Oooeeh goed nieuwsquote:DJZatox
Started the new Zatox & Tatanka
25 minutes ago from Echofon
Die gast blijft maar produceren! Echt gestoord!quote:
Laat het speculeren maar beginnen.. Zelf gok ik op de 2e Hardstyle Mixmasterz ofzo. Zou ook kunnen voor de Hard Bass 2010 CD ofzo, maar lijkt me onlogisch..quote:Ruud van Eijk: working on the cover for a new hardstyle album!
Edit2: En dit ook:quote:There is an EP coming up by Alphaverb & Intractable One and let's not forget about Intractable One's "Dikke Bleek EP" with the Jack Of Sound Remix.
We know it has taken ages to get this out there, but we really try to make 3 different versions to appeal to as much people as possible.
Ben benieuwd naar die andere 2quote:VA - AVIO EP // Volume 3
A1: Geck-o & Phrantic - The Hard Way
B1: Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010
B2: The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul
Prophet Hard 4.. Kwam altijd rond deze tijd uit..quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
Laat het speculeren maar beginnen.. Zelf gok ik op de 2e Hardstyle Mixmasterz ofzo. Zou ook kunnen voor de Hard Bass 2010 CD ofzo, maar lijkt me onlogisch..
Ik denk dat B1 een remake is van Pau DJ - Hands up (Put your hands up for Madrid). Kan zo geen YT filmpje vinden, maar is n dikke plaat kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef T-Force het volgende:
Edit2: En dit ook:
VA - AVIO EP // Volume 3
A1: Geck-o & Phrantic - The Hard Way
B1: Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010
B2: The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul
Ben benieuwd naar die andere 2![]()
Geck-O & Phrantic doen veel bij Theracords. Zou daar maar ff checken!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef T-Force het volgende:
Zo ook die klappert van Geck-O & Phrantic (al heb ik nog nooit gehoord van die kerels)
Zijn kicks lijken wat anders, het is nu echt een flinke tok geworden. Melodietje en dergelijke is allemaal wel over nagedacht, maar het is meer van hetzelfde met een matig kickje, dus inderdaad, kan mij ook niet zo trekken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:31 schreef NLS04 het volgende:
Wat ie vroeger maakt was wel vet maar sinds memento kan ik me geen plaat meer herinneren van BH wat me echt kon bekoren.. .
The R3bels hebben me vorig jaar erg verrast met een aantal sterke producties en zo te zien word die lijn in 2010 verder doorgezetquote:
Rubdownquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:48 schreef ElDani het volgende:
Rubdown blijft ook gewoon een track met een lading energie waar je bang van word!
Ze hebben hier wel wat leuke ideeen over maar daar zijn ze nog mee bezig. Als het doorgaat gaat het wel in de smaak vallen bij de liefhebbers, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Rubdown![]()
Misschien kan seth wat betreft J&W releases wat inside info delen? Ik had eigenlijk ook I've lost you van J&W en low-e als de nieuwe Avio verwacht maar die lijkt ook spoorloos verdwenen te zijn.
Spreek ze regelmatig jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef T-Force het volgende:
Hoezo weet Sethje dan veel van J&W af? Ben je een maat van hun ofzo?
Zeg ze maar dat ze weer wat mogen releasen haha, er ligt zo veel vets klaar! Lipservice Radio, I've Lost You, Rubdown, Autumn Green. Overdrive O vind ik zelf wat minder, maar goed. Waarschijnlijk komen die vanzelf wel een keer op een vinyltje terecht en gaat dat wel zijn gangetje.quote:
Zany doet wel wat leuke dingen in zijn set op euphoriaquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef ElDani het volgende:
Mixing van Prophet @ Euphoria..Mijn god wat een drama. Alsof ik letterlijk naar de radio luister. Intro skippen en crossfaderen maar.
A2 heeft ook niet veel verkeerd gedaan hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zany doet wel wat leuke dingen in zijn set op euphoria
Heb ik gezien met Twisted danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:12 schreef Dalton_ het volgende:
Krusaders tekenen bij scantraxx, aldus de scantraxx nieuwsbrief..
quote:Hardstyle-loos weekendje, volgende week Twisted
x2quote:
dat belooft een fijne plaat te wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:40 schreef ElDani het volgende:
edit:
Hard Bass anthem:
A1. To Protect & Serve
B1. Digital Punk Remix
Ik las op GHF dat het waarschijnlijk de neefjes van The Prophet zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog nooit van gehoord Krusaders![]()
Zie lang niet altijd de toegevoegde waarde van de meeste 'aanwinsten' bij scantraxx en fusion
dat zou wel sneu zijn...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik las op GHF dat het waarschijnlijk de neefjes van The Prophet zijn.
]quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik las op GHF dat het waarschijnlijk de neefjes van The Prophet zijn.
Get the F. outta herequote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Sethje het volgende:
A-Drive stond ook alleen maar op defqon omdat de pappie van 1 hun wethouder oid in almere iswelcome to the scene
quote:01:30 - 03:00 A-lusion
03:00 - 04:30 The Prophet
04.30 – 06.00 Crypsis
Precies... Zo werkt het wereldje nou eenmaal. Ons kent ons. Maar dat realiseer je pas als je zelf ergens tussen moet komen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
]
A-Drive stond ook alleen maar op defqon omdat de pappie van 1 hun wethouder oid in almere iswelcome to the scene
teen +1quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:45 schreef LeonH het volgende:
Hond van Headhunterz is bijna net zo groot als hem zelf:
http://ping.fm/p/URZ67
Met ruis erbij etcetera klonk de plaat erg goed, maar de previews zelf van die nieuwe tracks zijn nogal leeg voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog nooit van gehoord Krusaders![]()
Zie lang niet altijd de toegevoegde waarde van de meeste 'aanwinsten' bij scantraxx en fusion
Ik zou wel gaan, maar helaas allemaal afhakers :Squote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Get the F. outta here![]()
Nog Zak'ers vanaaf?
[..]
Lekker wijfquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:28 schreef T-Force het volgende:
Woohoo!! Ik heb Krusaders - Supernatural als promo![]()
Helaas vind ook ik m niet zo vet![]()
Maar achDJ Contest gisteren was wel leuk! Helaas niet door. 3 hardcore-dj's zijn door en die miss dutchlander. Ik kan er helaas niet veel meer van zeggen als wtf
![]()
Openen met Black High HeelsVerder beetje poep draaien enzo, maarja het blijft een lekker wijf zullen we maar zeggen
Haha inderdaad ik zocht haar ook gelijk even op @ partyflock en zag ook die fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |