quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, aangezien het beveiligingsbeelden zijn.. En mensen toch een zekere privacy hebben
Er staan toch wel veel meer beveiligingsbeelden op internet. Overvallen, auto ongelukken etc.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ Swine, wat is er toen eigenlijk met die beveiligingstape van Yolante en Wesley gebeurtDenk dat je daar wel wat uit kan afleiden
Ik zou het gaaf vinden als er beelden van mij op internet waren waar ik in een urinoir schijt. Eeuwig respect voor die gast.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ Swine, wat is er toen eigenlijk met die beveiligingstape van Yolante en Wesley gebeurtDenk dat je daar wel wat uit kan afleiden
Hele ov chip kaart is 100 x niks systeem werkt niet en de prijzen zijn ontzetten verschillend voor een en de zelfde reis. Doe mij de strippenkaart en een normale ov jaarkaart maar weer. Weg met die stomme ov chipquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef Sander het volgende:
Die site van de ov chipkaart is echt idioot
Het systeem werkt wel en de prijzen zijn eerlijker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:51 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
Hele ov chip kaart is 100 x niks systeem werkt niet en de prijzen zijn ontzetten verschillend voor een en de zelfde reis. Doe mij de strippenkaart en een normale ov jaarkaart maar weer. Weg met die stomme ov chip
Nou nou, een softwarefoutje. Is allemaal op te lossen hoor, geen ramp ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:58 schreef SilverBrooke het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)t-in-bus-fout-af.ece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |