hij heeft gelijk jongens, swarma je weet wat je te doen staatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef KTC76 het volgende:
M'n nichtje van 1 vindt het een leuk nummer en mijn nichtje is schattig, klacht onterecht.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:39 schreef Teezie het volgende:
[..]
hij heeft gelijk jongens, swarma je weet wat je te doen staat
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
![]()
word.
Maar kesha is knap en er bestaat veel ergere meuk op tv hoor.
waarom geen topic over britney spears
of paris hilton, die zeugen van 'the hills'
die een hitje proberen te scoren
Jezusquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar er eerder uitzien als een crackhoer die een week niet gewassen heeft en met bier doucht.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar er eerder uitzien als een crackhoer die een week niet gewassen heeft en met bier doucht.
ffffuuuuquote:
Godver wat slecht. Ze kan dus niks zonder autotune hequote:
Ik prefereer toch echt een tandenborstel, schijnt ook beter te zijn voor de gesteldheid van je glazuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Bulletdodger het volgende:
leuk liedje toch? ik wil ook mijn tanden poetsen met een bottle of jack
nu naar 3FM luisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Ryon het volgende:
Kwaliteits nummer. Dat het nummer de komende maanden maar helemaal grijs gedraaid mag worden.
Okee, dit is niet perfect, maar ze is ook een beginnend artiest. Gelijktijdig zingen en dansen is erg moeilijk.quote:
Vroeger moesten beginnende artiesten groeien voor ze zoveel aandacht en ondersteuning kregen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Okee, dit is niet perfect, maar ze is ook een beginnend artiest. Gelijktijdig zingen en dansen is erg moeilijk.
Vroeger moesten beginnende artiesten het van hun stem hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vroeger moesten beginnende artiesten groeien voor ze zoveel aandacht en ondersteuning kregen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vroeger moesten beginnende artiesten het van hun stem hebben.
Ben je nou voor of tegen haar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vroeger moesten beginnende artiesten het van hun stem hebben.
Dit noemt je "garbage chic", niet meer dan een kledingstijl.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus? Is dit een nieuwe trend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Dit noemt je "garbage chic", niet meer dan een kledingstijl.
Hier vult ze haar garderobe aan bij een kledingbak in Duitsland![]()
GO COPS, GET THE DOGS, LETS GO FUCK WITH OLD FOLKS!"quote:
quote:
Edit: seen some pictures i wasn't aware ofquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Dit noemt je "garbage chic", niet meer dan een kledingstijl.
Hier vult ze haar garderobe aan bij een kledingbak in Duitsland![]()
Draai ik dagelijks, maar dan deze:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef TC03 het volgende:
Heeft er nog niemand gemeld dat dit nummer schaamteloos is gejat van Justice (Uffie)?
Dat spul dat jij met net hebt laten luisteren, kweekt nu allemaal tumortjes in mijn oor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:13 schreef ouderejongere het volgende:
Het hele album is geweldig
ik denk dat dit de volgende single gaat worden![]()
Geweldig, met die 8-bit-bliepjes, dit gaat een rage wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Dat spul dat jij met net hebt laten luisteren, kweekt nu allemaal tumortjes in mijn oor.
Persoonlijk vind ik dit haar beste song.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:05 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Draai ik dagelijks, maar dan deze:
Syd en Richard zouden zich omdraaien in hun graf als ze die crackhoer met een PF shirt zouden kunnen zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
Ze is cute! Iig op deze pic
Sproetjes, blond, sneakers en een pink floyd shirt
[ afbeelding ]
Dat is niet mis.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
[ afbeelding ]
Toppertje idd!quote:
Ik zou haar best kunnen geven, alleen wat RedFever007 zegt, ben ik mee eens. Dat wijf zit gewoon een beetje oorkanker te verspreiden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
[ afbeelding ]
Uffie is gewoon veel en veel beterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:05 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Draai ik dagelijks, maar dan deze:
Top, dat argumentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef KTC76 het volgende:
M'n nichtje van 1 vindt het een leuk nummer en mijn nichtje is schattig, klacht onterecht.
oudquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef Splutje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)(ke_ha_parodie).html
Tik Tak vond ik nog wel meevallen, maar Jezus Christus wat is dit voor teringherrie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:24 schreef RedFever007 het volgende:
Okee even een kickje hoor. Is Tik Tok al een kutnummer te noemen. Haar nieuwe nummer is nog, kan het zou je zeggen? Nou ja dus het kan, slechter![]()
![]()
ARGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een monsterquote:
Auto-tune is vetquote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Vortix het volgende:
Autotune voor meer dan twee seconden in een nummer stoppen
'Garbage chic'
Een dollarteken in het midden van je naam zetten
Voor even ja. Geen hele nummers.quote:
De meeste 'artiesten' doen dat ook om hun gebrek aan talent te verbergenquote:
Ik had dit lied al eerder getipt als potentiële hit. Wat een geweldig nummerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tik Tak vond ik nog wel meevallen, maar Jezus Christus wat is dit voor teringherrie.
quote:
Wtf is dat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |