hij heeft gelijk jongens, swarma je weet wat je te doen staatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef KTC76 het volgende:
M'n nichtje van 1 vindt het een leuk nummer en mijn nichtje is schattig, klacht onterecht.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:39 schreef Teezie het volgende:
[..]
hij heeft gelijk jongens, swarma je weet wat je te doen staat
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
![]()
word.
Maar kesha is knap en er bestaat veel ergere meuk op tv hoor.
waarom geen topic over britney spears
of paris hilton, die zeugen van 'the hills'
die een hitje proberen te scoren
Jezusquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar er eerder uitzien als een crackhoer die een week niet gewassen heeft en met bier doucht.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar er eerder uitzien als een crackhoer die een week niet gewassen heeft en met bier doucht.
ffffuuuuquote:
Godver wat slecht. Ze kan dus niks zonder autotune hequote:
Ik prefereer toch echt een tandenborstel, schijnt ook beter te zijn voor de gesteldheid van je glazuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Bulletdodger het volgende:
leuk liedje toch? ik wil ook mijn tanden poetsen met een bottle of jack
nu naar 3FM luisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Ryon het volgende:
Kwaliteits nummer. Dat het nummer de komende maanden maar helemaal grijs gedraaid mag worden.
Okee, dit is niet perfect, maar ze is ook een beginnend artiest. Gelijktijdig zingen en dansen is erg moeilijk.quote:
Vroeger moesten beginnende artiesten groeien voor ze zoveel aandacht en ondersteuning kregen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Okee, dit is niet perfect, maar ze is ook een beginnend artiest. Gelijktijdig zingen en dansen is erg moeilijk.
Vroeger moesten beginnende artiesten het van hun stem hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vroeger moesten beginnende artiesten groeien voor ze zoveel aandacht en ondersteuning kregen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vroeger moesten beginnende artiesten het van hun stem hebben.
Ben je nou voor of tegen haar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vroeger moesten beginnende artiesten het van hun stem hebben.
Dit noemt je "garbage chic", niet meer dan een kledingstijl.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus? Is dit een nieuwe trend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Dit noemt je "garbage chic", niet meer dan een kledingstijl.
Hier vult ze haar garderobe aan bij een kledingbak in Duitsland![]()
GO COPS, GET THE DOGS, LETS GO FUCK WITH OLD FOLKS!"quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |