Vertel anders gewoon welke thee je drinkt, of welke film je gezien hebt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja Rip! Daar zijn de bewijzen. Wil je nu eens ophouden met over je eigen leven vertellen!![]()
Je kan veel beter dingen verzinnen of zaken vertellen die over andere gaan.
Ze heeft Avatar gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vertel anders gewoon welke thee je drinkt, of welke film je gezien hebt!
Nja, er is altijd een mogelijkheid tot oplossingen geven die je niet op jezelf betrekt, maar ja, als je alles al hebt meegemaakt wordt dat moeilijk...quote:
Ja, logisch! Waar baseer jij je adviezen op?! Rip heeft imo absoluut niet de neiging om haar leven beter te laten lijken dan dat van een ander, daar is ze (voor zover ik dat kan inschatten) helemaal niet de persoon voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Omdat zij dat de hele tijd doet. Zelfs als ze een tip geeft aan iemand, dan nog doet ze dat aan de hand van hoe ze dat zelf ervaart. En dan ook nog eens met zo'n 'ik-ben-beter-dan-jij'-sausje. Daarom.
Dat is het vooral, denk ik. Dat daardoor iedere ander wel op die manier kan reageren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat de rip-emmer gewoon vrij vol is
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef ripley1 het volgende:
Weet je wat, geniet er lekker van mensen. Als ik kennelijk zo een vervelende poster en reageerder ben, die nooit interesse heeft in een ander, dan zal het wel erg gezellig worden hier vanaf nu. Kan stbaby kijken of ie op een ander zijn frustratie kan botvieren. Ik heb er namelijk genoeg van.
Ik probeer al een tijdje om niet door te drammen waar ik van word beschuldigt, ik interesseer me juist in iedereen en stel vargen naar ervaringen en heb respect voor bv JB's gevoel over haar relatie en als nog word elk woord dat ik zeg afgebitcht. Want het ligt aan mij.
Nou zak er lekker in. Dag mensen.
Dat maakt mijn dag goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef ripley1 het volgende:
Weet je wat, geniet er lekker van mensen. Als ik kennelijk zo een vervelende poster en reageerder ben, die nooit interesse heeft in een ander, dan zal het wel erg gezellig worden hier vanaf nu. Kan stbaby kijken of ie op een ander zijn frustratie kan botvieren. Ik heb er namelijk genoeg van.
Ik probeer al een tijdje om niet door te drammen waar ik van word beschuldigt, ik interesseer me juist in iedereen en stel vargen naar ervaringen en heb respect voor bv JB's gevoel over haar relatie en als nog word elk woord dat ik zeg afgebitcht. Want het ligt aan mij.
Kinderachtig figuurquote:
quote:
Haar posts maken mij sjagrijnig, ze post niet meer, dan kan mijn dag er niet slechter op worden. Toch?quote:
Zeg ik zit hier niet voor jan met de kleine lul je punt te steunen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef ripley1 het volgende:
Dat haar posts je chagrijnig kunnen maken is op zich alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Haar posts maken mij sjagrijnig, ze post niet meer, dan kan mijn dag er niet slechter op worden. Toch?
Waarom laat jij je chagrijnig worden door de mening van één persoon die je nauwelijks kent?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar posts maken mij sjagrijnig, ze post niet meer, dan kan mijn dag er niet slechter op worden. Toch?
We moeten het even over Avatar hebben denk ik!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg ik zit hier niet voor jan met de kleine lul je punt te steunen.
Kop dicht trollquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat haar posts je chagrijnig kunnen maken is op zich alLees er overheen of gebruik voor dat geld wat je aan Fok! uit geeft (wat ook
is) om haar te blokkeren. Dan hoef je het niet meer te lezen.
Oooh en wat lees ik hier! Wat ik vind! Wat een ramp!
Ja Nouk, dat vind ik nu echt niet kunnen hoor. Hoe durf je hier je persoonlijke mening te geven?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat haar posts je chagrijnig kunnen maken is op zich alLees er overheen of gebruik voor dat geld wat je aan Fok! uit geeft (wat ook
BEK DICHT! TRUT!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef vencodark het volgende:
Het is wel vrij lastig om gewoon te posten zonder ruzie met iemand te krijgen he.![]()
Stom gedoe.
Hey.. terug in je hok relnicht. Anders bemoei ik me er ff meequote:
Met je nichterige knipoog!quote:
Iedereen zit hier neem ik aan voor zijn/haar lol. Dan is het vrij vervelend als iemand continue die lol verpest. Ik sta in mijn recht om daar wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Ja dat vraag ik me ook af!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef vencodark het volgende:
Ja Nouk, dat vind ik nu echt niet kunnen hoor. Hoe durf je hier je persoonlijke mening te geven?
Ja, daar kan ik dan weer niets tegenin brengenquote:
Dunno, just do.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Waarom laat jij je chagrijnig worden door de mening van één persoon die je nauwelijks kent?
Maar nu verpest je mijn lol. Ga jij dan nu ook weg?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen zit hier neem ik aan voor zijn/haar lol. Dan is het vrij vervelend als iemand continue die lol verpest. Ik sta in mijn recht om daar wat van te zeggen.
1) ik heb niemand gevraagd weg te gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar nu verpest je mijn lol. Ga jij dan nu ook weg?
Je verpest mijn lol ook altijd als het over kinderen gaat, over de natuur, over energie, etc etc want dan krijgen wij elke keer dat vervelende toontje en houding van je.
Maanden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) ik heb niemand gevraagd weg te gaan
2) die onderwerpen die je aanstipt heb ik het al maanden niet meer over gehad
ZEG! Ga jij nou maar ff fatsoenlijk consequent modden en alle SC's op 1 na sluiten!quote:
DAT is pas agressieopwekkendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Litpho het volgende:
[ afbeelding ] Kumbayááááh [ afbeelding ]
Goed weken. w/e. Ik voer er hier iig al tijden geen discussie meer over. Ik heb daar commentaar op gehad, een goed gesprek over gevoert, en het verder voor mijzelf gehouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maanden?![]()
![]()
Daarom denk je dus dat de olie zo snel op is. Je leeft in een hele andere tijd dimensie.
Want? Je hebt een abo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Iedereen zit hier neem ik aan voor zijn/haar lol. Dan is het vrij vervelend als iemand continue die lol verpest. Ik sta in mijn recht om daar wat van te zeggen.
Jezus, dat doet zo'n beetje iedereen hier. Dat je dit nu naar Rip toe doet, is een beetje overtrokken.quote:Dat eigen mening gedeelte overdrijf je nu. Ik heb nooit gezegd dat iemand niet vanuit zich/haarzelf iets mag zeggen. Ik heb alleen gezegd dat ik het gruwelijk irritant vind als iemand alleen maar op die manier reageert, en daarmee vrijwel alles negeert van waarop gereageerd wordt.
HOU ME TEGEN! HOU ME TEGEN!!!!!!!!!!!!quote:
Sluit die andere bagger sc maar ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Ga jij nou maar ff fatsoenlijk consequent modden en alle SC's op 1 na sluiten!
Sowieso, Amsterdam is kut! En je moet eens beter leren spellen! Kinderen
Je maakt het pas echt goed mee, als je zelf mee doetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef vencodark het volgende:
Tijd geleden dat ik een rel heb meegemaakt.
Ik mod niet hier, beetje opletten flippo! En Amsterdam is kut, eindhoven is dan een schurfterige aars van een bejaarde! En met mijn spelling is weinig tot niets mis, het is alleen in het ABN, dat snap jij als boer(in) niet!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Ga jij nou maar ff fatsoenlijk consequent modden en alle SC's op 1 na sluiten!
Sowieso, Amsterdam is kut! En je moet eens beter leren spellen! Kinderen
de discussie gisteren over collega's met kinderen en hun vrije dagen heb je je zeker weten niet mee bemoeit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) ik heb niemand gevraagd weg te gaan
2) die onderwerpen die je aanstipt heb ik het al maanden niet meer over gehad
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN! HOU ME TEGEN!!!!!!!!!!!!
Ging het niet laatste over kinderen vrij nemen in vakanties? Geloof dat je daar ook wel vrij heftige en belachelijke standpunten innam.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Goed weken. w/e. Ik voer er hier iig al tijden geen discussie meer over. Ik heb daar commentaar op gehad, een goed gesprek over gevoert, en het verder voor mijzelf gehouden.
Ehr...quote:
Ik ervaar het bij Rip zo. Bij andere niet.quote:Jezus, dat doet zo'n beetje iedereen hier. Dat je dit nu naar Rip toe doet, is een beetje overtrokken.
Amsterdam en ABNquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef HeatWave het volgende:
het is alleen in het ABN
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN! HOU ME TEGEN!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |