whehe.. je krabbelt al snel terug.. Not so tough..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah ik dolde wat, maar dit soort teksten doen me zo echt helemaal niets eigenlijk.
Als ik sterf dan wil ik die tekst op m'n kaartje hebbenquote:
I'm not so toughquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehe.. je krabbelt al snel terug.. Not so tough..
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een affaires allemaal hier op het werk![]()
Er is bijna geen collega die nog niets met een collega heeft gehadEn maar vreemdgaan allemaal
Damn
Nja.. misschien dan wel aangepast aan jezelf?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik sterf dan wil ik die tekst op m'n kaartje hebben
Nou wat een fijne gedachtes zo op de vroege middag
Laster en smaadquote:
Houdt je op het werk ook een lijstje bij, en komt iedereen het netjes bij je meldenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:19 schreef ripley1 het volgende:
[..]Hier is iedereen heel baraf, de sfeer is daardoor ook heel goed
Onee.. de lijstjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Houdt je op het werk ook een lijstje bij, en komt iedereen het netjes bij je melden
\quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Houdt je op het werk ook een lijstje bij, en komt iedereen het netjes bij je melden
Of zullen mensen het heel goed verborgen kunnen houden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:19 schreef ripley1 het volgende:
Hier is iedereen heel baraf, de sfeer is daardoor ook heel goed
Of niet, wat een flutrapport en wat een kul-reacties erop.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu wel een gevoel ja. Lichte woede om hoe de bevolking weer met een kluitje het riet ingestuurd wordt.
Homo's neuken toch ook met elkaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef ripley1 het volgende:
[..]
\
We hebben hier bijna alleen vrouwen en homo's. En de heteromannen zijn liefjes die niet vreemdgaan
Sorry hoor, maar heel vaak kunnen vreemdgaaners het goed verborgen houden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef ripley1 het volgende:
[..]
\
We hebben hier bijna alleen vrouwen en homo's. En de heteromannen zijn liefjes die niet vreemdgaan
en het schijnt dat vrouwen vaker vreemdgaan dan mannen, maar bij mannen komt het wel vaker uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heel vaak kunnen vreemdgaaners het goed verborgen houden.
Ik zie in de media best wel schokkend hoge percentages voor vreemdgaan.
is dat trouwens inmiddels niet al normaal?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu wel een gevoel ja. Lichte woede om hoe de bevolking weer met een kluitje het riet ingestuurd wordt.
hoe zou dat toch komen!?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en het schijnt dat vrouwen vaker vreemdgaan dan mannen, maar bij mannen komt het wel vaker uit
I know, op mijn vorige werk gebeurde het ook wel regelmatigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heel vaak kunnen vreemdgaaners het goed verborgen houden.
Ik zie in de media best wel schokkend hoge percentages voor vreemdgaan.
omdat vrouwen achterbaks zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |