En waarom dat dollartekenquote:Wake up in the morning feeling like P Diddy
(Hey, what up girl?)
Put my glasses on, Im out the door - Im gonna hit this city (Lets go)
Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack
Cause when I leave for the night, I aint coming back
Im talking - pedicure on our toes, toes
Trying on all our clothes, clothes
Boys blowing up our phones, phones
Drop-toping, playing our favorite cds
Pulling up to the parties
Trying to get a little bit tipsy
[CHORUS]
Dont stop, make it pop
DJ, blow my speakers up
Tonight, Imma fight
Til we see the sunlight
Tick tock, on the click
But the party dont stop
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh
[Chorus]
Aint got a care in world, but got plenty of beer
Aint got no money in my pocket, but Im already here
Now, the dudes are lining up cause they hear we got swagger
But we kick em to the curb unless they look like Mick Jagger
Im talking about - everybody getting crunk, crunk
Boys trying to touch my junk, junk
Gonna smack him if he getting too drunk, drunk
Now, now - we goin til they kick us out, out
Or the police shut us down, down
Police shut us down, down
Po-po shut us -
[Chorus] x 2
DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
You got me now
You gotta that sound
Yea, you got me
DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
Get your hands up
Put your hands up
No, the party dont stop until I walk in
Zal ik doen Donroycoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef donroyco het volgende:
Je moet je eens even laten nakijken, RF
So are you.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef rashudo het volgende:
Oh ik ben zo stoer want ik feest en ik ben een slet die drank en weed scoort bij gasten maar alleen als ze knap zijn want ik moet wel oppervlakkig zijn.
quote:
so what,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef rashudo het volgende:
Oh ik ben zo stoer want ik feest en ik ben een slet die drank en weed scoort bij gasten maar alleen als ze knap zijn want ik moet wel oppervlakkig zijn.
broodje bakpaoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat is een rijmelarij van likmefessie man![]()
owl cityquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef RedFever007 het volgende:
nu Fireflies van Owl City op 3FM
Nog zo'n zaadnummer
Die agent in die clip gaat haar zeker doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou haar wel doen.
Ze geilt op Mick Jagger.quote:Now, the dudes are lining up cause they hear we got swagger
But we kick em to the curb unless they look like Mick Jagger
Ken je Mc Martin?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:33 schreef padlarf het volgende:
Langzame neprap met autotune, kan het nog erger?
Ja dat is met al die rappers zo man! Vroegāh had je nog echte ganstahrap. Maar nu zeggen ze alleen maar Aight, Aah, Yeah en ze delen mee in de royaltiesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind alleen het begin bazig
Dat je P.Diddy hoort zeggen "Hey whattup girl ! "
quote:
En dan komt er vervolgens een uberlelijke faggot met een grafhoofd, 'grappige' nepsnor en een buideltas voorbijquote:
Dat is 'grappig' swaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
En dan komt er vervolgens een uberlelijke faggot met een grafhoofd, 'grappige' nepsnor en een buideltas voorbijJa nee echt begrijpelijk, wat een hunk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef Miam het volgende:
Ik vind het een lekker nummer en een lekker wijf.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh ze steekt haar middelvinger op, stoer en gewaagd hoor!quote:
Zolang ze d'r muil maar houdquote:
Wiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef FUUUU het volgende:
Is die gast met die nepsnor niet Dirt Nasty? Of zie ik het verkeerd?
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Plums het volgende:
tik tik
t is een tof nr en n geil wijf, onterechte klacht
Pics van je nichtje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef KTC76 het volgende:
M'n nichtje van 1 vindt het een leuk nummer en mijn nichtje is schattig, klacht onterecht.
Volgens mij zijn er best veel mensen die een hekel aan haar hebben, en terecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Vine het volgende:
Daar hebben we weer een "rebelse" FOK! nerd die tegen de stroom ingaat en een populair nummer haat_! Ga toch lekker in je band shirt lopen.
Dus als veel mensen iets goed vinden moet jij dat ook maar goed vinden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Vine het volgende:
Daar hebben we weer een "rebelse" FOK! nerd die tegen de stroom ingaat en een populair nummer haat_! Ga toch lekker in je band shirt lopen.
Flikker op man, het is toch gewoon een verschrikkelijk kutnummerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Vine het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Flikker op man, het is toch gewoon een verschrikkelijk kutnummerVelen zijn het met me eens lees ik gelukkig
![]()
Dank aan diegenen![]()
Dat zijn gewoon allemaal band-shirt-dragende nerds.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Flikker op man, het is toch gewoon een verschrikkelijk kutnummerVelen zijn het met me eens lees ik gelukkig
![]()
Dank aan diegenen![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
Dank aan diegenen![]()
quote:AMSTERDAM - Kesha heeft een raar voorval opgebiecht. De 'Tik Tok'-zangeres zei ooit in een kast van Paris Hilton te hebben overgegeven. Dat gebeurde tijdens een feestje bij de hotelerfgename thuis.
Hilton en Kesha ontmoetten elkaar jaren geleden tijdens opnames in het huis van Kesha voor 'The Simple Life'. Jaren later, toen Kesha inmiddels een hit op zak had, ontmoetten de twee elkaar weer op een feestje bij Hilton thuis.
"We waren allemaal aan het dansen. Ik werd ontzettend enthousiast", licht de zangeres toe.
Hilton blijkt niet rancuneus. "Ik wist niet dat ze over heeft gegeven in mijn kast. En als je dit leest Kesha, ik ben niet boos", vertelt Paris aan het Amerikaanse Life & Style.
"Je had gewoon iets te veel lol, het is goed zo. De enige die waarschijnlijk boos was, is de schoonmaakster die het heeft gevonden."
quote:
hij heeft gelijk jongens, swarma je weet wat je te doen staatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef KTC76 het volgende:
M'n nichtje van 1 vindt het een leuk nummer en mijn nichtje is schattig, klacht onterecht.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:39 schreef Teezie het volgende:
[..]
hij heeft gelijk jongens, swarma je weet wat je te doen staat
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
![]()
word.
Maar kesha is knap en er bestaat veel ergere meuk op tv hoor.
waarom geen topic over britney spears
of paris hilton, die zeugen van 'the hills'
die een hitje proberen te scoren
Jezusquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar er eerder uitzien als een crackhoer die een week niet gewassen heeft en met bier doucht.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar er eerder uitzien als een crackhoer die een week niet gewassen heeft en met bier doucht.
ffffuuuuquote:
Godver wat slecht. Ze kan dus niks zonder autotune hequote:
Ik prefereer toch echt een tandenborstel, schijnt ook beter te zijn voor de gesteldheid van je glazuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Bulletdodger het volgende:
leuk liedje toch? ik wil ook mijn tanden poetsen met een bottle of jack
nu naar 3FM luisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Ryon het volgende:
Kwaliteits nummer. Dat het nummer de komende maanden maar helemaal grijs gedraaid mag worden.
Okee, dit is niet perfect, maar ze is ook een beginnend artiest. Gelijktijdig zingen en dansen is erg moeilijk.quote:
Vroeger moesten beginnende artiesten groeien voor ze zoveel aandacht en ondersteuning kregen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Okee, dit is niet perfect, maar ze is ook een beginnend artiest. Gelijktijdig zingen en dansen is erg moeilijk.
Vroeger moesten beginnende artiesten het van hun stem hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vroeger moesten beginnende artiesten groeien voor ze zoveel aandacht en ondersteuning kregen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vroeger moesten beginnende artiesten het van hun stem hebben.
Ben je nou voor of tegen haar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vroeger moesten beginnende artiesten het van hun stem hebben.
Dit noemt je "garbage chic", niet meer dan een kledingstijl.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus? Is dit een nieuwe trend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Dit noemt je "garbage chic", niet meer dan een kledingstijl.
Hier vult ze haar garderobe aan bij een kledingbak in Duitsland![]()
GO COPS, GET THE DOGS, LETS GO FUCK WITH OLD FOLKS!"quote:
quote:
Edit: seen some pictures i wasn't aware ofquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Dit noemt je "garbage chic", niet meer dan een kledingstijl.
Hier vult ze haar garderobe aan bij een kledingbak in Duitsland![]()
Draai ik dagelijks, maar dan deze:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef TC03 het volgende:
Heeft er nog niemand gemeld dat dit nummer schaamteloos is gejat van Justice (Uffie)?
Dat spul dat jij met net hebt laten luisteren, kweekt nu allemaal tumortjes in mijn oor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:13 schreef ouderejongere het volgende:
Het hele album is geweldig
ik denk dat dit de volgende single gaat worden![]()
Geweldig, met die 8-bit-bliepjes, dit gaat een rage wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Dat spul dat jij met net hebt laten luisteren, kweekt nu allemaal tumortjes in mijn oor.
Persoonlijk vind ik dit haar beste song.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:05 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Draai ik dagelijks, maar dan deze:
Syd en Richard zouden zich omdraaien in hun graf als ze die crackhoer met een PF shirt zouden kunnen zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
Ze is cute! Iig op deze pic
Sproetjes, blond, sneakers en een pink floyd shirt
[ afbeelding ]
Dat is niet mis.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
[ afbeelding ]
Toppertje idd!quote:
Ik zou haar best kunnen geven, alleen wat RedFever007 zegt, ben ik mee eens. Dat wijf zit gewoon een beetje oorkanker te verspreiden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
[ afbeelding ]
Uffie is gewoon veel en veel beterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:05 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Draai ik dagelijks, maar dan deze:
Top, dat argumentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef KTC76 het volgende:
oudquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef Splutje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)(ke_ha_parodie).html
Tik Tak vond ik nog wel meevallen, maar Jezus Christus wat is dit voor teringherrie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:24 schreef RedFever007 het volgende:
Okee even een kickje hoor. Is Tik Tok al een kutnummer te noemen. Haar nieuwe nummer is nog, kan het zou je zeggen? Nou ja dus het kan, slechter![]()
![]()
ARGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een monsterquote:
Auto-tune is vetquote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Vortix het volgende:
Autotune voor meer dan twee seconden in een nummer stoppen
'Garbage chic'
Een dollarteken in het midden van je naam zetten
Voor even ja. Geen hele nummers.quote:
De meeste 'artiesten' doen dat ook om hun gebrek aan talent te verbergenquote:
Ik had dit lied al eerder getipt als potentiėle hit. Wat een geweldig nummerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tik Tak vond ik nog wel meevallen, maar Jezus Christus wat is dit voor teringherrie.
quote:
Wtf is dat?quote:
Niet hateuhquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef MissKriel het volgende:
Die videoclip van tik tok fok fok....is helemaal aids!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |