Ik hoop dat ik het nooit normaal ga vinden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat trouwens inmiddels niet al normaal?
hier is het eigenlijk minder geworden de laatste jaren, geen idee waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:32 schreef ripley1 het volgende:
[..]
I know, op mijn vorige werk gebeurde het ook wel regelmatig
nja, je kan er niks tegen doen... das het probleemquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het nooit normaal ga vinden!
Klopt wel. Ben zelf maar 1x vreemd gegaan, en ben met 2 meiden bezig geweest die een vriend haddenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en het schijnt dat vrouwen vaker vreemdgaan dan mannen, maar bij mannen komt het wel vaker uit
De CU wil bier uit de supermarkt halen en duurder maken...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me er allang niet druk meer om maken eigenlijk, ze doen maar, zolang ik werk heb, uit kan, dingen kan kopen zal het me allemaal aan mijn reet roesten.
geld zatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De CU wil bier uit de supermarkt halen en duurder maken...
Deze lulde ik uit mijn nek, maar wel even de dingen in perspectief brengenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geld zat.
Nee, natuurlijk zijn er vervelende dingen, maar over het algemeen treffen dit soort zaken me nou ook weer niet zo direct. Het stoort me wel, maar ik maak me er niet meer druk om.
dat het uit de supermarkt gehaald wordt kan ik nog wel mee leven..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De CU wil bier uit de supermarkt halen en duurder maken...
Nja. alles wordt duurder..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze lulde ik uit mijn nek, maar wel even de dingen in perspectief brengen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:40 schreef vencodark het volgende:
Feelings, ohwohoo feelings. Wish I never met you, feelings of haaaate. (waar is de zing of melodie smiley als je hm nodig hebt?)
Ik verdien ook elk jaar meer, dus achquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. alles wordt duurder..
en nog even en we zijn amerika
Liever Amerika dan Noorwegen of Zweden *brrr*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja. alles wordt duurder..
en nog even en we zijn amerika
Multiple choice:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat vrouwen achterbaks zijn?
Zweden is redelijk bijgetrokken, bier is er bijna betaalbaar inmiddelsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Liever Amerika dan Noorwegen of Zweden *brrr*
(Overigens zijn we al vele malen duurder dan Amerika. En het zal alleen maar erger worden zolang de olie in dollars wordt afgerekend. Saliant detail: ook dat hebben we te danken aan de inval in Irak, want Irak wilde het in euro's gaan doen. Daar heeft Nederland zich flink mee in de vingers gesneden.)
Dank u.quote:
nja, ik verdien dit jaar niks meer dan vorig jaar volgens mij..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verdien ook elk jaar meer, dus ach. Inflatiecorrectie etc
.
Dat zou er verband mee kunnen hebben jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik verdien dit jaar niks meer dan vorig jaar volgens mij..
mja.. dat kan eraan liggen dat ik een half jaar geleden al een nieuw contract had moeten tekenen ofzo
Okequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Multiple choice:
1. Vrouwen zijn gemeen. Als ze iets krijgen met een man die al bezet is dan willen ze de andere vrouw zo veel mogelijk pijn doen, en wordt het dus verteld.
2. Vrouwen praten te veel. De vrouw waarmee de man is vreemdgegaan vertelt dit aan al haar vriendinnen, die dit weer aan al hun vriendinnen vertellen etc. Tot iedereen het weet.
3. de man wast zijn piemel niet goed
4. de man weet niet hoe hij dit verborgen moet houden omdat vrouwen wantrouwiger zijn
5. de vrouw heeft vriendinnen die voor haar klaarstaan als getuige
6. de man voelt zich schuldig en biecht het op
7. de vrouw voelt zich schuldig maar zegt niks omdat het de relatie kan beschadigen
Meer choices mogen worden toegevoegd!
![]()
Bij mijn bedrijf is er gewoon een salarisstop hoor. Geen CAO, en ook geen inflatiecorrectie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou er verband mee kunnen hebben ja.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mijn bedrijf is er gewoon een salarisstop hoor. Geen CAO, en ook geen inflatiecorrectie.
Kerstpakket betaal je ook zelfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, das kut, hier niet gelukkig. Volledige bonus, trede op de schaal omhoog en kerstpakket
.
Dat krijg je als je thuis woontquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..] Zieke (lullig verkoudheidje) vader die daarom thuis blijft"Je moet de hond vanmiddag maar niet te laat uitlaten hoor".
![]()
Dit heb ik nooit begrepen... Wat is er dan vies... en waar houden ze hun piemel zodat ie zo vies wordt? Als je elke dag doucht en niet te wild plast is er toch niks aan de hand? Of is dat alleen bij mannen met een voorhuid?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef OmniRocket het volgende:
Multiple choice:
[..]
3. de man wast zijn piemel niet goed
Voorhuid heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat krijg je als je thuis woont![]()
[..]
Dit heb ik nooit begrepen... Wat is er dan vies... en waar houden ze hun piemel zodat ie zo vies wordt? Als je elke dag doucht en niet te wild plast is er toch niks aan de hand? Of is dat alleen bij mannen met een voorhuid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |