whehe.. je krabbelt al snel terug.. Not so tough..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah ik dolde wat, maar dit soort teksten doen me zo echt helemaal niets eigenlijk.
Als ik sterf dan wil ik die tekst op m'n kaartje hebbenquote:
I'm not so toughquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehe.. je krabbelt al snel terug.. Not so tough..
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een affaires allemaal hier op het werk![]()
Er is bijna geen collega die nog niets met een collega heeft gehadEn maar vreemdgaan allemaal
Damn
Nja.. misschien dan wel aangepast aan jezelf?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik sterf dan wil ik die tekst op m'n kaartje hebben
Nou wat een fijne gedachtes zo op de vroege middag
Laster en smaadquote:
Houdt je op het werk ook een lijstje bij, en komt iedereen het netjes bij je meldenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:19 schreef ripley1 het volgende:
[..]Hier is iedereen heel baraf, de sfeer is daardoor ook heel goed
Onee.. de lijstjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Houdt je op het werk ook een lijstje bij, en komt iedereen het netjes bij je melden
\quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Houdt je op het werk ook een lijstje bij, en komt iedereen het netjes bij je melden
Of zullen mensen het heel goed verborgen kunnen houden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:19 schreef ripley1 het volgende:
Hier is iedereen heel baraf, de sfeer is daardoor ook heel goed
Of niet, wat een flutrapport en wat een kul-reacties erop.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu wel een gevoel ja. Lichte woede om hoe de bevolking weer met een kluitje het riet ingestuurd wordt.
Homo's neuken toch ook met elkaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef ripley1 het volgende:
[..]
\
We hebben hier bijna alleen vrouwen en homo's. En de heteromannen zijn liefjes die niet vreemdgaan
Sorry hoor, maar heel vaak kunnen vreemdgaaners het goed verborgen houden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef ripley1 het volgende:
[..]
\
We hebben hier bijna alleen vrouwen en homo's. En de heteromannen zijn liefjes die niet vreemdgaan
en het schijnt dat vrouwen vaker vreemdgaan dan mannen, maar bij mannen komt het wel vaker uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heel vaak kunnen vreemdgaaners het goed verborgen houden.
Ik zie in de media best wel schokkend hoge percentages voor vreemdgaan.
is dat trouwens inmiddels niet al normaal?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu wel een gevoel ja. Lichte woede om hoe de bevolking weer met een kluitje het riet ingestuurd wordt.
hoe zou dat toch komen!?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en het schijnt dat vrouwen vaker vreemdgaan dan mannen, maar bij mannen komt het wel vaker uit
I know, op mijn vorige werk gebeurde het ook wel regelmatigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heel vaak kunnen vreemdgaaners het goed verborgen houden.
Ik zie in de media best wel schokkend hoge percentages voor vreemdgaan.
omdat vrouwen achterbaks zijn?quote:
Ik hoop dat ik het nooit normaal ga vinden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat trouwens inmiddels niet al normaal?
hier is het eigenlijk minder geworden de laatste jaren, geen idee waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:32 schreef ripley1 het volgende:
[..]
I know, op mijn vorige werk gebeurde het ook wel regelmatig
nja, je kan er niks tegen doen... das het probleemquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het nooit normaal ga vinden!
Klopt wel. Ben zelf maar 1x vreemd gegaan, en ben met 2 meiden bezig geweest die een vriend haddenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en het schijnt dat vrouwen vaker vreemdgaan dan mannen, maar bij mannen komt het wel vaker uit
De CU wil bier uit de supermarkt halen en duurder maken...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me er allang niet druk meer om maken eigenlijk, ze doen maar, zolang ik werk heb, uit kan, dingen kan kopen zal het me allemaal aan mijn reet roesten.
geld zatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De CU wil bier uit de supermarkt halen en duurder maken...
Deze lulde ik uit mijn nek, maar wel even de dingen in perspectief brengenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geld zat.
Nee, natuurlijk zijn er vervelende dingen, maar over het algemeen treffen dit soort zaken me nou ook weer niet zo direct. Het stoort me wel, maar ik maak me er niet meer druk om.
dat het uit de supermarkt gehaald wordt kan ik nog wel mee leven..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De CU wil bier uit de supermarkt halen en duurder maken...
Nja. alles wordt duurder..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze lulde ik uit mijn nek, maar wel even de dingen in perspectief brengen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:40 schreef vencodark het volgende:
Feelings, ohwohoo feelings. Wish I never met you, feelings of haaaate. (waar is de zing of melodie smiley als je hm nodig hebt?)
Ik verdien ook elk jaar meer, dus achquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. alles wordt duurder..
en nog even en we zijn amerika
Liever Amerika dan Noorwegen of Zweden *brrr*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. alles wordt duurder..
en nog even en we zijn amerika
Multiple choice:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat vrouwen achterbaks zijn?
Zweden is redelijk bijgetrokken, bier is er bijna betaalbaar inmiddelsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Liever Amerika dan Noorwegen of Zweden *brrr*
(Overigens zijn we al vele malen duurder dan Amerika. En het zal alleen maar erger worden zolang de olie in dollars wordt afgerekend. Saliant detail: ook dat hebben we te danken aan de inval in Irak, want Irak wilde het in euro's gaan doen. Daar heeft Nederland zich flink mee in de vingers gesneden.)
Dank u.quote:
nja, ik verdien dit jaar niks meer dan vorig jaar volgens mij..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verdien ook elk jaar meer, dus ach. Inflatiecorrectie etc
.
Dat zou er verband mee kunnen hebben jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik verdien dit jaar niks meer dan vorig jaar volgens mij..
mja.. dat kan eraan liggen dat ik een half jaar geleden al een nieuw contract had moeten tekenen ofzo
Okequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Multiple choice:
1. Vrouwen zijn gemeen. Als ze iets krijgen met een man die al bezet is dan willen ze de andere vrouw zo veel mogelijk pijn doen, en wordt het dus verteld.
2. Vrouwen praten te veel. De vrouw waarmee de man is vreemdgegaan vertelt dit aan al haar vriendinnen, die dit weer aan al hun vriendinnen vertellen etc. Tot iedereen het weet.
3. de man wast zijn piemel niet goed
4. de man weet niet hoe hij dit verborgen moet houden omdat vrouwen wantrouwiger zijn
5. de vrouw heeft vriendinnen die voor haar klaarstaan als getuige
6. de man voelt zich schuldig en biecht het op
7. de vrouw voelt zich schuldig maar zegt niks omdat het de relatie kan beschadigen
Meer choices mogen worden toegevoegd!
![]()
Bij mijn bedrijf is er gewoon een salarisstop hoor. Geen CAO, en ook geen inflatiecorrectie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou er verband mee kunnen hebben ja.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mijn bedrijf is er gewoon een salarisstop hoor. Geen CAO, en ook geen inflatiecorrectie.
Kerstpakket betaal je ook zelfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, das kut, hier niet gelukkig. Volledige bonus, trede op de schaal omhoog en kerstpakket
.
Dat krijg je als je thuis woontquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..] Zieke (lullig verkoudheidje) vader die daarom thuis blijft"Je moet de hond vanmiddag maar niet te laat uitlaten hoor".
![]()
Dit heb ik nooit begrepen... Wat is er dan vies... en waar houden ze hun piemel zodat ie zo vies wordt? Als je elke dag doucht en niet te wild plast is er toch niks aan de hand? Of is dat alleen bij mannen met een voorhuid?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef OmniRocket het volgende:
Multiple choice:
[..]
Voorhuid heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat krijg je als je thuis woont![]()
[..]
Dit heb ik nooit begrepen... Wat is er dan vies... en waar houden ze hun piemel zodat ie zo vies wordt? Als je elke dag doucht en niet te wild plast is er toch niks aan de hand? Of is dat alleen bij mannen met een voorhuid?
Dus vrouwen liegen makkelijkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Multiple choice:
1. Vrouwen zijn gemeen. Als ze iets krijgen met een man die al bezet is dan willen ze de andere vrouw zo veel mogelijk pijn doen, en wordt het dus verteld.
2. Vrouwen praten te veel. De vrouw waarmee de man is vreemdgegaan vertelt dit aan al haar vriendinnen, die dit weer aan al hun vriendinnen vertellen etc. Tot iedereen het weet.
4. de man weet niet hoe hij dit verborgen moet houden omdat vrouwen wantrouwiger zijn
5. de vrouw heeft vriendinnen die voor haar klaarstaan als getuige
6. de man voelt zich schuldig en biecht het op
7. de vrouw voelt zich schuldig maar zegt niks omdat het de relatie kan beschadigen
Meer choices mogen worden toegevoegd!
Oke![]()
Douchen die mannen zich dan niet elke dag?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voorhuid heeft er niks mee te maken.
Vieze piemels krijg je van slecht/niet wassen.
Nee, dat doet niet iedereen. Ik douche ook niet elke dag. Zonde van het water en mijn huid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
Douchen die mannen zich dan niet elke dag?
Dat doet toch iedereen?
Ik weet het. Maar ik bepaal altijd zelf hoelaat ik die hond uitlaat. Dat hoeft niet mijn pa ineens te gaan zeggen. Het is altijd vrij irritant als pa 'ziek' thuis is.quote:
het ging over vreemdgaan..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat krijg je als je thuis woont![]()
[..]
Dit heb ik nooit begrepen... Wat is er dan vies... en waar houden ze hun piemel zodat ie zo vies wordt? Als je elke dag doucht en niet te wild plast is er toch niks aan de hand? Of is dat alleen bij mannen met een voorhuid?
Niet iedereen en als je je verder dagelijks wel wast, hoef je niet perse 'uitgebreid' te douchen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen?
Ik heb tot nu toe ieder jaar een flinke verhoging gehad, zo ook dit jaar. Ik heb altijd een fijne baas gehadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kerstpakket betaal je ook zelf
Ik heb wel een verhoging gehad. Zolang ik nog niet aan een afgesproken bedrag zit, en het niet compleet verkut, MOETEN ze me een verhoing geven van een paar procent. Nu ideaal. Maar in goede tijden wordt dat gewoon onderdeel van wat ik sowieso zou krijgen (nu 3% per jaar, maar als het weer goed gaat, krijg ik niet 4% EN die 3%).
Ja.. dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus vrouwen liegen makkelijker.
Nja, Hygienisch is andersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar GvsE bedoelt dat die man nog onder de vrouwensap zit na het slippertje en dat vindt de vrouw van de man ws. wel wat vies
Oh, ik heb een fijne baas hoor. Maar als mijn baas vrolijk doorgaat met loonsverhoging en bonussen, kan hij over 3 jaar de tent sluiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:59 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ieder jaar een flinke verhoging gehad, zo ook dit jaar. Ik heb altijd een fijne baas gehad
Ah, ja ... sommige vrouwen laten soms nasty hoeveelheden vocht achter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ging over vreemdgaan..
lippenstift, geur... that kinda shit
Er was eens......quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef ripley1 het volgende:
[..]
\
maar als jij sochtends doucht.. en smiddags een slippertje hebt op het werk, en drna naar huis naar je vrouw/vriendin gaat, en die toevallig enorme zin heeft.. heeft die ene keer douchen niet bepaald veel nut gehadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen?
Dan zal ik wel een enorme stinkerd zijn, maar ik ruik naar zweet en zo aan het einde van de dag. Ik was me altijd elke dag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat doet niet iedereen. Ik douche ook niet elke dag. Zonde van het water en mijn huid.
(ik was wel elke dag mijn piemel, eigenlijk twee keer per dag)
mannen ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ah, ja ... sommige vrouwen laten soms nasty hoeveelheden vocht achter.
Dat douche ik er toch meestal wel graag gelijk vanaf.
Lezenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een enorme stinkerd zijn, maar ik ruik naar zweet en zo aan het einde van de dag. Ik was me altijd elke dag.
Er hebben maar 3 mensen binnen het bedrijf loonsverhoging gehad en daar was ik er een van. Dus het zal wel meevallenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik heb een fijne baas hoor. Maar als mijn baas vrolijk doorgaat met loonsverhoging en bonussen, kan hij over 3 jaar de tent sluiten.
quote:
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als jij sochtends doucht.. en smiddags een slippertje hebt op het werk, en drna naar huis naar je vrouw/vriendin gaat, en die toevallig enorme zin heeft.. heeft die ene keer douchen niet bepaald veel nut gehad
Dan douchen ze, komen ze thuis en vraagt moeders de vrouw zich af waarom ze gedouched hebben (en waar?)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef OmniRocket het volgende:
als ze nou douchen na afloop van het avontuurtje voordat ze bij vriendin langsgaan... maar nee, ze zijn daar te dom voor, maar dat was eigenlijk al zo toen ze vreemd gingen
Ow, dat vind ik zo'n gedoe. Wassen equals douchen voor mijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lezen
Ik was me twee keer per dag.
Ik douche niet elke dag.
Wat zal wel meevallen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Er hebben maar 3 mensen binnen het bedrijf loonsverhoging gehad en daar was ik er een van. Dus het zal wel meevallen
Ik las, en ik las dat je je roze pinkje wast..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lezen
Ik was me twee keer per dag.
Ik douche niet elke dag.
Bij mij dus niet. Zeker twee keer per dag douchen kost veel te veel water en het is ook zeker niet goed voor je huid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:03 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik zo'n gedoe. Wassen equals douchen voor mij
nee, dat mocht je automagisch aannemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik las, en ik las dat je je roze pinkje wast..
de rest zat er niet tussen
want ze ruiken ineens naar rozen ipv madeliefjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan douchen ze, komen ze thuis en vraagt moeders de vrouw zich af waarom ze gedouched hebben (en waar?)
Ik heb gelukkig een prima huidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij dus niet. Zeker twee keer per dag douchen kost veel te veel water en het is ook zeker niet goed voor je huid.
ik ben niet zo goed in magischquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, dat mocht je automagisch aannemen
Moesten veel spullen sjouwen op het werk en ze hebben daar een douche ^^quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan douchen ze, komen ze thuis en vraagt moeders de vrouw zich af waarom ze gedouched hebben (en waar?)
Klopt, en ik had het over de mijne.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het ook over mijn bedrijf. Niet over die van jou.
Die van de hema zeker he? Wel cutequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb keeeeei lieve spiegelei-vormen gekocht voor deze carnaval-valentijn
In deze vorm dus:
Kunnen ze "op de eier" bij mij (carnavalsriteeltje) en dan a la Valentijn
Ze lagen voor 0.79 eur bij de Liddlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Die van de hema zeker he? Wel cute
Konijntjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze lagen voor 0.79 eur bij de Liddl
Was er net omdat een collega boodschappen moest doen.
Ze hadden ook eendjes en konijntjes
Ik word sjaggo als iemand continue alles op zichzelf betrekt en compleet negeert wat de ander zegt...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Klopt, en ik had het over de mijne.
Je hoeft niet op elk ding dat ik post sjacho te reageren btw
Ik negeer helemaal niet wat een ander zegt, ik reageer er opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word sjaggo als iemand continue alles op zichzelf betrekt en compleet negeert wat de ander zegt...
Nu betrek je het weer op jezelf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niet wat een ander zegt, ik reageer er opLees maar eens terug. Maar jij hebt duidelijk besloten om je aan mij te ergeren - als het je gelukkig maakt ben ik blij voor je
Shoot? Konijntjes?quote:
":D Hier is iedereen heel baraf, de sfeer is daardoor ook heel goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niet wat een ander zegt, ik reageer er opLees maar eens terug. Maar jij hebt duidelijk besloten om je aan mij te ergeren - als het je gelukkig maakt ben ik blij voor je
Als je een reactie niet op jezelf betrekt, zijn we vrij snel uitgepraat hier hèquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik word sjaggo als iemand continue alles op zichzelf betrekt en compleet negeert wat de ander zegt...
Ja Rip! Daar zijn de bewijzen. Wil je nu eens ophouden met over je eigen leven vertellen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
":D Hier is iedereen heel baraf, de sfeer is daardoor ook heel goed
Deze niet.
I know, op mijn vorige werk gebeurde het ook wel regelmatig
Ik heb tot nu toe ieder jaar een flinke verhoging gehad, zo ook dit jaar. Ik heb altijd een fijne baas gehad
Dan zal ik wel een enorme stinkerd zijn, maar ik ruik naar zweet en zo aan het einde van de dag. Ik was me altijd elke dag.
Ik heb gelukkig een prima huidDa's nou net 1 van de dingen die nog wel appetijtelijk aan me zijn
Klopt, en ik had het over de mijne."
En probeer nou Godverdomme nog eens te beweren dat je niet alles op jezelf betrekt!
Omdat zij dat de hele tijd doet. Zelfs als ze een tip geeft aan iemand, dan nog doet ze dat aan de hand van hoe ze dat zelf ervaart. En dan ook nog eens met zo'n 'ik-ben-beter-dan-jij'-sausje. Daarom.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je een reactie niet op jezelf betrekt, zijn we vrij snel uitgepraat hier hè
Iedereen doet dat dus, en ook lang niet iedereen reageert op degene die ze quoten. En waarom erger je je daar alleen aan bij Rip?
En als ik het op mezelf betrek..
Hoe moet ze het anders doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat zij dat de hele tijd doet. Zelfs als ze een tip geeft aan iemand, dan nog doet ze dat aan de hand van hoe ze dat zelf ervaart. En dan ook nog eens met zo'n 'ik-ben-beter-dan-jij'-sausje. Daarom.
Vertel anders gewoon welke thee je drinkt, of welke film je gezien hebt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja Rip! Daar zijn de bewijzen. Wil je nu eens ophouden met over je eigen leven vertellen!![]()
Je kan veel beter dingen verzinnen of zaken vertellen die over andere gaan.
Ze heeft Avatar gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vertel anders gewoon welke thee je drinkt, of welke film je gezien hebt!
Nja, er is altijd een mogelijkheid tot oplossingen geven die je niet op jezelf betrekt, maar ja, als je alles al hebt meegemaakt wordt dat moeilijk...quote:
Ja, logisch! Waar baseer jij je adviezen op?! Rip heeft imo absoluut niet de neiging om haar leven beter te laten lijken dan dat van een ander, daar is ze (voor zover ik dat kan inschatten) helemaal niet de persoon voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Omdat zij dat de hele tijd doet. Zelfs als ze een tip geeft aan iemand, dan nog doet ze dat aan de hand van hoe ze dat zelf ervaart. En dan ook nog eens met zo'n 'ik-ben-beter-dan-jij'-sausje. Daarom.
Dat is het vooral, denk ik. Dat daardoor iedere ander wel op die manier kan reageren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat de rip-emmer gewoon vrij vol is
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef ripley1 het volgende:
Weet je wat, geniet er lekker van mensen. Als ik kennelijk zo een vervelende poster en reageerder ben, die nooit interesse heeft in een ander, dan zal het wel erg gezellig worden hier vanaf nu. Kan stbaby kijken of ie op een ander zijn frustratie kan botvieren. Ik heb er namelijk genoeg van.
Ik probeer al een tijdje om niet door te drammen waar ik van word beschuldigt, ik interesseer me juist in iedereen en stel vargen naar ervaringen en heb respect voor bv JB's gevoel over haar relatie en als nog word elk woord dat ik zeg afgebitcht. Want het ligt aan mij.
Nou zak er lekker in. Dag mensen.
Dat maakt mijn dag goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef ripley1 het volgende:
Weet je wat, geniet er lekker van mensen. Als ik kennelijk zo een vervelende poster en reageerder ben, die nooit interesse heeft in een ander, dan zal het wel erg gezellig worden hier vanaf nu. Kan stbaby kijken of ie op een ander zijn frustratie kan botvieren. Ik heb er namelijk genoeg van.
Ik probeer al een tijdje om niet door te drammen waar ik van word beschuldigt, ik interesseer me juist in iedereen en stel vargen naar ervaringen en heb respect voor bv JB's gevoel over haar relatie en als nog word elk woord dat ik zeg afgebitcht. Want het ligt aan mij.
Kinderachtig figuurquote:
quote:
Haar posts maken mij sjagrijnig, ze post niet meer, dan kan mijn dag er niet slechter op worden. Toch?quote:
Zeg ik zit hier niet voor jan met de kleine lul je punt te steunen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef ripley1 het volgende:
Dat haar posts je chagrijnig kunnen maken is op zich alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Haar posts maken mij sjagrijnig, ze post niet meer, dan kan mijn dag er niet slechter op worden. Toch?
Waarom laat jij je chagrijnig worden door de mening van één persoon die je nauwelijks kent?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar posts maken mij sjagrijnig, ze post niet meer, dan kan mijn dag er niet slechter op worden. Toch?
We moeten het even over Avatar hebben denk ik!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg ik zit hier niet voor jan met de kleine lul je punt te steunen.
Kop dicht trollquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat haar posts je chagrijnig kunnen maken is op zich alLees er overheen of gebruik voor dat geld wat je aan Fok! uit geeft (wat ook
is) om haar te blokkeren. Dan hoef je het niet meer te lezen.
Oooh en wat lees ik hier! Wat ik vind! Wat een ramp!
Ja Nouk, dat vind ik nu echt niet kunnen hoor. Hoe durf je hier je persoonlijke mening te geven?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat haar posts je chagrijnig kunnen maken is op zich alLees er overheen of gebruik voor dat geld wat je aan Fok! uit geeft (wat ook
BEK DICHT! TRUT!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef vencodark het volgende:
Het is wel vrij lastig om gewoon te posten zonder ruzie met iemand te krijgen he.![]()
Stom gedoe.
Hey.. terug in je hok relnicht. Anders bemoei ik me er ff meequote:
Met je nichterige knipoog!quote:
Iedereen zit hier neem ik aan voor zijn/haar lol. Dan is het vrij vervelend als iemand continue die lol verpest. Ik sta in mijn recht om daar wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Ja dat vraag ik me ook af!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef vencodark het volgende:
Ja Nouk, dat vind ik nu echt niet kunnen hoor. Hoe durf je hier je persoonlijke mening te geven?
Ja, daar kan ik dan weer niets tegenin brengenquote:
Dunno, just do.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Waarom laat jij je chagrijnig worden door de mening van één persoon die je nauwelijks kent?
Maar nu verpest je mijn lol. Ga jij dan nu ook weg?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen zit hier neem ik aan voor zijn/haar lol. Dan is het vrij vervelend als iemand continue die lol verpest. Ik sta in mijn recht om daar wat van te zeggen.
1) ik heb niemand gevraagd weg te gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar nu verpest je mijn lol. Ga jij dan nu ook weg?
Je verpest mijn lol ook altijd als het over kinderen gaat, over de natuur, over energie, etc etc want dan krijgen wij elke keer dat vervelende toontje en houding van je.
Maanden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) ik heb niemand gevraagd weg te gaan
2) die onderwerpen die je aanstipt heb ik het al maanden niet meer over gehad
ZEG! Ga jij nou maar ff fatsoenlijk consequent modden en alle SC's op 1 na sluiten!quote:
DAT is pas agressieopwekkendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Litpho het volgende:
[ afbeelding ] Kumbayááááh [ afbeelding ]
Goed weken. w/e. Ik voer er hier iig al tijden geen discussie meer over. Ik heb daar commentaar op gehad, een goed gesprek over gevoert, en het verder voor mijzelf gehouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maanden?![]()
![]()
Daarom denk je dus dat de olie zo snel op is. Je leeft in een hele andere tijd dimensie.
Want? Je hebt een abo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Iedereen zit hier neem ik aan voor zijn/haar lol. Dan is het vrij vervelend als iemand continue die lol verpest. Ik sta in mijn recht om daar wat van te zeggen.
Jezus, dat doet zo'n beetje iedereen hier. Dat je dit nu naar Rip toe doet, is een beetje overtrokken.quote:Dat eigen mening gedeelte overdrijf je nu. Ik heb nooit gezegd dat iemand niet vanuit zich/haarzelf iets mag zeggen. Ik heb alleen gezegd dat ik het gruwelijk irritant vind als iemand alleen maar op die manier reageert, en daarmee vrijwel alles negeert van waarop gereageerd wordt.
HOU ME TEGEN! HOU ME TEGEN!!!!!!!!!!!!quote:
Sluit die andere bagger sc maar ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Ga jij nou maar ff fatsoenlijk consequent modden en alle SC's op 1 na sluiten!
Sowieso, Amsterdam is kut! En je moet eens beter leren spellen! Kinderen
Je maakt het pas echt goed mee, als je zelf mee doetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef vencodark het volgende:
Tijd geleden dat ik een rel heb meegemaakt.
Ik mod niet hier, beetje opletten flippo! En Amsterdam is kut, eindhoven is dan een schurfterige aars van een bejaarde! En met mijn spelling is weinig tot niets mis, het is alleen in het ABN, dat snap jij als boer(in) niet!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Ga jij nou maar ff fatsoenlijk consequent modden en alle SC's op 1 na sluiten!
Sowieso, Amsterdam is kut! En je moet eens beter leren spellen! Kinderen
de discussie gisteren over collega's met kinderen en hun vrije dagen heb je je zeker weten niet mee bemoeit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) ik heb niemand gevraagd weg te gaan
2) die onderwerpen die je aanstipt heb ik het al maanden niet meer over gehad
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN! HOU ME TEGEN!!!!!!!!!!!!
Ging het niet laatste over kinderen vrij nemen in vakanties? Geloof dat je daar ook wel vrij heftige en belachelijke standpunten innam.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Goed weken. w/e. Ik voer er hier iig al tijden geen discussie meer over. Ik heb daar commentaar op gehad, een goed gesprek over gevoert, en het verder voor mijzelf gehouden.
Ehr...quote:
Ik ervaar het bij Rip zo. Bij andere niet.quote:Jezus, dat doet zo'n beetje iedereen hier. Dat je dit nu naar Rip toe doet, is een beetje overtrokken.
Amsterdam en ABNquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef HeatWave het volgende:
het is alleen in het ABN
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN! HOU ME TEGEN!!!!!!!!!!!!
Hier!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:
Ang3l, waar is KnuffelTurk als we hm nodig hebben?
Ja hallo, mag ik het nu compleet niet meer over kinderen hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de discussie gisteren over collega's met kinderen en hun vrije dagen heb je je zeker weten niet mee bemoeit?
Ik ben kei lief. Ik doe niet aan rellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je maakt het pas echt goed mee, als je zelf mee doet
Die discussie hebben we pas nog gehad, en het kwam het meest in de buurt van ABNquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Amsterdam en ABN. Het is maar goed dat je het over schrijftaal hebt. En dan nóg.
Nice! Ik zou er bijna homo voor wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
nee!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo, mag ik het nu compleet niet meer over kinderen hebben
Godtje had het over mijn mening over grondstoffen, etc. Dat heb ik er compleet buiten gehouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ging het niet laatste over kinderen vrij nemen in vakanties? Geloof dat je daar ook wel vrij heftige en belachelijke standpunten innam.
* Dramatisch sterfscene in je armen*quote:
Damn!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je voert discussies als er alleen maar Amsterdammers online zijn zodat je kan winnen? Veelzeggendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Die discussie hebben we pas nog gehad, en het kwam het meest in de buurt van ABN.
Nogmaals, dat je je irriteert aan hoe iemand post is al triest genoeg. Nooit geleerd iemand te negeren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Ehr...nee.. omdat ik, net als iedereen hier, hier mag posten wat ik denk (mits binnen de reglementen)
Dan stel ik voor dat je een brilletje aanschaft of opzet en misschien zelfs afzet, want je moet duidelijk beter leren lezen.quote:Ik ervaar het bij Rip zo. Bij andere niet.
Amsterdam Beschaafd Nederlands.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die discussie hebben we pas nog gehad, en het kwam het meest in de buurt van ABN.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo, mag ik het nu compleet niet meer over kinderen hebben
lezen baby, lezen. jeweetwel, dat waar je anderen regelmatig van beticht het niet te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar nu verpest je mijn lol. Ga jij dan nu ook weg?
Je verpest mijn lol ook altijd als het over kinderen gaat, over de natuur, over energie, etc etc want dan krijgen wij elke keer dat vervelende toontje en houding van je.
Echt beter lezen, want Godtje had het ook over kinderenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Godtje had het over mijn mening over grondstoffen, etc. Dat heb ik er compleet buiten gehouden.
Ik blijf er homo voor denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nice! Ik zou er bijna homo voor worden
Zo de teringquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vroegen de dames van mijn dansles ook alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn!![]()
Je weet heel zeker dat ie op mannen valt?
Jawel, maar ik hoef niet altijd iets te negeren als het me niet aanstaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat je je irriteert aan hoe iemand post is al triest genoeg. Nooit geleerd iemand te negeren?
Welke woorden er staan, is voor iedereen gelijk. Hoe die geinterpreteerd worden is voor iedereen anders.quote:Dan stel ik voor dat je een brilletje aanschaft of opzet en misschien zelfs afzet, want je moet duidelijk beter leren lezen.
Mag ik hem houden? Ahh? Toe?quote:
Ik weet wat Godtje bedoelde.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
lezen baby, lezen. jeweetwel, dat waar je anderen regelmatig van beticht het niet te doen.
Ik ben beter EN steekhoudender van je gewendquote:
Alleen om mee te spelen he!quote:
Als je moet poepen, moet je dat doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef boudemaniak het volgende:
Ik voel de liefde![]()
Maar ik meot nog steeds poepen![]()
En waar blijft m'n mailtje![]()
En waarom lukt die presentatie niet![]()
Ik voel ineens alle woede naar boven komen: RRRWWWWWAAAAAAARRRRRR
Sorry, drukke dagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben beter EN steekhoudender van je gewend.
Zolang mogelijk ophouden dan is het genot van de opluchting wanneer je zit nog groter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef boudemaniak het volgende:
Ik voel de liefde![]()
Maar ik meot nog steeds poepen![]()
En waar blijft m'n mailtje![]()
En waarom lukt die presentatie niet![]()
Ik voel ineens alle woede naar boven komen: RRRWWWWWAAAAAAARRRRRR
Ik schijt niet op een openbare (dus op m'n stage) wcquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je moet poepen, moet je dat doen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
* Dramatisch sterfscene in je armen*
Never let go Mahlah.... never let go..... *rochel*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Och op foto 3 zie je het toch wel hoor. Ik weet niet, die blik ofzo. En die oorbellen zijn trouwens wél vreselijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vroegen de dames van mijn dansles ook al
JA! HIJ IS 100% HOMO JA!!!!!!!
Hm, staan Turken erom bekend dat ze goed kunnen zoenen soms?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef Tally het volgende:
Mijn ex scharreltje lijkt er wel veel op. Ook een turkje. Wat een eikel was dat.
Maar wat kon die goed...... zoenen![]()
Mijn man werkt sinds kort in Amsterdam. Van de week belde ik hem nam zijn collega op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry, drukke dag. Hoe dan ook, Amsterdams stadsaccent komt niet overeen met de uitspraaksuggesties die men beschouwt als ABN. Alhoewel het nog altijd beter is dan het Poldernederlands van een Trijntje Oosterhuis. Omdat ik sofeel fan je hau
.
Oh wow. Hoe moet je dan je terotorium afbakenen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik schijt niet op een openbare (dus op m'n stage) wc
Ik zou het niet weten. Maar hij kon hetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, staan Turken erom bekend dat ze goed kunnen zoenen soms?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef mahlah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik wil graag Mahlah bedanken voor het mogelijk maken van deze scene. Verder wil ik mijn ouders bedanken die me hebben geleerd wat acteren is door niet 100% open te staan voor homosexualiteit. Fok natuurlijk, de springplank voor mijn carriere. En last but not least: Knuffelturkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee dat is Haarlem.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De hoogste baas de 1e dag keihard op z'n bek rossen en roepen: MIJN TERRITORIUM!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh wow. Hoe moet je dan je terotorium afbakenen?
Geen idee, maar deze doet het meen ik ook wel leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, staan Turken erom bekend dat ze goed kunnen zoenen soms?
En dat ligt VER van Amsterdam, nou nou nou!quote:
Dat laatste is dan weer beetje jammer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar hij kon het
Heeft niet heel erg lang geduurd. Want hij werd wel uitgehuwelijkt
Hey en ik dan? Ik was toch de aanleiding dat je neer geknald (niet met t?) werd door Malah.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil graag Mahlah bedanken voor het mogelijk maken van deze scene. Verder wil ik mijn ouders bedanken die me hebben geleerd wat acteren is door niet 100% open te staan voor homosexualiteit. Fok natuurlijk, de springplank voor mijn carriere. En last but not least: Knuffelturkje.
ik moet (nog steeds) lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
De hoogste baas de 1e dag keihard op z'n bek rossen en roepen: MIJN TERRITORIUM!
Dan moet je nog eens zoenen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze doet het meen ik ook wel leuk.
Pas 1x gezoend en toen had ik gedronken. Maar volgens mij was 't lekker!
Ver genoeg om onderscheid te maken tussen de 2 in het onderzoek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat ligt VER van Amsterdam, nou nou nou!.
I love it when a plan comes togetherquote:
Ja, dat verbaast me ook niet echt. Ik ben zelden echt accenten tegengekomen in Haarlem. Terwijl waar ik woon met name de oudere generatie echt plat praatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef Godtje het volgende:
Zelfs op nr1. Laatst weer een onderzoek geweest.
Haarlem is ook al regelmatig uitgeroepen tot leukste winkelstad van Nederland de afgelopen 10 jaar. Dan is Amsterdam dat toch ook niet automatisch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat ligt VER van Amsterdam, nou nou nou!.
Er zijn geen accenten in Haarlem en al helemaal geen dialect. Sommige praten misschien een beetje plat maar volgens mij is dat nog steeds geen accent. Daarbij het is echt maar een klein gedeelte wat plat praat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast me ook niet echt. Ik ben zelden echt accenten tegengekomen in Haarlem. Terwijl waar ik woon met name de oudere generatie echt plat praat.
Ach relatie materiaal was het toch nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer beetje jammer.![]()
Lekkere vergelijkingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haarlem is ook al regelmatig uitgeroepen tot leukste winkelstad van Nederland de afgelopen 10 jaar. Dan is Amsterdam dat toch ook niet automatisch.
Haha, dan maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach relatie materiaal was het toch niet
Wow. Geen Zeeland semi-bash?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking.
Maar goed, Amsterdams mag dan niet helemaal ABN zijn, het is beter dan :
Haags, Rotterdams (kijkt hem, hij loop in de grach)
Utrechts: Uterg mijn stadsie (nuffsaid)
brabo's limbo's, totaal niets met Nederlands te maken soms (zie New kids)
Grunns, Fries, oost-nederlands etc etc... ploat proaten!
Allemaal net zo slecht, leer gewoon Nederlands!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking.
Hier hield ik maar op met lezenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, Amsterdams mag dan niet helemaal ABN zijn
ik ben dat "ik kom uit Amsterdam, dus ik ben beter dan de rest van nederland"-toontje van je helemaal zat, wil je asjeblieft weg gaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking.
Nee, dat is het toffe gewoon van o.a. Nederland. Lekker verschillende accenten en manier van praten. Heerlijk, niets meer aan doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Allemaal net zo slecht, leer gewoon Nederlands!
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben dat "ik kom uit Amsterdam, dus ik ben beter dan de rest van nederland"-toontje van je helemaal zat, wil je asjeblieft weg gaan?
Discutabel. Maar dat die voorbeelden ook niet ABN zijn, daar zal je mij niet over horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
dat het meer bij Nederlands in de buurt komt dan deze voorbeelden.
Op zich wel ja. Ok, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
En ik beargumenteer alleen netjes dat Amsterdam misschien niet het beste Nederlands is van Nederland, maar dat het meer bij Nederlands in de buurt komt dan deze voorbeelden.
Ik kom niet verder dan Bergen op Zoomquote:
en ik wilde nog wel aantonen met je met vriendelijkheid ook een heel eind komtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
En ik beargumenteer alleen netjes dat Amsterdam misschien niet het beste Nederlands is van Nederland, maar dat het meer bij Nederlands in de buurt komt dan deze voorbeelden.
Tis toch zo, op een wat plat accent na hebben wij geen rare verbasteringen, dingen als "veur mien peerd" echt, tenenkrommendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Discutabel. Maar dat die voorbeelden ook niet ABN zijn, daar zal je mij niet over horen.
True.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking.
Ik vind haarlem trouwens echt heel erg leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
True.
Ik zal ook de laatste zijn (nou ja na HW dan) om Amsterdam af te zeiken.
Zoals je weet heb ik Haarlem al vaker klein Amsterdam genoemd.
DAT LIGT NIET IN ZEELAND (jij stomme hippie)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:08 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan Bergen op Zoom(rara waarom)
Zie je, niemand kent die regio, we kennen de Deltawerken wel hoor, maar dorpen en steden daar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
DAT LIGT NIET IN ZEELAND (jij stomme hippie)![]()
Of maak je een grapje?
Hoe heet het bekendste poppodium van Haarlem?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
True.
Ik zal ook de laatste zijn (nou ja na HW dan) om Amsterdam af te zeiken.
Zoals je weet heb ik Haarlem al vaker klein Amsterdam genoemd.
Dat heeft het Utrechts ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis toch zo, op een wat plat accent na hebben wij geen rare verbasteringen, dingen als "veur mien peerd" echt, tenenkrommend. Of dingen als " hoe laat rij je aan?" "ik ben afgewerkt, waar kom je weg?" etc.
het is nederlands, ietsjes anders uitgesproken, misschien, maar wel correct Nederlands.
En die hebben we ook alleen maar aangelegd zodat we niet een De Storm deel 2 (de film he) kregenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je, niemand kent die regio, we kennen de Deltawerken wel hoor, maar dorpen en steden daar?.
Een Afrikaanse met hele dikke volle lippen. My god, ik verdronk helemaal. Mensen met normale lippen kunnen soms uitstekend zoenen, afhankelijk van techniek... maar mensen met zulu-lippen hoeven er volgens mij gewoon helemaal geen moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..] Dan moet je nog eens zoenen.![]()
Mijn ex is ook Turks en die kon ook nogal goed zoenen enzo. Dus dat zijn er al 3.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking.
Zie voorbeeld, Utereg mijn stadsie, is GEEN Nederlands, het is Utrecht, mijn stadquote:
Ja, tuurlijk wonen er overal ook mensen die niet "zo" praten, ik ken ook heel net pratende Friezenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik ken New Kids dan niet, maar volgens mij praat ik toch echt Nederlands.
Spreek jij de tweede t uit in het Amsterdams?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie voorbeeld, Utereg mijn stadsie, is GEEN Nederlands, het is Utrecht, mijn stad.
Limburgers praten NL met een accent/dialect. Utrechts is (bijv.!) gewoon verneuking van Nederlands.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ken New Kids dan niet, maar volgens mij praat ik toch echt Nederlands.
Dat was een grapje lieve vencoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
DAT LIGT NIET IN ZEELAND (jij stomme hippie)![]()
Of maak je een grapje?
Oke, niet alles over een kam scheren. Overal zitten van die vreemde mensen die denken dat ze verstaanbaar Nederlands praten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk wonen er overal ook mensen die niet "zo" praten, ik ken ook heel net pratende Friezen.
Gaan we een Quizz doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe heet het bekendste poppodium van Haarlem?
Ik zeg 'gewoon' UtrechT, zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Spreek jij de tweede t uit in het Amsterdams?
Die zachte g zit er wel in ja. Als ik die minder zou willen, moet ik naar boven verhuizen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Limburgers praten NL met een accent/dialecht. Utrechts is (bijv.!) gewoon verneuking van Nederlands.
22,-! Dat is niks manquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef kitao het volgende:
douchen en naar de kapper á ¤22,- , tis niet normaal.
dat ik daar nog heen gaat is eigenlijk compleet gestoord , maar ja ik zit er al jaren en t is ooit begonnen als 15 gulden meen ik....
Zo heb je dat in Amsterdam ook echt wel. Het is niet vergelijkbaar met Brabants waar ze inderdaad van alles aanpassen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie voorbeeld, Utereg mijn stadsie, is GEEN Nederlands, het is Utrecht, mijn stad.
HE!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Limburgers praten NL met een accent/dialecht. Utrechts is (bijv.!) gewoon verneuking van Nederlands.
Godzijdank.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat was een grapje lieve venco
Ja, uiteraardquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spreek jij de tweede t uit in het Amsterdams?
Dan praat jij vast geeen plat Amsterdams maar heb je een Amsterdams accent. Da's wat anders he? Ik praat ook geen plat Brabants, maar heb een accent. Net zo ABN als jij durf ik te wedden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Nee, wist het zo even niet meer (nu je het zegt weet ik het wel weerquote:
wel met mijn coupe , is namelijk binnen 10 minuten opgescheerd....quote:
Op één of andere manier klinkt het op z'n Engels in mn hoofd...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
En het is go-rin-gem, niet Gorkum.
Paradiso, Patronaat, paard en 013 zijn toch wel de leukste van Nederland.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, wist het zo even niet meer (nu je het zegt weet ik het wel weer)
Zat even te denken of ik wel eens in Haarlem was geweest. En de grootste kans is dan dat ik daar ben geweest voor een optreden in het plaatselijke poppodium. Maar Patronaat ben ik (helaas) nog nooit geweest. Dus ws. ook niet in Haarlem. Toch maar eens doen.
Kwist het even niet zeker (kan een kleine beetje met een Amsterdams accent praten), dus ik dacht, ik vraag het evenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
22.- maar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef kitao het volgende:
douchen en naar de kapper á ¤22,- , tis niet normaal.
dat ik daar nog heen gaat is eigenlijk compleet gestoord , maar ja ik zit er al jaren en t is ooit begonnen als 15 gulden meen ik....
Wtf waar laat jij je knippen danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
22.- maar?
Moet je hier in de stad eens naar de kapper gaan
013 en Effenaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Paradiso, Patronaat, paard en 013 zijn toch wel de leukste van Nederland.
Ik vind Utrechts trouwens ook best leuk hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo heb je dat in Amsterdam ook echt wel. Het is niet vergelijkbaar met Brabants waar ze inderdaad van alles aanpassen.
Utrechts is echt niet anders dan Amsterdams. Alleen gewoon plat.
En zo is het cirkeltje weer rond, want er zijn overal josti's die geen NL kunnen praten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef boudemaniak het volgende:
HE!![]()
Ik ben rasecht utrechter, maar ik praat meer ABN waar een gemiddelde limbo alleen van kan dromenWaar jij aan denkt zijn de tokkies die in UT wonen, maar die tokkies heb je in limburg en brabant (dus ala New Kids) ook
Ik heb het liever iets kleiner, dus 013 valt bij mij uit de top 5. Mijn ultieme favoriet blijft Tivoli (de oude).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Paradiso, Patronaat, paard en 013 zijn toch wel de leukste van Nederland.
Heb jij een thuiskapper van Woensel West of zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wtf waar laat jij je knippen danIk betaal max 15 euro
Ik laat me knippen. Misschien is dat het verschil?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef kitao het volgende:
[..]
jij knipt met een gouden schaar...?!
Paard.....dat zit toch in Den Haag?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
013 en Effenaar.
Paradiso en Melkweg.
Doornroosje.
Paard ben ik nog nooit geweest eigenlijk.
Daar is de LL pre-party!
Spreek jij het maar uit als "Gorinchem". Dan doen de echte Nederlanders het wel als "Gorkum".quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
De melkweg vind ik niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
013 en Effenaar.
Paradiso en Melkweg.
Doornroosje.
Paard ben ik nog nooit geweest eigenlijk.
Daar is de LL pre-party!
Voorkant van het station lieve schatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij een thuiskapper van Woensel West of zo?
Tering.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Knippen kost bij mij 45 euro.
Officieel Paard van Trojequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Paard.....dat zit toch in Den Haag?
dat zou het ook moeten zijn , ik vind het alleen iets persoonlijks dat knippen dus ik kan maar niet weg daar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef boudemaniak het volgende:
Wtf waar laat jij je knippen danIk betaal max 15 euro
De enige plaats van dit rijtje wat zo op de kaart staat is 's Hertogenbosch. De rest staat gewoon als "Gorinchem" en "Den Haag".quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef Lotusss het volgende:
Spreek jij het maar uit als "Gorinchem". Dan doen de echte Nederlanders het wel als "Gorkum".
Jij gaat zeker ook zeer regelmatig naar 's Hertogenbosch en 's Gravenhage, of niet?
Ja, ik ga idd regelmatig naar die 2 plaatsenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Spreek jij het maar uit als "Gorinchem". Dan doen de echte Nederlanders het wel als "Gorkum".
Jij gaat zeker ook zeer regelmatig naar 's Hertogenbosch en 's Gravenhage, of niet?
Dan ben ik daar geweestquote:
Precies! Kapperscollege, 10tjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tering.![]()
Ik ga naar de kapper bij mij op school. Betaal 12,50.
Niet eens kapperscollege. Gewoon een echte, volleerde kapper zit er boven de boekenwinkel in mijn school.quote:
En dat spreek je ook zo uit? Niet "Den Bosch" en "Den Haag"?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga idd regelmatig naar die 2 plaatsen.
Owh gaat me er niet om of je het leuk vind of niet. Ik vind het nietsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind Utrechts trouwens ook best leuk hoor.
Ik wil ook niet de indruk wekken dat ik overal een hekel aan heb ofzo, alleen vind ik dat omgeving Amsterdam gewoon redelijk in de buurt komt bij wat we "Nederlands" kunnen noemen.
Zoals bijv wat ik al eerder aanhaalde, een tas koffie slaat echt nergens op in het Nederlands.
's Hertogenbosch en Den Haag. Zoals ze het in de trein zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dat spreek je ook zo uit? Niet "Den Bosch" en "Den Haag"?
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dat spreek je ook zo uit? Niet "Den Bosch" en "Den Haag"?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Paard.....dat zit toch in Den Haag?
Mofs eerder, Eine tasse kaffee BITTE!quote:
Als je 's Hertogenbosch zegt moet je ook wel 's Gravenhage zeggen vind ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
's Hertogenbosch en Den Haag. Zoals ze het in de trein zeggen
Dat klopt wel zo een beetje in mijn geval. Het heeft alleen niks met de trein te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
's Hertogenbosch en Den Haag. Zoals ze het in de trein zeggen
Amsterdammers hebben daarentegen zo mogelijk meer dan andere randstedelingen de neiging om te denken dat dat in Oost-Nederland de laatste veertig jaar nog wel dagelijks zo gebruikt werdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Tis toch zo, op een wat plat accent na hebben wij geen rare verbasteringen, dingen als "veur mien peerd" echt, tenenkrommend.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Voorkant van het station lieve schat
Ik heb alleen in de grote en in de hele nieuwe zaal (andere gebouw) iets gehad. Vond ze best fijnquote:
Dit is echt geen flame ofzo hoor, maar ik kom nog wel eens op festivals, LowLands, Pinkpop, Sonisphere etc, en daat hoor ik dit toch echt heel vaak nog hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben daarentegen zo mogelijk meer dan andere randstedelingen de neiging om te denken dat dat in Oost-Nederland de laatste veertig jaar nog wel dagelijks zo gebruikt werd. Maar goed, je hebt een punt.
jammerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het rellen atm. Dus ik denk het wel
Kansarme oudere jongeren. Als je na tien jaar lagere school eindelijk dat veterstrikdiploma te pakken hebt, is taalonderwijs niet meer het eerste waar je op zit te wachten.quote:
Van origine heet Gorinchem zelfs Gorcum. Dus waarom zou ik het anders uitspreken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef Godtje het volgende:
Ik zeg ook altijd Gorinchem.![]()
Ik zeg ook Firenze en niet Florence. Die stad heet toch helemaal geen Florence dus waarom zou ik het zo noemen.
Ik sew je dan lieverquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:28 schreef vencodark het volgende:
Wat boeit mij het hoe ik dingen uitspreek.
Ik zeg kinders ipv kinderen. Sue me.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:28 schreef vencodark het volgende:
Wat boeit mij het hoe ik dingen uitspreek.
Ik zeg kinders ipv kinderen. Sew me.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |