quote:

so what,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef rashudo het volgende:
Oh ik ben zo stoer want ik feest en ik ben een slet die drank en weed scoort bij gasten maar alleen als ze knap zijn want ik moet wel oppervlakkig zijn.

broodje bakpaoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat is een rijmelarij van likmefessie man![]()

owl cityquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef RedFever007 het volgende:
nu Fireflies van Owl City op 3FM
Nog zo'n zaadnummer

Die agent in die clip gaat haar zeker doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou haar wel doen.

Ze geilt op Mick Jagger.quote:Now, the dudes are lining up cause they hear we got swagger
But we kick em to the curb unless they look like Mick Jagger

Ken je Mc Martin?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:33 schreef padlarf het volgende:
Langzame neprap met autotune, kan het nog erger?

Ja dat is met al die rappers zo man! Vroegâh had je nog echte ganstahrap. Maar nu zeggen ze alleen maar Aight, Aah, Yeah en ze delen mee in de royaltiesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind alleen het begin bazig
Dat je P.Diddy hoort zeggen "Hey whattup girl ! "

quote:

En dan komt er vervolgens een uberlelijke faggot met een grafhoofd, 'grappige' nepsnor en een buideltas voorbijquote:

Dat is 'grappig' swaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
En dan komt er vervolgens een uberlelijke faggot met een grafhoofd, 'grappige' nepsnor en een buideltas voorbijJa nee echt begrijpelijk, wat een hunk.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |