Ehr...quote:
Ik ervaar het bij Rip zo. Bij andere niet.quote:Jezus, dat doet zo'n beetje iedereen hier. Dat je dit nu naar Rip toe doet, is een beetje overtrokken.
Amsterdam en ABNquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef HeatWave het volgende:
het is alleen in het ABN
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN! HOU ME TEGEN!!!!!!!!!!!!
Hier!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:
Ang3l, waar is KnuffelTurk als we hm nodig hebben?
Ja hallo, mag ik het nu compleet niet meer over kinderen hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de discussie gisteren over collega's met kinderen en hun vrije dagen heb je je zeker weten niet mee bemoeit?
Ik ben kei lief. Ik doe niet aan rellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je maakt het pas echt goed mee, als je zelf mee doet
Die discussie hebben we pas nog gehad, en het kwam het meest in de buurt van ABNquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Amsterdam en ABN. Het is maar goed dat je het over schrijftaal hebt. En dan nóg.
Nice! Ik zou er bijna homo voor wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
nee!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo, mag ik het nu compleet niet meer over kinderen hebben
Godtje had het over mijn mening over grondstoffen, etc. Dat heb ik er compleet buiten gehouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ging het niet laatste over kinderen vrij nemen in vakanties? Geloof dat je daar ook wel vrij heftige en belachelijke standpunten innam.
* Dramatisch sterfscene in je armen*quote:
Damn!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je voert discussies als er alleen maar Amsterdammers online zijn zodat je kan winnen? Veelzeggendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Die discussie hebben we pas nog gehad, en het kwam het meest in de buurt van ABN.
Nogmaals, dat je je irriteert aan hoe iemand post is al triest genoeg. Nooit geleerd iemand te negeren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Ehr...nee.. omdat ik, net als iedereen hier, hier mag posten wat ik denk (mits binnen de reglementen)
Dan stel ik voor dat je een brilletje aanschaft of opzet en misschien zelfs afzet, want je moet duidelijk beter leren lezen.quote:Ik ervaar het bij Rip zo. Bij andere niet.
Amsterdam Beschaafd Nederlands.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die discussie hebben we pas nog gehad, en het kwam het meest in de buurt van ABN.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo, mag ik het nu compleet niet meer over kinderen hebben
lezen baby, lezen. jeweetwel, dat waar je anderen regelmatig van beticht het niet te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar nu verpest je mijn lol. Ga jij dan nu ook weg?
Je verpest mijn lol ook altijd als het over kinderen gaat, over de natuur, over energie, etc etc want dan krijgen wij elke keer dat vervelende toontje en houding van je.
Echt beter lezen, want Godtje had het ook over kinderenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Godtje had het over mijn mening over grondstoffen, etc. Dat heb ik er compleet buiten gehouden.
Ik blijf er homo voor denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nice! Ik zou er bijna homo voor worden
Zo de teringquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vroegen de dames van mijn dansles ook alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn!![]()
Je weet heel zeker dat ie op mannen valt?
Jawel, maar ik hoef niet altijd iets te negeren als het me niet aanstaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat je je irriteert aan hoe iemand post is al triest genoeg. Nooit geleerd iemand te negeren?
Welke woorden er staan, is voor iedereen gelijk. Hoe die geinterpreteerd worden is voor iedereen anders.quote:Dan stel ik voor dat je een brilletje aanschaft of opzet en misschien zelfs afzet, want je moet duidelijk beter leren lezen.
Mag ik hem houden? Ahh? Toe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |