quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, aangezien het beveiligingsbeelden zijn.. En mensen toch een zekere privacy hebben
Er staan toch wel veel meer beveiligingsbeelden op internet. Overvallen, auto ongelukken etc.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ Swine, wat is er toen eigenlijk met die beveiligingstape van Yolante en Wesley gebeurtDenk dat je daar wel wat uit kan afleiden
Ik zou het gaaf vinden als er beelden van mij op internet waren waar ik in een urinoir schijt. Eeuwig respect voor die gast.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ Swine, wat is er toen eigenlijk met die beveiligingstape van Yolante en Wesley gebeurtDenk dat je daar wel wat uit kan afleiden
Hele ov chip kaart is 100 x niks systeem werkt niet en de prijzen zijn ontzetten verschillend voor een en de zelfde reis. Doe mij de strippenkaart en een normale ov jaarkaart maar weer. Weg met die stomme ov chipquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef Sander het volgende:
Die site van de ov chipkaart is echt idioot
Het systeem werkt wel en de prijzen zijn eerlijker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:51 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
Hele ov chip kaart is 100 x niks systeem werkt niet en de prijzen zijn ontzetten verschillend voor een en de zelfde reis. Doe mij de strippenkaart en een normale ov jaarkaart maar weer. Weg met die stomme ov chip
Nou nou, een softwarefoutje. Is allemaal op te lossen hoor, geen ramp ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:58 schreef SilverBrooke het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)t-in-bus-fout-af.ece
Dergelijke dingen mis ik dan weerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:54 schreef Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou idd ontzettend dom, of is dat juist de grap?
Klinkt eerder als de zekering dan een los-contactje! De zekering al vervangen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Dj_unkie het volgende:
Net even aan de auto gefriemeld aangezien de achterruitenwisser/derde remlicht en achterruitverwarming het niet deden....en ben geen steek verder gekomen, dus nu doen ze het nog steeds niet![]()
Volgens mij zitten er ergens losse contactjes in het dashboard, maar weet niet hoe die eraf moet
yeah allemaal al nagekeken, maar helaasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt eerder als de zekering dan een los-contactje! De zekering al vervangen?
quote:
quote:
Ik krijg 'n melding dat ie privé isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:35 schreef Swine het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lachwekkend, misschien licht NSFW
hij heeft m offline gehaald, moet je ff vragen of die m mailtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik krijg 'n melding dat ie privé is
Swine, dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij heeft m offline gehaald, moet je ff vragen of die m mailt
Ik moet chuck seizoen 1 nog kijken, maar kan hem nergens downen (alleen corrupt of incompleet). Aflevering 1 was wel tofquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef royjn het volgende:
Stormloop topic
Zo mijn series weer gekeken voor vandaag
chuck, house, heroes, fringe en big bang theory
Op mijn private torrent tracker is ie easy te vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik moet chuck seizoen 1 nog kijken, maar kan hem nergens downen (alleen corrupt of incompleet). Aflevering 1 was wel tof
Daar word je blij van. Geen huurbus dus?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wát was er in die video te zien ?![]()
Vandaag weer een baaldag. Gister KVS slangen gebarsten vandaag startmotor ofzo naar de kut. Half 8 thuis ipv 5 uur
Ja dat soort ding zou ik dus uitschakelen. Ik doe dat nog wel eens voor het stoplicht. Zo ver laten oplopen dat degene voor me last krijgt van z'n parkeersensoren. Te flauwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was wel een benzineblokje ja... rpm tot de 6en klonk ook niet echt als een diesel. Toch best vlot, alleen dat gepiep allemaal
Piepje als je lamp aan blijft, sleutel erin oke. Maar een piepje elke 10 cm die je achteruit rijd, als de achterklep op een kiertje staat, als je krap ergens langs rijd. Zelfs als je niet krap ergens langs rijd piept ie
!!! Stond op een T splitsing en er reed een auto voorbij * PIEP *
Dat is verrot ja. Zo heb ik jaren terug op sleep gehangen achter een busje, kon niks zien. Hing er vijf meter achter met 80 km/hquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja ik kan zeggen dat met dat slepen, ik het toch steeds spannend vind om harder dan 40 te rijden met 2 meter afstand
want je wil juist wel mensen erbij hebben ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef Sander het volgende:
Zo, the gloves are off.
Volgens het stagebureau mag er niemand bij mijn afstudeerpresentatie zijn. De examenregeling en het opleidingsstatuut spreken dat tegen.
Ik heb even zitten citeren uit beide documenten. Ben benieuwd
En ook zo leuk dat die stuur en rembekrachtiging er dan mee op houdtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is verrot ja. Zo heb ik jaren terug op sleep gehangen achter een busje, kon niks zien. Hing er vijf meter achter met 80 km/h_! Blij dat ik de weg kende en wist wanneer er bochten kwamen, maar je zit toch met samengeknepen billen dan
Zoals ons pap altijd zegt! Dood zijn ze goedkoperquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
en als je geschreeuw hoort heb je er iemand onder
Yep. Een vriendin van me wil komen kijken, en ik wil er iemand bij hebben die mijn laptop kan fixen zodat ik door kan ouwehoeren terwijl hij de boel fixt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
want je wil juist wel mensen erbij hebben ?
Mja, had ik afgelopen jaar met de cabrio van m'n zwager. Die kapte ermee bij Schiphol. Stukje heuvelaf achter de Wegenwacht, maar dan moet je dus voor twee auto's remmen. Leuk... zo'n 3.500 kg tot stoppen brengen (moest wel, kwam politie op een kruisende weg en die hadden voorrang) en dat zonder rembekrachtigingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En ook zo leuk dat die stuur en rembekrachtiging er dan mee op houdt
Hmm ik ben het er wel mee eens, bij ons werd als reden gegeven dat het niet opschiet om een hele familie erbij te hebben zitten, die het er vervolgens niet mee eens zijn als kindlief niet slaagt, of een te laag cijfer krijgt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef Sander het volgende:
Zo, the gloves are off.
Volgens het stagebureau mag er niemand bij mijn afstudeerpresentatie zijn. De examenregeling en het opleidingsstatuut spreken dat tegen.
Ik heb even zitten citeren uit beide documenten. Ben benieuwd
Ben ik het ook mee eens. Maar dat gaat in mijn geval niet op, en dat heb ik al toegelicht in een emailtje hun kant op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm ik ben het er wel mee eens, bij ons werd als reden gegeven dat het niet opschiet om een hele familie erbij te hebben zitten, die het er vervolgens niet mee eens zijn als kindlief niet slaagt, of een te laag cijfer krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |