quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef Miam het volgende:
Ik vind het een lekker nummer en een lekker wijf.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh ze steekt haar middelvinger op, stoer en gewaagd hoor!quote:
Zolang ze d'r muil maar houdquote:
Wiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef FUUUU het volgende:
Is die gast met die nepsnor niet Dirt Nasty? Of zie ik het verkeerd?
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Plums het volgende:
tik tik
t is een tof nr en n geil wijf, onterechte klacht
Pics van je nichtje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef KTC76 het volgende:
M'n nichtje van 1 vindt het een leuk nummer en mijn nichtje is schattig, klacht onterecht.
Volgens mij zijn er best veel mensen die een hekel aan haar hebben, en terecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Vine het volgende:
Daar hebben we weer een "rebelse" FOK! nerd die tegen de stroom ingaat en een populair nummer haat_! Ga toch lekker in je band shirt lopen.
Dus als veel mensen iets goed vinden moet jij dat ook maar goed vinden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Vine het volgende:
Daar hebben we weer een "rebelse" FOK! nerd die tegen de stroom ingaat en een populair nummer haat_! Ga toch lekker in je band shirt lopen.
Flikker op man, het is toch gewoon een verschrikkelijk kutnummerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Vine het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Flikker op man, het is toch gewoon een verschrikkelijk kutnummerVelen zijn het met me eens lees ik gelukkig
![]()
Dank aan diegenen![]()
Dat zijn gewoon allemaal band-shirt-dragende nerds.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Flikker op man, het is toch gewoon een verschrikkelijk kutnummerVelen zijn het met me eens lees ik gelukkig
![]()
Dank aan diegenen![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
Dank aan diegenen![]()
quote:AMSTERDAM - Kesha heeft een raar voorval opgebiecht. De 'Tik Tok'-zangeres zei ooit in een kast van Paris Hilton te hebben overgegeven. Dat gebeurde tijdens een feestje bij de hotelerfgename thuis.
Hilton en Kesha ontmoetten elkaar jaren geleden tijdens opnames in het huis van Kesha voor 'The Simple Life'. Jaren later, toen Kesha inmiddels een hit op zak had, ontmoetten de twee elkaar weer op een feestje bij Hilton thuis.
"We waren allemaal aan het dansen. Ik werd ontzettend enthousiast", licht de zangeres toe.
Hilton blijkt niet rancuneus. "Ik wist niet dat ze over heeft gegeven in mijn kast. En als je dit leest Kesha, ik ben niet boos", vertelt Paris aan het Amerikaanse Life & Style.
"Je had gewoon iets te veel lol, het is goed zo. De enige die waarschijnlijk boos was, is de schoonmaakster die het heeft gevonden."
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |