Douchen die mannen zich dan niet elke dag?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voorhuid heeft er niks mee te maken.
Vieze piemels krijg je van slecht/niet wassen.
Nee, dat doet niet iedereen. Ik douche ook niet elke dag. Zonde van het water en mijn huid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
Douchen die mannen zich dan niet elke dag?
Dat doet toch iedereen?
Ik weet het. Maar ik bepaal altijd zelf hoelaat ik die hond uitlaat. Dat hoeft niet mijn pa ineens te gaan zeggen. Het is altijd vrij irritant als pa 'ziek' thuis is.quote:
het ging over vreemdgaan..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat krijg je als je thuis woont![]()
[..]
Dit heb ik nooit begrepen... Wat is er dan vies... en waar houden ze hun piemel zodat ie zo vies wordt? Als je elke dag doucht en niet te wild plast is er toch niks aan de hand? Of is dat alleen bij mannen met een voorhuid?
Niet iedereen en als je je verder dagelijks wel wast, hoef je niet perse 'uitgebreid' te douchen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen?
Ik heb tot nu toe ieder jaar een flinke verhoging gehad, zo ook dit jaar. Ik heb altijd een fijne baas gehadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kerstpakket betaal je ook zelf
Ik heb wel een verhoging gehad. Zolang ik nog niet aan een afgesproken bedrag zit, en het niet compleet verkut, MOETEN ze me een verhoing geven van een paar procent. Nu ideaal. Maar in goede tijden wordt dat gewoon onderdeel van wat ik sowieso zou krijgen (nu 3% per jaar, maar als het weer goed gaat, krijg ik niet 4% EN die 3%).
Ja.. dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus vrouwen liegen makkelijker.
Nja, Hygienisch is andersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar GvsE bedoelt dat die man nog onder de vrouwensap zit na het slippertje en dat vindt de vrouw van de man ws. wel wat vies
Oh, ik heb een fijne baas hoor. Maar als mijn baas vrolijk doorgaat met loonsverhoging en bonussen, kan hij over 3 jaar de tent sluiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:59 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ieder jaar een flinke verhoging gehad, zo ook dit jaar. Ik heb altijd een fijne baas gehad
Ah, ja ... sommige vrouwen laten soms nasty hoeveelheden vocht achter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ging over vreemdgaan..
lippenstift, geur... that kinda shit
Er was eens......quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef ripley1 het volgende:
[..]
\
We hebben hier bijna alleen vrouwen en homo's. En de heteromannen zijn liefjes die niet vreemdgaan
maar als jij sochtends doucht.. en smiddags een slippertje hebt op het werk, en drna naar huis naar je vrouw/vriendin gaat, en die toevallig enorme zin heeft.. heeft die ene keer douchen niet bepaald veel nut gehadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen?
Dan zal ik wel een enorme stinkerd zijn, maar ik ruik naar zweet en zo aan het einde van de dag. Ik was me altijd elke dag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat doet niet iedereen. Ik douche ook niet elke dag. Zonde van het water en mijn huid.
(ik was wel elke dag mijn piemel, eigenlijk twee keer per dag)
mannen ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ah, ja ... sommige vrouwen laten soms nasty hoeveelheden vocht achter.
Dat douche ik er toch meestal wel graag gelijk vanaf.
Lezenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een enorme stinkerd zijn, maar ik ruik naar zweet en zo aan het einde van de dag. Ik was me altijd elke dag.
Er hebben maar 3 mensen binnen het bedrijf loonsverhoging gehad en daar was ik er een van. Dus het zal wel meevallenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik heb een fijne baas hoor. Maar als mijn baas vrolijk doorgaat met loonsverhoging en bonussen, kan hij over 3 jaar de tent sluiten.
quote:
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als jij sochtends doucht.. en smiddags een slippertje hebt op het werk, en drna naar huis naar je vrouw/vriendin gaat, en die toevallig enorme zin heeft.. heeft die ene keer douchen niet bepaald veel nut gehad
Dan douchen ze, komen ze thuis en vraagt moeders de vrouw zich af waarom ze gedouched hebben (en waar?)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:01 schreef OmniRocket het volgende:
als ze nou douchen na afloop van het avontuurtje voordat ze bij vriendin langsgaan... maar nee, ze zijn daar te dom voor, maar dat was eigenlijk al zo toen ze vreemd gingen
Ow, dat vind ik zo'n gedoe. Wassen equals douchen voor mijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lezen
Ik was me twee keer per dag.
Ik douche niet elke dag.
Wat zal wel meevallen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Er hebben maar 3 mensen binnen het bedrijf loonsverhoging gehad en daar was ik er een van. Dus het zal wel meevallen
Ik las, en ik las dat je je roze pinkje wast..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lezen
Ik was me twee keer per dag.
Ik douche niet elke dag.
Bij mij dus niet. Zeker twee keer per dag douchen kost veel te veel water en het is ook zeker niet goed voor je huid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:03 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik zo'n gedoe. Wassen equals douchen voor mij
nee, dat mocht je automagisch aannemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik las, en ik las dat je je roze pinkje wast..
de rest zat er niet tussen
want ze ruiken ineens naar rozen ipv madeliefjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan douchen ze, komen ze thuis en vraagt moeders de vrouw zich af waarom ze gedouched hebben (en waar?)
Ik heb gelukkig een prima huidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij dus niet. Zeker twee keer per dag douchen kost veel te veel water en het is ook zeker niet goed voor je huid.
ik ben niet zo goed in magischquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, dat mocht je automagisch aannemen
Moesten veel spullen sjouwen op het werk en ze hebben daar een douche ^^quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan douchen ze, komen ze thuis en vraagt moeders de vrouw zich af waarom ze gedouched hebben (en waar?)
Klopt, en ik had het over de mijne.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het ook over mijn bedrijf. Niet over die van jou.
Die van de hema zeker he? Wel cutequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb keeeeei lieve spiegelei-vormen gekocht voor deze carnaval-valentijn
In deze vorm dus:
Kunnen ze "op de eier" bij mij (carnavalsriteeltje) en dan a la Valentijn
Ze lagen voor 0.79 eur bij de Liddlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Die van de hema zeker he? Wel cute
Konijntjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze lagen voor 0.79 eur bij de Liddl
Was er net omdat een collega boodschappen moest doen.
Ze hadden ook eendjes en konijntjes
Ik word sjaggo als iemand continue alles op zichzelf betrekt en compleet negeert wat de ander zegt...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Klopt, en ik had het over de mijne.
Je hoeft niet op elk ding dat ik post sjacho te reageren btw
Ik negeer helemaal niet wat een ander zegt, ik reageer er opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word sjaggo als iemand continue alles op zichzelf betrekt en compleet negeert wat de ander zegt...
Nu betrek je het weer op jezelf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niet wat een ander zegt, ik reageer er opLees maar eens terug. Maar jij hebt duidelijk besloten om je aan mij te ergeren - als het je gelukkig maakt ben ik blij voor je
Shoot? Konijntjes?quote:
":D Hier is iedereen heel baraf, de sfeer is daardoor ook heel goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niet wat een ander zegt, ik reageer er opLees maar eens terug. Maar jij hebt duidelijk besloten om je aan mij te ergeren - als het je gelukkig maakt ben ik blij voor je
Als je een reactie niet op jezelf betrekt, zijn we vrij snel uitgepraat hier hèquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik word sjaggo als iemand continue alles op zichzelf betrekt en compleet negeert wat de ander zegt...
Ja Rip! Daar zijn de bewijzen. Wil je nu eens ophouden met over je eigen leven vertellen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
":D Hier is iedereen heel baraf, de sfeer is daardoor ook heel goed
We hebben hier bijna alleen vrouwen en homo's. En de heteromannen zijn liefjes die niet vreemdgaan
Deze niet.
I know, op mijn vorige werk gebeurde het ook wel regelmatig
Ik heb tot nu toe ieder jaar een flinke verhoging gehad, zo ook dit jaar. Ik heb altijd een fijne baas gehad
Dan zal ik wel een enorme stinkerd zijn, maar ik ruik naar zweet en zo aan het einde van de dag. Ik was me altijd elke dag.
Ik heb gelukkig een prima huidDa's nou net 1 van de dingen die nog wel appetijtelijk aan me zijn
Klopt, en ik had het over de mijne."
En probeer nou Godverdomme nog eens te beweren dat je niet alles op jezelf betrekt!
Omdat zij dat de hele tijd doet. Zelfs als ze een tip geeft aan iemand, dan nog doet ze dat aan de hand van hoe ze dat zelf ervaart. En dan ook nog eens met zo'n 'ik-ben-beter-dan-jij'-sausje. Daarom.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je een reactie niet op jezelf betrekt, zijn we vrij snel uitgepraat hier hè
Iedereen doet dat dus, en ook lang niet iedereen reageert op degene die ze quoten. En waarom erger je je daar alleen aan bij Rip?
En als ik het op mezelf betrek..
Hoe moet ze het anders doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat zij dat de hele tijd doet. Zelfs als ze een tip geeft aan iemand, dan nog doet ze dat aan de hand van hoe ze dat zelf ervaart. En dan ook nog eens met zo'n 'ik-ben-beter-dan-jij'-sausje. Daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |