Dergelijke dingen mis ik dan weerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:54 schreef Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou idd ontzettend dom, of is dat juist de grap?
Klinkt eerder als de zekering dan een los-contactje! De zekering al vervangen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Dj_unkie het volgende:
Net even aan de auto gefriemeld aangezien de achterruitenwisser/derde remlicht en achterruitverwarming het niet deden....en ben geen steek verder gekomen, dus nu doen ze het nog steeds niet![]()
Volgens mij zitten er ergens losse contactjes in het dashboard, maar weet niet hoe die eraf moet
yeah allemaal al nagekeken, maar helaasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt eerder als de zekering dan een los-contactje! De zekering al vervangen?
quote:
quote:
Ik krijg 'n melding dat ie privé isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:35 schreef Swine het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lachwekkend, misschien licht NSFW
hij heeft m offline gehaald, moet je ff vragen of die m mailtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik krijg 'n melding dat ie privé is
Swine, dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij heeft m offline gehaald, moet je ff vragen of die m mailt
Ik moet chuck seizoen 1 nog kijken, maar kan hem nergens downen (alleen corrupt of incompleet). Aflevering 1 was wel tofquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef royjn het volgende:
Stormloop topic
Zo mijn series weer gekeken voor vandaag
chuck, house, heroes, fringe en big bang theory
Op mijn private torrent tracker is ie easy te vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik moet chuck seizoen 1 nog kijken, maar kan hem nergens downen (alleen corrupt of incompleet). Aflevering 1 was wel tof
Daar word je blij van. Geen huurbus dus?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wát was er in die video te zien ?![]()
Vandaag weer een baaldag. Gister KVS slangen gebarsten vandaag startmotor ofzo naar de kut. Half 8 thuis ipv 5 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |