Neeh joh, Amber is geen meisjemeisjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Wat kijkt Thijs lekker vrolijk op die foto.
Leuk om Bodpa te zien, had ik nog niet eerder gezien...
Amber en Tess, Amber is echt een meisjemeisje
Mahre, wat een stoere meid!!
Ze ziet er wel uit als een meisjemeisje met die prinsessenkleertjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Neeh joh, Amber is geen meisjemeisje
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ssserpente: hij heeft geen ongeluk in een tunnel gehad hoor. Hij experimenteerde of je beter op je hoofd of op je handen kunt landen als je buiten loopt. Het ging zo: stiltstaan, vanuit het midden hoofd op de stenen slaan, brullen! Ei op zijn voorhoofd, ontvelde neus en een moeder die zich de pletter schok.
Hihi, die uitdrukking heb ik overduidelijk nog nooit gehoord. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]Ongeluk in een tunnel is als je eten in je mond hebt en 'm dan open doet. Zoals M. op de eerste foto doet dus. "Heb je wel eens een ongeluk in een tunnel gezien?" "Nee?" *mond open*
Maar wel sneu voor M. Tis wel een brokkenpiloot he, de laatste tijd
Haha, ik moest al erg lachen om je post.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Hihi, die uitdrukking heb ik overduidelijk nog nooit gehoord. Sorry hoor.![]()
Ik dacht al. Tunnel? Tunnnel? Hoe komt ze nou bij een tunnel dan?
Ik lig echt dubbel hier.
Eensch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:59 schreef Vicky het volgende:
Rienkje![]()
Wat een minimensje nog!!
Minke
Lotte
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
o die kleine prullies![]()
en Lotte die angstig naar die eend kijkt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het sippende zigeunerjong zonder traan
Haha, een TSR van mijn kindquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Twinkly het volgende:
Ik krijg serieus een TSR van ElyasEn wat heeft hij een enorm leuk pakje aan!
Oh, wat ligt ze daar heerlijk! Ik wou dat ik nog zo klein was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
Slapen kan ook heel lekker bij papa
Ik heb dr ook al 3 in bestellingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Lijnloos het volgende:
Poppedein, wat een geniale fotoshoot! Zo leuk die drie meidjes... *smelt*
bj, ziet er mooi uit in der gm-pakje! Ik heb weer een nieuwe besteld voor Minke, maar dan in maatje 62-68 omdat deze nu al wat strak begint te zitten (mijn bollie!), maar dan moet ik denk ik nog wel ff wachten om aan te kunnen doen helaas.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
owww weer teveel mooie kids om op te reageren...
*smelt*
(en ben jarig en aan het kolven en eten koken tegelijk... sorrrrrry...)
ff Evie die haar goodmoodjumpsuit showt:
[ afbeelding ]
Amélie doet me hier denken aan Neil uit The Young Ones: "Oh no, I never knew I wore a wig!"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef innepin het volgende:
Amélie heeft heel lekker haar!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Amélie doet me hier denken aan Neil uit The Young Ones: "Oh no, I never knew I wore a wig!"
Zie je! Mn vriend zegt net, 'hey die foto's ken ik niet'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef Sorbootje het volgende:
Goudlokje Isabeau![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Polletje piekhaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:27 schreef Stiemie het volgende:
Linda ik moest echt zo lachen om Lotte met de badeendZe kijkt echt zo van WTF drijft daar nou langs????
En die foto's van de meidenmeeting met Amélie, Willow en Lena![]()
![]()
![]()
Ik heb blijkbaar een verzamelaar gebakken
[ afbeelding ]
Mevrouw van Dalen die foto rechtsonder, wat een casanova![]()
Ja, ik weet niet, elke keer dat ik Isabeau zie, zie ik veel trekken van jou. Masar goed, ik heb toen niet echt op jouw man geletquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Sorbootje het volgende:
Mc Laura, ik vind het zo leuk dat je dat zegt, want dat zegt namelijk bijna niemand. Iedereen vindt haar op mijn man lijken.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef miss_sly het volgende:
Och, Isabeautje, wat een mooike is het toch
Toch wel leuk, he Sorbootje, als iemand zegt dat ze op jou lijkt!
mjah of mensen die de ene keer zeggen dat ze als 2 druppels water, jou is en de week erop..2 druppels op r vader enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
![]()
Vooral als je ie-de-re keer maar moet horen dat ze zo sprekend haar vader is.
I know, hier precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
![]()
Vooral als je ie-de-re keer maar moet horen dat ze zo sprekend haar vader is.
Ik reageer hier maar op die foto's danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mjah of mensen die de ene keer zeggen dat ze als 2 druppels water, jou is en de week erop..2 druppels op r vader enzo.
Ik zou t nu ook echt niet meer weten
hier trouwens een verkapt spammetje
http://elinhuijboom.punt.nl/ heel subtiel
met meer van diezelfde foto's als die zwart witte
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know, hier precies hetzelfde!
Ik heb er zelfs babyfoto's van mij bij gezocht om toch iig mijn moeder te overtuigen dat er ook wat van mij in zitZe zag het gelukkig wel
ja, toch zijn ze ff vlug geschoten met de fancy camera van een vriend. en de low res. versies staan op die site (kblimiet)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik reageer hier maar op die foto's dan![]()
Ze zijn echt geweldig! Wat super om zo'n serie te hebben
Die 3e van boven, aan de tafel is echt veruit favoriet wat een ontzettend mooie dochter heb je
en om die laatste moest ik lachen. Gepekop
ik vind zelf dat ze de grove lijnen van mij heeft, botstructuur en blikken enzo..en de kleurtjes (ogen, lippen, haar enzo) van vriendliefquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef miss_sly het volgende:
Echt een plaatje, KDWat is ze mooi!
En ik vind, op basis van foto's die ik van jou heb gezien, dat ze iig ook op jou lijkt. Van je vriend weet ik dan niet, maar ik zie er jou echt wel in
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
herkenning![]()
mn schoonmoeder was aan het kirren dat Amélie toch echt op B. leek want alle buurvrouwen en collega's van haar vonden dat ook. Ehm mja... alsof die ooit een foto van mij hebben gezien, lekker makkelijk vergelijken dan![]()
En dat terwijl ze het zelf niet eens zag toen ik een foto van mezelf liet zien!
"Goh wat een gek vestje heeft Amélie aan daar, wat ouderwets"
Ik vind Elin zó mooi! En die foto's zijn erg sfeervol!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, toch zijn ze ff vlug geschoten met de fancy camera van een vriend. en de low res. versies staan op die site (kblimiet)
ik vind ze zelf ook zo leuk..op die foto kijkt ze me vragend aan of ze die waxinelichthouder mag pakken (en dat mocht) zoals je kan zien op latere foto's
zelf vind ik die slaap op schoot met r hand in mn boezem ook erg cute
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know, hier precies hetzelfde!
Ik heb er zelfs babyfoto's van mij bij gezocht om toch iig mijn moeder te overtuigen dat er ook wat van mij in zitZe zag het gelukkig wel
Heel bekend... als ik hier een tijdje niet heb gekeken durf ik soms niet meer te reageren omdat ik dan bang ben dat ik iemand vergeet...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... ik ben zo bang altijd iemand te vergeten.
Yup, hoogblond en blauwe ogen. Het is dat ik er bij was toen ie geboren werd...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef Brighteyes het volgende:Bodpa! Die is idd superhoogblond zeg!
Leuke foto's!
![]()
Als het weer wat minder koud is gaan we meeten op de kinderboerderij he?
Jep als je kort(er) donker haar en een bril hebt dan lijk je op onsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef bodpa09 het volgende:
Ik lijk op Estrys hoorde ik. En dus ook op Pinq!
Eindelijk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jep als je kort(er) donker haar en een bril hebt dan lijk je op onsNog meer zussen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:27 schreef Vicky het volgende:
Die badderfoto...![]()
![]()
daar gaan de eierstokken...
Oei..quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[quote][b]
Oei..niet om te katten hoor maar dit vind ik echt zo een gezicht van een toekomstige
serial killer in spe... Echt zo een gezicht van " don't mess with me ".![]()
Sorry hoor maar wat een rare opmerking. Je kan veel zeggen over baby´s en wat voor bekken ze trekken, en daar kan je ook best grapjes over maken, maar een serial killer in spé?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[quote]Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef lily het volgende:
Leah met kleertjes van Elin
[ afbeelding ]
Oei..niet om te katten hoor maar dit vind ik echt zo een gezicht van een toekomstige
Mijn bijdrage.
Ik weet iig iemand waar ze haar serie mee kan beginnen *pets*quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[..]
Mijn bijdrage.
Spitting imagequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[..]
Mijn bijdrage.
*proest* hele scherm nat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Spitting image
[ afbeelding ]
Als we dan toch gaan katten
Jezus post dan niet! Ik dacht dat ik niet tactisch was maar jij slaat allesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[..]
Mijn bijdrage.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[..]
Mijn bijdrage.
Lily sommige mensen weten idd niet beter..quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:43 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus jij noemt het gezicht van mijn 3 weken oude dochtertje het gezicht van een toekomstige serial killer?
Ach ja, ieder zijn mening natuurlijk
maar wat een malloot ben jij
hear hear! that's why I love you.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik weet iig iemand waar ze haar serie mee kan beginnen *pets*
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Lishe het volgende:
Wat lief, jullie reacties Echt heel!
Poppejans, Wolf draagt zeker geen jurkjes?
Ach joh, diegene brengt het onhandig. Ik vind het op zich wel grappig, omdat ze zo'n 'don't mess with me' gezichtje trekt. Dat van die seriemoordenaar had dan weer niet gehoeven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:43 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus jij noemt het gezicht van mijn 3 weken oude dochtertje het gezicht van een toekomstige serial killer?
Ach ja, ieder zijn mening natuurlijk
maar wat een malloot ben jij
Die komt niks tekort op voedingsgebied!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
Oh Leah, wat een plaatje!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef lily het volgende:
Leah met kleertjes van Elin
[ afbeelding ]
grappige badfoto (maar die haal ik zo weer weg); Leah gaapt hier
[ afbeelding ]
Je ziet Amélie boos kijken van "joh, sloof je niet zo uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:50 schreef Poppedein het volgende:
Willow is een maand ouder..dus die showt alvast wat je allemaal leert in zo'n 5e maand...
Kniekousjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 07:03 schreef lily het volgende:
en een Wolf in berekleding (wat leuk die sokjes of is het een maillootje)
Ze lachte Willow zelfs uit op een gegeven momentquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:35 schreef Lois het volgende:
Ik heb ontzettend genoten van alle foto's en ben veel te bang dat ik iemand vergeet dus geen lijstje.
1 foto moet ik er wel even uitlichten, daar moest ik zo om lachen:
[..]
Je ziet Amélie boos kijken van "joh, sloof je niet zo uit" en L. van Poppedein kijkt heel geconcentreerd "Even kijken hoe je dat doet, dan kan ik het ook"
![]()
haha, inderdaad ja... geweldig hoor die foto's van de meiden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:35 schreef Lois het volgende:
Je ziet Amélie boos kijken van "joh, sloof je niet zo uit" en L. van Poppedein kijkt heel geconcentreerd "Even kijken hoe je dat doet, dan kan ik het ook"
![]()
Behoorlijk ja!! Groeien de pan maar eigenlijk meer hun kleren uit! pff blijf kopen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze lachte Willow zelfs uit op een gegeven momentslecht opgevoed stuk tuig van mij
Poppejantje in zn berenpakje <3
oooh MamaNik je mannenwat leuk om ze weer even te zien. Wat worden ze groot zeg!!
En kleertjesshoppen is zoooooo vervelendquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Behoorlijk ja!! Groeien de pan maar eigenlijk meer hun kleren uit! pff blijf kopen..
Nou inderdaad! hahaha NOT, het moest alleen niet zoveel kostenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
En kleertjesshoppen is zoooooo vervelend
Van Dpam! De kniekousjes van Prenatalquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:23 schreef Twinkly het volgende:
Wolfje wat een stoere kleren heb je!!! Geweldig!Waar heb je die gekocht Poppejans? Niels is een collegabeertje, moeten we nog een foto van maken
Overigens was Willow trouwens niet bepaald onder de indruk van de blikken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:35 schreef Lois het volgende:
Ik heb ontzettend genoten van alle foto's en ben veel te bang dat ik iemand vergeet dus geen lijstje.
1 foto moet ik er wel even uitlichten, daar moest ik zo om lachen:
[..]
![]()
Ik zeg 'saleprijzen altijd hanteren'. Ik had gisteren een supergaaf setje van Esprit voor 90 cent (maar goed, ik had een cadeaubon van Schweigmann, anders was het 25,90, en zonder sale 51,80)quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:46 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou inderdaad! hahaha NOT, het moest alleen niet zoveel kosten
Joh maakt niet uit, ik reageer ook niet altijd overal op hoor pff kan het niet bijhouden geen tijd voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah ik had je jongens helemaal gemist MamaNik, grappig echt 1 gezicht en wat worden ze al groot!
(wij hebben veel plezier van het Mexx vliegtuigshirtje wit/rood en het Stoer shirt!)
Als ik de garantie op een Amélie (of Isabeau, maar dat is hetzelfde haha)nr 2 kon krijgen, wilde ik spontaan nog een kindjequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Overigens was Willow trouwens niet bepaald onder de indruk van de blikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mn prulleke
Nou inderdaad dat is nog eens de moeitequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik zeg 'saleprijzen altijd hanteren'. Ik had gisteren een supergaaf setje van Esprit voor 90 cent (maar goed, ik had een cadeaubon van Schweigmann, anders was het 25,90, en zonder sale 51,80)
[ afbeelding ]
Mexx Noppies en Pointer en soms Jottum en laatst DKNY maar koop 3/4 onlinequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef McLaura het volgende:
Ik denk dat je dan vaak op Mexx terecht komt, of niet? Ik had 5 bijna dezelfde shirts van Mexx, met hele kleine detailverschillen.
heb ongeveer aandelen daar...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:17 schreef McLaura het volgende:
Ik ook, ben groot kleertjes.com fan
Ik heb gisteren een magenta zwembroek van Pointer gekocht daat, voor 8,75
quote:
Kijk dan ! Een schaapoutfit!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kniekousjes![]()
McLaura, dat zeiden wij ook al ja haha een schaapoutfit was nog leuker geweest
en Thijs hahaha als blikken konden doden...
Ja, als ie wat groter is welquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Lijnloos het volgende:
Oh MamaNik, wat een mooie (grote) mannen heb je daar zeg!![]()
![]()
Leuk setje McLaura! Zal vast heel mooi staan (hint, hint)
Die is leuk zeg!quote:
ja echtquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:03 schreef Chan het volgende:
Huup echt? Je bent de eerste die ziet dat het een kind van mij is
Elyas met paddopakje![]()
Evie lekker wakker worden
Ha Timo, heb jij ook van die snacktenen?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
oh veeg mij maar op hier hoorik kom niet meer bij
dat haar bleef maar groeien...
[ afbeelding ]
dus wat doet je moeder dan...
[ afbeelding ]
quote:
In de categorieën 'wipstoel' en 'hond' bied ik 'volledig in beslag genomen door de tv' (ik heb mijn lief even gecensureerd):quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:58 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja das waar...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef huuphuup het volgende:
Raissa, ze lag op haar buik, ze is nog niet zo oud hè dus ze ligt nog min of meer stil
ik geef r de kam als afleidingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja das waar...
Mila kijkt naar links als ze naar rechts moet kijken, naar rechts als ze naar links moet kijken, naar achteren als ze naar voren moet kijken en kruipt dan ook nog halverwege weg....... Laatst hebben we dr half in de houdgreep moeten leggen om een knipje in dr haren te krijgen(gelukkig kon ze er zelf wel om lachen
)
Ik vind het maar maf dat hij naar de tv kijkt, want dan zou hij ineens wel heel snel van 20cm naar een meter of 3 zijn gegaan. Maar hij ziet toch echt iets, want als je zijn wipstoel draait blijft hij maar naar dat ding kijken. Hij keek mee naar Dexter; ik hoop maar dat hij daar niets van heeft meegekregen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Poppejans het volgende:
Ivan, Wolf heeft dezelfde wipper als jij, maar dan in het zwart! Wat grappig Claudia dat hij de tv al kan zien en leuk vindt!
Het is een Japans ras: Shiba Inu. Wat is Lente toch een droppie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:46 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, Claudia, Lente is ook in de ban van de tv. Ze presteert het zelfs om er op zn kop of via het raam naar te kijken.Hoe heet dat hondenras ook alweer?
ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:55 schreef Oksel het volgende:
De enige mooie babies zijn je eigen babies..!
Leuk linkje voor jou... Is jouw vriendin al zo oud dan joh?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:31 schreef Oksel het volgende:
Hm. Dat gebeurt vaker. In ieder geval.. ik blijf er bij. Stuk voor stuk vast ontzettend lief, prachtig, slim, perfect, kleine wondertjes, etc. etc. Maar toch, stuk voor stuk gewoon heel erg lelijk! Zelfs mijn vriendin is het er mee eens. En dat is een vrouw. Een klein hertje lijkt meteen op een groot hert. Enzovoort. Een klein mensje lijkt niet op een groot mens. Meer op een alien! Groot hoofd. Vreemde vormen. Etc. etc.
Hij heet Jair. En hij zit idd in een babybadje. Wij hebben helaas geen ligbad in de flat. Het badje staat ook op de standaard. Soms is het best eng, want hij gaat nu op zijn knieen en trekt zich op. Aan de andere kant onder de douche vindt ik ook eng en hij geniet van het bad. Misschien dat ik gauw het babybadje op de grond zet in de douche.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
Tinuviel, ik weet niet hoe je zoon heet. Zie ik goed dat hij daar nog in een babybadje zit? Vindt hij dat leuk? Het lijkt me zo leuk om t.z.t. met Ivan in bad te kunnen spelen. Zo'n bos schuim op zijn hoofd lijkt je zoon niet echt te deren.
Tadaaaa:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef krijtlijk het volgende:
Sorbootje, krijgen we ook nog een foto te zien van Isabeau in de draagdoek?
Haha inderdaad! Je zou zijn voeten eens moeten zien!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat een heerlijke beer is Niels. Handjes... zeg maar gerust klauwen! En hij heeft prachtige grote ogen. Dat tuinbroekje op de laatste foto's is geweldig!
OEH! * Twinkly needs!!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef Poppejans het volgende:
Lijnloos en Twinkly, dat lieveheersbeestjespak is van het merk Duns, ik heb het van PimpYourKids vandaan, er waren toen ook shirtjes van.
Mijn portemonnee heeft ook al van die gemene gedachtenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef Lijnloos het volgende:
lijnloos ook, maar lijnloos' portemonnee denkt er anders over...
Je hebt verschillende merken met dergelijke pakjes. Smafolk, Duns, Snoozy... google maar eens op scandinavische kinderkleding. Genoeg sites die het aanbieden (er is uitverkoop!). Als je eenmaal weet welk merk je wilt kun je ook zoeken op marktplaatsquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:01 schreef Jore het volgende:
Ik vind Ivan zo'n mooi jongetjeMet prachtige oortjes! En oma Amsterdam, ik moest eerst een paar keer lezen tot ik snapte dat je niet míjn oma Amsterdam bedoelde. Die al een paar jaar dood is
![]()
LIEF!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:19 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Tadaaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wat een knapperd!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:55 schreef Poppejans het volgende:
Wat een gaaf ding Huupen diegene die erin zit is nog leuker
wat leuk dat ze het wel leuk lijkt te vinden
Punkie
[ afbeelding ]
quote:
Ow dat truitje van Wolf heeft Dyon trouwens ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef Vlindur het volgende:
Dyon in hetzelfde truitje![]()
Het pakje van Wolf aanheeft heeft Rienk vandaag ook aan, als Wolf de rode broek er ook bij aan heeft iig
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef Poppejans het volgende:
whahaha wat gaaf dat Dyon hetzelfde truitje heeft, Wolf heeft dus ook exact datzelfde broekje eronder en ook met die broekpijpen zo omgeslagen
![]()
Ja, het lijkt er precies bij te passenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]Ik kon geen passend broekje bij dat truitje vinden tot ik deze een keer tegen kwam en die leek er wel bijna bij te horen
Was dus niet vreemd van me gedacht als Wolf het ook als setje draagt
Waar hebben jullie dat broekje dan vandaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er precies bij te passen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat gaaf die pakjes die jullie mannen aanhebben![]()
ik heb net heerlijk een poosje gelounged met Evie:
[ afbeelding ]
vind dat zoooo heerlijk...
![]()
![]()
Ook van de Hemaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar hebben jullie dat broekje dan vandaan?
Rienk heeft het rode broekje wat er hier bij ons in de winkel naast hing. kon ook niks anders vinden.
Niels ook toen hij nog in 56 pastequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]Ik kon geen passend broekje bij dat truitje vinden tot ik deze een keer tegen kwam en die leek er wel bijna bij te horen
Was dus niet vreemd van me gedacht als Wolf het ook als setje draagt
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat een schattige kleine babytjes allemaal
Ja, dacht ik ook al. Leuk is dat om te zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:32 schreef Cantare het volgende:
Alle andere babieszo mooi om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef huuphuup het volgende:ik dacht dat we mooie Dana plaatjes gingen krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
...
Wij vonden het ook nog wel gaan, Driekus niet. Die ligt het liefst met zijn armen wijd en dat ging niet meer. En afzetten met z'n beentjes zodat ie met z'n koppie tegen de rand kwam, vond ie ook niet tof.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef Tan het volgende:
DriekusWaarom laatste keer? Het past toch nog? Beetje proppen dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |