Zeg ze maar dat ze weer wat mogen releasen haha, er ligt zo veel vets klaar! Lipservice Radio, I've Lost You, Rubdown, Autumn Green. Overdrive O vind ik zelf wat minder, maar goed. Waarschijnlijk komen die vanzelf wel een keer op een vinyltje terecht en gaat dat wel zijn gangetje.quote:
Zany doet wel wat leuke dingen in zijn set op euphoriaquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef ElDani het volgende:
Mixing van Prophet @ Euphoria..Mijn god wat een drama. Alsof ik letterlijk naar de radio luister. Intro skippen en crossfaderen maar.
A2 heeft ook niet veel verkeerd gedaan hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zany doet wel wat leuke dingen in zijn set op euphoria
Heb ik gezien met Twisted danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:12 schreef Dalton_ het volgende:
Krusaders tekenen bij scantraxx, aldus de scantraxx nieuwsbrief..
quote:Hardstyle-loos weekendje, volgende week Twisted
x2quote:
dat belooft een fijne plaat te wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:40 schreef ElDani het volgende:
edit:
Hard Bass anthem:
A1. To Protect & Serve
B1. Digital Punk Remix
Ik las op GHF dat het waarschijnlijk de neefjes van The Prophet zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog nooit van gehoord Krusaders![]()
Zie lang niet altijd de toegevoegde waarde van de meeste 'aanwinsten' bij scantraxx en fusion
dat zou wel sneu zijn...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik las op GHF dat het waarschijnlijk de neefjes van The Prophet zijn.
]quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik las op GHF dat het waarschijnlijk de neefjes van The Prophet zijn.
Get the F. outta herequote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Sethje het volgende:
A-Drive stond ook alleen maar op defqon omdat de pappie van 1 hun wethouder oid in almere iswelcome to the scene
quote:01:30 - 03:00 A-lusion
03:00 - 04:30 The Prophet
04.30 – 06.00 Crypsis
Precies... Zo werkt het wereldje nou eenmaal. Ons kent ons. Maar dat realiseer je pas als je zelf ergens tussen moet komen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
]
A-Drive stond ook alleen maar op defqon omdat de pappie van 1 hun wethouder oid in almere iswelcome to the scene
teen +1quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:45 schreef LeonH het volgende:
Hond van Headhunterz is bijna net zo groot als hem zelf:
http://ping.fm/p/URZ67
Met ruis erbij etcetera klonk de plaat erg goed, maar de previews zelf van die nieuwe tracks zijn nogal leeg voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog nooit van gehoord Krusaders![]()
Zie lang niet altijd de toegevoegde waarde van de meeste 'aanwinsten' bij scantraxx en fusion
Ik zou wel gaan, maar helaas allemaal afhakers :Squote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Get the F. outta here![]()
Nog Zak'ers vanaaf?
[..]
Lekker wijfquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:28 schreef T-Force het volgende:
Woohoo!! Ik heb Krusaders - Supernatural als promo![]()
Helaas vind ook ik m niet zo vet![]()
Maar achDJ Contest gisteren was wel leuk! Helaas niet door. 3 hardcore-dj's zijn door en die miss dutchlander. Ik kan er helaas niet veel meer van zeggen als wtf
![]()
Openen met Black High HeelsVerder beetje poep draaien enzo, maarja het blijft een lekker wijf zullen we maar zeggen
Haha inderdaad ik zocht haar ook gelijk even op @ partyflock en zag ook die fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |