de DJ contest waar ik volgende week vrijdag moet draaien heb ik m'n setje samengesteld. Nog even wat oefenen, maar dit gaat m worden:
08. Philippe Rochard - Mash upquote:Op- of aanmerkingen, kom maarrrrrr![]()
Ik heb nooit iets gezegd over DJ's die live kijken welke platen ze gaan draaienquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
En dan iets zeggen over dj's die gewoon lekker live kijken welke track ze draaien en zich zonodig aanpassen aan het publiek![]()
[..]
08. Philippe Rochard - Mash up
zwaar afgezaagde grafplaatdaar wil je toch niet dood mee gevonden worden ?
Ik weet niet of je je tijd al weet maar ik vind het altijd zo misplaatst als een dj die als eerste of als tweede moet een setje zoals jij schetst gaat staan te draaien, beter zorg je dan voor een fatsoenlijke opbouw in de avondaanpassen aan het tijdstip is ook een kwaliteit vind ik
![]()
Oke, apart dat de organisatie stijlen door elkaar wilquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:
[..]En euhm, over de DJ Contest zelf. Het is een avond met jump/hardcore en hardstyle. Er wordt geloot wie er op welk tijdstip moet draaien dus alles gaat door elkaar. Vandaar dat ik dan niet voor opbouw hoef te zorgen en gewoon lekker hard mag gaan![]()
Het doel van een DJ Contest is naar mijn mening ook om je eigen sound te laten horen, wat JIJ lekker vind. Dus niet zodanig om het publiek te bespelen, al is dat wel nodig als je normaal geboekt wordt OM die stijl.![]()
Misschien wel b2b of dana presents Corleonequote:
Het zou wat zijn zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Misschien wel b2b of dana presents CorleoneBen je dan van plan om ook eigen tracks te draaien?
kan Dana mooi het publiek opwarmen voor Corleone die gaat knallenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef LeonH het volgende:
Daarbij heb ik als het goed is 10 april weer eens een boeking sinds anderhalf jaar. Hardstylerz in de Fenix in Sittard. Hoop dat ze me voor of na Dana zetten
Tsjah, het is ook pas de 3de keer dat ik voor publiek sta en ik wil liever niet afgaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef LeonH het volgende:
Ik kan het wel eens zijn met Sethje. Vind het zelf ook not done om vantevoren al je precieze tracklist klaar te hebben. Neem me wel altijd voor om bepaalde platen te draaien, en sommige nummers mixen lekker in elkaar, maar om nou de hele volgorde al klaar te hebben?
Gewoon kijken wat het publiek wilt en welke sound aan slaat en daaraan je eigen draai geven... Al zou ik mijn hele dj carriere weigeren om Sound of the Thunder te draaien
Sound of the Thunder is leuk, totdat Villain met zijn Basshunter effectje begint te zingenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tsjah, het is ook pas de 3de keer dat ik voor publiek sta en ik wil liever niet afgaan![]()
Dus vandaar dat ik me nog een stuk zekerder voel als ik vantevoren bepaal wat ik ga draaien, terwijl ik weet dat ik op improvisatievermogen een prima setje kan draaien! Ik hoop dat daar ook wat begrip voor is.
En ik ben waarschijnlijk 1 van de enige die Sound of Thunder wel leuk vindt hier, maar ok
Alleen om die battle ga ik al een kaartje halenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef de_huig het volgende:
ik weet niet meer zeker of ie al langs is geweest hier..geloof het niet:
b2s tv episode 5, met team green voor hardbass en info over knockout, waar een van de sets een battle wordt tussen noisecontrollers en DBSTF..de lineup komt deze week
die winnen Bas en Arjan met gemakquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef de_huig het volgende:
ik weet niet meer zeker of ie al langs is geweest hier..geloof het niet:
b2s tv episode 5, met team green voor hardbass en info over knockout, waar een van de sets een battle wordt tussen noisecontrollers en DBSTF..de lineup komt deze week
voor 1 battles tussen 2 artiesten-duo's een kaartje halen voor Knock-Out?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Alleen om die battle ga ik al een kaartje halen
Dat...en weet nog niet of die battle wel chill is. Beide duo's hebben een heel andere stijl. NC rauw en hard, DBSTF rustiger en melodieuzer. Een battle tussen NC en A2 zou mij bijv meer trekken. En bij DBSTF zou bijvoorbeeld een Wildstylez beter passen. Maar dat zijn slechts mijn 2 centenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
voor 1 battles tussen 2 artiesten-duo's een kaartje halen voor Knock-Out?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:19 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat...en weet nog niet of die battle wel chill is. Beide duo's hebben een heel andere stijl. NC rauw en hard, DBSTF rustiger en melodieuzer. Een battle tussen NC en A2 zou mij bijv meer trekken. En bij DBSTF zou bijvoorbeeld een Wildstylez beter passen. Maar dat zijn slechts mijn 2 centen
Ja maar daar zit een melodie in. Melodieën zijn niet vetrauwhardstoer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Thugz remix is inderdaad best soft ja...
Qua tracklist zijn NC altijd meester, maar dat ze mixend heel zwakjes zijn vind ik wel meevallen. Alle sets op Qountdown waren slecht op het gebied van mixen. Iedereen maakte fouten dus er zal inderdaad wel iets mis geweest zijn met de cd-spelers. Ik ben wel van mening dat NC beter zijn als ze live draaien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef ElDani het volgende:
Ik zou juist eerder gokken dat DBSTF zou winnen van die 2 teams. NC is mixend echt heel zwakjes om eerlijk te zijn. Ik gok dat DBSTF ietsjes meer kan fucken dan. Hopelijk blijven die 2 ook een beetje op de lijn die ze op Qountdown hebben neergezet, wat meer onverwacht draaien.
Ik hoop eigenlijk op een mooie battle als Deepack Vs. Charly Lownoise of Luna vs. Dana ofzo. DJ's die echt wat kunnen achter de tafels en lekker kunnen klooien met elkaars tracks.
B2S probeert met Hardbass wat verschillende (lees: voor de verandering) andere duo's te proberen en dan kom jij wel gelijk met de beetje standaard aanzetten vind ik hoor. Charly en Deepack draaien wel vaker samen *aangezien C gewoon een deel van Deepack is*, en Dana en Luna hebben wel vaker naast elkaar gestaan (Misschien kan Dana weer foutjes maken net als Black 2006).quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef ElDani het volgende:
Ik zou juist eerder gokken dat DBSTF zou winnen van die 2 teams. NC is mixend echt heel zwakjes om eerlijk te zijn. Ik gok dat DBSTF ietsjes meer kan fucken dan. Hopelijk blijven die 2 ook een beetje op de lijn die ze op Qountdown hebben neergezet, wat meer onverwacht draaien.
Ik hoop eigenlijk op een mooie battle als Deepack Vs. Charly Lownoise of Luna vs. Dana ofzo. DJ's die echt wat kunnen achter de tafels en lekker kunnen klooien met elkaars tracks.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
B2S probeert met Hardbass wat verschillende (lees: voor de verandering) andere duo's te proberen en dan kom jij wel gelijk met de beetje standaard aanzetten vind ik hoor. Charly en Deepack draaien wel vaker samen *aangezien C gewoon een deel van Deepack is*, en Dana en Luna hebben wel vaker naast elkaar gestaan (Misschien kan Dana weer foutjes maken net als Black 2006).
Ik vind het wel leuk die andere battels. Je ziet toch dat verassende battles toch wel dikke nummer teweeg kunnen brengen: voorbeeld QX Holland. Best verassende battles en alleen maar knallers!
Het is al vaak gezegt maar: XQ Hollandquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
B2S probeert met Hardbass wat verschillende (lees: voor de verandering) andere duo's te proberen en dan kom jij wel gelijk met de beetje standaard aanzetten vind ik hoor. Charly en Deepack draaien wel vaker samen *aangezien C gewoon een deel van Deepack is*, en Dana en Luna hebben wel vaker naast elkaar gestaan (Misschien kan Dana weer foutjes maken net als Black 2006).
Ik vind het wel leuk die andere battels. Je ziet toch dat verassende battles toch wel dikke nummer teweeg kunnen brengen: voorbeeld QX Holland. Best verassende battles en alleen maar knallers!
Dat is een echte battle met edits van vocals om elkaar af te zeikenquote:Deepack vs Showtek @ Outland "The Battles" 22-4-2006:
1. Duro - Technological Terror
2. Zany & Duro - Our Power
3. Deepack vs The Prophet - On Da Wheelz
4. Sub Concious - The Drumz (Josh & Wesz Remix)
5. Showtek - Defqon.1 Anthem
6. Showtek - Deepack Moederneukers/Here's Showtek (onder melodien van cocaine mf en heres johnny)
7. Deepack - Boerenjonges (het zijn de boe boe boe boe boerenjongens boerenjongens boerenjongens enz enz verwerkt in cocaine mf al pacino mix)
8. Brain Ovulation - My Bass (Acid Step Mix)
9. J.T.S. - Bad Yard
10. G-town Madness - Take A Moment Of Silence
11. Project Deviate - Not My Kind
12. ID
13. Showtek - Deepack Is Voor Homo's / 1,2, Homo's!! (onder melodie van happy tutu is voor homo's joho's enz enz en we gaan stampuhh!!)
14. Gizmo vs Showtek - Bangin'
15. Deepack - O Jeej De Broertjes Showtek Die Zijn Gay (Seid Ihr Bereid eronder en vocals gezongen zoals in wreck this place: oh yes you are now rockin with the best)
16. Ran-D - D-Pression
17. Showtek - Save The Day Again
18. Razzle Dazzle Trax - Rattlebrain (Dj Isaac Overdrive Mix)
19. Deepack vs The Prophet - Stampuh!!
20. Jones & B-front - Lunatick
21. ID
22. Tony Salmonelli - Hey! (The Viper & Mad-E-Fact Remix)
Dat weet ik dat Charly veel met en voor Deepack doet, daarom vind ik juist wel mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Isaac doet het de laatste tijd mixtechnisch gezien echt geniaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
over mixen gesproken..er zijn binnen de hardstyle niet echt veel mensen die echt iets bijzonders kunnen qua mixen het is vaak degelijk, vaak ook slordigjes maar echte mixmasters zijn er bijna niet.. je hebt Isaac, Luna (op een goede dag) en verder?
Dus ik ben tegenwoordig al blij wanneer ze een plaat beatsynchroon kunnen over mixen (Gostosa!!!) en verwacht alleen bij isaac een technisch hoogstaande set.
In de hardcore is de spoeling al iets breder met als absoluut opperhoofd: Vincemaar The viper en bass-D zijn ook redelijke masters
Daniele Mondelloquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
over mixen gesproken..er zijn binnen de hardstyle niet echt veel mensen die echt iets bijzonders kunnen qua mixen het is vaak degelijk, vaak ook slordigjes maar echte mixmasters zijn er bijna niet.. je hebt Isaac, Luna (op een goede dag) en verder?
Dus ik ben tegenwoordig al blij wanneer ze een plaat beatsynchroon kunnen over mixen (Gostosa!!!) en verwacht alleen bij isaac een technisch hoogstaande set.
In de hardcore is de spoeling al iets breder met als absoluut opperhoofd: Vincemaar The viper en bass-D zijn ook redelijke masters
Mondello scratcht zo vaak dat het echt tegen het irritante aan is...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Daniele Mondello
Pavo
Pila
Maar in de hardcore zijn er inderdaad veel meer technisch goede dj's, en dan al helemaal in de industrial hc (Manu le Malin, Dj Producer etc.)
Eenschquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:22 schreef CrustyClown het volgende:
quote:
de crossfader is ook een favoriet van Brennan Heartquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef ElDani het volgende:
En over Noisecontrollers.. Ik heb heel erg het idee dat ze vooral met de crossfader dingen "overgooien", ik vind dat gewoon matigjes. Ik heb liever iemand die ze gewoon rechtaan in kan mixen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef mstx het volgende:
JDX kan goed mixen.Die gebruikt de knopjes op de mixer en cdj's tenminste ook echt. Verder kan ik ook niemand opnoemen.
ik ga mee voor Pavo (absolute HS mixheld voor mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mondello scratcht zo vaak dat het echt tegen het irritante aan is...
Lekker plaatje weer hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe TNT plaat op www.technoboy.it
Bizar plaatje, weer TOTAAL wat anders als bijvoorbeeld die Undersound. Een nummer zonder melodie, alhoewel hij niet heel hard is ofzo. Ik vind hem helemaal goed!
Inderdaad wel een dik plaatje. Vooral die laatste 10 seconden in het nummerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe TNT plaat op www.technoboy.it
Bizar plaatje, weer TOTAAL wat anders als bijvoorbeeld die Undersound. Een nummer zonder melodie, alhoewel hij niet heel hard is ofzo. Ik vind hem helemaal goed!
Die hebben ze er net ook bijgezet ja. Zal nu ook wel op tuneboy.it te horen zijn. Ook een lekker plaatje, even wennen aan die sounds van And The Winner Is, maar toch wel leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Inderdaad wel een dik plaatje. Vooral die laatste 10 seconden in het nummer![]()
![]()
![]()
Hoewel die The Winner TNT rmx is wel lekker klinkt hoor
Nosferatu is ook zwaar goed in mixen maar de absolute meester kwa mixen is toch wel Partyraiser (alhoewel ik helemaal niks heb met zijn tracks of TL's).quote:In de hardcore is de spoeling al iets breder met als absoluut opperhoofd: Vince maar The viper en bass-D zijn ook redelijke masters
Heb Titan wel eens zien draaien op een feest toen hij nog als Pinas bekend stond en ik moet zeggen dat hij idd wel lekker draait, Builder - Her Voice (niet die van hhz)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef ElDani het volgende:
Deepack ben ik toch ook altijd wel fan van, omdat ze van alles durven te draaien! En natuurlijk hebben we nu een nieuwe draaikoning hopelijk in Titan! Dat Fusion setje zat toch behoorlijk vet in elkaar!
Jup!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:39 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Heeft iemand hier ervaring met de Technics RP-DH 1200? Ik ben van plan om een nieuwe koptelefoon aan te schaffen omdat mijn Stanton Dj-pro 3000 is gebroken. Stevigheid is dus eigenlijk de belangrijkste eis die hij heeften met een beetje rondlezen kwam de Technics er toch het beste uit.
Nice, heb hem net besteld, want had eigenlijk ook geen alternatief voor een andere koptelefoon (m'n stanton is al stuk, pioneer hdj 1000 staat ook bekend als slap, pioneer hdj 2000 is DUUR!). Kan hem mooi volgende week uittestenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jup!
Heerlijke koptelefoon. Zit lekker, goed geluid en kan lekker hardEn over de stevigheid niks te klagen. Heb 'm nu 4 jaar en is kort terug pas een dingetje afgebroken...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef ElDani het volgende:
Deepack ben ik toch ook altijd wel fan van, omdat ze van alles durven te draaien! En natuurlijk hebben we nu een nieuwe draaikoning hopelijk in Titan! Dat Fusion setje zat toch behoorlijk vet in elkaar!
Hij kan idd lekker draaien,tijdens Hard Nature - Fusion edition deed hij ook iets vets met de hot cue tijdens CTRL-ALT-DEL, hieronder een fragment uit mijn verslag:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:39 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Heb Titan wel eens zien draaien op een feest toen hij nog als Pinas bekend stond en ik moet zeggen dat hij idd wel lekker draait, Builder - Her Voice (niet die van hhz). Maar toen mixte ik wel nog niet zo lang, dus over het mixtechnische gedeelte heb ik niet zoveel in te brengen
![]()
quote:Na Frequencerz maakte Titan, voorheen Pinas, zijn opwachting in de kleine zaal. Ik wilde eigenlijk naar boven gaan voor Donkey Rollers maar omdat hij opende met “Frontliner & Ruthless – One Bananaz” bleef ik toch maar even hangen. Wat kan deze man draaien zeg! Samen met mij bleven veel mensen hangen omdat ze verrast waren door de frisse opening van zijn set. Tijdens “Noisecontrollers – CTRL-ALT-DEL” maakte Titan live zijn eigen edit op deze track door als een idioot, in positieve zin, op de hot cue’s te blijven rammen, prachtig om te zien en om te horen. Waarom zien we zoiets nooit op een grote stage door één van de grote namen? Klasse van deze upcoming dj om dit gewoon te doen!
Is dat zoiets als wat Zany hier doet:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef Sethje het volgende:
Hij kan idd lekker draaien,tijdens Hard Nature - Fusion edition deed hij ook iets vets met de hot cue tijdens CTRL-ALT-DEL, hieronder een fragment uit mijn verslag:
Met die hot cues kan je inderdaad leuke dingetjes doen. Maar echt doorbreken zal ´t toch nooit. Naast dat de mensen nieuwe nummers van de artiesten wil horen denk ik dat de meeste mensen in de zaal niet eens merken dat er iets anders aan het nummer is. Net zoals dat de meeste mensen het niet merken als er slecht gemixt wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef Sethje het volgende:
Hij kan idd lekker draaien,tijdens Hard Nature - Fusion edition deed hij ook iets vets met de hot cue tijdens CTRL-ALT-DEL, hieronder een fragment uit mijn verslag:
[..]
ja maar dan echt midden van een track die wel vet isquote:
Nou het werd goed opgepikt hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Met die hot cues kan je inderdaad leuke dingetjes doen. Maar echt doorbreken zal ´t toch nooit. Naast dat de mensen nieuwe nummers van de artiesten wil horen denk ik dat de meeste mensen in de zaal niet eens merken dat er iets anders aan het nummer is. Net zoals dat de meeste mensen het niet merken als er slecht gemixt wordt.
Dat viel inderdaad op! En velen vonden het geweldig! De nieuwe lichting en dagjesmensen etc kent de platen niet en de mensen die wat langer meegaan knallen lekker door! Met name bij Her Voice dub.. Super!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Sethje het volgende:
Daarom vond ik het ook zo tof dat er veel tracks werden gedraaid op qountdown die je al lang niet meer gehoord had/niet zo vaak hoort
Slim Shore edit komt niet uit zover ik weet. Slim Shore EP word een 3 tracker met Scars, King Of Stage & Siren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:27 schreef Grrommit het volgende:
Over Qountdown gesproken, weet iemand of de slim shore edit van Taste me ooit uitkomt? Die vond ik lekker! Maarja, zal wel niet. Waarschijnlijk gewoon iets aparts voor op feesten?
Zit er aan te denken om nog even een kleine mash-up te maken voor draaien volgende week. Wil wel iets aparts doen. Ik dacht eerst aan Bioweapon - Move your body en Dutch master - taste me, ik dacht dat ik wel wat leuks kon doen met die vocalen. Maar de kicks in Taste me zijn wel een heel stuk anders dan die in move your body. Iemand anders leuke ideeen?
Feel u herequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Slim Shore edit komt niet uit zover ik weet. Slim Shore EP word een 3 tracker met Scars, King Of Stage & Siren.
Je zou bijvoorbeeld Brennan Heart & Shanokee - Feel U Here & Toneshiterz - Rock Tha Place mooi kunnen mashen, zelfde akkoordenschema..
Denk dat ik 22:00 uur niet haal... maar ben er zeker voor 23:00.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zin in Euphoria 22.00 binnen als het goed is
en hopelijk idd Dj's die verrassen qua platen en mixwerk
oh nee ben jij er ook weerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Denk dat ik 22:00 uur niet haal... maar ben er zeker voor 23:00.
Will toch wat meepikken van de Psyko Punkz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
ghihi, you said: tietsenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:22 schreef CrustyClown het volgende:
Vergeet niet dat het meerendeel van alle artietsen ...
Of ging het vice versa?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:10 schreef Sethje het volgende:
pijpt de pastoor kleine jongetjes zul je bedoelen
Leuk filmpje, niet extreem bijzonder, maar wel tof gedaan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef de_huig het volgende:
qountdown aftermovie staat online
ik vind het maar een kutfilmpje om eerlijk te zijn..met beelden van andere feesten er in..maar goed, het einde is wel grappig
de muziekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef de_huig het volgende:
ik vind het maar een kutfilmpje om eerlijk te zijn..met beelden van andere feesten er in..maar goed, het einde is wel grappig
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef de_huig het volgende:
ik vind het maar een kutfilmpje om eerlijk te zijn..
ik vind hem wel mooi, al die momenten op de 2009 feesten... kreeg echt een gevoel van: kijk, daarom houd ik nou van hardstyle en daarom ga ik graag naar (grote) feestenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef de_huig het volgende:
ondanks dat ik niet meer ga, toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:00 schreef ElDani het volgende:
line-up XQ Headhunterz komt vandaag. Schijnt al een berichtje online gestaan te hebben de video echter nog niet.
dat ben ik op zich wel met je eens en visueel zit het weer strak in elkaar..maar als je een aftermovie beschouwt als een filmpje dat het gevoel van het feest goed moet weergeven, dan vind ik het dus niet geluktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind hem wel mooi, al die momenten op de 2009 feesten... kreeg echt een gevoel van: kijk, daarom houd ik nou van hardstyle en daarom ga ik graag naar (grote) feesten![]()
![]()
![]()
geen gostosaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:34 schreef Sethje het volgende:
Blackbox:
Headhunterz
Wildstylez
The Prophet
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Project one
Darren Mase
Noisecontrollers
MC: Villain
Beatbox:
Alpa²
A-Lusion
Scope Dj
Frontliner
heb de 2 kaartjes ook net binnen zie ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:28 schreef T_Killer het volgende:
Hardbass kaartje aangeschaft. Heb er zin in, ik vind de teams weer goed samengesteld. Alleen crypsis bij groen moet ik nog even afwachten.
dat ben ik dan wel met je eensquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:37 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat ben ik op zich wel met je eens en visueel zit het weer strak in elkaar..maar als je een aftermovie beschouwt als een filmpje dat het gevoel van het feest goed moet weergeven, dan vind ik het dus niet gelukt![]()
quote:
die heeft het met een paar keer optreden verprutst, dat zegt genoegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:37 schreef ElDani het volgende:
Gostosa lijkt zo te zien definitief verleden tijd.
toch weer een keer P1quote:
Redelijke line-up, gelukkig geen Gostosaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:34 schreef Sethje het volgende:
Blackbox:
Headhunterz
Wildstylez
The Prophet
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Project one
Darren Mase
Noisecontrollers
Beatbox:
Alpa²
A-Lusion
Scope Dj
Frontliner
Staat bij mij ook op t ticket, maar t zal denk ik niet zoveel uitmaken waar je naar binnengaat. We eindigen toch op dezelfde plek: L.V.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de 2 kaartjes ook net binnen zie ikingang E is het geworden
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:34 schreef Sethje het volgende:
Blackbox:
Headhunterz
Wildstylez
The Prophet
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Project one
Darren Mase
Noisecontrollers
Beatbox:
Alpa²
A-Lusion
Scope Dj
Frontliner
Vind het wel een een mooi gebaar van Willem, aangezien Wouter toch vaak alle feestjes van Scantraxx bij elkaar praat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:52 schreef Sethje het volgende:
ik vind het wel goed dat villain er een keer staat
Waar heb je dit gedaan en hoe duur was dit? Ik wil dit namelijk ook misschien gaan doen met matenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:53 schreef mstx het volgende:
Zo, net even de vlucht naar Australië geboekt, DefQon.1 here we come!
Alleen voor DefQon.1 is het een beetje duur (¤1100 retourtje)... ik plak er meteen een vakantie van 6 weken achteraan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Waar heb je dit gedaan en hoe duur was dit? Ik wil dit namelijk ook misschien gaan doen met maten
Stuur me anders even een pm ofzo als het kan! Het lijkt me echt geweldig om daar naar toe te gaan
Kak, das meteen al erg duurquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef mstx het volgende:
Alleen voor DefQon.1 is het een beetje duur (¤1100 retourtje)... ik plak er meteen een vakantie van 6 weken achteraan.
Eerst naar Defqon natuurlijk, daarna een campert huren en van Sydney naar Cairns rijden, daarna nog vliegen naar Darwin, Alice Springs en Melbourne.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
Maar dude, wtf... 6 wekenEcht chilliebillie! Wat ga je er allemaal doen? Althans ik denk niet dat je daar 6 weken lam op je reet gaat liggen
![]()
tof man, wanneer ga je?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:53 schreef mstx het volgende:
Zo, net even de vlucht naar Australië geboekt, DefQon.1 here we come!
Dat mag ik nog niet zeggen van Q-Dance.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tof man, wanneer ga je?en wanneer is Defqon.1 daar?
je hebt wel aan hun gevraagd wanneer het is? met als reden dat je rondom dat feest op vakantie wilde in Australië?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet zeggen van Q-Dance.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt wel aan hun gevraagd wanneer het is? met als reden dat je rondom dat feest op vakantie wilde in Australië?
Crypsis & Luna - Step Backquote:Op zondag 17 januari 2010 12:58 schreef T_Killer het volgende:
Ik was gister met n paar maten Tropic Thunder aan het kijken, en toen had ik zo'n zeldzaam momentje dat je lyrics van een HS nummer herkent. Heerlijk moment maar ik kan niet op de producer / naam komen. Ik heb geen zin om een hoop livesets door te gaan spitten, dus wie helpt mij?
Dit is de scene van tom cruise:
Geweldig nr vind ik hetquote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
dj ezteq - fuck you up
of iets dergelijks qua naam
maar heb het filmpje niet bekeken :p
Ja inderdaad dat is ie. NLS had m in z'n megamix, daar heb ik m laatst dus nog gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
dj ezteq - fuck you up of iets dergelijks qua naamkomt ook uit die film
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat is mindhacker - punk motherfuck toch een zuivere snoei plaat van de bovenste plank
Tering wat een lekkere line-upquote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
De line-up van Knock-Out is echt dikke shit.
Luna vs Crypsis
Tatanka vs Zatox
Technoboy vs Tuneboy
Deepack vs Alpha2
Coone vs Psyko Punkz
The Prophet vs Headhunterz
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-fan
MC Villain vs MC Da Syndrome!
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tatanka vs Zatox
Deepack vs Alpha2
Coone vs Psyko Punkz!
zekerquote:
Niet zo slecht als dat ik van Showtek gewend ben maar deze is toch een stuk beter:quote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef 16meter het volgende:
Weet niet of deze was al voorbij was gekomen, maar dit doet me echt pijn.![]()
Een van de beste trance tracks ooit gemaakt en een all-time favorite van me... genadeloos verkracht.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Luna vs Crypsis
Tatanka vs Zatox
Technoboy vs Tuneboy
Deepack vs Alpha2
Coone vs Psyko Punkz
wilde het niet posten, maar die 3 zijn idd de remixes die ik wél geslaagd vond.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet zo slecht als dat ik van Showtek gewend ben maar deze is toch een stuk beter:
Giuseppe Ottaviani![]()
Die Simon Gain en Tiësto remixes zijn ook wel chill
edit:
![]()
Die 2e gil is inderdaad in een Hardstyle nummer verwerkt.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:35 schreef RiKe het volgende:
Gister The Others gekeken, kan er maar niet achter komen in welk nummer deze schrik reactie zit:
Keek een maatje aan en we dachten allebei hetzelfde..."hey dat ken ik!"
Ik dacht zelf aan Wraow maar daar kon ik het niet in vinden (snel door een nummer skippen enzo)
Iedereen moet jou hier nu de hele week met baas aansprekenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
die gil zit in een Zany plaat maar kom even niet op de titel, ik heb ook de melodie in mijn hoofd, nu de titel nog
ff op onderzoek:
Antwoord:
Widowmaker van zany
Ben ik nu een baas?
Baasquote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
die gil zit in een Zany plaat maar kom even niet op de titel, ik heb ook de melodie in mijn hoofd, nu de titel nog
ff op onderzoek:
Antwoord:
Widowmaker van zany
Ben ik nu een baas?
het is niet onze schuld dat we verwend zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 18:24 schreef kollie het volgende:
Die line-up van KO is op zich wel leuk. Wel een veeg teken dat ze dit uit de kast moeten halen om een feest maar enigszins aantrekkelijk te maken voor het verwende Nederlandse feestpubliek... Zelfde geldt m.i. voor Hardbass...
Watte? Battle's zijn niet echt nieuw ofzo hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 18:24 schreef kollie het volgende:
Die line-up van KO is op zich wel leuk. Wel een veeg teken dat ze dit uit de kast moeten halen om een feest maar enigszins aantrekkelijk te maken voor het verwende Nederlandse feestpubliek... Zelfde geldt m.i. voor Hardbass...
Ben benieuwd wanneer we Donkey Rollers vs. TNT meets Tat n Zat op een feest gaan zien.
Eens met Tha_Baasmanquote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
euphoria was vet, crypsis held van de vond voor mij!
Ben niet te spreken over deze combi's... Waarom niet gewoon dj's tegenover elkaar zetten van andere labels, dan krijg je tenminste variërende sets!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Luna vs Crypsis Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Tatanka vs Zatox Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Technoboy vs Tuneboy Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Deepack vs Alpha2 Dit kon wel eens een knaller gaan worden!
Coone vs Psyko Punkz Geen verassing, beiden dezelfde stijl
The Prophet vs Headhunterz Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-fan Kan misschien wel leuk worden indien ze niet alleen maar eigen dingen willen draaien.
KLopt. Mijn punt is alleen dat als B2S hier gewoon een "normale" line-up neerzet het feest niet uitverkoopt, of misschien zelfs flopt. Zelfde geldt voor Hardbass.quote:
Heb je er al bij nagedacht dat dj's zelf en de labels achter de dj's er misschien oorzaak van zijn dat ze zulke battles niet kunnen programmeren?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben niet te spreken over deze combi's... Waarom niet gewoon dj's tegenover elkaar zetten van andere labels, dan krijg je tenminste variërende sets!
Fuck You Up, daar opende Lownoise mee op XQ Hollandquote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
dj ezteq - fuck you up
wat is mindhacker - punk motherfuck toch een zuivere snoei plaat van de bovenste plank
dikke dikke, maar dan ook echt dikke shit deze lijnquote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Luna vs Crypsis
Tatanka vs Zatox
Technoboy vs Tuneboy
Deepack vs Alpha2
Coone vs Psyko Punkz
goed gezegd Sethje!!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Sethje het volgende:
Ze spreken me allemaal wel aan + het geluid van de silverdome = een vet feest
Staat er niet op: Maar hij zit in de set van Alpha Twins @ IQ '06 (quote:YT-linkje voor die Mindhacker?
Het ligt misschien aan mij maar ik zie het verschil niet meer tussen de Q-Dance en B2S line-up's. De line-up van bv. defqon 1 en decibel zijn vrijwel altijd gelijkwaardig, B2S zorgt soms voor wat meer verrassingen.quote:Op maandag 18 januari 2010 07:32 schreef kollie het volgende:
[..]
KLopt. Mijn punt is alleen dat als B2S hier gewoon een "normale" line-up neerzet het feest niet uitverkoopt, of misschien zelfs flopt. Zelfde geldt voor Hardbass.
Nou...2087 bezoekers knock out in 2009 versus 5816 hard bass 2008. Dus ze hebben ten opzichte van de hard bass feesten wel de helft van hun bezoekers ingeleverd.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[quote]
Vorig jaar was het ook flink druk met Knockout, ik snap niet wat je precies probeert te zeggen.
Ik denk dat ie bedoelt dat er in deze periode veel grote feesten zijn (xqlusive, hardbass, zany show, knock out, inqontrol) en dat mensen keuzes gaan/moeten maken..aangezien knockout nog niet echt een naam heeft opgebouwd zoals een xqlusive of een inqontrol, zullen ze zich moeten onderscheiden op een andere manier..en dus doen ze dat met de battle-lineup. Ze verwachten dat dat meer mensen overhaalt om naar knockout te komen dan een 'gewone' lineup met pakweg 9 dj's na elkaar die je bij wijze van spreken elk weekend 2 keer ergens in actie kan zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Het ligt misschien aan mij maar ik zie het verschil niet meer tussen de Q-Dance en B2S line-up's. De line-up van bv. defqon 1 en decibel zijn vrijwel altijd gelijkwaardig, B2S zorgt soms voor wat meer verrassingen.
Vorig jaar was het ook flink druk met Knockout, ik snap niet wat je precies probeert te zeggen.
Ik denk ik ook, line-up is heel dik! Ik ga even vriendjes polsen!quote:
Mij hoor je niet klagen over de line-up. Wel over dat eeuwige gezeik van die labels altijd. Je krijgt veel leukere sets met 2 verschillende (draai)stijlen. Ik zou echt niet warm lopen voor dat Scantraxx uurtje van Proppy en Heady. In die setlist zal denkelijk niks anders staan dan HHZ, Prophet, Gostosa... Die wat jij opnoemt zijn ook de enige waar ik nog wat verassingen zie komen. De rest niet...quote:Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb je er al bij nagedacht dat dj's zelf en de labels achter de dj's er misschien oorzaak van zijn dat ze zulke battles niet kunnen programmeren?
Los daarvan vind ik de kritiek bullshit want dit is gewoon een gruwelijke line-up met gruwelijke combi's, en misschien niet verrassend maar wel gewoon succes gegarandeerd met een deepack-alpha, tat-zat, luna-crypsis etc. Ze spreken me allemaal wel aan + het geluid van de silverdome = een vet feest
en dat vertelt ie dan niet even..klootvioolquote:Op maandag 18 januari 2010 12:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
En nu ga ik een midweek weg dus allen veel plezier![]()
Eens. Toch blijf ik het vreemd vinden dat mensen gaan lopen zeiken dat er op Qlimax en Defqon zoveel dagjesmensen staan blabla. Alsof de scene underground is. Als jij 27000 kaarten in 3 uur uitverkoopt kun je van underground al lang niet meer spreken, in tegendeel zelfs. Maarja, hardstyle is wel van ons he?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Jongens face it, als je verrassende sets wil horen moet je over het algemeen niet naar de grote feesten gaan..Het hardstyle wereldje is (helaas) niet meer klein en underground.
Het draait in het wereldje al lang niet meer om plezier maken en leuke dingen proberen zoals dat vroeger vaker was (voordat Hardstyle doorbrak bij het grote publiek), nu draait het gewoon om cashen. En als je wil cashen dan zorg je dat je een line up hebt die je kan verkopen en wat er dan gedraaid wordt zal de organisatie een worst wezen, wat maakt het hen uit of het alleen maar scantraxx of fusion of wat dan ook is...
De labels vinden het ook niet erg want dat zijn organisaties gericht op winst dus die zullen ook vooral eigen materiaal draaien om zichzelf te promoten..
Je vergeet AVIOquote:[b]Op maandag 18 januari 2010 12:37 Dit is toch gek, want als je ziet wie er nu doorgebroken/aan het doorbreken zijn:
Psyko Punkz, Ran-D, B-Front, Frequencerz, Beat Providers, Crypsis en Titan. Dat zijn toch wel de wat hardere acts op de avond. Blijkbaar is dat toch de way to go. Toch hoopgevend
Veel plezier alvast!
Kun je AVIO nog echt een doorbrekende act noemen?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Je vergeet AVIO![]()
En verder is ik ook eens met Tha_Baasman
Klopt, maar dat ligt wel aan de labels/dj's zelf en niet aan de wensen van de organisatiequote:Op maandag 18 januari 2010 11:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen over de line-up. Wel over dat eeuwige gezeik van die labels altijd. Je krijgt veel leukere sets met 2 verschillende (draai)stijlen. Ik zou echt niet warm lopen voor dat Scantraxx uurtje van Proppy en Heady. In die setlist zal denkelijk niks anders staan dan HHZ, Prophet, Gostosa... Die wat jij opnoemt zijn ook de enige waar ik nog wat verassingen zie komen. De rest niet...
DWX hoste een area op q-base en is in belgie best groot, zal wel beetje met elkaar te maken hebben denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind B-Front ook geen doorbrekende act meer eigenlijken b2s heeft blijkbaar ineens wat met Coone, HardBass staat hij er en ook op Knock Out!
Ik vind Frequencerz, Beat Providers en Titan niet echt hard ofzo hoor?quote:Dit is toch gek, want als je ziet wie er nu doorgebroken/aan het doorbreken zijn:
Psyko Punkz, Ran-D, B-Front, Frequencerz, Beat Providers, Crypsis en Titan. Dat zijn toch wel de wat hardere acts op de avond. Blijkbaar is dat toch de way to go.
Dank voor de aanvulling, helemaal correct!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:19 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat er in deze periode veel grote feesten zijn (xqlusive, hardbass, zany show, knock out, inqontrol) en dat mensen keuzes gaan/moeten maken..aangezien knockout nog niet echt een naam heeft opgebouwd zoals een xqlusive of een inqontrol, zullen ze zich moeten onderscheiden op een andere manier..en dus doen ze dat met de battle-lineup. Ze verwachten dat dat meer mensen overhaalt om naar knockout te komen dan een 'gewone' lineup met pakweg 9 dj's na elkaar die je bij wijze van spreken elk weekend 2 keer ergens in actie kan zien.
wat wil je ook met zo'n plaat?!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ow wat ging ik toen los bovenin
ekte bazeng jwzquote:Op maandag 18 januari 2010 21:49 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha kutbartde fotofuck is helaas niet helemaal gelukt
![]()
[ afbeelding ]
zoek de huig
jah..euphoria was leuk
quote:
Chan had me verteld van jullie fotofok! .. en dat jij erop stond met een smile als een braaf kind op z'n klassenfotoquote:Op maandag 18 januari 2010 21:49 schreef de_huig het volgende:
..... de fotofuck is helaas niet helemaal gelukt![]()
quote:
Ja dat is nu zeeker een optie, maar ik wacht nog even met kaartjes halen aangezien ik rond die tijd ook een keer naar zuid afrika ga, dus even kijken of die data niet tegelijk vallen en of ik dan nog wel knaakjes heb voor n trip naar zoetermeer.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
zekerHet heeft met zown line-up alle potentie voor een van de betere feesten van het jaar. Ik zeg T-killer wat is jouw bevinding? Kaartjes halen?
Uhm ik zeg heeeelemaal linksquote:
Die linkse gast lijkt Frans Duijts wel!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die linkse gast lijkt Frans Duijts wel!
quote:# The Beholder & Zany - To Protect And Serve... (Hardbass Anthem) status.... FINISHED!
11 minutes ago from Ping.fm
Oooeeh goed nieuwsquote:DJZatox
Started the new Zatox & Tatanka
25 minutes ago from Echofon
Die gast blijft maar produceren! Echt gestoord!quote:
Laat het speculeren maar beginnen.. Zelf gok ik op de 2e Hardstyle Mixmasterz ofzo. Zou ook kunnen voor de Hard Bass 2010 CD ofzo, maar lijkt me onlogisch..quote:Ruud van Eijk: working on the cover for a new hardstyle album!
Edit2: En dit ook:quote:There is an EP coming up by Alphaverb & Intractable One and let's not forget about Intractable One's "Dikke Bleek EP" with the Jack Of Sound Remix.
We know it has taken ages to get this out there, but we really try to make 3 different versions to appeal to as much people as possible.
Ben benieuwd naar die andere 2quote:VA - AVIO EP // Volume 3
A1: Geck-o & Phrantic - The Hard Way
B1: Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010
B2: The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul
Prophet Hard 4.. Kwam altijd rond deze tijd uit..quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
Laat het speculeren maar beginnen.. Zelf gok ik op de 2e Hardstyle Mixmasterz ofzo. Zou ook kunnen voor de Hard Bass 2010 CD ofzo, maar lijkt me onlogisch..
Ik denk dat B1 een remake is van Pau DJ - Hands up (Put your hands up for Madrid). Kan zo geen YT filmpje vinden, maar is n dikke plaat kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef T-Force het volgende:
Edit2: En dit ook:
VA - AVIO EP // Volume 3
A1: Geck-o & Phrantic - The Hard Way
B1: Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010
B2: The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul
Ben benieuwd naar die andere 2![]()
Geck-O & Phrantic doen veel bij Theracords. Zou daar maar ff checken!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef T-Force het volgende:
Zo ook die klappert van Geck-O & Phrantic (al heb ik nog nooit gehoord van die kerels)
Zijn kicks lijken wat anders, het is nu echt een flinke tok geworden. Melodietje en dergelijke is allemaal wel over nagedacht, maar het is meer van hetzelfde met een matig kickje, dus inderdaad, kan mij ook niet zo trekken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:31 schreef NLS04 het volgende:
Wat ie vroeger maakt was wel vet maar sinds memento kan ik me geen plaat meer herinneren van BH wat me echt kon bekoren.. .
The R3bels hebben me vorig jaar erg verrast met een aantal sterke producties en zo te zien word die lijn in 2010 verder doorgezetquote:
Rubdownquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:48 schreef ElDani het volgende:
Rubdown blijft ook gewoon een track met een lading energie waar je bang van word!
Ze hebben hier wel wat leuke ideeen over maar daar zijn ze nog mee bezig. Als het doorgaat gaat het wel in de smaak vallen bij de liefhebbers, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Rubdown![]()
Misschien kan seth wat betreft J&W releases wat inside info delen? Ik had eigenlijk ook I've lost you van J&W en low-e als de nieuwe Avio verwacht maar die lijkt ook spoorloos verdwenen te zijn.
Spreek ze regelmatig jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef T-Force het volgende:
Hoezo weet Sethje dan veel van J&W af? Ben je een maat van hun ofzo?
Zeg ze maar dat ze weer wat mogen releasen haha, er ligt zo veel vets klaar! Lipservice Radio, I've Lost You, Rubdown, Autumn Green. Overdrive O vind ik zelf wat minder, maar goed. Waarschijnlijk komen die vanzelf wel een keer op een vinyltje terecht en gaat dat wel zijn gangetje.quote:
Zany doet wel wat leuke dingen in zijn set op euphoriaquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef ElDani het volgende:
Mixing van Prophet @ Euphoria..Mijn god wat een drama. Alsof ik letterlijk naar de radio luister. Intro skippen en crossfaderen maar.
A2 heeft ook niet veel verkeerd gedaan hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zany doet wel wat leuke dingen in zijn set op euphoria
Heb ik gezien met Twisted danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:12 schreef Dalton_ het volgende:
Krusaders tekenen bij scantraxx, aldus de scantraxx nieuwsbrief..
quote:Hardstyle-loos weekendje, volgende week Twisted
x2quote:
dat belooft een fijne plaat te wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:40 schreef ElDani het volgende:
edit:
Hard Bass anthem:
A1. To Protect & Serve
B1. Digital Punk Remix
Ik las op GHF dat het waarschijnlijk de neefjes van The Prophet zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog nooit van gehoord Krusaders![]()
Zie lang niet altijd de toegevoegde waarde van de meeste 'aanwinsten' bij scantraxx en fusion
dat zou wel sneu zijn...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik las op GHF dat het waarschijnlijk de neefjes van The Prophet zijn.
]quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik las op GHF dat het waarschijnlijk de neefjes van The Prophet zijn.
Get the F. outta herequote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Sethje het volgende:
A-Drive stond ook alleen maar op defqon omdat de pappie van 1 hun wethouder oid in almere iswelcome to the scene
quote:01:30 - 03:00 A-lusion
03:00 - 04:30 The Prophet
04.30 – 06.00 Crypsis
Precies... Zo werkt het wereldje nou eenmaal. Ons kent ons. Maar dat realiseer je pas als je zelf ergens tussen moet komen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
]
A-Drive stond ook alleen maar op defqon omdat de pappie van 1 hun wethouder oid in almere iswelcome to the scene
teen +1quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:45 schreef LeonH het volgende:
Hond van Headhunterz is bijna net zo groot als hem zelf:
http://ping.fm/p/URZ67
Met ruis erbij etcetera klonk de plaat erg goed, maar de previews zelf van die nieuwe tracks zijn nogal leeg voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog nooit van gehoord Krusaders![]()
Zie lang niet altijd de toegevoegde waarde van de meeste 'aanwinsten' bij scantraxx en fusion
Ik zou wel gaan, maar helaas allemaal afhakers :Squote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Get the F. outta here![]()
Nog Zak'ers vanaaf?
[..]
Lekker wijfquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:28 schreef T-Force het volgende:
Woohoo!! Ik heb Krusaders - Supernatural als promo![]()
Helaas vind ook ik m niet zo vet![]()
Maar achDJ Contest gisteren was wel leuk! Helaas niet door. 3 hardcore-dj's zijn door en die miss dutchlander. Ik kan er helaas niet veel meer van zeggen als wtf
![]()
Openen met Black High HeelsVerder beetje poep draaien enzo, maarja het blijft een lekker wijf zullen we maar zeggen
Haha inderdaad ik zocht haar ook gelijk even op @ partyflock en zag ook die fotoquote:
Mag ik ook standaard bij die PM lijst?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:21 schreef T_Killer het volgende:
Stop de pers!
Beat_Providers-Intensive_Care-(A2R011)-WEB-2010-UKHx
A1 Intensive Care
B1 Magnetik
B2 Abandoned
Ik voorspel een PM in jullie inbox
Ik zal je er even bijzetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Mag ik ook standaard bij die PM lijst?
Superfilmpje! Zeer openhartig ook!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe XQhhz vid.
Bedanktquote:
Inderdaad, ik vond het wel leuk om te kijken. Geeft toch een mooi volledig beeld van een artiest met hoogte- en dieptepunten, die beiden zijn besproken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
Superfilmpje! Zeer openhartig ook!
Die beelden van Defqon 2004Best wel pijnlijk..
Vind het maar kutplaten van Krusaders...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:28 schreef T-Force het volgende:
Helaas vind ook ik m niet zo vet![]()
Maar achDJ Contest gisteren was wel leuk! Helaas niet door. 3 hardcore-dj's zijn door en die miss dutchlander. Ik kan er helaas niet veel meer van zeggen als wtf
![]()
Openen met Black High HeelsVerder beetje poep draaien enzo, maarja het blijft een lekker wijf zullen we maar zeggen
x2quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Mag ik ook standaard bij die PM lijst?
Die is er al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:28 schreef T-Force het volgende:
Dat is alweer bijna jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Live the moment komt pas uit in maart.
http://twitter.com/Scantraxxnl/status/8061694987
Kijk hem zitten, hij is veel te klein voor zon grote bakquote:Op zondag 24 januari 2010 00:43 schreef LeonH het volgende:
http://ping.fm/p/YQd86
Volgens mij rijdt Arjan ook wel in een aardige bak
En die nieuwe Beat Providers is weer
Maar nu mogen ze van mij wel Stereo Provides uitbrengen
Nooit gedacht van die voice overs in films..quote:
Hehe bedankt.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:12 schreef Sethje het volgende:
Quyxz_ en Treces welkom trouwens
Hebben we al een keer de mogelijkheid gehad om jullie op een party te treffen :p?
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hehe bedankt.
Ik volg het topic al wel langer en post af en toe wel wat.
Maar ik heb nog geen echt grote feesten gehad. Ik heb een beetje het probleem dat van al die vrienden die ik heb () er bijna geen echt naar hardstyle luistert. Ze vinden het wel leuk voor af en toe een keer dus soms ga ik naar een kleiner feest, maar grote feesten vinden ze te duur, maar ze willen het wel ooit nog eens een keertje doen. Dus misschien krijg ik ze mee naar In Qontrol. Ze zouden er over nadenken zeiden ze gister.
Haha ja vooral als ze je wakker moeten makenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef poiuytr het volgende:
Heb je ook wel lef om wat in je drinken te gooien voordat je op moet voor een hele beslissende set in je leven.
Is toch een beetje inherent aan de scenequote:Toevallig ook wel eens een gesprek gehad met Villain over drugsgebruik onder de dj's en hij zei toen ook wel dat het wel eens voorkwam.
Haha dankje!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:12 schreef Sethje het volgende:
Quyxz_ en Treces welkom trouwens
Hebben we al een keer de mogelijkheid gehad om jullie op een party te treffen :p?
Heb ze allebei geluisterd en is zeker ook een lekkere set maar mixtechnisch gezien vind ik die van zany zo lekkerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef CrustyClown het volgende:
A2 heeft ook niet veel verkeerd gedaan hoor
Was ook lange tijd het enige feest van Q waarop ze dan jaarlijks stonden. Zat het net ff hun archief te checken en in 2009 hebben ze dan voor het eerst niet op Defqon gestaan maar stonden ze een feest later op XQ Holland.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Sethje het volgende:
x2. Hij haalt soms een beetje vreemde dingen uit maar enorm veel respect dat hij gezien zijn status over dergelijke dingen zo open en eerlijk praat.quote:
Hoewel het nu nog niet erg goed klinkt bevat het naar mijn bescheiden mening zeker potentieelquote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef Luman het volgende:
Zouden jullie een snippet van m'n track willen raten
http://soundcloud.com/d16/luman-ffffffuuuuuuuuuuuuu
Redelijk agressief denk ik zelf.
quote:Zo dat waren al mijn bij elkaar gespaarde meningen van het afgelopen weekend![]()
Wel een vet geluid, maar zou er minder galm in doen. Klinkt nu wat te druk/onoverzichtelijk, en die rides eruit halenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef Luman het volgende:
J.. Jongens
Zouden jullie een snippet van m'n track willen raten
http://soundcloud.com/d16/luman-ffffffuuuuuuuuuuuuu
Redelijk agressief denk ik zelf.
Note: normaal maak ik Dubstep en Hiphop.
Op die dvd, zo vet als je 'm dan ineens herkent. Was te verwachten dat dit stukje eens terug zou komen.quote:
Ik vond gisteravond ook een 'oude' cd in mijn auto. Stond alleen een punt op, want deze jongen is soms een beetje te lui om tracklistjes te maken enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 08:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Op die dvd, zo vet als je 'm dan ineens herkent. Was te verwachten dat dit stukje eens terug zou komen.
En luister wat hij zegt op 9:25. "je hebt herkenning nodig om los te gaan!"
Dat zeg ik GVD al jaren.Waarom elke keer die nieuwste platen erop die niemand nog gehoord heeft
En op het einde van het interview zeggen dat mensen die van nieuwe tracks houden hun avond kunnen krijgen.....beetje tegenstrijdig...
En de Prophet is die breaks dus zat..... ene kant wel mee eens.
En een oude set die mijn hart sneller deed kloppen in de auto: Tatanka @ Towmorrowland 2006
Doe's even tracklistje maken..quote:Op maandag 25 januari 2010 08:48 schreef CrustyClown het volgende:
Ik vond gisteravond ook een 'oude' cd in mijn auto. Stond alleen een punt op, want deze jongen is soms een beetje te lui om tracklistjes te maken enzoMaar goed, ik knal die cd in mijn hippe bak. En tot mijn verbazing, knalt er iedere 2 minuten een nieuwe kneitervette plaat uit de speakers.
Blijkbaar heb ik paar jaar geleden geprobeerd een ClimaxMixCDtje in elkaar te zetten ofzo. Het mixwerk laat her en der nog wel wat te wensen over, maar wel super om weer eens zoveel knallers achter elkaar te horen, niks breakje. Hoogtepunt na hoogtepunt!
Hij gaat lekker door met nummers verkrachtenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Brennan heart![]()
![]()
![]()
Na in the end nu deze verkrachting van bryan adams.
Het is de laatste tijd sowieso echt helemaal drama met hem. Ook dat Reverze anthem is werkelijk te erg voor woorden. Nu heeft hij verschrikkelijk zwakke en houterige kicks en nog steeds dezelfde synths. Een beetje variatie mag wel hoor! (al die die "Blademasterz-kick" toch altijd wel fijn).quote:Op maandag 25 januari 2010 13:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hij gaat lekker door met nummers verkrachten![]()
Beter gaat hij weer nummers maken als: Payback, Revival X, No harder rmx, memento etc
T was iig een verdomd mooi avondje.. K was redelijk gaar dat was jammer, maar ik heb me iig prima vermaakt. Wat jij Harm?..... Harm?..... Haareem!!??quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef T_Killer het volgende:
Die mailinglist bijwerken is eigenlijk het werk van onze luie moderator. Gister zwaar avondje gehad in de ZAK Harm?
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Brennan heart![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Brennan heart![]()
![]()
![]()
Die platen heeft Fabian niet gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG wat slecht!
Hup Fabian, terug naar je hokje en kom er maar weer uit totdat je weer aan de kwaliteit van Revival X en Evolution of Style zit!
Oh men wat ging ik hard toen hij deze inzette op Qlimax.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Brennan heart![]()
![]()
![]()
Wie wel? Kabouter Wesley?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Die platen heeft Fabian niet gemaaktBH is echt een eerste klas prutser gewoon. Een heel album vullen met dezelfde synth verdiend wel een lintje
![]()
Krusaders bij Scantraxx. Waar zijn ze mee bezig? Ik zie niets speciaals in die 3 tracks van hun, er loopt veel beter spul rond zonder label. Gemiste kans.
Inderdaad zat t net ook op te zoeken op Discogs maar is nergens meer te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef 16meter het volgende:
was met ene Cornelius dacht ik, maar Fabian (?) heeft de producer credits van die tracks op discogs verwijdert.![]()
Eerst stond het er wel.
Het is duidelijk minder geworden sinds hij alleen produceert.
maar hij komt in ieder geval zeker uitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Live the moment komt pas uit in maart.
http://twitter.com/Scantraxxnl/status/8061694987
verschrikkelijk kots en niks anders!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Brennan heart![]()
![]()
![]()
Evolution Of Style, wat een juweeltje was en is datquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG wat slecht!
Hup Fabian, terug naar je hokje en kom er maar weer uit totdat je weer aan de kwaliteit van Revival X en Evolution of Style zit!
ben nieuwsgierig, heb je er foto's van? en eventueel ook van hoe ze in je oor zitten?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef ElDani het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe exinores binnen! Deze zijn iets kleiner, dus passen ook beter. Ze gaan wel erg stroef mijn oor binnen, dus ik moet dat "glijmiddel" inzetten wat ze erbij gegeven hebben. Ze zitten ook wel aardig diep, je voelt wel dat hij echt tegen je trommelvlies aanzit. Voor de rest gaat hij er nu wel normaal in!
Dat was met de huidige DJ Thera, bekend van http://www.theracords.com/quote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef 16meter het volgende:
was met ene Cornelius dacht ik, maar Fabian (?) heeft de producer credits van die tracks op discogs verwijdert.![]()
Eerst stond het er wel.
Het is duidelijk minder geworden sinds hij alleen produceert.
Hij zit nu net zoals bij iedereen hoor, maar die vorigen staken een stuk verder uit dan bij andere mensen. Dat bleek dus niet goed te zijn, want ze vielen uit. Nu zitten ze een stukje dieper, normaler zeg maar.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
ben nieuwsgierig, heb je er foto's van? en eventueel ook van hoe ze in je oor zitten?
Wist niet dat Revival X ook nog samen met Heart/Thera was gemaakt..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat was met de huidige DJ Thera, bekend van http://www.theracords.com/
Ik meende dat dit alleen de Brennan & Heart tracks betrof, en dat de eerdere Brennan Heart tracks met iemand anders samen werden geproduceerd. Wat 16 meter zegmaar ook zei.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat was met de huidige DJ Thera, bekend van http://www.theracords.com/
ja, revival x, get wasted, etc..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik meende dat dit alleen de Brennan & Heart tracks betrof, en dat de eerdere Brennan Heart tracks met iemand anders samen werden geproduceerd. Wat 16 meter zegmaar ook zei.
Zat beetje foto's terug te kijken en volgens mij waren er alleen maar mensen die je in het echte leven liever niet tegen komt. Echt wat voor uitschot allemaal op die foto's staan is niet te verklaren.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
T was iig een verdomd mooi avondje.. K was redelijk gaar dat was jammer, maar ik heb me iig prima vermaakt. Wat jij Harm?..... Harm?..... Haareem!!??
excuus niet goed gelezenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik meende dat dit alleen de Brennan & Heart tracks betrof, en dat de eerdere Brennan Heart tracks met iemand anders samen werden geproduceerd. Wat 16 meter zegmaar ook zei.
Zijn wel redelijk recente, nog niet zo bekende tracksquote:Op maandag 25 januari 2010 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Die mix die we net in de PM kregen is best wel chill. Ik kende eigenlijk alleen nog maar After MF, Like Thiz en Back in Time, dus ik heb weer wat nieuwe nummers gehoord.
Zijn het allemaal recente tracks of zitten er ook oudjes bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |