Edit: seen some pictures i wasn't aware ofquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Dit noemt je "garbage chic", niet meer dan een kledingstijl.
Hier vult ze haar garderobe aan bij een kledingbak in Duitsland![]()
Draai ik dagelijks, maar dan deze:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef TC03 het volgende:
Heeft er nog niemand gemeld dat dit nummer schaamteloos is gejat van Justice (Uffie)?
Dat spul dat jij met net hebt laten luisteren, kweekt nu allemaal tumortjes in mijn oor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:13 schreef ouderejongere het volgende:
Het hele album is geweldig
ik denk dat dit de volgende single gaat worden![]()
Geweldig, met die 8-bit-bliepjes, dit gaat een rage wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Dat spul dat jij met net hebt laten luisteren, kweekt nu allemaal tumortjes in mijn oor.
Persoonlijk vind ik dit haar beste song.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:05 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Draai ik dagelijks, maar dan deze:
Syd en Richard zouden zich omdraaien in hun graf als ze die crackhoer met een PF shirt zouden kunnen zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
Ze is cute! Iig op deze pic
Sproetjes, blond, sneakers en een pink floyd shirt
[ afbeelding ]
Dat is niet mis.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
[ afbeelding ]
Toppertje idd!quote:
Ik zou haar best kunnen geven, alleen wat RedFever007 zegt, ben ik mee eens. Dat wijf zit gewoon een beetje oorkanker te verspreiden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef Dooftoon het volgende:
[ afbeelding ]
Uffie is gewoon veel en veel beterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:05 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Draai ik dagelijks, maar dan deze:
Top, dat argumentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef KTC76 het volgende:
M'n nichtje van 1 vindt het een leuk nummer en mijn nichtje is schattig, klacht onterecht.
oudquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef Splutje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)(ke_ha_parodie).html
Tik Tak vond ik nog wel meevallen, maar Jezus Christus wat is dit voor teringherrie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:24 schreef RedFever007 het volgende:
Okee even een kickje hoor. Is Tik Tok al een kutnummer te noemen. Haar nieuwe nummer is nog, kan het zou je zeggen? Nou ja dus het kan, slechter![]()
![]()
ARGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een monsterquote:
Auto-tune is vetquote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Vortix het volgende:
Autotune voor meer dan twee seconden in een nummer stoppen
'Garbage chic'
Een dollarteken in het midden van je naam zetten
Voor even ja. Geen hele nummers.quote:
De meeste 'artiesten' doen dat ook om hun gebrek aan talent te verbergenquote:
Ik had dit lied al eerder getipt als potentiële hit. Wat een geweldig nummerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tik Tak vond ik nog wel meevallen, maar Jezus Christus wat is dit voor teringherrie.
quote:
Wtf is dat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |